Diskuze

Na Lanškrounsku se srazilo nákladní auto s vlakem. V něm se zranil pasažér

U obce Luková na Orlickoústecku se v pondělí odpoledne srazil vlak s nákladním vozem. Auto uvízlo na přejezdu se závorami, posádka vozu vyvázla bez zranění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

J88a82n 55T64a44r28a13b54a

31. 1. 2017 22:47

Podle videozáznamu řidič nedokázal na zledovatělé vozovce ovládat vozidlo tak, aby přejezd bezpečně přejel, o žádnou závadu nešlo. Tedy jinak řečeno, vůbec na něj neměl vjet. Chápu, že, jako každý kamioňák co způsobí nehodu, lže jak se dá. Počet nehod na přejezdech roste, počet výmluv roste taky a počet průjezdů při aktivní signalizaci roste raketově. A abych byl spravedlivý, kamioňáci v tom nejsou sami, družně jim sekundují řidiči osobních aut, dodávek a dokonce i autobusů. Policie si s tím neví rady, takže to mohou spasit pouze pojišťovny. Prostým přidáním absolutní výluky z plnění do všeobecných pojistných podmínek - pojištění se nevztahuje na škody při střetech s vlakem a s drážním zabezpečovacím zařízením. Asi nejsnažší cesta jak provozovatele vozidel upamatovat a nutit své zaměstnance chovat se méně zběsile. Byť ani to nevyřeší zákonem směšně limitovanou odpovědnost řidiče-zaměstnance v podobě pouhých 4 a půl měsíčního platu, ať je způsobená škoda jakkoli vysoká.

0 0
možnosti
VA

Vážení.Ten blbec co tam vjel tak už musel vidět světla.No a když už tam vjel a "uvízl" a se spolujezdcem z auta utekl tak proč mu ten spolujezdec nezdvihl závoru a nebo ji nepřerazil.Ta závora byla ze dřeva.Prostě bych to tomu kreténovy nechal všechno zaplatit.Vždyť dnes jsou srážky s vlakem na denním pořádku.

0 1
možnosti
IK

V článku je, že tam vjel ještě před spuštěním závor a jakoukoliv signalizací.

,

Podle Vilímkové zřejmě řidič vjel na železniční přejezd ve chvíli, kdy závory byly nahoře a signalizační zařízení průjezd přes trať umožňovalo. Nákladní auto zůstalo z dosud nezjištěných příčin na přejezdu stát, pravděpodobně kvůli technické závadě. Teprve poté se závory spustily.

.

A taky tam je, že mu auto nejelo. Tak jak mohl odjet?

0 0
možnosti
DP

D56a61v45i92d 65P63e45c57a

31. 1. 2017 7:55

Zatím jen jeden moudrý stavitel dokázal postavit u nás trať bez přejezdů. Adolf Hitler - Havlíčkův Brod - Brno.

0 0
možnosti
JM

Částečně by se dalo s Řapkem souhlasit - proč jsou na modernizovaných tratích za miliardy ponechány úrovňové přejezdy? Na druhé straně ale pro silnice nižších tříd, kde projede za hodinu jen několik aut, jako je třeba v Lukové u Rudoltic v Čechách by měl být chráněný přejezd postačující. Jen by řidiči museli výstrahu respektovat. U tohoto případu sice někdo tvrdí, že vjel na přejezd , který ještě nebyl ve výstraze, ale tomu věří snad jen on.

0 0
možnosti

Na takových silničkách má být vjezd náklaďáků na přejezd zcela zakázán.

0 5
možnosti

P59a95v84e59l 31Ř13a28p91e36k

30. 1. 2017 22:43

Společnost, která nechává úrovňově křižovat nákladní automobily a hlavní železniční koridor, je společnost primitivní, tupá a nepoučitelná. Podle toho také skončí. Úrovňové přejezdy na hlavním železničním koridoru jsou jednou z největších absurdit této banánové republiky, kde hloupost zvítězila nad rozumem. Ostatně, stačí se podívat kolem sebe nebo na aktuální volební průzkumy. Rv

4 9
možnosti
RS

potrefena husa nejvic kejha R^

2 2
možnosti