Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M80i69l15o13š 11B76é37m 6674589862753

To zas dostane bezpečnost provozu na zadek. V místě, kde lze na dvouproudu bezpečně předjíždět kamiony, si budou všichni hrát na dodržovače. A předjíždět se bude až mimo oko velkého bratra na méně vhodných místech... R^

+28/0
doporučit
2.3.2017 11:52

S90t25a80n 78N50o90v94á20k 5757435965924

A ve tři ráno se sám ve dvou pruzích budete plížit padesátkou, protože konšelstvu jde o bezpečnost. Jejich cílem není vybrat více peněz na pokutách, ale zajistit bezpečí jak pro chodce, tak pro ostatní motoristy. Tomu snad nevěří ani ten starosta...

+23/−1
doporučit
2.3.2017 11:52

L88u70b48o51š 34K40r21t24i85č88k80a 4364698883303

Jako by nestačil ten kruháč, který ve špičce totálně ucpe slavnou "35", vymyslíme další unikátní měření na dvouproudovce, kde by mohlo být 70 nebo 80......opravdu někteří lidé mají hlavu aby jim nepršelo do krku.

+18/0
doporučit
2.3.2017 12:49

A43l49i45c13e 23J95a70n77á72k68o67v95á 4778385394599

Je ještě někde rozbor o kolik překročili 50 v jakou dobu a na kterých místech, že by jako zpětnou vazbu mohli nejdříve zkusit variabilní změnu rychlosti (50-70) dle doby a až pak vyvozovat represivní opatření, který je zástupným problémem pro obhájení byznysu z rychlosti. Až se to mezi lidma rozšíří a chycených bude minimum, proč nedat omezení na 40, nebo na 30, už je to odzkoušené jinde. Takoví radní by už po volbách neměli nikdy zasednout.

+13/0
doporučit
2.3.2017 20:33

R81u82d75o25l41f 62P34e12k36á47r71e89k 9112431539183

Administrátor dislkuse seznal, že můj příspěvek je příliš úderný.Rv Takže znovu a sterilní krasomluvou. Kdyby tam dali 70 pro osobáky a zákaz předjíždění pro kamiony, tak by to vyšlo násobně levněji a nenaštvávali by tolik lidi...

+13/0
doporučit
2.3.2017 14:24

B60o69h61u70s39l40a83v 96D27u92š75e82k 5660435434855

Názvy ulic mi v Litomyšli moc neříkají, ale jestli to bude na tom čtyřproudu, tak to nemá s bezpečností co dělat. Ale represe je tak nějak v módě a pod záminkou naší bezpečnosti a dobra si necháváme už teď líbit kde co.

+14/−3
doporučit
2.3.2017 17:48

J55a38n 97S53l92o72v88í79k 3249437750758

Kdyby raději místo zavedení radarů přestala Litomyšl blokovat stavbu dálničního obchvatu, nebude tam za pár let muset být ani ta čtyřpruhovka skrz město.

+8/0
doporučit
5.3.2017 14:30

K33a80r75e38l 24L58a44n17g76r 2672307510988

Misto tlaku na dalnici se vymysli tahle bejkarna. Jako by nestacilo, ze pred par lety opravovana vozovka je zase trop... Kde jinde pak predjet kolonu kamionu?

+8/0
doporučit
2.3.2017 12:18

J78a97k48u86b 51R45e92i14t84e44r 2715440108244

Velká škoda je, že Kašpar ani neuvede (natož aby to napsal autor článku), jaká je v úseku nehodovost a kolik nehod je zapříčiněno vyšší než povolenou rychlostí.

Jestliže v úseku 80% řidičů překračuje limit, tak to tam musí být hromady vraků, kopce mrtvol a stovky zabitých cyklistů a maminek s kočárky!!!

S tím se musí něco udělat Kašpare!

+7/0
doporučit
6.3.2017 9:52

M86i80l80a56n 95Z63e17l72i46n26a 7460681171984

Provoz systému bude stát přes 90 Tis/měs. + platy nových ouřednických budižkničemů. Takže, aby si to na sebe "vydělalo", bude se pokutovat za sebemenší překročení bez ohledu na skutečnou bezpečnost provozu. Další stroj na prachy, další město řízené dopravně-fašistickým xindlem.Rv Jezdím tudy často, spíše by se tam hodilo dát 70 - 80 km/h. Ale to by se na tom pak těžko někdo přiživoval. Bych blil...

+5/0
doporučit
7.3.2017 14:10

J35a19n 86N18o56v53á24k 3744492928722

Takže abychom se bavili jako lidé a ne jako retardovaný fan club městské policie:

1. kolik se na úseku "sledovaném v dvoutýdenním výzkumu" (sic!!!) za posledních 5 let stalo nehod

2. kolik z nich bylo způsobeno překročením nejvyšší dovolené rychlosti (nikoli nepřiměřené – ta může být mnohem nižší)

3. jaké byly následky těchto nehod

4. za jakých se staly okolností (počasí, provoz, stav komunikace...)

ŽÁDNÝ ÚDAJ???!!!! Aha, takže PR radnice, která chce krást? Osobně tuším, že celý "dvoutýdenní výzkum" nebyl ničím jiným, než aktivním vyhledáváním místa, kam by se daly umístit kamery, které by zajistily dostatečně mastný výběr pokut. Dokonce bych se i vsadil, že za posledních 10 let zde nedošlo k jedinému smrtelnému úrazu v důsledku provozu na pozemních komunikacích, zatímco v okolí najdeme místa, kde ke smrtelným úrazům došlo, avšak nelze na nich vybírat pokuty za pomocí úsekového měření rychlosti. Pokud to tak je, navrhovatel a Radomil Kašpar jsou podle mého názoru zločinci naplňující skutkovou podstatu trestného činu podvodu (uvádějí občany v omyl za účelem obohacení) a měli by být řádně vyšetřováni orgány činnými v trestním řízení. Jak to, že litomyšlské policie nekoná? nemají čas, protože také musí vybírat pokuty? Nepomíněnému trestu odnětí svobody se pak obvinění snadno vyhnou prokázáním, že co zde píši, není pravda (tedy statistikou dopravní bezpečnosti měřeného úseku v porovnání s úseky jinými, kdy se ukáže, že právě tento jediný úsek je ze všech v celé Litomyšli a okolí právě ten nejnebezepčnější). V opačném případě – do tepláků!

+3/0
doporučit
8.3.2017 9:56

J96i82ř71í 47H45u13d93e23c 2433567368941

Však je tam úsek, kde můžete jet i 70 km/hod. Mimo tento úsek jsou přechody pro chodce. To tam chcete jet osmdesátkou?

+3/−1
doporučit
2.3.2017 18:35

J21a33k87u90b 15R60e31i50t81e37r 2925770758564

Velká škoda je, že Kašpar ani neuvede (natož aby to napsal autor článku Švec), jaká je v úseku nehodovost a kolik nehod je zapříčiněno vyšší než povolenou rychlostí.

Jestliže v úseku 80% řidičů překračuje limit, tak to tam musí být hromady vraků, kopce mrtvol a stovky zabitých cyklistů a maminek s kočárky!!!

S tím se musí něco udělat Kašpare!

+2/0
doporučit
6.3.2017 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.