Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Lanškrounsku se srazilo nákladní auto s vlakem. V něm se zranil pasažér

U obce Luková na Orlickoústecku se v pondělí odpoledne srazil vlak s nákladním vozem. Auto uvízlo na přejezdu se závorami, posádka vozu vyvázla bez zranění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63a23n 19T10a54r79a58b92a 4546576949799

Podle videozáznamu řidič nedokázal na zledovatělé vozovce ovládat vozidlo tak, aby přejezd bezpečně přejel, o žádnou závadu nešlo. Tedy jinak řečeno, vůbec na něj neměl vjet. Chápu, že, jako každý kamioňák co způsobí nehodu, lže jak se dá. Počet nehod na přejezdech roste, počet výmluv roste taky a počet průjezdů při aktivní signalizaci roste raketově. A abych byl spravedlivý, kamioňáci v tom nejsou sami, družně jim sekundují řidiči osobních aut, dodávek a dokonce i autobusů. Policie si s tím neví rady, takže to mohou spasit pouze pojišťovny. Prostým přidáním absolutní výluky z plnění do všeobecných pojistných podmínek - pojištění se nevztahuje na škody při střetech s vlakem a s drážním zabezpečovacím zařízením. Asi nejsnažší cesta jak provozovatele vozidel upamatovat a nutit své zaměstnance chovat se méně zběsile. Byť ani to nevyřeší zákonem směšně limitovanou odpovědnost řidiče-zaměstnance v podobě pouhých 4 a půl měsíčního platu, ať je způsobená škoda jakkoli vysoká.

0/0
31.1.2017 22:47

V54á79c27l63a42v 94A50p26l18t79a12u13e77r 7335175801812

Vážení.Ten blbec co tam vjel tak už musel vidět světla.No a když už tam vjel a "uvízl" a se spolujezdcem z auta utekl tak proč mu ten spolujezdec nezdvihl závoru a nebo ji nepřerazil.Ta závora byla ze dřeva.Prostě bych to tomu kreténovy nechal všechno zaplatit.Vždyť dnes jsou srážky s vlakem na denním pořádku.

0/−1
31.1.2017 11:26

I31v48a 57K52r31i89š74t68o94f76o17v79á 9448948705695

V článku je, že tam vjel ještě před spuštěním závor a jakoukoliv signalizací.

,

Podle Vilímkové zřejmě řidič vjel na železniční přejezd ve chvíli, kdy závory byly nahoře a signalizační zařízení průjezd přes trať umožňovalo. Nákladní auto zůstalo z dosud nezjištěných příčin na přejezdu stát, pravděpodobně kvůli technické závadě. Teprve poté se závory spustily.

.

A taky tam je, že mu auto nejelo. Tak jak mohl odjet?

0/0
31.1.2017 11:56

V54á91c95l75a77v 57A18p35l77t20a55u43e17r 7965765551502

Paní Krištofová.Co asi ten řidič řekne po tom co se stalo a přitom žádný další svědek není.Snad nejste tak bláhová že se přizná.Trošku náhoda ne,že v poslední době se auta porouchají zrovna na přejezdech.

0/−1
31.1.2017 12:54

I21v71a 35K56r32i11š57t36o87f73o98v72á 9188378445165

Kamery? Nedávno byly namontovány k většině přejezdů v republice. ;-)

0/0
31.1.2017 15:37

J42a17n 77T24a84r16a52b89a 4486276539799

Na většině? Jste patrně veliká optimistka... Kamery jsou na mizivém procentu přejezdů.

0/−1
31.1.2017 22:36

D29a34v86i79d 40P34e93c83a 1975444971696

Zatím jen jeden moudrý stavitel dokázal postavit u nás trať bez přejezdů. Adolf Hitler - Havlíčkův Brod - Brno.

0/0
31.1.2017 7:55

J93a27r51o68m44i35r 15C11h27a98l10o64u68p76k35a 4359657825657

Hitler to projektoval?

