Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Řidič ignoroval červenou, na přejezdu uvázl. Minulo ho pendolino

K hazardérům, kteří na přejezdu v Uhersku na Pardubicku nerespektují blikající červená světla, se přidal řidič menšího bílého nákladního auta. Na přejezdu pak zůstal uvězněn a jen o několik chvil později ho minulo pendolino. To tudy projíždí rychlostí 160 kilometrů za hodinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V39l93a11d78i89m28í36r 67F32i31b34i40g83e63r 5614811191654

Řidič udělal velkou chybu, naštěstí se nic nestalo a zaplatí za to. Ale které pako vymyslelo na trati kde je 160km rychlost a jezdí jeden vlak za druhým klasický přejezd. Mělo by tam a na spoustě podobných úseků být mimoúrovňové křížení.

0/0
26.12.2016 18:42

M98i93c66h13a12l 91U30r70b80a56n 2268469972698

To se o tom driv neinformovalo, nebo je ted tech bezmozku vic???

0/0
25.12.2016 1:15

K71a77r35e62l 46H22o95r41á63k 2638979113533

Neinformovalo.

0/0
25.12.2016 11:16

V83l98a85d57i63m67í97r 10F83i83b35i90g19e57r 5294471781504

Říkali že se to tam děje několikrát týdně nebo měsíčně.

0/0
26.12.2016 18:48

P84e33t64r 67M15a37r97e44č96e68k 1673391139158

Já bych navrhoval montáž pořádných šípáků na čelo všech souprav..Takový správně tvarovaný a dimenzovaný pluh by při kinetické energii vlaku smetl z trati prakticky cokoliv.

+2/0
24.12.2016 8:31

P10e48t46r 70M93a98r62e77č10e68k 1873931109708

Kde se stále berou taková stvoření bez mozku? Takoví už by neměli nikdy dostat řidičák.

+2/0
24.12.2016 8:10

P37e63t76r 92F83r22a23n77c 9877251928588

Ten je taky dobry"

http://www.auto.cz/dalsi-idiot-na-prejezdu-jeho-zapas-se-zavorami-vas-ale-pobavi-101184

+1/0
24.12.2016 7:53

M58a28r70t38i42n 53P80r30á89š70e20k 8585521790873

zajímaly by mšě záběry přejeuzdu z druhé strany.

0/0
23.12.2016 15:35
Foto

M16i32c94h79a21l 36N36a16j42m90a73n 7549893916320

Proč? Myslíte, že světla neblikala?

0/0
23.12.2016 17:18

M59a31r76t45i50n 43P17r70á36š43e22k 8795801660523

nápis: V nebezpečí PRORAZ ZÁVORU ..

0/0
23.12.2016 15:34

J28i49ř14í 34E16r55b91e44n 1813314316227

A pro jistotu vícejazyčně: česky, polsky, maďarsky a rumunsky :-)

+1/0
23.12.2016 17:49

J37i47ř67í 97H90o38v67o20r88k80a 8177396532985

a co portugalština?

0/0
23.12.2016 23:01

P60e68t45r 97M56a55r48e88č72e33k 1503651849768

Jo! A ti bezmozci si to vyloží tak že mohou prorazit závoru když jim bude hrozit zdržení.

0/0
24.12.2016 8:05

K67a85r94e23l 28H30o78r33á68k 2458319513233

Stačilo by tam dát fotku ministra dopravy.

0/0
25.12.2016 11:22

M56i63c46h42a74e79l 17M93e33n97s83i74k 8751736480732

Pendolina a cestujících v něm by byla škoda,

ale těchhle řidičů, natož jejich aut, nikoli.

Nemohli by každého takového vylízance po podobném činu nějakým humánním způsobem utratit?

+1/−1
23.12.2016 14:26

M43i57c34h52a89l 52U12r85b93a20n 2328299372108

Jejich aut? Ridic neni nutne majitel vozu. A nakladu uz tuplem nemusi byt vlastnik.Takze spis - skoda tech ridicu nikoli. :-)

0/0
25.12.2016 1:14

A10n75t15o42n91í35n 35N90o74v84á77k 7811437870207

No mě hlavně fascinuje jak v těchto případech ti řidiči místo aby prorazili ty papundeklové závory tam radši zůstanou stát. To je snad IQ pod 50 nějaký kvalifikační požadavek na řidiče náklaďáku?

+4/0
23.12.2016 14:07

V48á52c56l40a58v 34A87p95l97t32a14u60e60r 7475635561862

Zavřít ho IDIOTA až zčerná.

+3/−1
23.12.2016 13:13
Foto

M66i33c97h17a68l 42N81a22j47m52a81n 7499733186180

Nevím, co je nepochopitelného na červeném blikajícím světlu doprovázeného akustickou signalizací. Předpokládám, že není řidič slepý a zároveň hluchý....

