Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P48e27t38r 41K42o88r22b73e29l 9636327330172

Správným řešením by byl přímý spěšňák Lichkov - Pardubice s přípojem od Králík.

+4/0
doporučit
6.2.2017 12:14

P81e78t17r 92V59i52n20a49ř 6483973133207

České dráhy nepotřebují cestující, natož spokojené cestující.

Od státu odsály dost peněz, nová služební auta už jsou na cestě, roční bonusy vyplaceny, takže se dál můžou arogantně chovat jako obvykle. Rv

PS: Vlak na fotce v retro úpravě - ČD mají i nějaké bez retro úpravy? Snad jen ty v úpravě rez a plíseň.. ;-D

+1/−15
doporučit
6.2.2017 11:36

J73a92n 94V48a16l83o14u63c44h 6502267658540

Čili kvůli 40km omezí kapacitu na 350? To by šlo...

Když se tam zablokují místa uprostřed linky, pak vzhledem k tomu, že před UnO to staví v OL, tam přes 100km (ale spíš před 200, tolik lidí z OV do OL na 5:11 nejezdí) povezou vzduch. Ale zase tím pádem budou volná místa z Pardubic na Prahu, ta obsadí cestující z dotovaných spojů, které budou mít větší ztrátu a tu doplatí kraj (stát). Inu - podnikání ČD v praxi.

0/−3
doporučit
6.2.2017 15:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.