Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jednání města s armádou o silnici vázne. Vytáčky, tvrdí aktivisté

V Pardubicích se už stalo tradicí, že každá garnitura radních má alespoň jeden velký problém s ochránci přírody. Parta kolem primátorky Fraňkové bojovala o opravu Tyršových sadů, jejich nástupci o Červeňák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32a64n 19V62r76a43b32e62c 4202150686334

Lokalita Červeňák je asi šestá, kterou chtějí ekoteroristi uhájit.

No já jsem zvědav, co všechno "ekologického" tam po vojákách při (doufám) brzké čistce najdeme...;-D

V Pardubicích máme extrémní množství lokalit na odpočinek: od krásných parků, po lesoparky (Dukla), neošetřované zony (pravý břeh labe od jezu až po srnojedský jez) až po hluboké lesy (od Dubiny až po Staročernsko). Já občas nevím, kam dříve vyrazit...

Zato ze západu města dojet k nemocnici je to horor!

A už vůbec nechápu "obavu" z toho, tu drzost - že by tam mohl někdo bydlet? ;-D

Spojil, Srch, Hradiště, Němčice, Srnojedy,...všechny jsou trojnásobné. Pardubice naopak o x tisíc lidí menší a ten trend pokračuje.

Proč? Protože ve městě nejsou kdekoliv jakékoliv parcely k rodinné výstavbě. Takže když chce někdo dům-v podstatě jej vyženeme z města.

Proč by tímto směrem na Nemošice nemohly být RD?

+2/0
22.1.2017 21:52

P72e87t10r 53M51a45r64š52o77u39n 5825328576686

RD ;-D to se developerům opravdu vyplatí ;-D Kdo myslíte, že by to od města skoupil? ;-D

0/0
23.1.2017 0:57

J57a77n 53V15r31a53b37e59c 4722180556634

Nevlastní je město, ale armáda. A celou lokalitu chtěla prodat za 40milionů.

Kdyby se zastavila celá lokalita, vejde se tam minimálně 200domků. Parcelu za 200tis? To by rozbilo "prasátko" asi většina pardubáků...;-D

0/0
23.1.2017 20:36

M23a61r76t33i96n 46H69a82v38e48l59k16a 8954142714

No a to ještě netuší, že tam chce stát postavit další ohromný viadukt typu nadjezdu k Nemocnici. Pro trať do Chrudimi.

Nebude to sice zcela skrz toto území, ale v těsném sousedství a bez vlivu to nebude.

Myslím, že to bude vypadat hrozně.:-/

0/0
22.1.2017 19:07

J63a29n 48V42r61a93b29e64c 4782570886604

Nebojím se, že železnice do Chrudimi se v tomto století dožijeme...

0/0
22.1.2017 21:55

M41i73c10h78a53l 88S38t83e87b29l79o 5919221484297

Dělá to dobře...hlavně at už je tam silnice.

Poté klidně i opatrná výstavba a udržovný park s anpojením na ostatní parky podél ChrudimkyR^!!V[>-]

Eko tupce neposlouchat a absolutně nebrat vážně!!;-€

+2/−1
22.1.2017 17:01

M29i96l71o56š 10P59r88á17z20n39ý 5564619440578

Jan Horák - nadjezd u nemocnice je v havarijním stavu. Proto by bylo vhodné vést trasu přes Červeňák. Jezdit přes Nemošice, kde jsou 30 km a 40 km povolení rychlosti, nehledě o delší vzdálenost nemůžeme brát jako náhradu. A obchvaty - ty jsou otázkou desetiletí.

+4/−1
22.1.2017 13:26

J81a29n 43H46o15r95á81k 4586935706779

Jenže přes Nemošice se už takhle jezdí pár let...a opět, řešení přes Červeňák bez vyřešení následného napojení tak, aby doprava byla plynulá, tak to jsou opět vyhozené prachy a řešení na prd!!!! A delší vzdálenost? Myslíte cca něco kolem 1 km v autě? Řekl bych, že je to zanedbatelné....ps: k omezení rychlosti....myslíte, že někomu vadí "40," když kolony ráno jsou od garáží sanitek až do Nemošic?

+1/−4
22.1.2017 13:40

J22a26r51o82s36l36a92v 42J73o31n92á32š 4578384702335

Od hřbitova je cesta přes Nemošice o 2,5 km delší než přes Červeňák. A tím následným napojením myslíte co?

+2/−1
22.1.2017 17:18

J63a69n 31H91o53r80á11k 4686845436869

Od hřbitova určitě, ale osobně více než polovina jede dál na duklu, kde se ten rozdíl snižuje. Napojení? Třebas křižovatka u garáží sanitek. Další křižovatky - napojení na Chrudimskou (Nemošická a Pod Břízkami)...a na druhé straně směrem do města je špunt opět v Anenském podjezdu.....takže já si troufám tvrdit, že propojka přes Červeňák bez dalších dopravních řešení nemá smysl....

