Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podchod pro otrlé a řidičský stůl. Opravit nádraží firmu nikdo nedonutí

Autobusová nádraží v Pardubicích a v Chrudimi jsou v rukách soukromých firem, které inkasují poplatky za průjezd autobusů, ale peníze do areálů nevracejí. Podle toho i vypadají. Vedení obou měst sice plánuje takzvané dopravní terminály, ale pro cestující se toho zatím mnoho nezmění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M45i83l45a58n 41V36o86l32e49k 5249813706489

Ať se k tomu vyjádří nějaký odborník na privatizaci z 90. let. Nějak si to přece představovat musel.

0/0
30.11.2016 10:21

T97o55m79á61š 11C40h14r75a36s34t87n88ý 2951714411433

Tak je to snad dnešní standard ala Veiola Water - peníze si vyberem, fond oprav držíme, ale opravit rekonstruovat to musí stát/město ze svého.

+1/0
30.11.2016 10:12

J82a62n 10C21h34o68b15o40t 5983538459487

Jaromír Paula by se mohl zfleku stát Ovčáčkovým nástupcem. nechává chátrat nádraží a jako důvod uvádí, že se město chystá stavět vlastní (protože tohle je zchátralé).

Kdyby to nebyla parta zlatokopů a trochu zainvestovala, mají před městem náskok, mohli mít dobré perspektivní nádraží. Když ho ale jen dojí a na cestující i dopravce Xerou, nemůžu se divit, že se město poohlídne po jiných možnostech. No vždycky tam ale můžou postavit parkoviště, bordel, nebo vietnamskou tržnici. Prý se teď ruší nějaké kapacity v Brně, třeba se tam rádi přestěhují. Mohli by s sebou vzít i Pliskovic famílii, tak si tady se společností pana Pauly bude mít co povykládat. Nebo na sebe vytáhnou nože...

+1/0
30.11.2016 10:01

Š91á34r11k95a 28M18a73t45y86á58š61o19v39á 1661145792699

udělejte si městské autobusové nádraží, když sem- na to sdtaré, nebudou jezdit autobusy, co bude společnost dělast- vydělávat asi ne....

+2/0
30.11.2016 7:07

J32a16n 48C97h36o76b81o47t 5873848969437

Vždyť to plánují...a ti vexláci to obratem udávají jako důvod, proč to tam všechno nechávají spadnout.

+1/0
30.11.2016 10:01
Foto

J55i92ř94í 10R15o31h89a85n 5944638937755

Pokud to spravují soukromé firmy, se kterými není řeč, existuje několik cest jak to vyřešit:

- Město by s nimi mělo vypovědět smlouvu. Každá smlouva se dá nějak vypovědět.

- Uzavřít smlouvu s konkurenčním dopravcem, že pokud je z města vystrnadí, dostane výhodnou smlouvu s městem (samozřejmě postavenou tak, aby se to vyplatilo i městu)

- Zažalovat je (důvody se zcelajistě najdou, třeba i zástupné)

- Hned vedle autobusového nádraží postavit velký bilboard s informacemi kdo to autobusové nádraží spravuje a kdo je za jeho stav odpovědný. Ideálně s fotkami ředitelů, aby lidi věděli kdo je za to zodpovědný

Vím že něco z toho jsou podpásovky, ale když to nejde po dobrém a nedá se s nimi dohodnout...

+11/0
29.11.2016 23:58

D22a35v19i27d 23K62o71s58t75e73l93n73í75k 9255856851

Když se chce, tak to jde. Když se nechce, tak se hledají důvody, aby to nešlo. A to bude asi případ v Pardubicích.

+1/0
30.11.2016 9:30

M13i68l50a35n 36V57o11l61e28k 5629463716149

Unikl vám podstatný údaj, nejde o nájemce, ale o vlastníka, jak už to při privatizaci bývá.

