Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Před zatáčkou předjížděl kolonu a způsobil vážnou nehodu, pak ujel

Chrudimská policie pátrá po řidiči octavie, který při předjíždění kolony v nepřehledném úseku způsobil vážnou nehodu a sám ujel. Policisté nyní hledají svědky, kteří by jim mohli při vyšetřování pomoci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61a91r95c75e49l 88S56t68a55r68ý 9628534553359

jasně, všichni jste řidiči borci, pracujete jako neurochirurgové a pokaždý spěcháte na operaci mozku, ten pedál uprostřed a páčku vedle volantu vůbec nepotřebujete, auto máte pod kontrolou, i když jezdíte "svižně", atd.....

kecy kecy kecy. když kua nevidím, tak nepředjíždím, i kdybych se měl táhnout za avií padesátkou

0/0
17.3.2017 11:19

B66r86a38n63o 49H72o46r24n73a33k 6494574839614

opravdu rád bych viděl záznam kamery ze začátku předjíždění. Stalo se mi to nedávno, chtěl jsem oběhnout octávku - mezera byla dostatečná, před ní pak dalších 5 aut. Samozřejmě octáva musela cvíleně přidat a tu mezeru mi zablokovat, za ní byli auta, musel jsem to švihnout před všech dalších 5. Z kamery prvního auta bych vypadal jako pirát - ale já opravdu absolutně nic neporušil na to, že jsem se zařaďoval cca 140 a cez plnou. Jiná možnost ale bohužel nebyla

+1/−7
15.3.2017 19:01

M24i34c96h50a93l 14H17i97r68k13a 4767646910833

Zpomalit a vrátit se za Oktávku.

+4/0
16.3.2017 8:58

L72u35b68o47š 15M20a91š53í96n 9659546787198

Na takové by se měla policie zaměřit ale člověk projede za den půl republiky a nikde je nepotká.Za to pirátů silnic na každém pátém kilometru.

+2/0
15.3.2017 17:33

J25a77r31o51s10l40a71v 17L40e43b64e13d60a 3316589887690

http://visually.visually.netdna-cdn.com/TheGuidetoBeingaPirate_4e77d21452621.jpg

0/0
15.3.2017 22:40

P60e71t17r 54H39o11r97á79k 1209773519314

Typický řidič BMW.

0/−4
15.3.2017 17:21

J79a10k83u49b 35S96t81a89š80e35k 4647609213644

asi zrovna přesedlal ;-D

0/0
15.3.2017 18:19

J93i34ř81í 12R58a70m93e18š 8956924160112

Kdo Ujede od nehody plati celou skodu, a povinne ruceni je k nicemu.

+4/0
15.3.2017 17:07

S69t47a30n 53N29o30v93á64k 5187635645294

Nebyli to policajti? Takhle jsem je už několikrát přistihl jezdit...

0/0
15.3.2017 16:58

M21i95c60h16a78l 79H46o52v93o28r45k13a 3551373759912

Předpokládám dvojkovou firemní Octavii. Obchoďáci králové silnic co přesedli ze svého ojetého peguota z roku výroby 1994.

+1/0
15.3.2017 16:57

V60i84l91é86m 55B28a94r22á52k 4606807459396

Ve všech autech povinně kamery. Kdyby je alespoň nabízeli přímo zabudované výrobci.

+4/−1
15.3.2017 16:47

P27a10v84e70l 27P82o47s73p43í12š27i23l 7690582758298

No v takovem pripade si prictete k bezne dnesni maloobchodni cene kamery tak 1000% marzi a mate cenu primo od prodejce auta :_) Dekuji, nechci...

0/0
15.3.2017 16:56

V84i49l73é91m 27B72a57r77á72k 4416647769646

Ano, to máte pravdu. Vyvíjí různé nesmysly, jako mávání zrcátky na pozdrav rodině, ale nejsou schopni za normální ceny zabudovat běžnou spotřební elektroniku.

Mě se ale nechce pokaždé kameru sundávat a dívat se na kývající se drát napájení. Chtěl bych ji mít zabudovanou.

0/0
15.3.2017 17:34

J92a36r29o64s17l63a10v 45L27e83b20e92d53a 3856519887690

Jestli se bojíte zlodějů / vandalů, bych si na vašem místě pořídil takovou, co je celkem nenápadně "přilepená" před zrcátkem.

+1/0
15.3.2017 17:42

P42e58t46r 45R32i75h41a70k 7471108368376

A takhle presne mi to mohli udelat vyrobci aut. Zabudovana primo do nohy zrcatka s cockou a bylo by to idealni.

