- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Skutečně efektivní řešení pro Pardubičky je jedině jejich napojení na rychlodráhu,“ uvedl třeba člen spolku Město na kole a Strany zelených Jakub Kutílek.
Pan Kutílek asi nepochopil, že spojka není řešením pro Pardubičky, ale pro centrum města. Napojení rychlodráhy na Pardubičky je dost těžko technicky proveditelné, protože pro něj není dost místa. Přímé propojení JV a JZ města je nezbytné, má-li se centru alespoň trochu ulevit.
Máte pravdu, ale chtělo by to propojení skutečně efektivní, které nebude ústit v úzkém hrdle pod Pardubičkami a kde nebudou zdržovat semafory na jednosměrném mostě. Sanitky budou stejně jezdit přes Nemošice, protože nebudou riskovat, že se na tom mostě kousnou. Představte si, že vjedou na most a proti nim nějaký jouda, kterého přikreje další. Ale těm co vidí jen krátkou čáru na mapě tohle nedocvakne.
Nebuďte v Idnes líní a pořiďte už konečně fotku toho správného mostu.
Já už jsem na tu fotku taky alergická. Stejně tak na ten popisek o romantické divočině. Červeňák není romantická divočina, ale zaplevelený bordeliště.
To je pojem z poloviny 80. let, kdy se tato dvouproudá komunikace od nádraží na Drážku stavěla, zpočátku tam byla 80 km/h, jestli se nemýlím, jsou tu pamětníci ??
Já zas takový pamětník nejsem...moje paměť sahá jen k 70 km/h, které jsou tam v současnosti. Nevím, zda tam byla původně vyšší rychlost...ale často vzpomínám si, že na třídě Míru byla vývěska okresního svazu architektů a jeden čas tam visel impozantní projekt, jak má komunikace pokračovat. U Marka se měl být zdvihat obří nadjezd, který měl překlenout celý prostor před nádražím a klesat zhruba v prostoru dnešního kruhového objezdu u Kauflandu (nebo co tam je). Vlastně dodnes zůstal ten přednádražní prostor nedořešen a hledá se řešení...
V Pardubicích je nějaká rychlodráha? To je zas nějak nějaký novinářský pojem jako "rychlodráha" v Praze na letiště, ne?
To je lidový název pro městský průtah ulicemi Hlaváčova a kpt. Jaroše, který se vžil už v 80tých letech.
Silnice a most - to je jediná priorita všech Pardubáků
Pak se může řešit hezký parčík s cyklostezkou napojený na ostatní parky podél Chrudimky.
Dobrá práce a at už se staví
Souhlas, už ať ta propojka je .
Pak je dost na diskuzi, co tam vznikne.
Může mi např. někdo vyjmenovat, kde je na katastru města nějaká větší plocha na výstavbu např. řadových RD, aby se Pardubice neustále nevylidňovaly? Velmi extrémní část lidí si prostě komfort domu může dovolit a v bytovkách bydlet nebudou. Jakmile oba manželé vydělávají, každá banka jim na dům půjčí...
Tak chceme sedmdesátitisícové Pardubice nebo někdy třeba i stotisícové?