- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lávka je nepohodlná, podchod bude plný voňavých dřímajících občanů. Navrhuji kabinovou lanovku. Turistická atrakce a bezpečná k tomu. Pochybuji, že by vyšla dráž než podchod. A ještě jako atrakce přinese městu turistický ruch.
Jako myšlenka zajímavé, ale pochybuji, že by projížďka lanovkou nad nádražním kolejištěm a vedle Parama byla pro turisty atraktivní. A pro cestující by to bylo dost krkolomné řešení.
Toto spojení jako obchvaty se zde staví min 40 let a vzhledem k nesourodému zastupitelstvu a hájený hokej se tohoto spojení v doohledné době nedočkáme. Jinak preferuji prodloužení podchodu. Bude to vznešenější a levnější.
Prosazování lávky naprosto nechápu.
Ať se někdo dojede podívat např. do Ostravy, jak takové lávky po pár letech vypadají...no "krása".
Naopak v jiných městech -Brno, nově Plzeň, jsou podchody a vše bez problémů funguje.
Já nevím, proč my musíme vždy stavět něco jak v 18.století.
I ta naše východoČeská Třebová při přestavbě nádraží udělala zároveň podzemní parkoviště. Z těch se při aktuální přestavbě přednádraží mohlo rovnou chodit do podchodů, vše by bylo čisté, bezpečné. My tu stále řešíme parkování u Alberta, až se lihovar změní na areál ČSOB Pojišťovny =tak problém parking razantně "zhoustne"...
Po lávce budeme všichni čichat Paramo, každý vstup/výstup stavět kvůli bezbariérovosti výtahy, pak to celé ještě a-la Ostrava zaplechovat, aby tam ještě někdo někoho neshodil na koleje...
Kocourkov
Pan architekt Řepa má pravdu. Podchod je ideální řešení. Lávka je zaprvé bariéra, takže mnoho lidí raději bude dále chodit přes koleje, a zadruhé je to řešení hodné 19. století.
A že by se město muselo finančně podílet? Myslím, že je i zájmem ČD či SDŽC řešit prostupnost nádraží způsobem, který umožní průchod i lidem s pohybovým handicapem, a hlavně zjednoduší v dlouhodobější perspektivě přístup k případnému dalšímu nástupišti nebo i přístup do kolejiště "posunovacího nádraží". A finanční spoluúčast města lze nejspíš řešit s pomocí nějakých strukturálních fondů EU.
Počasí a děti by měli rozhodnout.
Rodiče budou radši, když za deštivého a větrného počasí jejich dítě dojde v suchu na vlak či autobus, než třeba zmoklé a vyfoukané větrem a vůní z Parama po lávce.
Jojo - podchod slibovali. Pak si to spočítali a začali chystat další průmyslové konstrukce ... A že by už i věděli, kdo je postaví?
Všechno kolem železnice v Pardubicích "zapáchá" ... vždyť podchod prezentovali jako součást řešení nádraží. Nebo se mýlím pane Dušek?
---------------------------------------------------------------------------------------------
Místo kvalitních staveb co neničí krajinu, mají nějakou koncepci a řeší ji lidé znalí s respektem k názoru veřejnosti si to řeší politici "pod pokličkou", dělají s tím tajnosti, mnohdy to řeší na úkor občanů (aby to byla veliká zakázka, ale zase se neukázalo, jak to je zcela nerentabilní) - to jsou naši politici.