- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle videozáznamu řidič nedokázal na zledovatělé vozovce ovládat vozidlo tak, aby přejezd bezpečně přejel, o žádnou závadu nešlo. Tedy jinak řečeno, vůbec na něj neměl vjet. Chápu, že, jako každý kamioňák co způsobí nehodu, lže jak se dá. Počet nehod na přejezdech roste, počet výmluv roste taky a počet průjezdů při aktivní signalizaci roste raketově. A abych byl spravedlivý, kamioňáci v tom nejsou sami, družně jim sekundují řidiči osobních aut, dodávek a dokonce i autobusů. Policie si s tím neví rady, takže to mohou spasit pouze pojišťovny. Prostým přidáním absolutní výluky z plnění do všeobecných pojistných podmínek - pojištění se nevztahuje na škody při střetech s vlakem a s drážním zabezpečovacím zařízením. Asi nejsnažší cesta jak provozovatele vozidel upamatovat a nutit své zaměstnance chovat se méně zběsile. Byť ani to nevyřeší zákonem směšně limitovanou odpovědnost řidiče-zaměstnance v podobě pouhých 4 a půl měsíčního platu, ať je způsobená škoda jakkoli vysoká.
Vážení.Ten blbec co tam vjel tak už musel vidět světla.No a když už tam vjel a "uvízl" a se spolujezdcem z auta utekl tak proč mu ten spolujezdec nezdvihl závoru a nebo ji nepřerazil.Ta závora byla ze dřeva.Prostě bych to tomu kreténovy nechal všechno zaplatit.Vždyť dnes jsou srážky s vlakem na denním pořádku.
V článku je, že tam vjel ještě před spuštěním závor a jakoukoliv signalizací.
,
Podle Vilímkové zřejmě řidič vjel na železniční přejezd ve chvíli, kdy závory byly nahoře a signalizační zařízení průjezd přes trať umožňovalo. Nákladní auto zůstalo z dosud nezjištěných příčin na přejezdu stát, pravděpodobně kvůli technické závadě. Teprve poté se závory spustily.
.
A taky tam je, že mu auto nejelo. Tak jak mohl odjet?
Zatím jen jeden moudrý stavitel dokázal postavit u nás trať bez přejezdů. Adolf Hitler - Havlíčkův Brod - Brno.
Hitler to projektoval?
Částečně by se dalo s Řapkem souhlasit - proč jsou na modernizovaných tratích za miliardy ponechány úrovňové přejezdy? Na druhé straně ale pro silnice nižších tříd, kde projede za hodinu jen několik aut, jako je třeba v Lukové u Rudoltic v Čechách by měl být chráněný přejezd postačující. Jen by řidiči museli výstrahu respektovat. U tohoto případu sice někdo tvrdí, že vjel na přejezd , který ještě nebyl ve výstraze, ale tomu věří snad jen on.
Na takových silničkách má být vjezd náklaďáků na přejezd zcela zakázán.
Společnost, která nechává úrovňově křižovat nákladní automobily a hlavní železniční koridor, je společnost primitivní, tupá a nepoučitelná. Podle toho také skončí. Úrovňové přejezdy na hlavním železničním koridoru jsou jednou z největších absurdit této banánové republiky, kde hloupost zvítězila nad rozumem. Ostatně, stačí se podívat kolem sebe nebo na aktuální volební průzkumy.