Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M33i78c61h15a72e91l 69H47a52k 7988741448848

jj neni nad to vse zprivatizovat a pak se divit, ze majitel nedava do infrastruktury ani floka. stejny je to s vodovody. nastesti zeleznicni sit, a energetickou sit rozprodat nestihli.

+28/0
doporučit
29.11.2016 19:35

R35o22m54a71n 10R51ů76ž36i71č46k65a 2984160141577

Kdo s nimi podepsal tak SKVELE smlouvy?

+23/0
doporučit
29.11.2016 17:50

V28l16a95d82i17s98l98a71v 22G60r62y49c 9244624858162

Cíl je jasný. Přeměna na stavební pozemek. Jen se čeká na vhodnou konstelaci zastupitelů.

+14/0
doporučit
29.11.2016 19:27

V24l55a80d83a 79S80i72m89o87n65i49k 3609413953155

Nevidím nikde jména těch firem a jména těch korupčníků, co tu tzv. privatizaci podepsali.

+16/−1
doporučit
29.11.2016 18:01
Foto

J65i87ř21í 28R45o13h90a36n 5854368497415

Pokud to spravují soukromé firmy, se kterými není řeč, existuje několik cest jak to vyřešit:

- Město by s nimi mělo vypovědět smlouvu. Každá smlouva se dá nějak vypovědět.

- Uzavřít smlouvu s konkurenčním dopravcem, že pokud je z města vystrnadí, dostane výhodnou smlouvu s městem (samozřejmě postavenou tak, aby se to vyplatilo i městu)

- Zažalovat je (důvody se zcelajistě najdou, třeba i zástupné)

- Hned vedle autobusového nádraží postavit velký bilboard s informacemi kdo to autobusové nádraží spravuje a kdo je za jeho stav odpovědný. Ideálně s fotkami ředitelů, aby lidi věděli kdo je za to zodpovědný

Vím že něco z toho jsou podpásovky, ale když to nejde po dobrém a nedá se s nimi dohodnout...

+11/0
doporučit
29.11.2016 23:58

L20u47c11i61a73n 84P40a51p53a34z30i77a47n 5424157941505

Fetišismus, že vše privátní je lepší bere za své.

+7/0
doporučit
29.11.2016 23:47

Z58d48e39n26e54k 95Š61i12t43i49n12a 2323288940575

Tak si ty svatostánky Pardubic shrňme : Autobusové nádraží, budova vlakového nádraží, parkoviště lihovar a okolí, území bývalé Prokopky na Palackého, bývalá Tesla u nemocnice, chodníky od nádraží do centra a na 17.listopadu a ......

+5/0
doporučit
29.11.2016 22:05

Š39á48r62k51a 85M14a74t74y11á53š61o41v66á 1431805122979

udělejte si městské autobusové nádraží, když sem- na to sdtaré, nebudou jezdit autobusy, co bude společnost dělast- vydělávat asi ne....

+2/0
doporučit
30.11.2016 7:07

D94a84v36i86d 19K25o64s51t49e59l39n44í37k 9285346391

Ten autobusak na fotkach vypada jak prumerny autobusak v Indii nebo na Kube.

+2/0
doporučit
29.11.2016 22:52
Foto

T72o47m97á79š 62C18h46r83a72s37t71n91ý 2641934671623

Tak je to snad dnešní standard ala Veiola Water - peníze si vyberem, fond oprav držíme, ale opravit rekonstruovat to musí stát/město ze svého.

+1/0
doporučit
30.11.2016 10:12

J47a14n 37C43h67o69b30o33t 5962104458531

Jaromír Paula by se mohl zfleku stát Ovčáčkovým nástupcem. nechává chátrat nádraží a jako důvod uvádí, že se město chystá stavět vlastní (protože tohle je zchátralé).

Kdyby to nebyla parta zlatokopů a trochu zainvestovala, mají před městem náskok, mohli mít dobré perspektivní nádraží. Když ho ale jen dojí a na cestující i dopravce Xerou, nemůžu se divit, že se město poohlídne po jiných možnostech. No vždycky tam ale můžou postavit parkoviště, bordel, nebo vietnamskou tržnici. Prý se teď ruší nějaké kapacity v Brně, třeba se tam rádi přestěhují. Mohli by s sebou vzít i Pliskovic famílii, tak si tady se společností pana Pauly bude mít co povykládat. Nebo na sebe vytáhnou nože...

+1/0
doporučit
30.11.2016 10:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.