0/0
30.11.2016 10:23

L73u47c41i30a52n 44P41a11p69a21z77i67a83n 5794837431295

Fetišismus, že vše privátní je lepší bere za své.

+7/0
29.11.2016 23:47

D35a21v56i24d 69K19o76s90t16e70l10n82í68k 9215116521

Ten autobusak na fotkach vypada jak prumerny autobusak v Indii nebo na Kube.

+2/0
29.11.2016 22:52

J39i12ř88i 98Č37a82d65a 8431673369495

Vypadá líp než v Karlových Varech .

0/0
29.11.2016 22:48
Foto

M78i43l77o48s78l12a51v 77Z62í89t27k59a 8430664507930

Protože město Karlovy Vary ho v současné poloze nechce, potřebuje plochu uvolnit - ustoupit developerovi. Takže čím hůř, tím líp pro ty, kdo za tím stojí. O cestující vůbec nejde......

0/0
30.11.2016 7:49

Z97d21e94n97e71k 77Š40i47t89i33n31a 2573858850525

Tak si ty svatostánky Pardubic shrňme : Autobusové nádraží, budova vlakového nádraží, parkoviště lihovar a okolí, území bývalé Prokopky na Palackého, bývalá Tesla u nemocnice, chodníky od nádraží do centra a na 17.listopadu a ......

+5/0
29.11.2016 22:05

J43a32n 78B31a44r67t89a 7771338141251

Boze to je humac. Bukurest 1998.

0/0
29.11.2016 19:56

M59i20c46h46a65e15l 98H11a85k 7548661138838

jj neni nad to vse zprivatizovat a pak se divit, ze majitel nedava do infrastruktury ani floka. stejny je to s vodovody. nastesti zeleznicni sit, a energetickou sit rozprodat nestihli.

+28/0
29.11.2016 19:35

V62l73a21d21i48s30l46a43v 31G92r76y76c 9634164428282

Cíl je jasný. Přeměna na stavební pozemek. Jen se čeká na vhodnou konstelaci zastupitelů.

+14/0
29.11.2016 19:27

P44e76t71r 96M65a15r14š34o42u18n 5765678396896

V Pardubicích si to dovedu představit stoprocentně

+4/0
29.11.2016 19:35
Foto

M37i56l35o20s25l23a42v 97Z80í29t31k91a 8510524887950

Přesně, naprosto stejné jako v Karlových Varech. O cestující vůbec nejde.

0/0
30.11.2016 7:50

V31l10a98d72a 12S61i35m90o54n90i75k 3549153443955

Nevidím nikde jména těch firem a jména těch korupčníků, co tu tzv. privatizaci podepsali.

+16/−1
29.11.2016 18:01
Foto

J14a34n 53Č34e46r86m36á59k 4169188295637

nenazýval bych je hned korupčníky... Také nevím, kdo to podepsal a schválil, ale možná by se to i dalo dohledat... V každém případě v 90. letech vládla nejen korupce, ale i jakési bláznovské nadšení a privatizace byla málem svatým grálem ještě navíc viděná růžovou optikou... A to obecně napříč společností (kupodivu i mezi občany s rudou knížkou)... Nedostatky se začaly projevovat až později, kdy už s nimi nešlo nic (či téměř nic) dělat...

+13/−2
29.11.2016 18:07

T38o97m84á85š 82M41a89r65e86k 7713176891377

nebuďte naivní, jestli to nebyla přímo korupce, tak to byla nenažranost nejen osobní, ale i jako členů zastupitelstev. Zápotocký prý kdysi řekl, že je těžké poznat kde končí hloupost a začíná sabotáž. Tato úvaha by se dala plně adaptovat i do současnosti.

+5/0
30.11.2016 1:21

R82o33m57a88n 31R87ů17ž14i73č25k57a 2554480641517

Kdo s nimi podepsal tak SKVELE smlouvy?

+23/0
29.11.2016 17:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.