Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úsekové měření na I/35 v Litomyšli odstartuje ve zkušebním provozu

Bílé čáry na frekventované silnici I/35 v Litomyšli jsou už nachystané. Páteřní komunikací Pardubického kraje projedou denně desítky tisíc řidičů osobních i nákladních aut. Jenže řada z nich nedodržuje povolenou rychlost. Město tak v březnu spustí na vybraných částech úsekové měření.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M21i46l78a62n 13Z87e53l36i26n30a 7770771121134

Po kuřeti kuřinec, po krávě kravinec, po člověku lidovec. Lidovec Kašpar z Litomyšle.

0/0
8.3.2017 14:14

J90a68n 75N23o52v27á74k 3724932678282

Takže abychom se bavili jako lidé a ne jako retardovaný fan club městské policie:

1. kolik se na úseku "sledovaném v dvoutýdenním výzkumu" (sic!!!) za posledních 5 let stalo nehod

2. kolik z nich bylo způsobeno překročením nejvyšší dovolené rychlosti (nikoli nepřiměřené – ta může být mnohem nižší)

3. jaké byly následky těchto nehod

4. za jakých se staly okolností (počasí, provoz, stav komunikace...)

ŽÁDNÝ ÚDAJ???!!!! Aha, takže PR radnice, která chce krást? Osobně tuším, že celý "dvoutýdenní výzkum" nebyl ničím jiným, než aktivním vyhledáváním místa, kam by se daly umístit kamery, které by zajistily dostatečně mastný výběr pokut. Dokonce bych se i vsadil, že za posledních 10 let zde nedošlo k jedinému smrtelnému úrazu v důsledku provozu na pozemních komunikacích, zatímco v okolí najdeme místa, kde ke smrtelným úrazům došlo, avšak nelze na nich vybírat pokuty za pomocí úsekového měření rychlosti. Pokud to tak je, navrhovatel a Radomil Kašpar jsou podle mého názoru zločinci naplňující skutkovou podstatu trestného činu podvodu (uvádějí občany v omyl za účelem obohacení) a měli by být řádně vyšetřováni orgány činnými v trestním řízení. Jak to, že litomyšlské policie nekoná? nemají čas, protože také musí vybírat pokuty? Nepomíněnému trestu odnětí svobody se pak obvinění snadno vyhnou prokázáním, že co zde píši, není pravda (tedy statistikou dopravní bezpečnosti měřeného úseku v porovnání s úseky jinými, kdy se ukáže, že právě tento jediný úsek je ze všech v celé Litomyšli a okolí právě ten nejnebezepčnější). V opačném případě – do tepláků!

+3/0
8.3.2017 9:56

M20i28r21o86s23l46a52v 39U33r20b45a21n 1856907471809

Jak je ctena libost, najdete si danou lokalitu a uvidite, jake se tam staly nehody.

http://maps.jdvm.cz/cdv2/apps/nehodynalokalite/Search.aspx

0/0
10.3.2017 19:21

R62a87d29e36k 39N56o22v88a98k 9664853259610

Sorry jako jmenovče, ale je to místní komunikace, v obci a přímo u silnice bydlí lidé. Nevím jak tobě, ale mě by se nelíbilo kdyby se mi před barákem předhánělo denně patnáct tisíc řidičů osobáků s dodávkama osmdesátkou a supícíma kamionama.

Asi budeš jeden z nich, když takhle vyvádíš.

Já se přiznám, že sem v tom kopci taky nehlídal moc tachometr, ale nevadí mi to. Z jednoho kamionu před sebou se nepos...u.

0/0
6.4.2017 6:38

M56i48l52a21n 44Z91e68l41i48n13a 7820351481774

Provoz systému bude stát přes 90 Tis/měs. + platy nových ouřednických budižkničemů. Takže, aby si to na sebe "vydělalo", bude se pokutovat za sebemenší překročení bez ohledu na skutečnou bezpečnost provozu. Další stroj na prachy, další město řízené dopravně-fašistickým xindlem.Rv Jezdím tudy často, spíše by se tam hodilo dát 70 - 80 km/h. Ale to by se na tom pak těžko někdo přiživoval. Bych blil...

