Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podchod pro otrlé a řidičský stůl. Opravit nádraží firmu nikdo nedonutí

Autobusová nádraží v Pardubicích a v Chrudimi jsou v rukách soukromých firem, které inkasují poplatky za průjezd autobusů, ale peníze do areálů nevracejí. Podle toho i vypadají. Vedení obou měst sice plánuje takzvané dopravní terminály, ale pro cestující se toho zatím mnoho nezmění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M11i67l19a11n 67V10o91l10e38k 5149573716849

Ať se k tomu vyjádří nějaký odborník na privatizaci z 90. let. Nějak si to přece představovat musel.

0/0
30.11.2016 10:21

T83o35m40á85š 83C66h59r45a75s46t42n32ý 2901374641753

Tak je to snad dnešní standard ala Veiola Water - peníze si vyberem, fond oprav držíme, ale opravit rekonstruovat to musí stát/město ze svého.

+1/0
30.11.2016 10:12

J17a52n 70C90h54o92b66o31t 5892684348361

Jaromír Paula by se mohl zfleku stát Ovčáčkovým nástupcem. nechává chátrat nádraží a jako důvod uvádí, že se město chystá stavět vlastní (protože tohle je zchátralé).

Kdyby to nebyla parta zlatokopů a trochu zainvestovala, mají před městem náskok, mohli mít dobré perspektivní nádraží. Když ho ale jen dojí a na cestující i dopravce Xerou, nemůžu se divit, že se město poohlídne po jiných možnostech. No vždycky tam ale můžou postavit parkoviště, bordel, nebo vietnamskou tržnici. Prý se teď ruší nějaké kapacity v Brně, třeba se tam rádi přestěhují. Mohli by s sebou vzít i Pliskovic famílii, tak si tady se společností pana Pauly bude mít co povykládat. Nebo na sebe vytáhnou nože...

+1/0
30.11.2016 10:01

Š71á77r54k56a 33M89a59t72y31á92š42o80v76á 1291345302769

udělejte si městské autobusové nádraží, když sem- na to sdtaré, nebudou jezdit autobusy, co bude společnost dělast- vydělávat asi ne....

+2/0
30.11.2016 7:07

J77a75n 72C37h33o30b61o85t 5802404908681

Vždyť to plánují...a ti vexláci to obratem udávají jako důvod, proč to tam všechno nechávají spadnout.

+1/0
30.11.2016 10:01
Foto

J18i95ř24í 41R32o73h97a91n 5854978117765

Pokud to spravují soukromé firmy, se kterými není řeč, existuje několik cest jak to vyřešit:

- Město by s nimi mělo vypovědět smlouvu. Každá smlouva se dá nějak vypovědět.

- Uzavřít smlouvu s konkurenčním dopravcem, že pokud je z města vystrnadí, dostane výhodnou smlouvu s městem (samozřejmě postavenou tak, aby se to vyplatilo i městu)

- Zažalovat je (důvody se zcelajistě najdou, třeba i zástupné)

- Hned vedle autobusového nádraží postavit velký bilboard s informacemi kdo to autobusové nádraží spravuje a kdo je za jeho stav odpovědný. Ideálně s fotkami ředitelů, aby lidi věděli kdo je za to zodpovědný

Vím že něco z toho jsou podpásovky, ale když to nejde po dobrém a nedá se s nimi dohodnout...

+11/0
29.11.2016 23:58

D91a53v24i19d 89K23o34s67t45e54l21n91í61k 9985476561

Když se chce, tak to jde. Když se nechce, tak se hledají důvody, aby to nešlo. A to bude asi případ v Pardubicích.

+1/0
30.11.2016 9:30

M91i70l51a59n 68V13o22l95e28k 5489533556359

Unikl vám podstatný údaj, nejde o nájemce, ale o vlastníka, jak už to při privatizaci bývá.

