Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P33e67t81r 94K24o64r79b13e65l 9256717440392

Správným řešením by byl přímý spěšňák Lichkov - Pardubice s přípojem od Králík.

+4/0
doporučit
6.2.2017 12:14

P34e15t88r 43V14i36n42a44ř 6313703133217

České dráhy nepotřebují cestující, natož spokojené cestující.

Od státu odsály dost peněz, nová služební auta už jsou na cestě, roční bonusy vyplaceny, takže se dál můžou arogantně chovat jako obvykle. Rv

PS: Vlak na fotce v retro úpravě - ČD mají i nějaké bez retro úpravy? Snad jen ty v úpravě rez a plíseň.. ;-D

+1/−15
doporučit
6.2.2017 11:36

J44a30n 53V79a62l35o56u81c17h 6512247748660

Čili kvůli 40km omezí kapacitu na 350? To by šlo...

Když se tam zablokují místa uprostřed linky, pak vzhledem k tomu, že před UnO to staví v OL, tam přes 100km (ale spíš před 200, tolik lidí z OV do OL na 5:11 nejezdí) povezou vzduch. Ale zase tím pádem budou volná místa z Pardubic na Prahu, ta obsadí cestující z dotovaných spojů, které budou mít větší ztrátu a tu doplatí kraj (stát). Inu - podnikání ČD v praxi.

0/−3
doporučit
6.2.2017 15:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.