- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vzdálenost Pardubice - Přelouč více než 2x15 km bez trolejí. Možná nabíjecí stanice na zastávkách.
Nebyl by lepší a levnější klasický autobus???
Porovnejte si pořizovací ceny, dojezdové vzdálenosti, životnost spalovacího motoru nebo akumulátorů, výfuk nebo komín elektrárny a další.
Jindřich Mittner
Ty peníze samy nepřitečou. Ty peníze musí vydělat daňoví poplatníci v ČR i jinde, aby je jako zisk, zdanili v bohatých zemích EU - místě sídla nadnárodní firmy. Část převedou do fondu EU a až potom velmi dobře placení úředníci EU rozhodnou komu z toho zbytku odkápnou do dotací. Tak se dostanou k nám a u nás se zcela neprůhledně roztečou kdo ví kam. No spíše k těm, co to umí.
Ty peníze nepřitečou milá redakce. Ty peníze musí vydělat daňoví poplatníci v bohatších zemích EU , jsou jim zabaveny ve formě daní a pak nějací velmi dobře placení úředníci rozhodnou komu je pošlou. Tak se dostanou k nám a u nás se zcela neprůhledně roztečou kdo ví kam. No spíše k těm ,co to umí.
V rubrice KRIMI:
Na nové terminály i lepší trolejbusy přitečou miliony z Unie
iDnes.cz předvídá tunelování?