+5/0
7.3.2017 14:10

J92a54k56u88b 32R14e46i21t83e73r 2405870638164

Velká škoda je, že Kašpar ani neuvede (natož aby to napsal autor článku), jaká je v úseku nehodovost a kolik nehod je zapříčiněno vyšší než povolenou rychlostí.

Jestliže v úseku 80% řidičů překračuje limit, tak to tam musí být hromady vraků, kopce mrtvol a stovky zabitých cyklistů a maminek s kočárky!!!

S tím se musí něco udělat Kašpare!

+7/0
6.3.2017 9:52

M32i87r55o59s36l76a75v 70U92r10b51a98n 1776487241849

policie ma na to aplikaci, muze si kazdy najit a udelat obrazek sam...

http://maps.jdvm.cz/cdv2/apps/nehodynalokalite/Search.aspx

0/0
10.3.2017 19:24

J45a10k90u77b 29R43e52i77t63e20r 2245450638774

Velká škoda je, že Kašpar ani neuvede (natož aby to napsal autor článku Švec), jaká je v úseku nehodovost a kolik nehod je zapříčiněno vyšší než povolenou rychlostí.

Jestliže v úseku 80% řidičů překračuje limit, tak to tam musí být hromady vraků, kopce mrtvol a stovky zabitých cyklistů a maminek s kočárky!!!

S tím se musí něco udělat Kašpare!

+2/0
6.3.2017 9:51

J79a55n 37S62l19o60v56í33k 3979707120318

Kdyby raději místo zavedení radarů přestala Litomyšl blokovat stavbu dálničního obchvatu, nebude tam za pár let muset být ani ta čtyřpruhovka skrz město.

+8/0
5.3.2017 14:30

A60l55i46c33e 35J97a96n98á37k40o96v85á 4868875454779

Je ještě někde rozbor o kolik překročili 50 v jakou dobu a na kterých místech, že by jako zpětnou vazbu mohli nejdříve zkusit variabilní změnu rychlosti (50-70) dle doby a až pak vyvozovat represivní opatření, který je zástupným problémem pro obhájení byznysu z rychlosti. Až se to mezi lidma rozšíří a chycených bude minimum, proč nedat omezení na 40, nebo na 30, už je to odzkoušené jinde. Takoví radní by už po volbách neměli nikdy zasednout.

+13/0
2.3.2017 20:33

R94a26d62e40k 17N24o30v95a70k 9254383639370

A co i lidé co bydlí u silnice, těm zakáeme chodit domů v té době, kdy se povolí vyšší rychlost? Nebo dostanou lízátko za zničený zdraví?

0/−1
6.4.2017 6:40

J22i11ř30í 75H96u81d95e40c 2403837268481

Však je tam úsek, kde můžete jet i 70 km/hod. Mimo tento úsek jsou přechody pro chodce. To tam chcete jet osmdesátkou?

+3/−1
2.3.2017 18:35

J63a50n 49H57á51j75e30k 2256786373815

Do kopce směr Svitavy žádné přechody nejsou. Místo radaru to chtělo povolit 70 a zákaz předjíždění pro kamiony. Jak už píše dříve p. Pekárek.

+5/0
2.3.2017 20:17

J17i70ř23í 46H35u50d61e20c 2683427718251

To je sice pravda, že v kopci na Svitavy přechody nejsou, i když nevím proč. Chodci tam potřebují přejít z jedné strany silnice na druhou. Nejbližší možnost přejít na druhou stranu silnice je dole pod Sokolovnou kde je podchod. Je to ale dost daleko. Patrně v tom kopci nechtějí zdržovat provoz motorových vozidel a proto tam asi přechody nevyznačili. Chodci se však kvůli tomu v takovém provozu obtížně dostávají na druhou stranu.

+1/0
2.3.2017 20:50

J38a76n 19H88á15j48e47k 2646416463915

Musel by vzniknout ostrůvek, tj. dva pruhy nahoru do kopce by se musely sloučit do jednoho.

Hlavní problém je, že není obchvat. A úsekové měření bych dal na výjezdu z Litomyšle a konec až u Benziny na kopci.....

Jinak nechápu, proč už tam nejsou zkušebně nakreslené tři pruhy až do Mohelnice a po treba 5km - 7km změna.

