Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J96a67n 69T50a27r24a87b52a 4786786449369

Podle videozáznamu řidič nedokázal na zledovatělé vozovce ovládat vozidlo tak, aby přejezd bezpečně přejel, o žádnou závadu nešlo. Tedy jinak řečeno, vůbec na něj neměl vjet. Chápu, že, jako každý kamioňák co způsobí nehodu, lže jak se dá. Počet nehod na přejezdech roste, počet výmluv roste taky a počet průjezdů při aktivní signalizaci roste raketově. A abych byl spravedlivý, kamioňáci v tom nejsou sami, družně jim sekundují řidiči osobních aut, dodávek a dokonce i autobusů. Policie si s tím neví rady, takže to mohou spasit pouze pojišťovny. Prostým přidáním absolutní výluky z plnění do všeobecných pojistných podmínek - pojištění se nevztahuje na škody při střetech s vlakem a s drážním zabezpečovacím zařízením. Asi nejsnažší cesta jak provozovatele vozidel upamatovat a nutit své zaměstnance chovat se méně zběsile. Byť ani to nevyřeší zákonem směšně limitovanou odpovědnost řidiče-zaměstnance v podobě pouhých 4 a půl měsíčního platu, ať je způsobená škoda jakkoli vysoká.

0/0
doporučit
31.1.2017 22:47

V66á63c27l43a42v 23A46p70l28t36a24u28e93r 7575605581682

Vážení.Ten blbec co tam vjel tak už musel vidět světla.No a když už tam vjel a "uvízl" a se spolujezdcem z auta utekl tak proč mu ten spolujezdec nezdvihl závoru a nebo ji nepřerazil.Ta závora byla ze dřeva.Prostě bych to tomu kreténovy nechal všechno zaplatit.Vždyť dnes jsou srážky s vlakem na denním pořádku.

0/−1
doporučit
31.1.2017 11:26

I22v65a 33K15r83i94š62t98o30f95o92v87á 9768468585525

V článku je, že tam vjel ještě před spuštěním závor a jakoukoliv signalizací.

,

Podle Vilímkové zřejmě řidič vjel na železniční přejezd ve chvíli, kdy závory byly nahoře a signalizační zařízení průjezd přes trať umožňovalo. Nákladní auto zůstalo z dosud nezjištěných příčin na přejezdu stát, pravděpodobně kvůli technické závadě. Teprve poté se závory spustily.

.

A taky tam je, že mu auto nejelo. Tak jak mohl odjet?

0/0
doporučit
31.1.2017 11:56

V92á55c66l76a37v 10A70p38l89t22a70u52e51r 7555685631392

Paní Krištofová.Co asi ten řidič řekne po tom co se stalo a přitom žádný další svědek není.Snad nejste tak bláhová že se přizná.Trošku náhoda ne,že v poslední době se auta porouchají zrovna na přejezdech.

0/−1
doporučit
31.1.2017 12:54

I82v65a 23K20r30i82š67t64o43f22o26v52á 9818518885645

Kamery? Nedávno byly namontovány k většině přejezdů v republice. ;-)

0/0
doporučit
31.1.2017 15:37

J75a10n 12T92a81r41a22b93a 4946256709349

Na většině? Jste patrně veliká optimistka... Kamery jsou na mizivém procentu přejezdů.

0/−1
doporučit
31.1.2017 22:36

D19a57v73i37d 39P58e92c79a 1455414711726

Zatím jen jeden moudrý stavitel dokázal postavit u nás trať bez přejezdů. Adolf Hitler - Havlíčkův Brod - Brno.

0/0
doporučit
31.1.2017 7:55

J98a21r92o87m53i84r 17C69h81a86l74o54u66p69k56a 4519537285257

Hitler to projektoval?

+1/0
doporučit
31.1.2017 8:35

I43v54a 85K47r88i23š33t58o19f29o43v38á 9388938695485

Nejenom to, byl moudrý (dle pana Pecy!!). Zřejmě to i projektoval, stavěl, navážel materiál....;-);-D

0/0
doporučit
31.1.2017 10:03

D34a50v19i18d 10P51e31c81a 1285694681116

To slovo Hitler bere chytrý člověk jako nadsázku. Myslí se tím období protektorátu a tehdejší investice.

