Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J21i20ř60í 89P11o31s74p71í90š70i93l 5988525566715

Pěkně opsaný článek - skoro slovo od slova

http://auto.idnes.cz/dopravni-podnik-v-pardubicich-opravil-stary-trolejbus-pg2-/auto_ojetiny.aspx?c=A161227_143710_auto_ojetiny_fdv

Publikováno 27. prosince 2016 15:35 - autor František Novák.

Pane Hubený, že Vás hanba nefackuje.

+3/0
doporučit
3.1.2017 9:59

J53a84r11o77s36l85a36v 33J90o52s95e67f 5612940670514

Elektronická část u více jak 50 let starého trolejbusu (či jiného stroje) se opravuje opravdu blbě! Zvlášť odporová elektronická skříň! ;-D;-D;-D

+2/0
doporučit
3.1.2017 10:46

L58u70c58i96a41n 56P27a41p89a72z47i67a14n 5924497531375

Více takových počinů! A proč původní článek publikovaný na auto.idnes.cz se stejným obsahem nebyl rovnou publikován také v rubrice pro Pardubický kraj?

+2/0
doporučit
3.1.2017 10:37

P76a49t33r21i96k 58E86g84e85r 2698470159631

Velká škoda, že z Pardubic do Kutné Hory nevede žádná trolejbusová linka 48 přičemž v rámci PID by po přestávce mohla pokračovat za linku 381. Bylo by fajn vést také trolejbusy z Plzně do Prahy a zavést tramvajovou linku Praha - Liberec.

+1/0
doporučit
3.1.2017 9:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.