Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P98e11t67r 36P64r69o29v30a79z33n70i13k 3143168886393

Dle mě velká šance pro Pardubice, pokud se to vezme za správný konec. Část dotace jako výměna za reklamu na vyžití v regionu, pokud si někdo bude skrz Ryanair hledat spojení do ČR, by mi přišla dobrá. Navázat by se na to ale měli i lokální hotely, penziony, restaurace, bary, diskotéky, aby třeba Britové, co přiletí na 4 dny do Prahy, strávili 1 den i s nocí v Pardubicích. Část dotace by i mohla být navázána na to, kolik lidí reálně v regionu zůstane a něco utratí. [>-]

+9/−1
doporučit
28.2.2017 13:06

J83a83n 73M75a36n78d53í28k 2928313921387

Dotace leteckých linek by vůbec neměly existovat.

+8/−3
doporučit
28.2.2017 13:23

O12n54d80r92a 57V54a54c62e54k 8602210605489

Netolický nepodpoří nic co se týká Pardubic... Reálněji vidím linku Česká Třebová - Londýn;-D

+5/−1
doporučit
28.2.2017 21:51

J98a96n 88V67r18a38b84e53c 4702300106564

Budu jedním z prvních zákazníků na let do Londýna ;-)

Nicméně: Přeci každé letiště si účtuje od dopravců letištní poplatky. A ne zrovna malé.

Rozuměl bych tomu, že např. Ryanairu je pro první rok pardubické letiště pro "rozpohybování" letiště úplně zruší.

Jestli tam ale už nyní nejsou ŹÁDNÉ letištní poplatky a ještě jim k tomu přidají přes 10mil ročně, tak jsou tyto miliony dost děsivé (stačí, že 400milionů vyletělo oknem ve stavbě), Netolický má pak pravdu a paní ředitelka by raději měla mlčet (ne si gratulovat k Ryanairu) a chodit kanály...

+4/0
doporučit
28.2.2017 17:46

J28a43n 29P57e48t42e43r75a 2891285352524

No to prirovnani s linkou do Opatova je fakt na úrovni vidlaka Netolickeho.

Ryanair je největší evropska společnost, jeho následuji další firmy.

Pokud si nevyhradili žádnou dotaci na rozjezd linek, tak to fakt nemusite nic stavět.

Ryan se tak chova vsude..

+4/−1
doporučit
28.2.2017 11:31

P76a55v58l60a 36K84v32a71p23i37l36o81v64á 7609848914177

Tak jestli tohle město nepodpoří, tak je to stádo (nepublikovatelné slovo). Jediná cesta, kterou je dobré jít, je nalákat sem nízkonákladovky. S v podstatě přímým kvalitním a rychlým spojením do centra Prahy jsou Pardubice nejlepším možným záložním letištěm pro Václav Havel Airport. Vždy tu byla tradice dopravního uzle. Je v tom potenicál budoucích zisků, pracovních příležitostí. Co jiného bychom si mohli přát.

+7/−8
doporučit
28.2.2017 11:28

P84a41v33e80l 46Ř38a21p35e15k 7152286779835

Není mi jasné, proč taková dotace není automaticky trestným činem.

+5/−5
doporučit
28.2.2017 12:10

J57a80n 70V45r89a61b78e34c 4262840976374

Stavba letiště projektově 280mil, s vícepracemi 400mil (=což je jistota, všichni stavaři jasně říkali, že je to nepostavitelné a někde se to musí očůrat).

Ale OK, i já si přeju fuknční letiště, budu z něj taky profitovat :-)

Pane redaktore prosím dodejte v dalším článku zásadní informaci:

13mil sleva z letištních poplatků + 11mil dotace Ryanairu = 24mil.

Kolik jsou ty letištní poplatky v základu? (= z kolikati je ta sleva?)

Byly letištní poplatky více než 24mil? Pak stále dobrý...

Byly poplatky 15-24mil? Jsem nasr.., ale chci aby to fungovalo = OK

Byly letištní poplatky přesně nebo jen lehce nad 13milionů? Tak pak je to neskutečné!

A takovýto "diskont" žádám uplatnit u chvástající se ředitelky EBY Šmejkalové u každé její měsíční manažerské výplaty...

+2/0
doporučit
28.2.2017 20:15

J42a90n 16Č47e92k86a57l 7509675154854

Zajímaly by mne údaje, kolik lidí by fakt mělo zájem létat z Pardubic do Londýna a za kolik...

+2/−3
doporučit
28.2.2017 12:41

R12a70d39e26k 47H35a30ň78á14č92e38k 5783550204283

Správná cesta jak přiblížit tento region,každý začátek něco stojí když je na pány hokejisty tak proč nepodpořit dobrou věc:-)R^;-)

+1/0
doporučit
28.2.2017 16:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.