Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Lanškrounsku se srazilo nákladní auto s vlakem. V něm se zranil pasažér

U obce Luková na Orlickoústecku se v pondělí odpoledne srazil vlak s nákladním vozem. Auto uvízlo na přejezdu se závorami, posádka vozu vyvázla bez zranění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J26a41n 53T61a33r14a63b67a 4766906959299

Podle videozáznamu řidič nedokázal na zledovatělé vozovce ovládat vozidlo tak, aby přejezd bezpečně přejel, o žádnou závadu nešlo. Tedy jinak řečeno, vůbec na něj neměl vjet. Chápu, že, jako každý kamioňák co způsobí nehodu, lže jak se dá. Počet nehod na přejezdech roste, počet výmluv roste taky a počet průjezdů při aktivní signalizaci roste raketově. A abych byl spravedlivý, kamioňáci v tom nejsou sami, družně jim sekundují řidiči osobních aut, dodávek a dokonce i autobusů. Policie si s tím neví rady, takže to mohou spasit pouze pojišťovny. Prostým přidáním absolutní výluky z plnění do všeobecných pojistných podmínek - pojištění se nevztahuje na škody při střetech s vlakem a s drážním zabezpečovacím zařízením. Asi nejsnažší cesta jak provozovatele vozidel upamatovat a nutit své zaměstnance chovat se méně zběsile. Byť ani to nevyřeší zákonem směšně limitovanou odpovědnost řidiče-zaměstnance v podobě pouhých 4 a půl měsíčního platu, ať je způsobená škoda jakkoli vysoká.

0/0
31.1.2017 22:47

V68á37c66l41a33v 18A23p73l62t75a13u55e88r 7875775671962

Vážení.Ten blbec co tam vjel tak už musel vidět světla.No a když už tam vjel a "uvízl" a se spolujezdcem z auta utekl tak proč mu ten spolujezdec nezdvihl závoru a nebo ji nepřerazil.Ta závora byla ze dřeva.Prostě bych to tomu kreténovy nechal všechno zaplatit.Vždyť dnes jsou srážky s vlakem na denním pořádku.

0/−1
31.1.2017 11:26

I76v46a 78K47r37i57š87t88o25f54o79v47á 9398108305345

V článku je, že tam vjel ještě před spuštěním závor a jakoukoliv signalizací.

,

Podle Vilímkové zřejmě řidič vjel na železniční přejezd ve chvíli, kdy závory byly nahoře a signalizační zařízení průjezd přes trať umožňovalo. Nákladní auto zůstalo z dosud nezjištěných příčin na přejezdu stát, pravděpodobně kvůli technické závadě. Teprve poté se závory spustily.

.

A taky tam je, že mu auto nejelo. Tak jak mohl odjet?

0/0
31.1.2017 11:56

V56á98c21l10a31v 42A90p96l59t26a36u52e75r 7925365371272

Paní Krištofová.Co asi ten řidič řekne po tom co se stalo a přitom žádný další svědek není.Snad nejste tak bláhová že se přizná.Trošku náhoda ne,že v poslední době se auta porouchají zrovna na přejezdech.

0/−1
31.1.2017 12:54

I88v38a 63K47r41i78š22t21o60f85o78v22á 9538388295145

Kamery? Nedávno byly namontovány k většině přejezdů v republice. ;-)

0/0
31.1.2017 15:37

J43a88n 66T45a76r10a27b29a 4526946619649

Na většině? Jste patrně veliká optimistka... Kamery jsou na mizivém procentu přejezdů.

0/−1
31.1.2017 22:36

D61a61v96i65d 50P82e90c68a 1505224441476

Zatím jen jeden moudrý stavitel dokázal postavit u nás trať bez přejezdů. Adolf Hitler - Havlíčkův Brod - Brno.

0/0
31.1.2017 7:55

J77a55r82o46m84i39r 26C35h19a96l45o43u11p82k78a 4279247545197

Hitler to projektoval?

