Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podchod pro otrlé a řidičský stůl. Opravit nádraží firmu nikdo nedonutí

Autobusová nádraží v Pardubicích a v Chrudimi jsou v rukách soukromých firem, které inkasují poplatky za průjezd autobusů, ale peníze do areálů nevracejí. Podle toho i vypadají. Vedení obou měst sice plánuje takzvané dopravní terminály, ale pro cestující se toho zatím mnoho nezmění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M72i57l87a17n 95V86o67l85e87k 5469183756459

Ať se k tomu vyjádří nějaký odborník na privatizaci z 90. let. Nějak si to přece představovat musel.

0/0
30.11.2016 10:21

T30o48m48á56š 18C10h71r56a24s78t35n37ý 2891344151693

Tak je to snad dnešní standard ala Veiola Water - peníze si vyberem, fond oprav držíme, ale opravit rekonstruovat to musí stát/město ze svého.

+1/0
30.11.2016 10:12

J90a70n 15C31h38o54b86o29t 5802454588391

Jaromír Paula by se mohl zfleku stát Ovčáčkovým nástupcem. nechává chátrat nádraží a jako důvod uvádí, že se město chystá stavět vlastní (protože tohle je zchátralé).

Kdyby to nebyla parta zlatokopů a trochu zainvestovala, mají před městem náskok, mohli mít dobré perspektivní nádraží. Když ho ale jen dojí a na cestující i dopravce Xerou, nemůžu se divit, že se město poohlídne po jiných možnostech. No vždycky tam ale můžou postavit parkoviště, bordel, nebo vietnamskou tržnici. Prý se teď ruší nějaké kapacity v Brně, třeba se tam rádi přestěhují. Mohli by s sebou vzít i Pliskovic famílii, tak si tady se společností pana Pauly bude mít co povykládat. Nebo na sebe vytáhnou nože...

+1/0
30.11.2016 10:01

Š52á26r87k51a 81M33a16t79y58á39š90o70v49á 1581575772619

udělejte si městské autobusové nádraží, když sem- na to sdtaré, nebudou jezdit autobusy, co bude společnost dělast- vydělávat asi ne....

+2/0
30.11.2016 7:07

J79a15n 62C61h26o96b75o13t 5542164758601

Vždyť to plánují...a ti vexláci to obratem udávají jako důvod, proč to tam všechno nechávají spadnout.

+1/0
30.11.2016 10:01
Foto

J28i74ř72í 51R41o13h96a89n 5834558657275

Pokud to spravují soukromé firmy, se kterými není řeč, existuje několik cest jak to vyřešit:

- Město by s nimi mělo vypovědět smlouvu. Každá smlouva se dá nějak vypovědět.

- Uzavřít smlouvu s konkurenčním dopravcem, že pokud je z města vystrnadí, dostane výhodnou smlouvu s městem (samozřejmě postavenou tak, aby se to vyplatilo i městu)

- Zažalovat je (důvody se zcelajistě najdou, třeba i zástupné)

- Hned vedle autobusového nádraží postavit velký bilboard s informacemi kdo to autobusové nádraží spravuje a kdo je za jeho stav odpovědný. Ideálně s fotkami ředitelů, aby lidi věděli kdo je za to zodpovědný

Vím že něco z toho jsou podpásovky, ale když to nejde po dobrém a nedá se s nimi dohodnout...

+11/0
29.11.2016 23:58

D35a20v61i78d 43K80o79s95t19e66l11n39í94k 9775366291

Když se chce, tak to jde. Když se nechce, tak se hledají důvody, aby to nešlo. A to bude asi případ v Pardubicích.

+1/0
30.11.2016 9:30

M22i47l37a27n 40V28o40l63e28k 5289173546609

Unikl vám podstatný údaj, nejde o nájemce, ale o vlastníka, jak už to při privatizaci bývá.

