Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Řidič ignoroval červenou, na přejezdu uvázl. Minulo ho pendolino

K hazardérům, kteří na přejezdu v Uhersku na Pardubicku nerespektují blikající červená světla, se přidal řidič menšího bílého nákladního auta. Na přejezdu pak zůstal uvězněn a jen o několik chvil později ho minulo pendolino. To tudy projíždí rychlostí 160 kilometrů za hodinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V48l31a62d22i92m78í49r 29F86i76b12i43g18e45r 5914131821664

Řidič udělal velkou chybu, naštěstí se nic nestalo a zaplatí za to. Ale které pako vymyslelo na trati kde je 160km rychlost a jezdí jeden vlak za druhým klasický přejezd. Mělo by tam a na spoustě podobných úseků být mimoúrovňové křížení.

0/0
26.12.2016 18:42

M61i50c26h51a76l 79U61r14b18a84n 2558239192878

To se o tom driv neinformovalo, nebo je ted tech bezmozku vic???

0/0
25.12.2016 1:15

K81a95r51e19l 94H80o33r47á51k 2808179803743

Neinformovalo.

0/0
25.12.2016 11:16

V65l54a38d35i47m88í85r 12F63i82b64i64g10e70r 5764371721484

Říkali že se to tam děje několikrát týdně nebo měsíčně.

0/0
26.12.2016 18:48

P35e72t93r 57M61a31r81e24č10e70k 1193411309698

Já bych navrhoval montáž pořádných šípáků na čelo všech souprav..Takový správně tvarovaný a dimenzovaný pluh by při kinetické energii vlaku smetl z trati prakticky cokoliv.

+2/0
24.12.2016 8:31

P53e42t20r 32M10a13r79e57č63e59k 1553571629328

Kde se stále berou taková stvoření bez mozku? Takoví už by neměli nikdy dostat řidičák.

+2/0
24.12.2016 8:10

P91e27t49r 81F86r80a46n14c 9477921158138

Ten je taky dobry"

http://www.auto.cz/dalsi-idiot-na-prejezdu-jeho-zapas-se-zavorami-vas-ale-pobavi-101184

+1/0
24.12.2016 7:53

M62a53r40t34i80n 80P67r63á92š89e39k 8555661280163

zajímaly by mšě záběry přejeuzdu z druhé strany.

0/0
23.12.2016 15:35
Foto

M25i50c92h53a80l 73N28a64j54m22a56n 7189383516130

Proč? Myslíte, že světla neblikala?

0/0
23.12.2016 17:18

M60a32r51t63i98n 42P63r58á56š92e13k 8315971200463

nápis: V nebezpečí PRORAZ ZÁVORU ..

0/0
23.12.2016 15:34

J81i27ř92í 89E17r57b79e74n 1983874226607

A pro jistotu vícejazyčně: česky, polsky, maďarsky a rumunsky :-)

+1/0
23.12.2016 17:49

J86i52ř17í 62H13o19v80o43r30k27a 8247246542915

a co portugalština?

0/0
23.12.2016 23:01

P98e38t54r 48M19a68r18e60č18e34k 1203271159318

Jo! A ti bezmozci si to vyloží tak že mohou prorazit závoru když jim bude hrozit zdržení.

0/0
24.12.2016 8:05

K42a39r60e56l 50H61o87r59á67k 2808529443543

Stačilo by tam dát fotku ministra dopravy.

0/0
25.12.2016 11:22

M12i82c77h18a21e56l 85M40e65n60s53i95k 8231326420142

Pendolina a cestujících v něm by byla škoda,

ale těchhle řidičů, natož jejich aut, nikoli.

Nemohli by každého takového vylízance po podobném činu nějakým humánním způsobem utratit?

+1/−1
23.12.2016 14:26

M96i92c94h57a71l 18U20r98b19a91n 2228619472808

Jejich aut? Ridic neni nutne majitel vozu. A nakladu uz tuplem nemusi byt vlastnik.Takze spis - skoda tech ridicu nikoli. :-)

0/0
25.12.2016 1:14

A86n31t19o49n79í65n 89N64o25v31á53k 7341277130707

No mě hlavně fascinuje jak v těchto případech ti řidiči místo aby prorazili ty papundeklové závory tam radši zůstanou stát. To je snad IQ pod 50 nějaký kvalifikační požadavek na řidiče náklaďáku?

+4/0
23.12.2016 14:07

V19á95c36l15a71v 67A30p12l49t15a89u82e59r 7495485741412

Zavřít ho IDIOTA až zčerná.

+3/−1
23.12.2016 13:13
Foto

M55i68c40h43a74l 50N38a27j75m83a54n 7779163276550

Nevím, co je nepochopitelného na červeném blikajícím světlu doprovázeného akustickou signalizací. Předpokládám, že není řidič slepý a zároveň hluchý....