+1/−3
22.1.2017 19:03

P26e65t69r 34K36o92r43b82e17l 9166797830462

Je to tak. Vyhnete se koloně u sv. Anny, abyste se zarovnal na příjezdu od Nemošic. Ale to jim nedojde.

0/0
22.1.2017 21:41

J24a86r22o63s58l71a14v 74J80o42n22á37š 4128264962205

Od stadionu RH na Dukle je to přes Červeňák do Pardubiček 2,3 km, přes Nemošice 3,7 km. Nutit auta, aby jezdila téměř dvojnásobnou (1,6 x delší přesně) vzdálenost, to je velmi ekologické!

Samozřejmě by se musela situace vyřešit komplexně, tedy asi i výstavbou dvou kruháčú - u Sv. Anny a v Pardubičkách u hřbitova (nebo nějakým jiným způsobem). Ostatně když se bude muset zavřít nadjezd u nemocnice, tak ty špunty vzniknou ať už se bude jezdit přes Červeňák, nebo přes Nemošice. Akorát že přes Červeňák to bude o ten 1,5 až 2,5 km kratší.

0/0
23.1.2017 19:12

J57a66n 49H49o20r36á71k 4486945106879

Jestli jsem dobře pochopil, tak i Vy tvrdíte, že bez dalších úprav trasy Dukla - Pardubičky nemá cenu dělat Červeňák...nebo se pletu? Nebo to dopadne jako vždy a všude, že teda uděláme propojku přes Červeňák a najednou zjistíme, že křižovatky na začátku a na konci trasy nevyhovují, tak teprve potom je předěláme?

PS: a k té ekologii. Kdy auta by měly jezdit o 1,4 km delší trasu...za jak dlouho dosáhne ekologická zátěž (emise) stejného množství, jako ekologická zátěž při vybudování této krátké propojky? Jinak já osobně tu propojku uvítám, protože bydlím v Pardubičkách a každý den jezdím na Duklu přes Nemošice, ale vadí mi absolutní nekomplexnost každého dopravního řešení, které se v Pardubicích vytvoří :-( A když jsme u toho, tak bych raděj oželel Červeňák a místo něj bych rád v celém městě silnice bez děr a výmolů!!!

0/0
25.1.2017 8:10

J73a31r64o52s78l33a16v 15J40o26n51á96š 4798684152825

Všechno je třeba dělat komplexně a s rozmyslem. Že se to v Pardubicích občas nedaří, neznamená, že by se nemělo dělat nic.

Tu ekologii posoudit nedokážu, ale pokud jedno auto jedoucí z Višňovky a Dukly ujede cestou do Pardubiček a zpět zbytečně 4 km, pak je to při zatížení pouhými 500 auty denně celkem 2000 zbytečně ujetých km den co den. To krátké propojení JZ a JV části města, kterému vojenský prostor bránil, je pro Pardubice důležité. Oni to věděli už komunisté, když navrhovali propojení Průmyslové ulice s Pichlovou přemostěním Chrudimky.

0/0
25.1.2017 21:00

J53a41r32o19s95l33a35v 50J66o40n72á19š 4518474272635

Pane Hlavo, než dáte mínus, zkuste si to přeměřit. Já jsem nevyjádřil názor, se kterým byste mohl nesouhlasit, ale holý fakt.

0/0
23.1.2017 19:16

J70a96n 82H19o37r62á88k 4316965846799

Nemám rád ekoteroristy, ale v tomto případě s nimi souhlasím! Ona silniční propojka přes Červeňák absolutně nic neřeší (momentálně je funkční alternativa této trasy přes Nemošice). Řešení by to bylo pod podmínkou, že se bude řešit dopravní situace dále. Například: křižovatka u sanitek (prý je zadána studie, jak to předělat), napojení Kyjevské na rychlodráhu (žel do té doby se nadjezd a celá Kyjevská opravovat nebudou, takže tankodrom na x let dopředu jistý) a eventuelní napojení Nemošic s Foxonnem.....ve stručnosti, VYBUDOVÁNÍ JV OBCHVATU !!!!!!

+4/−6
22.1.2017 11:44

J67a60r85o79s43l36a82v 40R26y85c13h64t48á79ř 2974229169236

JV obchvat se bude budovat až po SV obchvatu. Na SV obchvatu se dosud ani nekoplo. Je jenom moc pěkná (a zřejmě i drahá) vizualizace od ŘSD.

Řešení křižovatky u sanitek je také v úrovni keců...

+4/0
22.1.2017 13:15

J63a66n 23H62o80r98á96k 4596765306649

Souhlas, ono na tom je ještě nejlepší, že v posledním územním plánu se JV přestal řešit....no, jak jsem koupil informace od dost vysoce postaveného člověka, tak prodávám dál..... :-(

0/−2
22.1.2017 14:02

M20i34l34o25š 64P74r63á85z95n46ý 5354219300408

Jan Horák - už jste toho napsal dost, ale nevnucujte ji ostatním.

0/0
22.1.2017 20:26

J59a15n 58H12o20r25á56k 4746665396709

Jak poroučíte pane Prázdný :-)

0/0
22.1.2017 21:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.