Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Řidič ignoroval červenou, na přejezdu uvázl. Minulo ho pendolino

K hazardérům, kteří na přejezdu v Uhersku na Pardubicku nerespektují blikající červená světla, se přidal řidič menšího bílého nákladního auta. Na přejezdu pak zůstal uvězněn a jen o několik chvil později ho minulo pendolino. To tudy projíždí rychlostí 160 kilometrů za hodinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V51l36a75d26i44m10í64r 62F20i10b34i94g75e21r 5794741461334

Řidič udělal velkou chybu, naštěstí se nic nestalo a zaplatí za to. Ale které pako vymyslelo na trati kde je 160km rychlost a jezdí jeden vlak za druhým klasický přejezd. Mělo by tam a na spoustě podobných úseků být mimoúrovňové křížení.

0/0
26.12.2016 18:42

M36i11c22h45a63l 87U19r18b30a59n 2938479352118

To se o tom driv neinformovalo, nebo je ted tech bezmozku vic???

0/0
25.12.2016 1:15

K78a67r84e70l 65H79o37r71á75k 2668569873693

Neinformovalo.

0/0
25.12.2016 11:16

V81l98a64d49i30m60í54r 58F68i92b86i47g66e18r 5234501701244

Říkali že se to tam děje několikrát týdně nebo měsíčně.

0/0
26.12.2016 18:48

P83e98t54r 36M89a49r23e94č19e60k 1593431649578

Já bych navrhoval montáž pořádných šípáků na čelo všech souprav..Takový správně tvarovaný a dimenzovaný pluh by při kinetické energii vlaku smetl z trati prakticky cokoliv.

+2/0
24.12.2016 8:31

P92e15t19r 53M80a39r42e92č76e41k 1853791479148

Kde se stále berou taková stvoření bez mozku? Takoví už by neměli nikdy dostat řidičák.

+2/0
24.12.2016 8:10

P57e66t86r 11F61r81a57n42c 9427911598518

Ten je taky dobry"

http://www.auto.cz/dalsi-idiot-na-prejezdu-jeho-zapas-se-zavorami-vas-ale-pobavi-101184

+1/0
24.12.2016 7:53

M54a20r98t94i24n 14P44r93á41š56e64k 8425201370303

zajímaly by mšě záběry přejeuzdu z druhé strany.

0/0
23.12.2016 15:35
Foto

M17i66c68h56a51l 45N64a38j31m59a96n 7619163256600

Proč? Myslíte, že světla neblikala?

0/0
23.12.2016 17:18

M23a59r11t35i28n 43P97r61á37š50e85k 8155561920333

nápis: V nebezpečí PRORAZ ZÁVORU ..

0/0
23.12.2016 15:34

J76i72ř40í 74E90r72b84e49n 1233854266887

A pro jistotu vícejazyčně: česky, polsky, maďarsky a rumunsky :-)

+1/0
23.12.2016 17:49

J49i96ř62í 96H29o42v28o96r62k16a 8907936322545

a co portugalština?

0/0
23.12.2016 23:01

P39e28t69r 46M88a71r14e54č85e66k 1853251519748

Jo! A ti bezmozci si to vyloží tak že mohou prorazit závoru když jim bude hrozit zdržení.

0/0
24.12.2016 8:05

K72a45r24e19l 39H92o10r98á39k 2308529853583

Stačilo by tam dát fotku ministra dopravy.

0/0
25.12.2016 11:22

M40i27c84h78a17e29l 60M53e25n13s34i24k 8211436620392

Pendolina a cestujících v něm by byla škoda,

ale těchhle řidičů, natož jejich aut, nikoli.

Nemohli by každého takového vylízance po podobném činu nějakým humánním způsobem utratit?

+1/−1
23.12.2016 14:26

M75i81c76h67a55l 61U47r96b60a10n 2318559102978

Jejich aut? Ridic neni nutne majitel vozu. A nakladu uz tuplem nemusi byt vlastnik.Takze spis - skoda tech ridicu nikoli. :-)

0/0
25.12.2016 1:14

A27n59t39o40n86í68n 16N58o66v63á97k 7591687200107

No mě hlavně fascinuje jak v těchto případech ti řidiči místo aby prorazili ty papundeklové závory tam radši zůstanou stát. To je snad IQ pod 50 nějaký kvalifikační požadavek na řidiče náklaďáku?

+4/0
23.12.2016 14:07

V95á39c69l32a56v 52A84p40l96t91a29u34e77r 7845725601552

Zavřít ho IDIOTA až zčerná.

+3/−1
23.12.2016 13:13
Foto

M96i52c94h82a34l 73N56a80j19m28a78n 7179853506470

Nevím, co je nepochopitelného na červeném blikajícím světlu doprovázeného akustickou signalizací. Předpokládám, že není řidič slepý a zároveň hluchý....