+1/0
15.3.2017 18:05

K92a54r50e81l 95F77i18l89i93p 3148515220290

Dělá se u některých značek, ale jako výbava za příplatek s marží 500-1500% :) To jsem raději investoval do TrueCam. Kabel jsem koupil jiný delší a natáhl jej od zrcátka podél okna a spodem k zapalovači. Nic mne nepřekáží. Jen v Rakousku musíte kameru sundat, zákaz a přímo plnotučná pokuta.

0/0
15.3.2017 18:32

J48a31r88o81s34l28a70v 35L82e71b32e28d28a 3576149527330

To by mě nebavilo, zapínat ručně ;-)

Jinak v Rakousku jezdím s kamerou - je docela viditelná - a nikdo nic nenamítá. Možná mám jen kliku. Ale pro jistotu tam na hranicích dávám kartu jen na 5 minut záznamu.

0/0
15.3.2017 22:22

P45e26t10r 18R89i90h65a51k 7711898738796

diky za info. taky nad cam premyslim cim dal tim vic. libi se mi garmin co delaji.

0/0
16.3.2017 7:05

J78a48r54o93s33l13a36v 19L81e65b74e18d66a 3666709787590

Si raději vyberu takovou, která mi ve všem vyhovuje.

Jak to dopadá s dodávkami od výrobců je vidět například na navigacích.

0/0
15.3.2017 17:25

J77a58r60d85a 50K79o16n94i28c40k41ý 9978253816563

Souhlasím. Místo kravin kamery.

0/0
16.3.2017 0:18

V80l60a12d91i83s73l33a33v 10Z26a24h62r60a34d10n33í33k 4932723213218

Parchant!

+4/0
15.3.2017 16:26

Z25d29e92n96ě73k 87M37o83r95á76v83e49k 5927608858153

Opravdu to chce kameru za čelní sklo a předávat záznamy policii. Podle některých článků to vypadá, že taková hlášení řeší, pachatele dohledávají a pokutují. Ať mne všichni kamenují za Velkého bratra, který nás všechny sleduje, ale pokud tohle bude fungovat a policie přinesené pachatele na stříbrném podnosu bude chytat, tak je šance že si ti mamlasové začnou brzo říkat, že je těch kamer už přece jen hodně, tak to blbnutí nestojí za to.

+20/0
15.3.2017 16:18

M68i85l75o14š 35V37o84n33d65r52u44š93k40a 5185731307184

No nevím, my máme kamery v domě, když nám vykradli sklepy, tak jsme jim dali krásné fotky pachatele (resp. pachatelů, měl komplicku, která před domem hlídala) i s přesnými časy, kde se kdy pohyboval a co myslíte. Pachatel nenalezen a případ odložen. Po čase jsem se dozvěděl, že vedlejší dům měl vyfoceného toho samého pachatele a také vše předal policii, tedy ten člověk musel být velmi známá firma. Bohužel kde není vůle, tam se nic nestane, ani kdybyste pachatele přinesli na služebnu na stříbrném podnose.

0/0
15.3.2017 18:29

Z44d68e45n82ě97k 85M98o44r94á26v30e46k 5787208408483

Rozumím, ale fotka obličeje není adresa. U těch záběrů z kamer se dá často vytáhnout SPZ a to už adresu většinou dá. Ale máte pravdu, když se policie nesnaží, tak nic nenajde. Možná bych zkusi dát dotaz, co všechno udělali a jak to dopadlo.

+1/0
15.3.2017 18:35

R46a28d35i86m 45S17v88o91b18o72d18a 9453929896642

a pak vam rekne ze auto neridil a zaznam vam bude pjd platny

0/0
15.3.2017 18:47

Z68d19e28n84ě26k 26M69o84r86á88v14e89k 5417678138283

Není to tak jednoduché, musí dokázat, že byl někde jinde a pak sice nedostane body, ale pokutu ano.

0/0
15.3.2017 19:07

J72a33r62o90s70l55a94v 31L98e60b55e90d89a 3226899987120

Nic dokazovat nemusí.

0/0
15.3.2017 22:26

Z36d64e77n68ě91k 55M32o30r57á49v98e55k 5127988598493

No v případě způsobení nehody se zraněním a ujetí z místa činu se vyšetřuje trestný čin a pokud jste podezřelý, tak sakra prokazovat musíte.

0/0
16.3.2017 10:27

J69a89r72o68s36l73a96v 63L33e62b26e64d23a 3936969767240

V případě vyšetřování trestného činu jistě. O tom ale váš úvodní příspěvek ani "nedostane body, ale pokutu ano" IMO příliš nemluví.

V žádném případě pak podezřelý z trestného činu nemusí nic dokazovat, jen je to v mnoha případech k jeho prospěchu.

