Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

Z93d50e34n43e75k 81Š97i93t42i71n20a 2193778860565

Ono, když se chce, tak to jde. K tomu ale musí být dva subjekty, kterým na tom záleží a nevymýšlejí vrátka pro právníky. Prioritně by mělo jít o občany z jejich daní.

Má prosím někdo námitku ?

0/0
doporučit
30.12.2016 21:53

M19a43r65t44i45n 49H94a78v79e50l97k44a 8134952584

Tedy chápu, že je obchvaty třeba stavět.

Ale na druhou stranu je pozoruhodné, že dopady hluku, hrozby vyvlastnění a podobně padají jen na běžné lidi. Žádnému politikovi se nic takového nestane. Ten si to včas ohlídá, aby "páni v Praze" tu čáru namalovali "dobře", nebo - ještě lépe - tak, aby na tom vydělal.

A tak postupně zabetonováváme a znehodnocujeme další části krajiny, porcujeme ji na kousky, aby se zvěř neměla kam ukrýt - opravdu krásný odkaz další generaci.

Kdyby alespoň maximálně využívali stávajících záborů a dopravní trasy, kabely a produktovody vedli paralelně - ale přes volnou krajinu se ta čára maluje nejlépe že??Rv

A až se k tomuto bude někdo negativně vyjadřovat, ať se podívá třeba na trasu tzv. Ostřešanské spojky. Kontaminovaný pruh země pod stávající železnicí nechají být a zaneřádí volnou krajinu.

+1/0
doporučit
30.12.2016 17:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.