Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P65e63t21r 83K14a81r64a53f30i64á56t 3490657196700

Ten chlap musel jet jako blázen. V 6 ráno je v současnosti tma jako v pytli a tak je třeba jet dvakrát opatrně. Místo traktoru tam mohl třeba stát odstavený kamion se zhasnutými světly či nějaká "tatra" obalená bahnem, a tudíž ve tmě takřka neviditelná. Podle data narození to byl už "starej pes" a tak by měla takové věci předvídat a "přizpůsobit rychlost stavu a povaze vozovky a povětrnostním podmínkám atd." (já jsem jednou takhle na dálnici v noci narazil na paletu, která ležela na vozovce a nebo na starou škodověnku, jejíž řidič se do kopce za Brnem ploužil nějakých 70 km/h a ta pidisvětýlka vzadu nebyla přes bahno ani vidět - nějaký místní borec, jet 130 místo těch 110, tak jsem ho taky sundal). Takže méně spěchat a víc myslet.

+13/0
doporučit
14.12.2016 10:17

M88i19l53o30š 60P84l46a65š29i81l 5844217979575

na 4-proudé silnici pro motorová vozidla, kde je povoleno 110, jel traktor ? 8-o

+19/−5
doporučit
14.12.2016 9:49

J97a72n 90N52e81m37e95t10h 1969853666591

Všem co hází vinu jen na traktoristu doporučuji přečíst minimálně si přečíst §§ 18 a 43 zákona 361/2000 SB., o provozu na pozemních komunikací a potom dělat závěry.

§ 18 Rychlost jízdy

(1) Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled.

§ 43 Omezení jízdy některých vozidel

(1) Na dálnici a na silnici I. třídy je zakázána jízda nákladním a speciálním automobilům a zvláštním vozidlům o maximální přípustné hmotnosti převyšující 7 500 kg a nákladním a speciálním automobilům a zvláštním vozidlům o maximální přípustné hmotnosti převyšující 3500 kg s připojeným přípojným vozidlem

a) v neděli a ostatních dnech pracovního klidu podle zvláštního právního předpisu (dále jen "den pracovního klidu") v době od 13.00 do 22.00 hodin, b) v sobotu v období od 1. července do 31. srpna v době od 7.00 do 13.00 hodin. c) v pátek v období od 1. července do 31. srpna v době od 17.00 do 21.00 hodin.

(2) Na silnici I. třídy mimo obec je v období od 15. dubna do 30. září zakázána jízda zvláštním vozidlům, potahovým vozidlům a ručním vozíkům o celkové šířce větší než 600 mm

a) v poslední pracovní den před sobotou nebo dnem pracovního klidu v době od 15.00 do 21.00 hodin, b) v první den pracovního klidu a v sobotu, pokud následuje po pracovním dnu, v době od 7.00 do 11.00 hodin, c) v poslední den pracovního klidu v době od 15.00 do 21.00 hodin. a dále zákon

+11/−2
doporučit
14.12.2016 11:58

J37a16n 74Š51e91b13e35s96t24a 6457530580845

Hrobice, jak příznačné jméno.....

+5/0
doporučit
14.12.2016 10:56

M32a28r97e90k 11J29a69n65e95č32k91a 1647956823801

Některé názory v diskuzi mě doslova baví, protože podle nich tam traktor prostě neměl co dělat a tečka. To, že jim zákon ukládá pohybovat se po jakékoliv komunikaci s vozidlem zjednodušeně řešeno vždy obezřetně, už jim ale nikdo nevysvětlí, protože oni jedou a nemyslí. To, že se tam traktor mohl pohybovat i z nějakého účelu, to už by bylo na jejich myšlení asi příliš ;-D

+7/−3
doporučit
14.12.2016 16:42

R73a87d21e67k 62H10o56l40í89k 1778894800856

Na silnici I. třídy nemá traktor co dělat a ještě za snížené viditelnosti !!!!

+9/−8
doporučit
14.12.2016 10:30

O11n43d61ř28e41j 67D59r18b96a18l 1956650967925

Jan Nemeth... A co takhle: Na fotkách je jasně vidět, že se jedná o traktor s maximální rychlostí 50km/h.

§ 35(1) Na dálnici je dovolen jen provoz motorových vozidel a jízdních souprav, jejichž nejvyšší dovolená rychlost2) není nižší než 80 km.h-1.

§ 38

Ustanovení o provozu na dálnici platí i na silnici pro motorová vozidla.

Bez ohledu na Vámi citované paragrafy, vozidlo, které má nižší povolenou rychlost, než 80, nemá na těchto silnicích co dělat...

+4/−6
doporučit
14.12.2016 14:12

J41a82n 81H85á95j29e53k 2326356343855

Trochu to upřesním. Nebylo to u Hrobic, ale u Stéblový. První sjezd na I/37 od Pardubic.

A toto místo, dle mého názoru, je nějak zvláštní.

+1/0
doporučit
14.12.2016 21:34

P95a83v75e87l 18J23o21n47á82š 5641625709735

Traktor Stealth.

+1/0
doporučit
14.12.2016 18:40

M32i37r33o72s76l79a25v 11K64a17š24p57a17r 3912927601421

Patrně mikrospánek, jinak si to neumím vysvětlit

+1/0
doporučit
14.12.2016 15:20

M77a17r37t41i45n 82H83a30l88á94š83e28k 2240382788214

O rok starší než já, hrůzaRv

+1/0
doporučit
14.12.2016 9:55

P18a62v67l95a 80K55v55a18p84i40l76o60v40á 7109318274857

Zákon je k těmto vozidlům ještě mírný. Zákaz pro jízdu jakékoli zemědělské mechanizace by měl platit celoročně na všech jedničkách. Můžou přece jezdit po polňačkách, stát jim dotuje naftu a oni překáží na silnicích a jsou velmi nebezpeční. Jsou to bezohledná prasata, ještě horší než kamioňáci. A to už je co říct. Doufám, že tenhle traktorista půjde minimálně k soudu. Možná by nebyl od věci exemplární trest.

+2/−7
doporučit
14.12.2016 15:44

J49a85r54o43s42l86a54v 49K52a86d83l40e82c 5501789452451

Tak alespoň, že zase nevzal nikoho s sebou. Už dospěcháčkoval...

+1/−6
doporučit
14.12.2016 12:10

J97a38n 35S64l61o32v61í28k 3559147160328

Aby byla rychlá jízda bezpečná, jsou z dálnic a silnic pro motorová vozidla vyloučena pomalá vozidla. Podíl viny bude na obou stranách, ale traktorista si to ponese do konce života kvůli své lenosti a hlouposti.

+1/−9
doporučit
14.12.2016 11:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.