- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ať se k tomu vyjádří nějaký odborník na privatizaci z 90. let. Nějak si to přece představovat musel.
Tak je to snad dnešní standard ala Veiola Water - peníze si vyberem, fond oprav držíme, ale opravit rekonstruovat to musí stát/město ze svého.
Jaromír Paula by se mohl zfleku stát Ovčáčkovým nástupcem. nechává chátrat nádraží a jako důvod uvádí, že se město chystá stavět vlastní (protože tohle je zchátralé).
Kdyby to nebyla parta zlatokopů a trochu zainvestovala, mají před městem náskok, mohli mít dobré perspektivní nádraží. Když ho ale jen dojí a na cestující i dopravce Xerou, nemůžu se divit, že se město poohlídne po jiných možnostech. No vždycky tam ale můžou postavit parkoviště, bordel, nebo vietnamskou tržnici. Prý se teď ruší nějaké kapacity v Brně, třeba se tam rádi přestěhují. Mohli by s sebou vzít i Pliskovic famílii, tak si tady se společností pana Pauly bude mít co povykládat. Nebo na sebe vytáhnou nože...
udělejte si městské autobusové nádraží, když sem- na to sdtaré, nebudou jezdit autobusy, co bude společnost dělast- vydělávat asi ne....
Vždyť to plánují...a ti vexláci to obratem udávají jako důvod, proč to tam všechno nechávají spadnout.
Pokud to spravují soukromé firmy, se kterými není řeč, existuje několik cest jak to vyřešit:
- Město by s nimi mělo vypovědět smlouvu. Každá smlouva se dá nějak vypovědět.
- Uzavřít smlouvu s konkurenčním dopravcem, že pokud je z města vystrnadí, dostane výhodnou smlouvu s městem (samozřejmě postavenou tak, aby se to vyplatilo i městu)
- Zažalovat je (důvody se zcelajistě najdou, třeba i zástupné)
- Hned vedle autobusového nádraží postavit velký bilboard s informacemi kdo to autobusové nádraží spravuje a kdo je za jeho stav odpovědný. Ideálně s fotkami ředitelů, aby lidi věděli kdo je za to zodpovědný
Vím že něco z toho jsou podpásovky, ale když to nejde po dobrém a nedá se s nimi dohodnout...
Když se chce, tak to jde. Když se nechce, tak se hledají důvody, aby to nešlo. A to bude asi případ v Pardubicích.
Fetišismus, že vše privátní je lepší bere za své.
Ten autobusak na fotkach vypada jak prumerny autobusak v Indii nebo na Kube.
Protože město Karlovy Vary ho v současné poloze nechce, potřebuje plochu uvolnit - ustoupit developerovi. Takže čím hůř, tím líp pro ty, kdo za tím stojí. O cestující vůbec nejde......
Tak si ty svatostánky Pardubic shrňme : Autobusové nádraží, budova vlakového nádraží, parkoviště lihovar a okolí, území bývalé Prokopky na Palackého, bývalá Tesla u nemocnice, chodníky od nádraží do centra a na 17.listopadu a ......