+1/0
31.1.2017 8:35

I82v83a 14K56r67i48š22t91o77f13o50v32á 9438728795545

Nejenom to, byl moudrý (dle pana Pecy!!). Zřejmě to i projektoval, stavěl, navážel materiál....;-);-D

0/0
31.1.2017 10:03

D90a87v10i31d 14P90e48c77a 1125354861256

To slovo Hitler bere chytrý člověk jako nadsázku. Myslí se tím období protektorátu a tehdejší investice.

0/0
31.1.2017 12:06

D70a56v67i57d 42P61e41c85a 1195234941116

Je vizitkou komunistů i dnešních tvůrců zákonů, že tohoto člověka neprekonali.

0/−1
31.1.2017 12:08

I94v23a 22K33r23i57š77t30o95f95o79v44á 9768818445785

Jestli to jen nebude tím, že Hitler nebral ohledy na nikoho a nic. To chcete? 8-o

0/0
31.1.2017 15:39

I91v64a 78K65r23i35š76t17o56f81o74v10á 9218488675805

A za chytrého považujete samozřejmě jen sebe. ;-D;-DR^

0/0
31.1.2017 15:39

D73a15v29i18d 77P36e54c87a 1765194931736

Souhlasím, že v takovém režimu se staví snadno. To ovšem neomlouvá ty současné cerpace dotaci.

0/0
31.1.2017 20:21
Foto

J59i86ř22í 64M78a95k16o27ň 5573269444815

Částečně by se dalo s Řapkem souhlasit - proč jsou na modernizovaných tratích za miliardy ponechány úrovňové přejezdy? Na druhé straně ale pro silnice nižších tříd, kde projede za hodinu jen několik aut, jako je třeba v Lukové u Rudoltic v Čechách by měl být chráněný přejezd postačující. Jen by řidiči museli výstrahu respektovat. U tohoto případu sice někdo tvrdí, že vjel na přejezd , který ještě nebyl ve výstraze, ale tomu věří snad jen on.

0/0
31.1.2017 5:59

P86a45v25e66l 75Ř12a30p84e57k 7212636139755

Na takových silničkách má být vjezd náklaďáků na přejezd zcela zakázán.

0/−5
31.1.2017 7:18

J24a70k23u38b 34N76o45v25á81k 9422954934611

zajímavé ... přes dálnice je taky i lesní cesta vedená nadjezdem .... Na vysokorychlostní trati (a zde mě nechytejte za slovo), je prostě evropským standartem mimoúrovňové křížení. Doporučuji podívat se třeba do Beneluxu, kde jsou přejezdy snad jen na "lokálkách"

0/−1
31.1.2017 8:07

P44a41v52e61l 63Ř25a88p84e35k 7892896389315

Společnost, která nechává úrovňově křižovat nákladní automobily a hlavní železniční koridor, je společnost primitivní, tupá a nepoučitelná. Podle toho také skončí. Úrovňové přejezdy na hlavním železničním koridoru jsou jednou z největších absurdit této banánové republiky, kde hloupost zvítězila nad rozumem. Ostatně, stačí se podívat kolem sebe nebo na aktuální volební průzkumy. Rv

+4/−9
30.1.2017 22:43

R11o16m73a87n 12S74t57o61n13e80k 1459133299901

potrefena husa nejvic kejha R^

+2/−2
30.1.2017 23:27
Foto

J67a46n 71V62a81l69a80l49í85k 6536149590106

Na křižovatkách je také pouze signalizace a žádné nadjezdy či podjezdy a dost křižovatek nemá ani tu signalizaci.

+1/−2
31.1.2017 6:26

J86a85k39u44b 32N47o94v54á44k 9192184534931

skutečně? a jak je to na dálnících? Tam jsem nikde semafory neviděl. Hlavní železniční koridor není nějaká okreska na předměstí

0/−1
31.1.2017 8:03

J29a14k82u38b 70N25o60v95á96k 9262884284371

možná bych volil trochu mírnější vyjadřování, ale jinak v zásadě souhlas. Mimochodem rychostní limit 160kmh u nás na koridoru je právě nejvíce limitován těmi přejezdy.

+1/−1
31.1.2017 8:05

D55a61v30i65d 86P44e96c24a 1575734261506

Přejezdy nejsou důležité, jde o dotace.

0/0
31.1.2017 12:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.