0/0
doporučit
31.1.2017 12:06

D50a35v26i25d 66P61e65c65a 1175494631706

Je vizitkou komunistů i dnešních tvůrců zákonů, že tohoto člověka neprekonali.

0/−1
doporučit
31.1.2017 12:08

I82v21a 71K67r41i26š37t75o86f13o29v77á 9158968205905

Jestli to jen nebude tím, že Hitler nebral ohledy na nikoho a nic. To chcete? 8-o

0/0
doporučit
31.1.2017 15:39

I33v13a 29K29r54i32š17t82o13f27o70v76á 9388138405835

A za chytrého považujete samozřejmě jen sebe. ;-D;-DR^

0/0
doporučit
31.1.2017 15:39

D85a47v34i88d 79P63e50c11a 1425914231476

Souhlasím, že v takovém režimu se staví snadno. To ovšem neomlouvá ty současné cerpace dotaci.

0/0
doporučit
31.1.2017 20:21
Foto

J16i48ř19í 68M50a74k42o13ň 5303449264595

Částečně by se dalo s Řapkem souhlasit - proč jsou na modernizovaných tratích za miliardy ponechány úrovňové přejezdy? Na druhé straně ale pro silnice nižších tříd, kde projede za hodinu jen několik aut, jako je třeba v Lukové u Rudoltic v Čechách by měl být chráněný přejezd postačující. Jen by řidiči museli výstrahu respektovat. U tohoto případu sice někdo tvrdí, že vjel na přejezd , který ještě nebyl ve výstraze, ale tomu věří snad jen on.

0/0
doporučit
31.1.2017 5:59

P13a87v63e23l 55Ř60a47p83e71k 7442906679715

Na takových silničkách má být vjezd náklaďáků na přejezd zcela zakázán.

0/−5
doporučit
31.1.2017 7:18

J31a20k68u61b 27N86o61v19á69k 9762634184111

zajímavé ... přes dálnice je taky i lesní cesta vedená nadjezdem .... Na vysokorychlostní trati (a zde mě nechytejte za slovo), je prostě evropským standartem mimoúrovňové křížení. Doporučuji podívat se třeba do Beneluxu, kde jsou přejezdy snad jen na "lokálkách"

0/−1
doporučit
31.1.2017 8:07

P63a69v36e63l 50Ř31a73p84e90k 7982366559805

Společnost, která nechává úrovňově křižovat nákladní automobily a hlavní železniční koridor, je společnost primitivní, tupá a nepoučitelná. Podle toho také skončí. Úrovňové přejezdy na hlavním železničním koridoru jsou jednou z největších absurdit této banánové republiky, kde hloupost zvítězila nad rozumem. Ostatně, stačí se podívat kolem sebe nebo na aktuální volební průzkumy. Rv

+4/−9
doporučit
30.1.2017 22:43

R54o39m74a71n 56S51t96o28n63e72k 1519123579631

potrefena husa nejvic kejha R^

+2/−2
doporučit
30.1.2017 23:27

J50a43n 21V10a15l53a34l83í23k 6446799500456

Na křižovatkách je také pouze signalizace a žádné nadjezdy či podjezdy a dost křižovatek nemá ani tu signalizaci.

+1/−2
doporučit
31.1.2017 6:26

J97a46k28u68b 34N71o15v17á78k 9942144174651

skutečně? a jak je to na dálnících? Tam jsem nikde semafory neviděl. Hlavní železniční koridor není nějaká okreska na předměstí

0/−1
doporučit
31.1.2017 8:03

J14a17k98u95b 84N60o91v67á33k 9512784984311

možná bych volil trochu mírnější vyjadřování, ale jinak v zásadě souhlas. Mimochodem rychostní limit 160kmh u nás na koridoru je právě nejvíce limitován těmi přejezdy.

+1/−1
doporučit
31.1.2017 8:05

D11a56v69i25d 39P90e16c16a 1985814441146

Přejezdy nejsou důležité, jde o dotace.

0/0
doporučit
31.1.2017 12:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.