+5/0
23.12.2016 11:51

M24i74c54h67a75e88l 77M74e22n78s16i20k 8861736730522

Zapomínáte na jedno adjektivum: "b..." :-(

+3/0
23.12.2016 14:27

J20i38ř89í 25E20r88b13e78n 1193744276207

On to zdálky měl zjevně rozjeto na 70 km/h, ale nepochopitelně to zašlajfoval až těsně před přejezdem a zastavil na první koleji. Kdyby nebrzdil, tak to přejel celé... ;-D

0/0
23.12.2016 17:51

M80i15c56h34a24l 95B45a85r92t95o80s97z 5882572847386

Nechapu, proc se za tohle nedava 10 let natvrdo, v pripade nehody dozivoti. Jednoznacne umyslne verejne ohrozeni.

+1/0
23.12.2016 10:14

A62n32t93o48n73í10n 70S20á82d91l96í34k 7718759573103

Tak 10 let jistě ne, to by naše přeplněná vězeňská zřízení rozhodně nezvládla.

Ovšem peněžní trest ve výši 50 tisíc korun by ty chvátajíco individua od

těchto trestných činů jistě odradila - kamerové systémy jsou již všude,

tak by se pachatel jen obtížně trestu vyhnul!

+3/0
23.12.2016 12:27

A70n66t93o16n31í80n 95N90o37v87á59k 7241567910367

Za úmyslné OO je 3 - 8 let, pokud někdo umře 8 - 15.

0/0
23.12.2016 14:04

P62e14t73r 25M86a80c78h46á80č44e45k 9507314973

Nějaký uhlíř - inteligent Rv.

+1/0
23.12.2016 9:32

V21á24c26l48a80v 36S31v63o77b16o80d36a 5126208849

Toho vola za volantem bych vůbec nelitoval,i kdyby tam zůstal.Ale jde o lidi ve vlaku,samozřejmě se strojvedoucím. Ti by dopadli špatně kvůli jednomu de....vi!

+5/0
23.12.2016 9:22

P49e56t62r 90D65v44o30r96a59k 3691280917299

Já nechápu, proč prostě neupraví logiku sklápění závor tak, aby nejprve padly závory před přejezdem a pak za přejezdem. Pokud už se najde nějaký takovýhle pyj, tak by měl aspoň šanci projet a nezůstal uvězněný.

+2/−9
23.12.2016 8:35

V22á71c85l40a73v 92K26o73p42t74a 4754643142

no protože to co je před přejezdem a co je za přejezdem záleží na tom, z které strany jedete.

+10/−1
23.12.2016 8:49

V98í35t 67K44u60č77e67r61a 6404879819592

Proč, já přece vždycky jezdím jen z jedné strany?

(Pro jistotu píšu, že je to parafráze - ale bohužel jsem moc často svědkem rozhovorů, kdy je takový názor míněn vážně...)

+2/0
23.12.2016 9:46

J65a62n 89J27u65r77n61í44č12e50k 7167290504614

Nemáte pravdu. Ty závory jsou totiž zpravidla z každé strany dvě - pro každý jízdní pruh jedna - a u nás se jezdí v pravém jízdním pruhu. Tím je definováno, které dvě závory z těch čtyř jsou před přejezdem a které za přejezdem.

0/0
24.12.2016 8:18

Z19d92e21n16ě80k 85H35i60n45k 8939387251191

Jj. zrovna jako v tomto případě?

0/0
25.12.2016 17:52
Foto

M50i33c67h80a83l 13N80a18j39m36a55n 7759953246300

Z které strany jsou před přejezdem? Moc jednosměrných přejezdů neznám - tam by to mělo možná smysl.Napřed trochu myslet - pak teprve psát....

+3/0
23.12.2016 11:48

J12a57n 29J47u92r97n68í73č49e33k 7167940334144

Závora před přejezdem je ta, kterou před sebou vidí řidič jedoucí v pravém jízdním pruhu, přijíždějící k přejezdu jako první. Závora za přejezdem je tak, kterou vidí řidič jedoucí v pravém jízdním pruhu vpravo když opouští přejezd. Ty, co vidíte vlevo, tedy v levém jízdním pruhu jsou závory pro řidiče jedoucí v opačném směru, než jedete vy.

0/0
24.12.2016 8:22

J27a94n 87J50u68r21n20í43č68e32k 7267690534784

... ovšem koukám, že tady je z každé strany přejezdu jedna závora, takže pochopitelně žádná závora před přejezdem a za přejezdem tady není: Závora před přejezdem je současně závorou za přejezdem pro řidiče jedoucí z opačné strany.

Mimoto: Pokud by byly na každém přejezdu 4 závory, které by se zvedaly, jak navrhuje pan Dvořák, tak by to nezabránilo spěchajícím íkváčům ve slalomu.

+2/0
24.12.2016 8:27

A66n64t40o83n71í15n 58S86á74d89l32í20k 7808599273573

To je velmi chytré pane Dvořák, ještě upřesněte z které strany!

+1/0
23.12.2016 12:30

J76i17ř56í 13E21r40b67e35n 1373134206677

To už bývalo, do počátku 80. let, třeba na I/35 v Ostroměři a v Sadové, jestli se nepletu. Jenomže jiní pyjové tyto sekvenčně klesající závory objížděli protisměrem..