0/0
30.11.2016 10:23

L37u89c78i74a94n 45P79a16p52a94z67i15a32n 5334637831315

Fetišismus, že vše privátní je lepší bere za své.

+7/0
29.11.2016 23:47

D79a33v36i51d 10K25o55s50t18e87l40n27í89k 9505686781

Ten autobusak na fotkach vypada jak prumerny autobusak v Indii nebo na Kube.

+2/0
29.11.2016 22:52

J41i17ř63i 41Č27a65d63a 8671503489745

Vypadá líp než v Karlových Varech .

0/0
29.11.2016 22:48
Foto

M83i53l45o79s58l22a95v 68Z30í28t83k37a 8740334337860

Protože město Karlovy Vary ho v současné poloze nechce, potřebuje plochu uvolnit - ustoupit developerovi. Takže čím hůř, tím líp pro ty, kdo za tím stojí. O cestující vůbec nejde......

0/0
30.11.2016 7:49

Z56d48e87n61e53k 97Š36i90t25i98n52a 2143238690685

Tak si ty svatostánky Pardubic shrňme : Autobusové nádraží, budova vlakového nádraží, parkoviště lihovar a okolí, území bývalé Prokopky na Palackého, bývalá Tesla u nemocnice, chodníky od nádraží do centra a na 17.listopadu a ......

+5/0
29.11.2016 22:05

J10a60n 49B71a96r71t18a 7811158931811

Boze to je humac. Bukurest 1998.

0/0
29.11.2016 19:56

M47i59c56h79a88e18l 92H77a16k 7288611868308

jj neni nad to vse zprivatizovat a pak se divit, ze majitel nedava do infrastruktury ani floka. stejny je to s vodovody. nastesti zeleznicni sit, a energetickou sit rozprodat nestihli.

+28/0
29.11.2016 19:35

V85l27a54d63i59s68l90a55v 60G59r83y75c 9344604368252

Cíl je jasný. Přeměna na stavební pozemek. Jen se čeká na vhodnou konstelaci zastupitelů.

+14/0
29.11.2016 19:27

P47e66t82r 66M71a59r76š43o45u19n 5445218446626

V Pardubicích si to dovedu představit stoprocentně

+4/0
29.11.2016 19:35
Foto

M49i48l73o28s84l79a27v 54Z31í45t13k36a 8860984727130

Přesně, naprosto stejné jako v Karlových Varech. O cestující vůbec nejde.

0/0
30.11.2016 7:50

V64l56a66d62a 67S61i78m29o58n35i50k 3209283493345

Nevidím nikde jména těch firem a jména těch korupčníků, co tu tzv. privatizaci podepsali.

+16/−1
29.11.2016 18:01
Foto

J79a20n 96Č19e44r12m15á75k 4569968925447

nenazýval bych je hned korupčníky... Také nevím, kdo to podepsal a schválil, ale možná by se to i dalo dohledat... V každém případě v 90. letech vládla nejen korupce, ale i jakési bláznovské nadšení a privatizace byla málem svatým grálem ještě navíc viděná růžovou optikou... A to obecně napříč společností (kupodivu i mezi občany s rudou knížkou)... Nedostatky se začaly projevovat až později, kdy už s nimi nešlo nic (či téměř nic) dělat...

+13/−2
29.11.2016 18:07

T46o63m45á71š 76M69a42r54e86k 7533816941877

nebuďte naivní, jestli to nebyla přímo korupce, tak to byla nenažranost nejen osobní, ale i jako členů zastupitelstev. Zápotocký prý kdysi řekl, že je těžké poznat kde končí hloupost a začíná sabotáž. Tato úvaha by se dala plně adaptovat i do současnosti.

+5/0
30.11.2016 1:21

R68o53m69a58n 38R16ů35ž80i21č32k25a 2884880371107

Kdo s nimi podepsal tak SKVELE smlouvy?

+23/0
29.11.2016 17:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.