+5/0
23.12.2016 11:51

M10i63c69h61a33e52l 54M41e29n42s48i66k 8441376720932

Zapomínáte na jedno adjektivum: "b..." :-(

+3/0
23.12.2016 14:27

J13i52ř61í 26E25r26b71e32n 1823884236387

On to zdálky měl zjevně rozjeto na 70 km/h, ale nepochopitelně to zašlajfoval až těsně před přejezdem a zastavil na první koleji. Kdyby nebrzdil, tak to přejel celé... ;-D

0/0
23.12.2016 17:51

M73i77c54h56a53l 29B69a18r33t49o17s10z 5652332627446

Nechapu, proc se za tohle nedava 10 let natvrdo, v pripade nehody dozivoti. Jednoznacne umyslne verejne ohrozeni.

+1/0
23.12.2016 10:14

A66n38t28o18n24í24n 36S54á69d34l31í37k 7418859713193

Tak 10 let jistě ne, to by naše přeplněná vězeňská zřízení rozhodně nezvládla.

Ovšem peněžní trest ve výši 50 tisíc korun by ty chvátajíco individua od

těchto trestných činů jistě odradila - kamerové systémy jsou již všude,

tak by se pachatel jen obtížně trestu vyhnul!

+3/0
23.12.2016 12:27

A24n80t63o74n84í93n 47N74o29v48á54k 7941527950917

Za úmyslné OO je 3 - 8 let, pokud někdo umře 8 - 15.

0/0
23.12.2016 14:04

P14e92t64r 80M97a23c46h32á83č31e32k 9917374313

Nějaký uhlíř - inteligent Rv.

+1/0
23.12.2016 9:32

V39á92c28l11a58v 76S49v29o63b97o68d69a 5296838589

Toho vola za volantem bych vůbec nelitoval,i kdyby tam zůstal.Ale jde o lidi ve vlaku,samozřejmě se strojvedoucím. Ti by dopadli špatně kvůli jednomu de....vi!

+5/0
23.12.2016 9:22

P77e70t49r 32D48v30o90r20a10k 3441410897639

Já nechápu, proč prostě neupraví logiku sklápění závor tak, aby nejprve padly závory před přejezdem a pak za přejezdem. Pokud už se najde nějaký takovýhle pyj, tak by měl aspoň šanci projet a nezůstal uvězněný.

+2/−9
23.12.2016 8:35

V71á55c46l97a86v 24K12o34p93t42a 4854413842

no protože to co je před přejezdem a co je za přejezdem záleží na tom, z které strany jedete.

+10/−1
23.12.2016 8:49

V38í66t 22K37u93č62e72r16a 6594819689872

Proč, já přece vždycky jezdím jen z jedné strany?

(Pro jistotu píšu, že je to parafráze - ale bohužel jsem moc často svědkem rozhovorů, kdy je takový názor míněn vážně...)

+2/0
23.12.2016 9:46

J10a69n 28J91u82r69n67í22č76e73k 7277100804554

Nemáte pravdu. Ty závory jsou totiž zpravidla z každé strany dvě - pro každý jízdní pruh jedna - a u nás se jezdí v pravém jízdním pruhu. Tím je definováno, které dvě závory z těch čtyř jsou před přejezdem a které za přejezdem.

0/0
24.12.2016 8:18

Z26d59e64n44ě84k 18H47i20n63k 8789827161801

Jj. zrovna jako v tomto případě?

0/0
25.12.2016 17:52
Foto

M67i83c13h89a85l 58N96a26j95m20a50n 7339733726630

Z které strany jsou před přejezdem? Moc jednosměrných přejezdů neznám - tam by to mělo možná smysl.Napřed trochu myslet - pak teprve psát....

+3/0
23.12.2016 11:48

J20a21n 66J40u81r76n13í17č71e74k 7737310774464

Závora před přejezdem je ta, kterou před sebou vidí řidič jedoucí v pravém jízdním pruhu, přijíždějící k přejezdu jako první. Závora za přejezdem je tak, kterou vidí řidič jedoucí v pravém jízdním pruhu vpravo když opouští přejezd. Ty, co vidíte vlevo, tedy v levém jízdním pruhu jsou závory pro řidiče jedoucí v opačném směru, než jedete vy.

0/0
24.12.2016 8:22

J90a45n 84J12u11r83n19í86č87e68k 7127640594164

... ovšem koukám, že tady je z každé strany přejezdu jedna závora, takže pochopitelně žádná závora před přejezdem a za přejezdem tady není: Závora před přejezdem je současně závorou za přejezdem pro řidiče jedoucí z opačné strany.

Mimoto: Pokud by byly na každém přejezdu 4 závory, které by se zvedaly, jak navrhuje pan Dvořák, tak by to nezabránilo spěchajícím íkváčům ve slalomu.

+2/0
24.12.2016 8:27

A18n40t69o21n53í36n 98S95á48d10l39í76k 7608219373253

To je velmi chytré pane Dvořák, ještě upřesněte z které strany!

+1/0
23.12.2016 12:30

J63i79ř59í 35E59r34b47e32n 1893634766327

To už bývalo, do počátku 80. let, třeba na I/35 v Ostroměři a v Sadové, jestli se nepletu. Jenomže jiní pyjové tyto sekvenčně klesající závory objížděli protisměrem..