+5/0
23.12.2016 11:51

M82i86c48h87a44e43l 20M92e90n93s14i76k 8211446860242

Zapomínáte na jedno adjektivum: "b..." :-(

+3/0
23.12.2016 14:27

J20i41ř69í 73E77r64b94e76n 1493674736387

On to zdálky měl zjevně rozjeto na 70 km/h, ale nepochopitelně to zašlajfoval až těsně před přejezdem a zastavil na první koleji. Kdyby nebrzdil, tak to přejel celé... ;-D

0/0
23.12.2016 17:51

M92i79c72h32a38l 15B37a80r42t30o29s57z 5682292527986

Nechapu, proc se za tohle nedava 10 let natvrdo, v pripade nehody dozivoti. Jednoznacne umyslne verejne ohrozeni.

+1/0
23.12.2016 10:14

A40n39t44o35n80í79n 77S65á71d39l40í72k 7558779243653

Tak 10 let jistě ne, to by naše přeplněná vězeňská zřízení rozhodně nezvládla.

Ovšem peněžní trest ve výši 50 tisíc korun by ty chvátajíco individua od

těchto trestných činů jistě odradila - kamerové systémy jsou již všude,

tak by se pachatel jen obtížně trestu vyhnul!

+3/0
23.12.2016 12:27

A78n25t26o51n35í39n 48N28o64v24á90k 7801357420917

Za úmyslné OO je 3 - 8 let, pokud někdo umře 8 - 15.

0/0
23.12.2016 14:04

P45e43t74r 29M80a48c31h38á61č49e38k 9957574353

Nějaký uhlíř - inteligent Rv.

+1/0
23.12.2016 9:32

V59á25c69l89a88v 83S22v51o38b42o60d24a 5286838549

Toho vola za volantem bych vůbec nelitoval,i kdyby tam zůstal.Ale jde o lidi ve vlaku,samozřejmě se strojvedoucím. Ti by dopadli špatně kvůli jednomu de....vi!

+5/0
23.12.2016 9:22

P49e38t47r 17D25v48o91r29a45k 3311300447499

Já nechápu, proč prostě neupraví logiku sklápění závor tak, aby nejprve padly závory před přejezdem a pak za přejezdem. Pokud už se najde nějaký takovýhle pyj, tak by měl aspoň šanci projet a nezůstal uvězněný.

+2/−9
23.12.2016 8:35

V96á69c86l18a20v 65K24o84p93t32a 4104813762

no protože to co je před přejezdem a co je za přejezdem záleží na tom, z které strany jedete.

+10/−1
23.12.2016 8:49

V74í53t 85K44u67č95e91r95a 6104349209222

Proč, já přece vždycky jezdím jen z jedné strany?

(Pro jistotu píšu, že je to parafráze - ale bohužel jsem moc často svědkem rozhovorů, kdy je takový názor míněn vážně...)

+2/0
23.12.2016 9:46

J12a84n 31J77u62r73n50í91č92e15k 7167220254744

Nemáte pravdu. Ty závory jsou totiž zpravidla z každé strany dvě - pro každý jízdní pruh jedna - a u nás se jezdí v pravém jízdním pruhu. Tím je definováno, které dvě závory z těch čtyř jsou před přejezdem a které za přejezdem.

0/0
24.12.2016 8:18

Z31d24e66n41ě28k 80H91i40n53k 8699297631541

Jj. zrovna jako v tomto případě?

0/0
25.12.2016 17:52
Foto

M55i90c62h61a12l 89N25a24j65m88a74n 7819293246600

Z které strany jsou před přejezdem? Moc jednosměrných přejezdů neznám - tam by to mělo možná smysl.Napřed trochu myslet - pak teprve psát....

+3/0
23.12.2016 11:48

J98a21n 78J45u51r73n90í85č82e83k 7597870974444

Závora před přejezdem je ta, kterou před sebou vidí řidič jedoucí v pravém jízdním pruhu, přijíždějící k přejezdu jako první. Závora za přejezdem je tak, kterou vidí řidič jedoucí v pravém jízdním pruhu vpravo když opouští přejezd. Ty, co vidíte vlevo, tedy v levém jízdním pruhu jsou závory pro řidiče jedoucí v opačném směru, než jedete vy.

0/0
24.12.2016 8:22

J53a12n 96J70u43r95n32í73č51e61k 7667340214684

... ovšem koukám, že tady je z každé strany přejezdu jedna závora, takže pochopitelně žádná závora před přejezdem a za přejezdem tady není: Závora před přejezdem je současně závorou za přejezdem pro řidiče jedoucí z opačné strany.

Mimoto: Pokud by byly na každém přejezdu 4 závory, které by se zvedaly, jak navrhuje pan Dvořák, tak by to nezabránilo spěchajícím íkváčům ve slalomu.

+2/0
24.12.2016 8:27

A21n75t26o14n25í12n 64S70á49d14l13í55k 7438219273203

To je velmi chytré pane Dvořák, ještě upřesněte z které strany!

+1/0
23.12.2016 12:30

J37i98ř38í 40E80r39b85e83n 1843704576117

To už bývalo, do počátku 80. let, třeba na I/35 v Ostroměři a v Sadové, jestli se nepletu. Jenomže jiní pyjové tyto sekvenčně klesající závory objížděli protisměrem..

