Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J55a33n 43T41a96r35a60b70a 4366106679559

Podle videozáznamu řidič nedokázal na zledovatělé vozovce ovládat vozidlo tak, aby přejezd bezpečně přejel, o žádnou závadu nešlo. Tedy jinak řečeno, vůbec na něj neměl vjet. Chápu, že, jako každý kamioňák co způsobí nehodu, lže jak se dá. Počet nehod na přejezdech roste, počet výmluv roste taky a počet průjezdů při aktivní signalizaci roste raketově. A abych byl spravedlivý, kamioňáci v tom nejsou sami, družně jim sekundují řidiči osobních aut, dodávek a dokonce i autobusů. Policie si s tím neví rady, takže to mohou spasit pouze pojišťovny. Prostým přidáním absolutní výluky z plnění do všeobecných pojistných podmínek - pojištění se nevztahuje na škody při střetech s vlakem a s drážním zabezpečovacím zařízením. Asi nejsnažší cesta jak provozovatele vozidel upamatovat a nutit své zaměstnance chovat se méně zběsile. Byť ani to nevyřeší zákonem směšně limitovanou odpovědnost řidiče-zaměstnance v podobě pouhých 4 a půl měsíčního platu, ať je způsobená škoda jakkoli vysoká.

0/0
doporučit
31.1.2017 22:47

V77á57c44l22a94v 93A34p53l29t37a45u59e44r 7275555321232

Vážení.Ten blbec co tam vjel tak už musel vidět světla.No a když už tam vjel a "uvízl" a se spolujezdcem z auta utekl tak proč mu ten spolujezdec nezdvihl závoru a nebo ji nepřerazil.Ta závora byla ze dřeva.Prostě bych to tomu kreténovy nechal všechno zaplatit.Vždyť dnes jsou srážky s vlakem na denním pořádku.

0/−1
doporučit
31.1.2017 11:26

I18v95a 19K48r80i66š29t63o26f51o76v41á 9948158265355

V článku je, že tam vjel ještě před spuštěním závor a jakoukoliv signalizací.

,

Podle Vilímkové zřejmě řidič vjel na železniční přejezd ve chvíli, kdy závory byly nahoře a signalizační zařízení průjezd přes trať umožňovalo. Nákladní auto zůstalo z dosud nezjištěných příčin na přejezdu stát, pravděpodobně kvůli technické závadě. Teprve poté se závory spustily.

.

A taky tam je, že mu auto nejelo. Tak jak mohl odjet?

0/0
doporučit
31.1.2017 11:56

V66á31c43l14a80v 12A49p46l92t45a27u87e82r 7955785781372

Paní Krištofová.Co asi ten řidič řekne po tom co se stalo a přitom žádný další svědek není.Snad nejste tak bláhová že se přizná.Trošku náhoda ne,že v poslední době se auta porouchají zrovna na přejezdech.

0/−1
doporučit
31.1.2017 12:54

I57v27a 14K58r17i95š89t25o57f77o51v57á 9218338315295

Kamery? Nedávno byly namontovány k většině přejezdů v republice. ;-)

0/0
doporučit
31.1.2017 15:37

J33a77n 95T22a27r41a16b56a 4716546459489

Na většině? Jste patrně veliká optimistka... Kamery jsou na mizivém procentu přejezdů.

0/−1
doporučit
31.1.2017 22:36

D41a80v30i72d 97P13e47c86a 1225764591346

Zatím jen jeden moudrý stavitel dokázal postavit u nás trať bez přejezdů. Adolf Hitler - Havlíčkův Brod - Brno.

0/0
doporučit
31.1.2017 7:55

J52a88r32o33m96i88r 81C21h94a67l59o28u82p66k20a 4259207565857

Hitler to projektoval?

+1/0
doporučit
31.1.2017 8:35

I62v60a 51K82r76i57š78t58o18f84o44v17á 9568288705685

Nejenom to, byl moudrý (dle pana Pecy!!). Zřejmě to i projektoval, stavěl, navážel materiál....;-);-D

0/0
doporučit
31.1.2017 10:03

D38a18v82i58d 82P72e33c52a 1725314111886

To slovo Hitler bere chytrý člověk jako nadsázku. Myslí se tím období protektorátu a tehdejší investice.