+1/0
31.1.2017 8:35

I12v86a 52K12r26i83š65t17o67f57o56v24á 9328708455155

Nejenom to, byl moudrý (dle pana Pecy!!). Zřejmě to i projektoval, stavěl, navážel materiál....;-);-D

0/0
31.1.2017 10:03

D19a32v47i35d 51P98e29c16a 1805174891326

To slovo Hitler bere chytrý člověk jako nadsázku. Myslí se tím období protektorátu a tehdejší investice.

0/0
31.1.2017 12:06

D96a89v38i32d 43P65e85c45a 1925884751786

Je vizitkou komunistů i dnešních tvůrců zákonů, že tohoto člověka neprekonali.

0/−1
31.1.2017 12:08

I37v81a 11K12r47i61š40t34o78f44o52v75á 9248348125305

Jestli to jen nebude tím, že Hitler nebral ohledy na nikoho a nic. To chcete? 8-o

0/0
31.1.2017 15:39

I78v62a 79K28r93i37š84t34o90f70o78v39á 9818698365805

A za chytrého považujete samozřejmě jen sebe. ;-D;-DR^

0/0
31.1.2017 15:39

D49a46v33i13d 47P88e81c12a 1715464561826

Souhlasím, že v takovém režimu se staví snadno. To ovšem neomlouvá ty současné cerpace dotaci.

0/0
31.1.2017 20:21
Foto

J64i35ř11í 63M13a15k26o98ň 5613909534455

Částečně by se dalo s Řapkem souhlasit - proč jsou na modernizovaných tratích za miliardy ponechány úrovňové přejezdy? Na druhé straně ale pro silnice nižších tříd, kde projede za hodinu jen několik aut, jako je třeba v Lukové u Rudoltic v Čechách by měl být chráněný přejezd postačující. Jen by řidiči museli výstrahu respektovat. U tohoto případu sice někdo tvrdí, že vjel na přejezd , který ještě nebyl ve výstraze, ale tomu věří snad jen on.

0/0
31.1.2017 5:59

P21a31v72e65l 90Ř13a52p39e97k 7292716759455

Na takových silničkách má být vjezd náklaďáků na přejezd zcela zakázán.

0/−5
31.1.2017 7:18

J30a28k16u26b 33N45o39v12á82k 9692874654621

zajímavé ... přes dálnice je taky i lesní cesta vedená nadjezdem .... Na vysokorychlostní trati (a zde mě nechytejte za slovo), je prostě evropským standartem mimoúrovňové křížení. Doporučuji podívat se třeba do Beneluxu, kde jsou přejezdy snad jen na "lokálkách"

0/−1
31.1.2017 8:07

P39a30v78e81l 44Ř38a24p59e47k 7562846389715

Společnost, která nechává úrovňově křižovat nákladní automobily a hlavní železniční koridor, je společnost primitivní, tupá a nepoučitelná. Podle toho také skončí. Úrovňové přejezdy na hlavním železničním koridoru jsou jednou z největších absurdit této banánové republiky, kde hloupost zvítězila nad rozumem. Ostatně, stačí se podívat kolem sebe nebo na aktuální volební průzkumy. Rv

+4/−9
30.1.2017 22:43

R73o26m84a16n 29S15t82o56n86e81k 1799693599171

potrefena husa nejvic kejha R^

+2/−2
30.1.2017 23:27
Foto

J83a57n 54V68a42l45a21l31í18k 6106839680346

Na křižovatkách je také pouze signalizace a žádné nadjezdy či podjezdy a dost křižovatek nemá ani tu signalizaci.

+1/−2
31.1.2017 6:26

J28a59k90u55b 42N98o48v39á19k 9952984234101

skutečně? a jak je to na dálnících? Tam jsem nikde semafory neviděl. Hlavní železniční koridor není nějaká okreska na předměstí

0/−1
31.1.2017 8:03

J82a81k69u69b 70N97o86v82á55k 9262114454631

možná bych volil trochu mírnější vyjadřování, ale jinak v zásadě souhlas. Mimochodem rychostní limit 160kmh u nás na koridoru je právě nejvíce limitován těmi přejezdy.

+1/−1
31.1.2017 8:05

D30a70v88i56d 59P86e69c23a 1365234861426

Přejezdy nejsou důležité, jde o dotace.

0/0
31.1.2017 12:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.