Diskuze

Parte rychlíku. Lidem se změny v jízdním řádu nezamlouvají

Smuteční oznámení jako projev stesku po vlaku, který už nejezdí. I tak reagují cestující na nový jízdní řád vlaků. Někteří si pohoršili a za návrat do normálu chtějí České dráhy kompenzaci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Náš rádoby národní dopravce už rok a půl slibuje rozšíření plateb v eshopu o platební bránu umožňující i jiné možnosti plateb než karty MC/Visa. Místo toho je už půl roku zrušena možnost platit kontem Paysec a teď ještě nutí svá rukojmí v podobě cestujících kupovat povinné místenky v polofunkčním eshopu s pofiderním propojením na "Můj vlak"? Prostě starý dobrý drážní socik. Ministerstvo dopravy na stížnosti reaguje způsobem trhni si a mlč...

0 0
možnosti

Ostravan není povinně místenkový

0 0
možnosti

"Zavádění vlaků kategorie spěšných se nezvažuje...". Přitom např. v Německu je právě na takových vlacích (RE) postavena doprava.

0 0
možnosti

Očekávám, že těch parte bude víc. Já třeba postrádám Zdeňka Fibicha z Prahy do Břeclavi.

1 0
možnosti

Bohužel jsem jedním z těch, kterých se to týká, už jsem posílal stížnost na ČD, ale jak je dobrým zvykem, odpovědět se zatím nikdo nenamáhal.

1 0
možnosti

chyba - stížnost se má posílat objednavateli dopravy (MD ČR/kraje). Vtěchto hodinách nikdo komerční spoj nebude uvolňovat

1 0
možnosti

Takže závěr od všech za to placených - občané trhněte si nohou, jste nám ukradený! :-/Rv

4 0
možnosti

J26a15n 78V40a89l45o62u34c65h

17. 12. 2016 11:58

Když místenkový systém ČD neumožňuje operativně zjistit obsazenost daného spoje a tedy prodat v případě volné kapacity místenku náhodně přistoupivším, je to těžké. Ale chápu, že kdyby se zjistilo, že to on-line jde, mohlo by se posvítit na vytíženost všech spojů, což by umožnilo adresné dotace na jednotlivé spoje a přestaly by se platit podle čísel "vycucaných z prstu"...

1 4
možnosti

Koupit místenku přímo v tomto vlaku je sice možné, ale je to za 50Kč navíc a to se samozřejmě při každodenním dojíždění podstatným způsobem promítne do ceny ;-€. Nase.e to tím spíš, že Ostravan je s výjimkou pondělí zhruba ze 2/3 prázdný - osobně si myslí, že kdyby ČD zrušili místenky, dojde následně k většímu naplnění vlaku, takže ČD rozhodně neprodělají, ale to by nejdříve museli přiznat svou chybu a jízdní řád upravit. Daleko jednodušší je zkusit pumpnout kraj o 1/2 mega.

3 0
možnosti

informační systém nepatří ČD ale SŽDC takže za to ČD opravdu nemůže a pokud někdo nechce mrznout na nástupišti tak ať si stáhne apku ČD můj vlak jdou tam koupit lístky a hlavně jde sledovat aktuální polohu vlaku :-)

6 1
možnosti

Když jste tak chytrý, tak poraďte, jak poznám před odjezdem z Králík, kolik bude mít rychlík v Ústí zpoždění ? ;-)

1 2
možnosti