0/0
3.3.2017 17:16

B52o73h80u47s28l48a18v 48D58u83š29e22k 5140835454695

Názvy ulic mi v Litomyšli moc neříkají, ale jestli to bude na tom čtyřproudu, tak to nemá s bezpečností co dělat. Ale represe je tak nějak v módě a pod záminkou naší bezpečnosti a dobra si necháváme už teď líbit kde co.

+14/−3
2.3.2017 17:48

R88u77d73o56l15f 91P35e20k80á41r86e24k 9752401729493

Administrátor dislkuse seznal, že můj příspěvek je příliš úderný.Rv Takže znovu a sterilní krasomluvou. Kdyby tam dali 70 pro osobáky a zákaz předjíždění pro kamiony, tak by to vyšlo násobně levněji a nenaštvávali by tolik lidi...

+13/0
2.3.2017 14:24

R70o78b70e72r54t 12V42i70l60i93m23o40v19s63k14ý 1159695774578

ale radnice by měla prd vejvar. Takhle bude větší kus žvance na okousání....

+2/0
6.3.2017 7:59

L86u67b88o85š 60K47r69t66i86č61k92a 4714278213783

Jako by nestačil ten kruháč, který ve špičce totálně ucpe slavnou "35", vymyslíme další unikátní měření na dvouproudovce, kde by mohlo být 70 nebo 80......opravdu někteří lidé mají hlavu aby jim nepršelo do krku.

+18/0
2.3.2017 12:49

K51a35r23e72l 25L86a44n12g94r 2202777930118

Misto tlaku na dalnici se vymysli tahle bejkarna. Jako by nestacilo, ze pred par lety opravovana vozovka je zase trop... Kde jinde pak predjet kolonu kamionu?

+8/0
2.3.2017 12:18

M26i37l81o54š 96B82é84m 6814809912193

To zas dostane bezpečnost provozu na zadek. V místě, kde lze na dvouproudu bezpečně předjíždět kamiony, si budou všichni hrát na dodržovače. A předjíždět se bude až mimo oko velkého bratra na méně vhodných místech... R^

+28/0
2.3.2017 11:52

J34a83n 45H55r19u67z31a 8954298409227

Hrát si musíte. I v noci za nulového provozu, bohužel. Estébáci z Czechradaru musí přece vydělávat.

+11/0
2.3.2017 11:56

S78t90a95n 62N70o52v64á92k 5747825535684

A ve tři ráno se sám ve dvou pruzích budete plížit padesátkou, protože konšelstvu jde o bezpečnost. Jejich cílem není vybrat více peněz na pokutách, ale zajistit bezpečí jak pro chodce, tak pro ostatní motoristy. Tomu snad nevěří ani ten starosta...

+23/−1
2.3.2017 11:52

J49a58n 78H47r74u43z35a 8954698439137

Úsekové měření nemůže vydělávat. Na rozdíl od zabukované kamery je dobře vidět začátek i konec. Cvičené oko rozpozná i klasickou kameru od té měřící.;-)

+2/0
2.3.2017 11:57

S48t40a51n 87N92o37v88á81k 5737705145584

Mluvím o tom, že i kdybych byl ve tři ráno jediný vzhůru v celém městě, tak se tam budu muset courat padesátkou.

Starostovi to ale vadit nebude, protože přestupky řeší jeho podřízení...Rv

+7/−2
2.3.2017 12:03

L89u57b44o22m42í27r 86S26a35z79e25č94e96k 7399298565613

A jak bys tam Staníku chtěl jezdit, když tam ta padesátka je?

+3/−6
2.3.2017 17:56

A93l43i52c44e 87J57a31n29á63k70o65v85á 4118785974459

Třeba změnou v kompetenci měÚ a instalací variabilních značek povolující rychlost dle skutečné stuace, pokud jde tedy opravdu o bezpečnost (haha)

+8/0
2.3.2017 20:35

R10a88d89e40k 31N91o78v81a26k 9764673249550

v tom kopci vedle baráků? A co těm obyvatelům u silnice? Koupím jim sluchátka proti hluku a rohypnol?

0/0
6.4.2017 6:44

S90t63a17n 41N29o79v36á61k 5237125105224

Asi nejlépe přizpůsobením rychlosti stavu a povaze vozovky.

Jak jednoduché, milý Lubomírku...

+1/0
3.3.2017 6:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.