+2/0
23.12.2016 17:53

M88a96r31t33i54n 89P17ř83e92m31e33c27k55ý 8408307974283

pardon, měla to být reakce na jeden komentář, pokusím se ještě jednou napasovat na správné místo ;-)

0/0
22.12.2016 19:54

M57a39r60t26i21n 54P19ř22e50m66e36c96k14ý 8568677944893

Na policii by to v žádném případě nebrali jako důkaz, což je jedině dobře, protože případných fotomontáží a účelově získaných fotek, za účelem někoho poškodit, by se jedině zneužívalo, což by s českou mentalitou nebylo nic výjimečného.

Trošku se v tomto případě divím tomu zaměstnavateli. Jak mohl z fotky poznat, že světla zrovna nezačala blikat, teprve když dotyčný na přejezd vjel? Jestli to bylo ze zadu s padající závorou, tak zase mohl z jakéhokoli důvodu za přejezdem zastavit již delší dobu před tím?

+1/−10
22.12.2016 19:50
Foto

M96i77c68h97a65l 90N52a42j63m55a82n 7399563806200

Že by třeba autor udělal více fotek?

0/0
22.12.2016 19:56

M69a17r78t72i59n 51P77ř51e21m21e13c32k79ý 8868887744653

A co by to jako změnilo. Jak jsem již psal, světla začnou blikat, když je auto cca 10 m před přejezdem, to už by nikdo normální nebrzdil, aby zůstal stát na přejezdu (i když už jsem viděl jednu husu i couvat, když se světla rozblikaly v momentě jak vjela na přejezd ;-D), ale projel s tím, že tam samozřejmě je dostatečná rezerva. Vy ho vyfotíte na přejezdu, několik fotek během projíždění, dotyčný za přejezdem zastaví a vy dál fotíte a sklápějícími se závorami. Případně změníte čas na posledních fotkách. To je podle vás důkaz?

+1/0
22.12.2016 20:06

J32i65ř42í 51E38r29b90e48n 1173824576987

Jenomže tohle je video, s časovou stopou, z více stanovišť...

+1/−1
23.12.2016 17:54

K36a81r93e85l 25H37o96r76á93k 2458489293353

V elektronickém světě jde všechno zfalšovat.

0/0
25.12.2016 11:36

J57a86n 62P68i71n55d74l80i27k 5164894481679

aby se clovek zacal bat jezdit vlakem..

+3/0
22.12.2016 18:50

M40i86l87a34n 51K67o29s52i84k 7381190460633

Kdy začnou dávat tři reklamy za sebou?!!!!!!

+17/0
22.12.2016 18:41

J59i90ř96í 70E85r27b22e26n 1803424386797

To třetí je přeci taky reklama - na blbost... :-/

0/0
23.12.2016 19:19

V45í37t82ě27z19s74l13a46v 57K95l19o88z68í93k 3791989814727

SŽDC, že zvazte aretaci polohy zavory nahoře sikmo pokud uz byla dole a je nadzvednuta...

+1/−6
22.12.2016 18:25
Foto

M57i53c31h17a95l 82N82a55j30m72a35n 7519593536580

Jako, aby si řidiči mohli přizvednou závoru a ta by pak držela v otevřené poloze??? To myslíte vážně?

Pokud nevíte (a učí se to v autoškole), tak jsou závory navrženy tak, aby šli snadno přerazit/zlomit - právě kvůli takovým řidičům na videu.

+8/0
22.12.2016 18:30

P54e15t40r 46M35a74x62a 8156982167629

A nechcete, aby se rovnou nesklápěly? ;-D

+9/0
22.12.2016 19:22

P47e22t43r 18S83u84c57h38ý 1408109434626

Technický dotaz ..... jestliže to stihl těsně, proč tu není celé video? Proč je tam ten střih?

+4/0
22.12.2016 15:55

V54o39j20t15ě46c64h 39C24i87g48á62n56e96k 5948479326

O chování uživatelů pozemních komunikací na železničním přejezdu mluví zákon č. 361/2000 Sb.

V §28 v prvním odstavci se uvádí:

Před železničním přejezdem si musí řidič počínat zvlášť opatrně, zejména se přesvědčit, zda může železniční přejezd bezpečně přejet.

V extrémních případech, tam kde jsou mizerné rozhledové poměry, by to pro řidiče mohlo znamenat i nutnost zastavit, vystoupit, přiblížit se ke koleji, nastražit uši, chvíli čekat a vyhodnocovat a pak urychleně přejet přejezd.

To zvláště u velkých vozidel asi bude těžko proveditelné.

Co však může udělat každý, je výrazně zpomalit, ztlumit rádio, popř. otevřít okno, zbystřit sluch a zrak a s nějakým nižším rychlostním stupněm opatrně překonat koleje.

Zkrátka, když vím, kolik smrtelných případů, se na železničních přejezdech stává, tak se jako řidič ke každému blížím až téměř s posvátnou bázní.

+2/0
22.12.2016 15:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.