- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pravidelně v Pardubicích má Ostravan 5 minut zpoždění. Jaký čas se tedy ve finále ušetří ?
Čili kvůli 40km omezí kapacitu na 350? To by šlo...
Když se tam zablokují místa uprostřed linky, pak vzhledem k tomu, že před UnO to staví v OL, tam přes 100km (ale spíš před 200, tolik lidí z OV do OL na 5:11 nejezdí) povezou vzduch. Ale zase tím pádem budou volná místa z Pardubic na Prahu, ta obsadí cestující z dotovaných spojů, které budou mít větší ztrátu a tu doplatí kraj (stát). Inu - podnikání ČD v praxi.
Nechápu váš příspěvek.
Je jasné, že z obchodního hlediska tito lidé zde zabírají místo dálkovým cestujícím. Však ČD zde tuto lokální frekvenci nechtěly!
Ustoupily pod tlakem významného zákazníka (kraje), který si sice neobjedává tento spoj, ale objednává si spoustu jiných.
Správným řešením by byl přímý spěšňák Lichkov - Pardubice s přípojem od Králík.
Samozřejmě. Ale jistě jste si všimnul, že po té, co se v kraji dostal k moci Dušek, takové spěšňáky, kterými jezdí hodně lidí, dal zrušit ve prospěch neaktraktivních lokálek.
České dráhy nepotřebují cestující, natož spokojené cestující.
Od státu odsály dost peněz, nová služební auta už jsou na cestě, roční bonusy vyplaceny, takže se dál můžou arogantně chovat jako obvykle.
PS: Vlak na fotce v retro úpravě - ČD mají i nějaké bez retro úpravy? Snad jen ty v úpravě rez a plíseň..
Peťo, ty jsi dlouho nejel vlakem ČD, viď?