+2/0
23.12.2016 17:53

M50a45r48t29i10n 49P33ř26e59m48e29c85k67ý 8368977814683

pardon, měla to být reakce na jeden komentář, pokusím se ještě jednou napasovat na správné místo ;-)

0/0
22.12.2016 19:54

M77a34r82t68i48n 16P32ř22e92m58e82c76k86ý 8738437724783

Na policii by to v žádném případě nebrali jako důkaz, což je jedině dobře, protože případných fotomontáží a účelově získaných fotek, za účelem někoho poškodit, by se jedině zneužívalo, což by s českou mentalitou nebylo nic výjimečného.

Trošku se v tomto případě divím tomu zaměstnavateli. Jak mohl z fotky poznat, že světla zrovna nezačala blikat, teprve když dotyčný na přejezd vjel? Jestli to bylo ze zadu s padající závorou, tak zase mohl z jakéhokoli důvodu za přejezdem zastavit již delší dobu před tím?

+1/−10
22.12.2016 19:50
Foto

M85i64c43h54a53l 92N75a77j89m37a58n 7159233306890

Že by třeba autor udělal více fotek?

0/0
22.12.2016 19:56

M66a97r26t43i58n 29P81ř67e23m46e40c11k27ý 8928467544703

A co by to jako změnilo. Jak jsem již psal, světla začnou blikat, když je auto cca 10 m před přejezdem, to už by nikdo normální nebrzdil, aby zůstal stát na přejezdu (i když už jsem viděl jednu husu i couvat, když se světla rozblikaly v momentě jak vjela na přejezd ;-D), ale projel s tím, že tam samozřejmě je dostatečná rezerva. Vy ho vyfotíte na přejezdu, několik fotek během projíždění, dotyčný za přejezdem zastaví a vy dál fotíte a sklápějícími se závorami. Případně změníte čas na posledních fotkách. To je podle vás důkaz?

+1/0
22.12.2016 20:06

J12i90ř49í 34E47r94b98e47n 1283354926617

Jenomže tohle je video, s časovou stopou, z více stanovišť...

+1/−1
23.12.2016 17:54

K39a46r24e67l 55H28o81r59á23k 2818219873473

V elektronickém světě jde všechno zfalšovat.

0/0
25.12.2016 11:36

J98a95n 33P20i18n64d53l95i56k 5864294821459

aby se clovek zacal bat jezdit vlakem..

+3/0
22.12.2016 18:50

M95i94l34a93n 34K81o85s68i74k 7281150180643

Kdy začnou dávat tři reklamy za sebou?!!!!!!

+17/0
22.12.2016 18:41

J63i10ř40í 12E56r71b66e73n 1333234866597

To třetí je přeci taky reklama - na blbost... :-/

0/0
23.12.2016 19:19

V79í35t96ě37z28s38l59a24v 58K70l93o40z39í46k 3251929224147

SŽDC, že zvazte aretaci polohy zavory nahoře sikmo pokud uz byla dole a je nadzvednuta...

+1/−6
22.12.2016 18:25
Foto

M70i51c34h48a88l 35N89a48j31m64a82n 7159923486610

Jako, aby si řidiči mohli přizvednou závoru a ta by pak držela v otevřené poloze??? To myslíte vážně?

Pokud nevíte (a učí se to v autoškole), tak jsou závory navrženy tak, aby šli snadno přerazit/zlomit - právě kvůli takovým řidičům na videu.

+8/0
22.12.2016 18:30

P36e59t57r 72M80a25x47a 8796212367449

A nechcete, aby se rovnou nesklápěly? ;-D

+9/0
22.12.2016 19:22

P70e79t87r 96S11u72c43h93ý 1768709664666

Technický dotaz ..... jestliže to stihl těsně, proč tu není celé video? Proč je tam ten střih?

+4/0
22.12.2016 15:55

V30o35j85t93ě88c70h 87C67i31g71á74n55e41k 5328539596

O chování uživatelů pozemních komunikací na železničním přejezdu mluví zákon č. 361/2000 Sb.

V §28 v prvním odstavci se uvádí:

Před železničním přejezdem si musí řidič počínat zvlášť opatrně, zejména se přesvědčit, zda může železniční přejezd bezpečně přejet.

V extrémních případech, tam kde jsou mizerné rozhledové poměry, by to pro řidiče mohlo znamenat i nutnost zastavit, vystoupit, přiblížit se ke koleji, nastražit uši, chvíli čekat a vyhodnocovat a pak urychleně přejet přejezd.

To zvláště u velkých vozidel asi bude těžko proveditelné.

Co však může udělat každý, je výrazně zpomalit, ztlumit rádio, popř. otevřít okno, zbystřit sluch a zrak a s nějakým nižším rychlostním stupněm opatrně překonat koleje.

Zkrátka, když vím, kolik smrtelných případů, se na železničních přejezdech stává, tak se jako řidič ke každému blížím až téměř s posvátnou bázní.

+2/0
22.12.2016 15:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.