Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J41a77r45o75s39l38a74v 83J20o29n46á34š 4328774882825

"Skutečně efektivní řešení pro Pardubičky je jedině jejich napojení na rychlodráhu,“ uvedl třeba člen spolku Město na kole a Strany zelených Jakub Kutílek.

Pan Kutílek asi nepochopil, že spojka není řešením pro Pardubičky, ale pro centrum města. Napojení rychlodráhy na Pardubičky je dost těžko technicky proveditelné, protože pro něj není dost místa. Přímé propojení JV a JZ města je nezbytné, má-li se centru alespoň trochu ulevit.

0/0
doporučit
22.2.2017 19:27

P10e92t91r 44K14o16r41b88e21l 9416737270862

Máte pravdu, ale chtělo by to propojení skutečně efektivní, které nebude ústit v úzkém hrdle pod Pardubičkami a kde nebudou zdržovat semafory na jednosměrném mostě. Sanitky budou stejně jezdit přes Nemošice, protože nebudou riskovat, že se na tom mostě kousnou. Představte si, že vjedou na most a proti nim nějaký jouda, kterého přikreje další. Ale těm co vidí jen krátkou čáru na mapě tohle nedocvakne.

0/0
doporučit
22.2.2017 19:55

J37a22n 84V12r82a83b70e55c 4522900796974

Proboha: oprava tohoto mostu a postavení nového přes uzoučkou Chrudimku (čili délka tak 50m)? O kolik vyjde dráž vylít tam betonový široký most?

A proč by nemohla silnice ústit na stávající komunikaci nějakým větším kruhákem s bypassy?

A je po problému s plynulostí jak napojení, tak mostu :-)

+2/0
doporučit
22.2.2017 20:40

P76e19t18r 95K87o15r26b15e39l 9826927100662

To by bylo hezké. A kdo něco takového plánuje?

0/0
doporučit
22.2.2017 22:52

P90e36t70r 14K86o28r96b11e65l 9326907340492

Druhá věc: Osobně jsem pro záchranu konstrukce mostu. Nevadí mi pokud by se postavil nový a tento se přesunul někam jinam a tam fungoval třeba jako lávka. Koneckonců je to stará pardubická praxe. Je to z toho důvodu, že Červeňák je původní Prokopák, který sem byl přesunut ve dvacátých letech a proto má pro Pardubice velkou historickou hodnotu. Nešrotovat. Ten most je pardubická historie.

0/0
doporučit
22.2.2017 22:57

J29a93r15o21s53l50a10v 63J16o39n31á79š 4248524672115

Já jsem už kdysi psal, že jsem pro plnohodnotné propojení bez ohledu na záměr výstavby JV obchvatu. To znamená nový most a vybudování kruhové křižovatky u hřbitova v Pardubičkách.

Podle mě je to optimální řešení, protože obchvat má sloužit spíš pro dálkovou dopravu než jako místní komunikace.

0/0
doporučit
23.2.2017 10:06

P80e97t38r 90K12o26r91b44e84l 9476147610112

Ale to se nechystá. Místo toho se chystá něco jako propojka Rosice - Svítkov.

0/0
doporučit
23.2.2017 10:35

J75a53r84o15s62l65a95v 21J33o71n49á59š 4658374302415

To na mém názoru nic nemění. V Pardubicích se často volí jiné řešení než to optimální.

0/0
doporučit
24.2.2017 15:33

P82e16t13r 53K42o63r51b91e95l 9576277770222

Nebuďte v Idnes líní a pořiďte už konečně fotku toho správného mostu.

+2/0
doporučit
22.2.2017 12:09

P76a68v13l94a 11K14v63a77p94i19l89o11v14á 7699738664517

Já už jsem na tu fotku taky alergická. Stejně tak na ten popisek o romantické divočině. Červeňák není romantická divočina, ale zaplevelený bordeliště.

+1/0
doporučit
22.2.2017 15:38

M51a59r64t24i53n 63H96a58v57e42l88k43a 8224662184

Myslím, že srnky a zajíci to vidí jinak ...:-)

0/−1
doporučit
22.2.2017 16:14

P78e42t21r 94K80o56r70b35e25l 9766157210932

Kefalín, čo si predstavujeťe pod pojmom romantická divočina? Tyršovy sady?

0/−1
doporučit
22.2.2017 18:25

J63i40ř58í 81K28o39u16b74a 6282575621

To je pojem z poloviny 80. let, kdy se tato dvouproudá komunikace od nádraží na Drážku stavěla, zpočátku tam byla 80 km/h, jestli se nemýlím, jsou tu pamětníci ??

0/0
doporučit
22.2.2017 11:15

V25í48t96ě52z56s30l87a60v 95P32e92č35i36n62k70a 1703940881398

Já zas takový pamětník nejsem...moje paměť sahá jen k 70 km/h, které jsou tam v současnosti. Nevím, zda tam byla původně vyšší rychlost...ale často vzpomínám si, že na třídě Míru byla vývěska okresního svazu architektů a jeden čas tam visel impozantní projekt, jak má komunikace pokračovat. U Marka se měl být zdvihat obří nadjezd, který měl překlenout celý prostor před nádražím a klesat zhruba v prostoru dnešního kruhového objezdu u Kauflandu (nebo co tam je). Vlastně dodnes zůstal ten přednádražní prostor nedořešen a hledá se řešení...

0/0
doporučit
22.2.2017 12:34

J97i75ř58í 85K63o93u11b39a 6602935371

Ano, a nejen tam, i Pardubičky byly napojené. Pamatuju se na to, a dokonce jsem tomu i chvíli věřil.... Jak šel čas, bylo jasné, že šlo o teoretickou studii.

0/0
doporučit
22.2.2017 13:25

J11a13n 24Č62e42k65a18l 7729815674564

V Pardubicích je nějaká rychlodráha? To je zas nějak nějaký novinářský pojem jako "rychlodráha" v Praze na letiště, ne?

0/0
doporučit
22.2.2017 9:36

P26e59t96r 40K46o33r54b64e67l 9456797380282

To je lidový název pro městský průtah ulicemi Hlaváčova a kpt. Jaroše, který se vžil už v 80tých letech.

+1/0
doporučit
22.2.2017 12:07

M63i48c88h21a88l 62S28t58e10b12l93o 5909321224987

Silnice a most - to je jediná priorita všech PardubákůR^V!![>-]

Pak se může řešit hezký parčík s cyklostezkou napojený na ostatní parky podél Chrudimky.

Dobrá práce a at už se stavíR^

+4/−1
doporučit
22.2.2017 8:46

J38a14n 86V25r56a40b28e41c 4352650626644

Souhlas, už ať ta propojka je R^.

Pak je dost na diskuzi, co tam vznikne.

Může mi např. někdo vyjmenovat, kde je na katastru města nějaká větší plocha na výstavbu např. řadových RD, aby se Pardubice neustále nevylidňovaly? Velmi extrémní část lidí si prostě komfort domu může dovolit a v bytovkách bydlet nebudou. Jakmile oba manželé vydělávají, každá banka jim na dům půjčí...

Tak chceme sedmdesátitisícové Pardubice nebo někdy třeba i stotisícové?

0/0
doporučit
22.2.2017 19:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.