Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jednání města s armádou o silnici vázne. Vytáčky, tvrdí aktivisté

V Pardubicích se už stalo tradicí, že každá garnitura radních má alespoň jeden velký problém s ochránci přírody. Parta kolem primátorky Fraňkové bojovala o opravu Tyršových sadů, jejich nástupci o Červeňák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J72a11n 49V56r59a77b73e90c 4432120636124

Lokalita Červeňák je asi šestá, kterou chtějí ekoteroristi uhájit.

No já jsem zvědav, co všechno "ekologického" tam po vojákách při (doufám) brzké čistce najdeme...;-D

V Pardubicích máme extrémní množství lokalit na odpočinek: od krásných parků, po lesoparky (Dukla), neošetřované zony (pravý břeh labe od jezu až po srnojedský jez) až po hluboké lesy (od Dubiny až po Staročernsko). Já občas nevím, kam dříve vyrazit...

Zato ze západu města dojet k nemocnici je to horor!

A už vůbec nechápu "obavu" z toho, tu drzost - že by tam mohl někdo bydlet? ;-D

Spojil, Srch, Hradiště, Němčice, Srnojedy,...všechny jsou trojnásobné. Pardubice naopak o x tisíc lidí menší a ten trend pokračuje.

Proč? Protože ve městě nejsou kdekoliv jakékoliv parcely k rodinné výstavbě. Takže když chce někdo dům-v podstatě jej vyženeme z města.

Proč by tímto směrem na Nemošice nemohly být RD?

+2/0
22.1.2017 21:52

P31e13t57r 63M80a57r38š53o37u57n 5445728836236

RD ;-D to se developerům opravdu vyplatí ;-D Kdo myslíte, že by to od města skoupil? ;-D

0/0
23.1.2017 0:57

J84a61n 11V37r73a24b42e10c 4762250176394

Nevlastní je město, ale armáda. A celou lokalitu chtěla prodat za 40milionů.

Kdyby se zastavila celá lokalita, vejde se tam minimálně 200domků. Parcelu za 200tis? To by rozbilo "prasátko" asi většina pardubáků...;-D

0/0
23.1.2017 20:36

M80a66r91t56i21n 36H91a71v78e80l31k47a 8334522624

No a to ještě netuší, že tam chce stát postavit další ohromný viadukt typu nadjezdu k Nemocnici. Pro trať do Chrudimi.

Nebude to sice zcela skrz toto území, ale v těsném sousedství a bez vlivu to nebude.

Myslím, že to bude vypadat hrozně.:-/

0/0
22.1.2017 19:07

J92a33n 43V56r21a98b25e14c 4892760576494

Nebojím se, že železnice do Chrudimi se v tomto století dožijeme...

0/0
22.1.2017 21:55

M62i73c57h87a25l 62S13t41e31b24l55o 5899511264717

Dělá to dobře...hlavně at už je tam silnice.

Poté klidně i opatrná výstavba a udržovný park s anpojením na ostatní parky podél ChrudimkyR^!!V[>-]

Eko tupce neposlouchat a absolutně nebrat vážně!!;-€

+2/−1
22.1.2017 17:01

M85i92l89o31š 55P51r76á19z57n23ý 5314839950348

Jan Horák - nadjezd u nemocnice je v havarijním stavu. Proto by bylo vhodné vést trasu přes Červeňák. Jezdit přes Nemošice, kde jsou 30 km a 40 km povolení rychlosti, nehledě o delší vzdálenost nemůžeme brát jako náhradu. A obchvaty - ty jsou otázkou desetiletí.

+4/−1
22.1.2017 13:26

J54a92n 41H16o46r24á23k 4386285566889

Jenže přes Nemošice se už takhle jezdí pár let...a opět, řešení přes Červeňák bez vyřešení následného napojení tak, aby doprava byla plynulá, tak to jsou opět vyhozené prachy a řešení na prd!!!! A delší vzdálenost? Myslíte cca něco kolem 1 km v autě? Řekl bych, že je to zanedbatelné....ps: k omezení rychlosti....myslíte, že někomu vadí "40," když kolony ráno jsou od garáží sanitek až do Nemošic?

+1/−4
22.1.2017 13:40

J44a36r10o89s90l22a42v 65J18o72n86á27š 4908644592405

Od hřbitova je cesta přes Nemošice o 2,5 km delší než přes Červeňák. A tím následným napojením myslíte co?

+2/−1
22.1.2017 17:18

J28a15n 21H16o14r88á20k 4476275306449

Od hřbitova určitě, ale osobně více než polovina jede dál na duklu, kde se ten rozdíl snižuje. Napojení? Třebas křižovatka u garáží sanitek. Další křižovatky - napojení na Chrudimskou (Nemošická a Pod Břízkami)...a na druhé straně směrem do města je špunt opět v Anenském podjezdu.....takže já si troufám tvrdit, že propojka přes Červeňák bez dalších dopravních řešení nemá smysl....