+2/0
23.12.2016 17:53

M52a63r74t32i69n 93P76ř11e63m30e93c78k50ý 8528457554343

pardon, měla to být reakce na jeden komentář, pokusím se ještě jednou napasovat na správné místo ;-)

0/0
22.12.2016 19:54

M50a71r81t71i33n 87P52ř39e98m80e70c18k79ý 8578757144553

Na policii by to v žádném případě nebrali jako důkaz, což je jedině dobře, protože případných fotomontáží a účelově získaných fotek, za účelem někoho poškodit, by se jedině zneužívalo, což by s českou mentalitou nebylo nic výjimečného.

Trošku se v tomto případě divím tomu zaměstnavateli. Jak mohl z fotky poznat, že světla zrovna nezačala blikat, teprve když dotyčný na přejezd vjel? Jestli to bylo ze zadu s padající závorou, tak zase mohl z jakéhokoli důvodu za přejezdem zastavit již delší dobu před tím?

+1/−10
22.12.2016 19:50
Foto

M41i72c77h68a81l 82N20a73j93m69a11n 7189813246780

Že by třeba autor udělal více fotek?

0/0
22.12.2016 19:56

M22a80r27t80i15n 97P64ř21e45m32e87c33k67ý 8318157534883

A co by to jako změnilo. Jak jsem již psal, světla začnou blikat, když je auto cca 10 m před přejezdem, to už by nikdo normální nebrzdil, aby zůstal stát na přejezdu (i když už jsem viděl jednu husu i couvat, když se světla rozblikaly v momentě jak vjela na přejezd ;-D), ale projel s tím, že tam samozřejmě je dostatečná rezerva. Vy ho vyfotíte na přejezdu, několik fotek během projíždění, dotyčný za přejezdem zastaví a vy dál fotíte a sklápějícími se závorami. Případně změníte čas na posledních fotkách. To je podle vás důkaz?

+1/0
22.12.2016 20:06

J32i18ř79í 66E85r51b66e61n 1173764636857

Jenomže tohle je video, s časovou stopou, z více stanovišť...

+1/−1
23.12.2016 17:54

K43a56r84e12l 57H36o62r75á70k 2158909303363

V elektronickém světě jde všechno zfalšovat.

0/0
25.12.2016 11:36

J54a79n 58P25i87n67d50l79i77k 5104124561929

aby se clovek zacal bat jezdit vlakem..

+3/0
22.12.2016 18:50

M69i23l64a73n 37K44o77s76i88k 7471850740403

Kdy začnou dávat tři reklamy za sebou?!!!!!!

+17/0
22.12.2016 18:41

J68i39ř81í 83E41r86b52e22n 1153924516727

To třetí je přeci taky reklama - na blbost... :-/

0/0
23.12.2016 19:19

V49í36t82ě17z43s53l37a18v 87K23l96o12z43í70k 3231539464177

SŽDC, že zvazte aretaci polohy zavory nahoře sikmo pokud uz byla dole a je nadzvednuta...

+1/−6
22.12.2016 18:25
Foto

M92i82c83h29a37l 67N95a46j22m58a44n 7869763716900

Jako, aby si řidiči mohli přizvednou závoru a ta by pak držela v otevřené poloze??? To myslíte vážně?

Pokud nevíte (a učí se to v autoškole), tak jsou závory navrženy tak, aby šli snadno přerazit/zlomit - právě kvůli takovým řidičům na videu.

+8/0
22.12.2016 18:30

P33e11t61r 69M42a44x19a 8766862277709

A nechcete, aby se rovnou nesklápěly? ;-D

+9/0
22.12.2016 19:22

P37e48t22r 27S43u16c15h22ý 1198679524216

Technický dotaz ..... jestliže to stihl těsně, proč tu není celé video? Proč je tam ten střih?

+4/0
22.12.2016 15:55

V67o86j70t31ě94c92h 31C20i51g16á78n41e18k 5528209116

O chování uživatelů pozemních komunikací na železničním přejezdu mluví zákon č. 361/2000 Sb.

V §28 v prvním odstavci se uvádí:

Před železničním přejezdem si musí řidič počínat zvlášť opatrně, zejména se přesvědčit, zda může železniční přejezd bezpečně přejet.

V extrémních případech, tam kde jsou mizerné rozhledové poměry, by to pro řidiče mohlo znamenat i nutnost zastavit, vystoupit, přiblížit se ke koleji, nastražit uši, chvíli čekat a vyhodnocovat a pak urychleně přejet přejezd.

To zvláště u velkých vozidel asi bude těžko proveditelné.

Co však může udělat každý, je výrazně zpomalit, ztlumit rádio, popř. otevřít okno, zbystřit sluch a zrak a s nějakým nižším rychlostním stupněm opatrně překonat koleje.

Zkrátka, když vím, kolik smrtelných případů, se na železničních přejezdech stává, tak se jako řidič ke každému blížím až téměř s posvátnou bázní.

+2/0
22.12.2016 15:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.