0/0
doporučit
31.1.2017 12:06

D41a92v31i76d 64P89e95c73a 1115154551746

Je vizitkou komunistů i dnešních tvůrců zákonů, že tohoto člověka neprekonali.

0/−1
doporučit
31.1.2017 12:08

I28v39a 72K36r60i60š13t10o21f97o80v17á 9368978135895

Jestli to jen nebude tím, že Hitler nebral ohledy na nikoho a nic. To chcete? 8-o

0/0
doporučit
31.1.2017 15:39

I36v97a 19K55r55i89š27t24o63f66o51v65á 9318968665325

A za chytrého považujete samozřejmě jen sebe. ;-D;-DR^

0/0
doporučit
31.1.2017 15:39

D62a18v40i52d 98P96e90c22a 1285114761436

Souhlasím, že v takovém režimu se staví snadno. To ovšem neomlouvá ty současné cerpace dotaci.

0/0
doporučit
31.1.2017 20:21
Foto

J21i24ř49í 65M85a16k46o13ň 5943109284375

Částečně by se dalo s Řapkem souhlasit - proč jsou na modernizovaných tratích za miliardy ponechány úrovňové přejezdy? Na druhé straně ale pro silnice nižších tříd, kde projede za hodinu jen několik aut, jako je třeba v Lukové u Rudoltic v Čechách by měl být chráněný přejezd postačující. Jen by řidiči museli výstrahu respektovat. U tohoto případu sice někdo tvrdí, že vjel na přejezd , který ještě nebyl ve výstraze, ale tomu věří snad jen on.

0/0
doporučit
31.1.2017 5:59

P22a58v72e92l 18Ř46a78p24e40k 7582536289675

Na takových silničkách má být vjezd náklaďáků na přejezd zcela zakázán.

0/−5
doporučit
31.1.2017 7:18

J60a90k39u16b 96N37o53v22á83k 9132484274851

zajímavé ... přes dálnice je taky i lesní cesta vedená nadjezdem .... Na vysokorychlostní trati (a zde mě nechytejte za slovo), je prostě evropským standartem mimoúrovňové křížení. Doporučuji podívat se třeba do Beneluxu, kde jsou přejezdy snad jen na "lokálkách"

0/−1
doporučit
31.1.2017 8:07

P78a24v59e62l 36Ř62a88p12e40k 7502346969135

Společnost, která nechává úrovňově křižovat nákladní automobily a hlavní železniční koridor, je společnost primitivní, tupá a nepoučitelná. Podle toho také skončí. Úrovňové přejezdy na hlavním železničním koridoru jsou jednou z největších absurdit této banánové republiky, kde hloupost zvítězila nad rozumem. Ostatně, stačí se podívat kolem sebe nebo na aktuální volební průzkumy. Rv

+4/−9
doporučit
30.1.2017 22:43

R80o32m61a12n 62S69t30o97n35e25k 1179953979711

potrefena husa nejvic kejha R^

+2/−2
doporučit
30.1.2017 23:27

J74a25n 37V54a33l75a32l66í63k 6646769310906

Na křižovatkách je také pouze signalizace a žádné nadjezdy či podjezdy a dost křižovatek nemá ani tu signalizaci.

+1/−2
doporučit
31.1.2017 6:26

J39a64k30u49b 15N18o93v55á31k 9592814494781

skutečně? a jak je to na dálnících? Tam jsem nikde semafory neviděl. Hlavní železniční koridor není nějaká okreska na předměstí

0/−1
doporučit
31.1.2017 8:03

J95a86k53u98b 52N66o38v89á24k 9862124944101

možná bych volil trochu mírnější vyjadřování, ale jinak v zásadě souhlas. Mimochodem rychostní limit 160kmh u nás na koridoru je právě nejvíce limitován těmi přejezdy.

+1/−1
doporučit
31.1.2017 8:05

D31a79v23i68d 96P34e41c78a 1905424141746

Přejezdy nejsou důležité, jde o dotace.

0/0
doporučit
31.1.2017 12:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.