+1/−3
22.1.2017 19:03

P58e84t64r 49K78o75r92b37e93l 9866737300232

Je to tak. Vyhnete se koloně u sv. Anny, abyste se zarovnal na příjezdu od Nemošic. Ale to jim nedojde.

0/0
22.1.2017 21:41

J41a91r83o91s88l84a68v 29J28o32n58á77š 4868384832325

Od stadionu RH na Dukle je to přes Červeňák do Pardubiček 2,3 km, přes Nemošice 3,7 km. Nutit auta, aby jezdila téměř dvojnásobnou (1,6 x delší přesně) vzdálenost, to je velmi ekologické!

Samozřejmě by se musela situace vyřešit komplexně, tedy asi i výstavbou dvou kruháčú - u Sv. Anny a v Pardubičkách u hřbitova (nebo nějakým jiným způsobem). Ostatně když se bude muset zavřít nadjezd u nemocnice, tak ty špunty vzniknou ať už se bude jezdit přes Červeňák, nebo přes Nemošice. Akorát že přes Červeňák to bude o ten 1,5 až 2,5 km kratší.

0/0
23.1.2017 19:12

J30a94n 10H79o73r24á45k 4726235126629

Jestli jsem dobře pochopil, tak i Vy tvrdíte, že bez dalších úprav trasy Dukla - Pardubičky nemá cenu dělat Červeňák...nebo se pletu? Nebo to dopadne jako vždy a všude, že teda uděláme propojku přes Červeňák a najednou zjistíme, že křižovatky na začátku a na konci trasy nevyhovují, tak teprve potom je předěláme?

PS: a k té ekologii. Kdy auta by měly jezdit o 1,4 km delší trasu...za jak dlouho dosáhne ekologická zátěž (emise) stejného množství, jako ekologická zátěž při vybudování této krátké propojky? Jinak já osobně tu propojku uvítám, protože bydlím v Pardubičkách a každý den jezdím na Duklu přes Nemošice, ale vadí mi absolutní nekomplexnost každého dopravního řešení, které se v Pardubicích vytvoří :-( A když jsme u toho, tak bych raděj oželel Červeňák a místo něj bych rád v celém městě silnice bez děr a výmolů!!!

0/0
25.1.2017 8:10

J50a84r83o47s89l20a34v 41J83o75n77á54š 4438374552725

Všechno je třeba dělat komplexně a s rozmyslem. Že se to v Pardubicích občas nedaří, neznamená, že by se nemělo dělat nic.

Tu ekologii posoudit nedokážu, ale pokud jedno auto jedoucí z Višňovky a Dukly ujede cestou do Pardubiček a zpět zbytečně 4 km, pak je to při zatížení pouhými 500 auty denně celkem 2000 zbytečně ujetých km den co den. To krátké propojení JZ a JV části města, kterému vojenský prostor bránil, je pro Pardubice důležité. Oni to věděli už komunisté, když navrhovali propojení Průmyslové ulice s Pichlovou přemostěním Chrudimky.

0/0
25.1.2017 21:00

J26a45r31o55s26l24a49v 65J12o51n10á28š 4408224192775

Pane Hlavo, než dáte mínus, zkuste si to přeměřit. Já jsem nevyjádřil názor, se kterým byste mohl nesouhlasit, ale holý fakt.

0/0
23.1.2017 19:16

J53a21n 54H26o64r81á73k 4936495476729

Nemám rád ekoteroristy, ale v tomto případě s nimi souhlasím! Ona silniční propojka přes Červeňák absolutně nic neřeší (momentálně je funkční alternativa této trasy přes Nemošice). Řešení by to bylo pod podmínkou, že se bude řešit dopravní situace dále. Například: křižovatka u sanitek (prý je zadána studie, jak to předělat), napojení Kyjevské na rychlodráhu (žel do té doby se nadjezd a celá Kyjevská opravovat nebudou, takže tankodrom na x let dopředu jistý) a eventuelní napojení Nemošic s Foxonnem.....ve stručnosti, VYBUDOVÁNÍ JV OBCHVATU !!!!!!

+4/−6
22.1.2017 11:44

J97a88r20o34s12l29a79v 17R27y49c85h26t29á38ř 2674339509546

JV obchvat se bude budovat až po SV obchvatu. Na SV obchvatu se dosud ani nekoplo. Je jenom moc pěkná (a zřejmě i drahá) vizualizace od ŘSD.

Řešení křižovatky u sanitek je také v úrovni keců...

+4/0
22.1.2017 13:15

J31a89n 83H56o46r42á34k 4596125616709

Souhlas, ono na tom je ještě nejlepší, že v posledním územním plánu se JV přestal řešit....no, jak jsem koupil informace od dost vysoce postaveného člověka, tak prodávám dál..... :-(

0/−2
22.1.2017 14:02

M29i65l73o52š 29P10r27á39z52n20ý 5174169200898

Jan Horák - už jste toho napsal dost, ale nevnucujte ji ostatním.

0/0
22.1.2017 20:26

J97a45n 93H14o40r48á61k 4446365266969

Jak poroučíte pane Prázdný :-)

0/0
22.1.2017 21:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.