Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P34e60t60r 86P68r88o30v88a90z89n60i58k 3663458126903

Dle mě velká šance pro Pardubice, pokud se to vezme za správný konec. Část dotace jako výměna za reklamu na vyžití v regionu, pokud si někdo bude skrz Ryanair hledat spojení do ČR, by mi přišla dobrá. Navázat by se na to ale měli i lokální hotely, penziony, restaurace, bary, diskotéky, aby třeba Britové, co přiletí na 4 dny do Prahy, strávili 1 den i s nocí v Pardubicích. Část dotace by i mohla být navázána na to, kolik lidí reálně v regionu zůstane a něco utratí. [>-]

+9/−1
doporučit
28.2.2017 13:06

J69a14n 77M68a16n90d54í10k 2988243341427

Dotace leteckých linek by vůbec neměly existovat.

+8/−3
doporučit
28.2.2017 13:23

O86n55d26r39a 95V74a26c59e71k 8792140235379

Netolický nepodpoří nic co se týká Pardubic... Reálněji vidím linku Česká Třebová - Londýn;-D

+5/−1
doporučit
28.2.2017 21:51

J22a34n 22V72r28a36b40e44c 4662180256944

Budu jedním z prvních zákazníků na let do Londýna ;-)

Nicméně: Přeci každé letiště si účtuje od dopravců letištní poplatky. A ne zrovna malé.

Rozuměl bych tomu, že např. Ryanairu je pro první rok pardubické letiště pro "rozpohybování" letiště úplně zruší.

Jestli tam ale už nyní nejsou ŹÁDNÉ letištní poplatky a ještě jim k tomu přidají přes 10mil ročně, tak jsou tyto miliony dost děsivé (stačí, že 400milionů vyletělo oknem ve stavbě), Netolický má pak pravdu a paní ředitelka by raději měla mlčet (ne si gratulovat k Ryanairu) a chodit kanály...

+4/0
doporučit
28.2.2017 17:46

J27a68n 15P86e68t73e94r55a 2661125152424

No to prirovnani s linkou do Opatova je fakt na úrovni vidlaka Netolickeho.

Ryanair je největší evropska společnost, jeho následuji další firmy.

Pokud si nevyhradili žádnou dotaci na rozjezd linek, tak to fakt nemusite nic stavět.

Ryan se tak chova vsude..

+4/−1
doporučit
28.2.2017 11:31

P36a49v36l74a 20K41v97a64p91i63l31o87v74á 7129608234977

Tak jestli tohle město nepodpoří, tak je to stádo (nepublikovatelné slovo). Jediná cesta, kterou je dobré jít, je nalákat sem nízkonákladovky. S v podstatě přímým kvalitním a rychlým spojením do centra Prahy jsou Pardubice nejlepším možným záložním letištěm pro Václav Havel Airport. Vždy tu byla tradice dopravního uzle. Je v tom potenicál budoucích zisků, pracovních příležitostí. Co jiného bychom si mohli přát.

+7/−8
doporučit
28.2.2017 11:28

P55a20v59e31l 79Ř79a97p89e66k 7922446489415

Není mi jasné, proč taková dotace není automaticky trestným činem.

+5/−5
doporučit
28.2.2017 12:10

J76a55n 31V17r40a91b85e14c 4692550766274

Stavba letiště projektově 280mil, s vícepracemi 400mil (=což je jistota, všichni stavaři jasně říkali, že je to nepostavitelné a někde se to musí očůrat).

Ale OK, i já si přeju fuknční letiště, budu z něj taky profitovat :-)

Pane redaktore prosím dodejte v dalším článku zásadní informaci:

13mil sleva z letištních poplatků + 11mil dotace Ryanairu = 24mil.

Kolik jsou ty letištní poplatky v základu? (= z kolikati je ta sleva?)

Byly letištní poplatky více než 24mil? Pak stále dobrý...

Byly poplatky 15-24mil? Jsem nasr.., ale chci aby to fungovalo = OK

Byly letištní poplatky přesně nebo jen lehce nad 13milionů? Tak pak je to neskutečné!

A takovýto "diskont" žádám uplatnit u chvástající se ředitelky EBY Šmejkalové u každé její měsíční manažerské výplaty...

+2/0
doporučit
28.2.2017 20:15

J40a35n 15Č83e97k93a71l 7449425674564

Zajímaly by mne údaje, kolik lidí by fakt mělo zájem létat z Pardubic do Londýna a za kolik...

+2/−3
doporučit
28.2.2017 12:41

R93a81d14e69k 56H75a29ň74á15č29e52k 5313530424523

Správná cesta jak přiblížit tento region,každý začátek něco stojí když je na pány hokejisty tak proč nepodpořit dobrou věc:-)R^;-)

+1/0
doporučit
28.2.2017 16:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.