0/0
16.3.2017 11:08

Z90d38e41n47ě50k 13M41o16r68á50v96e54k 5317538588563

Můj původní příspěvek taky odpovídal na něco jiného - ohledně té pokuty - zodpovídá za své vozidlo, takže následky ponese.

Ano, nemusí dokazovat, ale pokud policie přijde s tím, že mají svědky, že v čase před a po nehodě byl na místech, na jejichž spojnici se stala nehoda a že jeho auto nikdo jiný nepoužívá, tak musí vyvracet tyto sice nepřímé, ale dost závažné důkazy.

0/0
16.3.2017 11:23

J40a50r51o10s35l43a98v 90L79e14b67e91d15a 3646449557120

Váš původní příspěvek neodpovídal na nic, jen popisoval ráj na zemi, až budou policajti stíhat řidiče na základě udání a důkazu z kamery.

Co to sakra je "zodpovídá za své vozidlo"? Podle zákona provozovatel zodpovídá pouze v těchto případech https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-361#p125f-2

Nemusí vyvracet nic. Nemusí vůbec vypovídat. Je na policii, aby sehnala důkazy, a je na soudu, aby je posoudil. Pokud podezřelý něco vyvrací, dělá to dobrovolně, v naději, že si pomůže - a k tomu lze řict jen jedno: nikdy nevypovídejte bez konzultace s právníkem, neboť vše se může obrátit proti vám.

0/0
16.3.2017 11:43

Z78d87e18n30ě17k 32M49o68r36á29v14e56k 5667788408723

Hrajete si se slovíčky, toho se já neúčastním. HOWGH

0/0
16.3.2017 12:09

J66a63r55o34s23l64a94v 42L55e69b97e72d23a 3636849617980

Ne, vyvracím vaše značně nepřesná tvrzení. Ale už mě to taky nebavilo :-)

0/0
16.3.2017 12:32

Z29d73e69n47ě19k 43M29o60r66á16v78e86k 5327478888603

Tak jen vysvětlení na příkladu - trváte na slovíčku "nemusí" nic vyvracet. Jasně, nemusí vyvracet a pak bude nejspíš odsouzen. Předpokládá se, že odsouzen být nechce a potom se MUSÍ pokusit ty důkazy vyvrátit.

Normální člověk je ochoten předpokládat očekávané, i když to napsané není, ale z kontextu je to zřejmé. Hnidopich začne vyžadovat naprosto kompletní a korektní popis a z diskuze na pár řádků je popsaná stránka o ničem. Tomu já říkám slovíčkaření a už jsem tím ztratil tolik času, že se toho odmítám zúčastňovat.

0/0
16.3.2017 12:59

M42i58l77o90š 55V54o74n53d35r74u75š78k70a 5635161507714

Na kamery v domě máme povolení ÚOOÚ, s instalací souhlasili všichni obyvatelé domu a na dveřích upozornění, že v domě kamery jsou. Jak je to s kamerou v autě? Nemůže se stát, že po vážné nehodě nějaký právník záznam zpochybní, protože pachatel si nepřál být kamerován?

0/0
15.3.2017 18:51

Z14d79e21n97ě46k 28M53o22r14á62v96e88k 5627688468603

Takhle blbnou jen Rakušáci a Švýcaři. U nás akorát člověk nemůže jen tak vystavit video na internet, ale policie s ním může pracovat.

0/0
15.3.2017 19:16

M83i62l30o36š 82V17o72n29d94r93u83š67k52a 5805941527724

Díky za info, tedy v Rakousku a Švýcarsku mi záznam z kamery k ničemu nebude, protože k němu policie nepřihlédne, ale v ČR by mě pomoci měl.

0/0
15.3.2017 22:46

Z45d60e42n19ě49k 43M22o59r46á43v49e21k 5557468218173

Oni ti Rakušáci to mají v zákoně, ale berou to tak nějak s rozumem, už jsem četl ohlasy, že i v případě nehody se policajti zajímali o záznam a dusno nějak nedělali. Ale ve Švýcarsku je horší, tam se přihlíží k tomu, že každý má právo odmítnout být zaznamenán na fotce nebo videu. No a protože za jízdy se jich nemůžete ptát, jestli se záznamem souhlasí, tak je to zakázané. V každém případě (i u nás) je potřeba být opatrný se zveřejňováním záběrů, je dobré provést rozmazání obličejů a identifikátorů.

0/0
16.3.2017 10:32

M41i20l78o53š 29V44o30n71d47r77u50š34k69a 5535611807114

Tedy pokud se mi stane v Rakousku nehoda a já dám policii záznam z kamery, tak se stane co? Bude ignorován, nebo mě bude hrozit ještě nějaká sankce? A u nás jak je přijímán záznam z kamery policií? Uvažuji o koupy kamery a zajímalo by mě zdali to má vůbec nějaký smysl. Chtěl bych jí právě pro případ nehody, nechci si točit jak "krásně" jedu a dávat to na youtube.

