Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M92a84r71i22a16n 43K23e69c94h82l58i63b14a32r 3790513769

Fajn. To je docela dobře.

Příslušný úsek představuje zdaleka nejhorší kus nejdůležitější celostátní trati mezi Čechami a Moravou.

Modernizace se dělá na 50-100 let dopředu, je tedy na místě nezabetonovat nějaké polovičaté řešení i následujícím generacím jen proto, aby se ušetřilo 30 % ceny.

Klasicky je to vidět třeba na starších rekonstrukcích koridorů, kde se šetřilo na úrovňových přejezdech a teď se musejí za provozu nahrazovat dodatečnými mosty či podjezdy, protože se to ukázalo jako nebezpečný omyl.

+6/0
doporučit
6.2.2017 13:57

L74u90k22á25š 78B84r59a32n42d64e71j11s 2883275321851

Dobře, dobře. Jen původně u této nejdražší varianty byla původně plánována rychlost až 200 km/h, jít na max. 160 mi přijde zbytečně málo, když už se zvolila tato + zachování stávající trati. A to zachování je výtečná zpráva, zejména s ohledem na kapacitu koridoru, který už nyní praská ve švech.

+5/0
doporučit
6.2.2017 13:59

M55a19r24t25i16n 24H91a88v64e90l17k65a 8444272844

A co se týká Ostřešanské spojky - tam je to přesně naopak. Chtějí udělat nenapravitelnou jizvu do krajiny a aby je to moc nestálo, tak udělají ohromný násep, který zvedne železnici, aby do Mikulovického kopce příliš nezařezávala.

Naprostá hrůza ...

A samozřejmě s tím dělají tajnosti, to budou lidé jen koukat až začnou navážet tuny hlušiny a ničit krajinu ...

+1/0
doporučit
7.2.2017 9:10
Foto

M41a16r95e11k 69Z71i50m28m43e47l 4419460354964

V Rakousku se jede většinou 160, v tunelech se však rychlost zvyšuje až na 230. Proč to tady nejde...

+1/0
doporučit
6.2.2017 16:19

J95a32k96u90b 30K13o82r22e37c 6654590981333

Škoda ze zde neni treba mapka nove planovane casti koridoru.

+1/0
doporučit
6.2.2017 14:12

P59a86v76e93l 87M25a79t40o93u92š25e62k 5240147898804

"...čímž dojde k odstranění posledního traťového omezení na prvním tranzitním železničním koridoru...". A co Brno - Blansko?

+1/−1
doporučit
6.2.2017 14:43

J76a74n 76T65a90r68a68b20a 4736236239119

Krásný drahý ideál. Podstatně levnější a efektivnější by ovšem bylo odstranění alibistického nesmyslu, tedy odstranění 160km/h limitu na ostatních úsecích trati mezi Prahou a Ostravou a to i za cenu, že tady těch 15km holt pojedou nákladní vlaky 70 a rychlíky 85 ještě 30let. Máme soupravy, co dovedou jet 200/230km/h a přijdou ještě rychlejší. A brzdíme je kvůli pár přejezdům na 160. Ano, nechť MD plánuje světlé zítřky, ale napřed ať SŽDC přemostí úrovňová křížení a zvedne rychlost na 200+km/h. Přijde to levněji a jde to zvládnout za rok.

0/−1
doporučit
7.2.2017 11:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.