Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M12i11l78o13š 11B46é50m 6104239522953

To zas dostane bezpečnost provozu na zadek. V místě, kde lze na dvouproudu bezpečně předjíždět kamiony, si budou všichni hrát na dodržovače. A předjíždět se bude až mimo oko velkého bratra na méně vhodných místech... R^

+28/0
doporučit
2.3.2017 11:52

S91t12a96n 24N30o30v35á81k 5297735555174

A ve tři ráno se sám ve dvou pruzích budete plížit padesátkou, protože konšelstvu jde o bezpečnost. Jejich cílem není vybrat více peněz na pokutách, ale zajistit bezpečí jak pro chodce, tak pro ostatní motoristy. Tomu snad nevěří ani ten starosta...

+23/−1
doporučit
2.3.2017 11:52

L73u68b18o84š 85K16r41t54i56č87k82a 4214708673193

Jako by nestačil ten kruháč, který ve špičce totálně ucpe slavnou "35", vymyslíme další unikátní měření na dvouproudovce, kde by mohlo být 70 nebo 80......opravdu někteří lidé mají hlavu aby jim nepršelo do krku.

+18/0
doporučit
2.3.2017 12:49

A55l13i25c24e 26J63a22n67á66k11o62v73á 4548695554329

Je ještě někde rozbor o kolik překročili 50 v jakou dobu a na kterých místech, že by jako zpětnou vazbu mohli nejdříve zkusit variabilní změnu rychlosti (50-70) dle doby a až pak vyvozovat represivní opatření, který je zástupným problémem pro obhájení byznysu z rychlosti. Až se to mezi lidma rozšíří a chycených bude minimum, proč nedat omezení na 40, nebo na 30, už je to odzkoušené jinde. Takoví radní by už po volbách neměli nikdy zasednout.

+13/0
doporučit
2.3.2017 20:33

R35u56d93o14l43f 91P60e64k92á80r96e48k 9132291849533

Administrátor dislkuse seznal, že můj příspěvek je příliš úderný.Rv Takže znovu a sterilní krasomluvou. Kdyby tam dali 70 pro osobáky a zákaz předjíždění pro kamiony, tak by to vyšlo násobně levněji a nenaštvávali by tolik lidi...

+13/0
doporučit
2.3.2017 14:24

B62o21h79u77s14l59a39v 53D61u11š50e82k 5330415864835

Názvy ulic mi v Litomyšli moc neříkají, ale jestli to bude na tom čtyřproudu, tak to nemá s bezpečností co dělat. Ale represe je tak nějak v módě a pod záminkou naší bezpečnosti a dobra si necháváme už teď líbit kde co.

+14/−2
doporučit
2.3.2017 17:48

J11a65n 56S63l75o63v74í62k 3519607300458

Kdyby raději místo zavedení radarů přestala Litomyšl blokovat stavbu dálničního obchvatu, nebude tam za pár let muset být ani ta čtyřpruhovka skrz město.

+8/0
doporučit
5.3.2017 14:30

K65a73r63e47l 25L18a21n43g89r 2762277740268

Misto tlaku na dalnici se vymysli tahle bejkarna. Jako by nestacilo, ze pred par lety opravovana vozovka je zase trop... Kde jinde pak predjet kolonu kamionu?

+8/0
doporučit
2.3.2017 12:18

J50a52k42u50b 77R40e61i93t22e47r 2475710318764

Velká škoda je, že Kašpar ani neuvede (natož aby to napsal autor článku), jaká je v úseku nehodovost a kolik nehod je zapříčiněno vyšší než povolenou rychlostí.

Jestliže v úseku 80% řidičů překračuje limit, tak to tam musí být hromady vraků, kopce mrtvol a stovky zabitých cyklistů a maminek s kočárky!!!

S tím se musí něco udělat Kašpare!

+7/0
doporučit
6.3.2017 9:52

M98i45l26a36n 52Z39e93l86i87n46a 7130661241304

Provoz systému bude stát přes 90 Tis/měs. + platy nových ouřednických budižkničemů. Takže, aby si to na sebe "vydělalo", bude se pokutovat za sebemenší překročení bez ohledu na skutečnou bezpečnost provozu. Další stroj na prachy, další město řízené dopravně-fašistickým xindlem.Rv Jezdím tudy často, spíše by se tam hodilo dát 70 - 80 km/h. Ale to by se na tom pak těžko někdo přiživoval. Bych blil...

+5/0
doporučit
7.3.2017 14:10

J52a93n 33N47o81v47á35k 3214422218732

Takže abychom se bavili jako lidé a ne jako retardovaný fan club městské policie:

1. kolik se na úseku "sledovaném v dvoutýdenním výzkumu" (sic!!!) za posledních 5 let stalo nehod

2. kolik z nich bylo způsobeno překročením nejvyšší dovolené rychlosti (nikoli nepřiměřené – ta může být mnohem nižší)

3. jaké byly následky těchto nehod

4. za jakých se staly okolností (počasí, provoz, stav komunikace...)

ŽÁDNÝ ÚDAJ???!!!! Aha, takže PR radnice, která chce krást? Osobně tuším, že celý "dvoutýdenní výzkum" nebyl ničím jiným, než aktivním vyhledáváním místa, kam by se daly umístit kamery, které by zajistily dostatečně mastný výběr pokut. Dokonce bych se i vsadil, že za posledních 10 let zde nedošlo k jedinému smrtelnému úrazu v důsledku provozu na pozemních komunikacích, zatímco v okolí najdeme místa, kde ke smrtelným úrazům došlo, avšak nelze na nich vybírat pokuty za pomocí úsekového měření rychlosti. Pokud to tak je, navrhovatel a Radomil Kašpar jsou podle mého názoru zločinci naplňující skutkovou podstatu trestného činu podvodu (uvádějí občany v omyl za účelem obohacení) a měli by být řádně vyšetřováni orgány činnými v trestním řízení. Jak to, že litomyšlské policie nekoná? nemají čas, protože také musí vybírat pokuty? Nepomíněnému trestu odnětí svobody se pak obvinění snadno vyhnou prokázáním, že co zde píši, není pravda (tedy statistikou dopravní bezpečnosti měřeného úseku v porovnání s úseky jinými, kdy se ukáže, že právě tento jediný úsek je ze všech v celé Litomyšli a okolí právě ten nejnebezepčnější). V opačném případě – do tepláků!

+3/0
doporučit
8.3.2017 9:56

J29i68ř50í 52H35u26d74e93c 2413227978731

Však je tam úsek, kde můžete jet i 70 km/hod. Mimo tento úsek jsou přechody pro chodce. To tam chcete jet osmdesátkou?

+3/−1
doporučit
2.3.2017 18:35

J50a73k45u32b 62R63e94i47t20e26r 2405500288234

Velká škoda je, že Kašpar ani neuvede (natož aby to napsal autor článku Švec), jaká je v úseku nehodovost a kolik nehod je zapříčiněno vyšší než povolenou rychlostí.

Jestliže v úseku 80% řidičů překračuje limit, tak to tam musí být hromady vraků, kopce mrtvol a stovky zabitých cyklistů a maminek s kočárky!!!

S tím se musí něco udělat Kašpare!

+2/0
doporučit
6.3.2017 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.