0/0
30.11.2016 10:23

L86u77c34i48a45n 36P15a45p96a68z72i35a78n 5514607731435

Fetišismus, že vše privátní je lepší bere za své.

+7/0
29.11.2016 23:47

D55a63v76i77d 77K45o27s48t86e16l79n96í60k 9255736351

Ten autobusak na fotkach vypada jak prumerny autobusak v Indii nebo na Kube.

+2/0
29.11.2016 22:52

J45i31ř88i 76Č89a59d50a 8311823259785

Vypadá líp než v Karlových Varech .

0/0
29.11.2016 22:48
Foto

M63i90l60o76s78l88a83v 72Z52í77t82k19a 8410164107570

Protože město Karlovy Vary ho v současné poloze nechce, potřebuje plochu uvolnit - ustoupit developerovi. Takže čím hůř, tím líp pro ty, kdo za tím stojí. O cestující vůbec nejde......

0/0
30.11.2016 7:49

Z29d34e48n45e53k 97Š10i43t29i71n96a 2533958230555

Tak si ty svatostánky Pardubic shrňme : Autobusové nádraží, budova vlakového nádraží, parkoviště lihovar a okolí, území bývalé Prokopky na Palackého, bývalá Tesla u nemocnice, chodníky od nádraží do centra a na 17.listopadu a ......

+5/0
29.11.2016 22:05

J93a62n 66B63a57r35t39a 7111178751511

Boze to je humac. Bukurest 1998.

0/0
29.11.2016 19:56

M30i57c61h22a56e69l 89H11a31k 7958441788348

jj neni nad to vse zprivatizovat a pak se divit, ze majitel nedava do infrastruktury ani floka. stejny je to s vodovody. nastesti zeleznicni sit, a energetickou sit rozprodat nestihli.

+28/0
29.11.2016 19:35

V27l56a17d91i40s75l39a31v 87G55r74y51c 9514324898332

Cíl je jasný. Přeměna na stavební pozemek. Jen se čeká na vhodnou konstelaci zastupitelů.

+14/0
29.11.2016 19:27

P40e69t11r 77M52a80r16š24o36u63n 5945918586596

V Pardubicích si to dovedu představit stoprocentně

+4/0
29.11.2016 19:35
Foto

M83i42l97o67s18l81a93v 25Z45í75t90k35a 8720664817270

Přesně, naprosto stejné jako v Karlových Varech. O cestující vůbec nejde.

0/0
30.11.2016 7:50

V47l78a40d72a 14S18i32m86o46n45i50k 3919643753795

Nevidím nikde jména těch firem a jména těch korupčníků, co tu tzv. privatizaci podepsali.

+16/−1
29.11.2016 18:01
Foto

J47a72n 38Č71e42r53m83á23k 4189398245337

nenazýval bych je hned korupčníky... Také nevím, kdo to podepsal a schválil, ale možná by se to i dalo dohledat... V každém případě v 90. letech vládla nejen korupce, ale i jakési bláznovské nadšení a privatizace byla málem svatým grálem ještě navíc viděná růžovou optikou... A to obecně napříč společností (kupodivu i mezi občany s rudou knížkou)... Nedostatky se začaly projevovat až později, kdy už s nimi nešlo nic (či téměř nic) dělat...

+13/−2
29.11.2016 18:07

T35o85m27á17š 49M42a18r25e26k 7603856541747

nebuďte naivní, jestli to nebyla přímo korupce, tak to byla nenažranost nejen osobní, ale i jako členů zastupitelstev. Zápotocký prý kdysi řekl, že je těžké poznat kde končí hloupost a začíná sabotáž. Tato úvaha by se dala plně adaptovat i do současnosti.

+5/0
30.11.2016 1:21

R19o20m30a71n 41R11ů60ž68i94č52k61a 2444930481727

Kdo s nimi podepsal tak SKVELE smlouvy?

+23/0
29.11.2016 17:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.