0/0
16.3.2017 9:57

Z45d89e32n85ě27k 74M22o86r24á33v69e39k 5797828478473

V diskuzi pod článkem ohledně kamer v Rakousku psali lidi, že se jim stalo, že policajti při kontrole nebo i při nehodě viděli kamery, ale nedělali z toho dusno. Dokonce se prý někdo při kontrole policajta na kameru zeptal a ten jen mávl rukou. Zákon to v Rakousku sice zakazuje, ale berou to s rozumem, přece jen asi chápou, že by jim ten záznam mohl pomoci v případě nejasné nehody.

Ale kdyby udělal někdo nějakou právní chybu, že by třeba náhodou něco natočil a pak zveřejnil, tak věřím, že pokuta podle zákona by následovala.

0/0
16.3.2017 10:37

P56a45v48e84l 72P29i26l25á21t 8461129645704

Na stejné úrovni je kamera v rukou turisty na Václaváku - taky se třeba po případném útoku takový záznam nebude brát v potaz, protože mu ty stovky lidí kolem nedali svolení?

0/0
16.3.2017 9:28

M34i76l89o87š 39V53o10n31d83r55u91š14k40a 5425301967124

Vzhledem k tomu jak justice funguje bych se tomu ani nedivil. Stačí se kouknout jak dopadly oficiální, policií pořízení odposlechy v kauze Rath. Jakmile se dostanete do rukou právníků, tak zdravý selský rozum je až na posledním místě.

0/0
16.3.2017 9:53

Z18d97e67n85ě32k 95M25o42r26á72v69e16k 5697168388203

Policie má právo nakládat s takovými údaji, takže záznam použít může. Jde o veřejný prostor. Pokud byste ale na tom Václaváku natáčel cíleně nějakou konkrétní osobu jak něco dělá a pak to zveřejnil, tak to by byl právní problém. Zveřejnit byste to mohl jen tehdy, kdybyste udělal úpravy, které by tu osobu znemožnily identifikovat.

0/0
16.3.2017 12:53

K31a52r97e91l 48F90i52l92i46p 3348605910920

Kde bydlíte? To mne připomíná Prahu 9 kde se všichni starostou počínaje a Policií konče chlubí tím jak je nízká kriminalita. Ovšem když se vykradení auta řeší tak, že Policista co přijede Vám řekne, že to nabírat nebude. Poškození cizí věci a 90% dalšího je občansko právní spor tak pak ano. A když si to dovolíte napsat na FB profil Praha9 tak Vás bloknou. Takže ano chcete bydlet na Praze 9 je zde nízká kriminalita, nechte krabičku cigár na sedačce ráno najdete v lepším případě jen rozmlácené okno.

0/0
15.3.2017 18:37

M67i87l83o94š 24V43o92n66d13r48u54š92k71a 5965371367604

Tak toto je zkušenost z Prahy 7. Policie pracuje stejně "usilovně" ve všech částech Prahy a asi nejen Prahy.

0/0
15.3.2017 18:48

Ř77e85h85o75ř 30V21l76a97s19á68k 2164244911846

Zásadní chybou je, že nemáme trest smrti. Pak tohohle chlapa nepošlou natvrdo do vězení, protože by to byl nepoměr vůči chladnokrevným vrahům. A chladnokrevné vrahy tam nepošlou na třicet let až doživotí, protože by byl nepoměr vůči zvlášť zvráceným či mnohonásobným vrahům.

No, na silnicích snad leccos zlepší řízení počítačem. Ale v jiných oblastech života se h...lové nadále budou snažit získat na úkor bezpečnosti ostatních.

0/−1
15.3.2017 16:04

D70a63n49i32e14l 80K31o73r90o93u26s 9631494599470

Škoda, že aktéři neměli nad předním sklem kameru...

...je vidět, že se stává nanejvýš potřebnou záležitostí.

+3/0
15.3.2017 16:02

J55i29r55i 65B19e73c82v16a17r 7912679726

Určitě za tu cestu předjel X dalších aut -možná i stejně rizikově. Takže by ho mohl mít na kameře někdo jiný. Ale po tak dlouhé době jsou již záznamy ve smyčce určitě smazané..

0/0
15.3.2017 16:12

J28o26s34e34f59f 88M55u68s31i17l 7569145316780

Častý příspěvek v autodiskusích - jezdím rychle, razantně, ale bezpečně. A po mně potopa.

+15/−5
15.3.2017 15:58

J55a21r93o80s14l56a36v 47L70e23b86e67d36a 3756969807420

To sou teda kydy...

+3/0
15.3.2017 16:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.