Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podchod pro otrlé a řidičský stůl. Opravit nádraží firmu nikdo nedonutí

Autobusová nádraží v Pardubicích a v Chrudimi jsou v rukách soukromých firem, které inkasují poplatky za průjezd autobusů, ale peníze do areálů nevracejí. Podle toho i vypadají. Vedení obou měst sice plánuje takzvané dopravní terminály, ale pro cestující se toho zatím mnoho nezmění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M83i59l44a63n 22V50o70l81e73k 5149363316149

Ať se k tomu vyjádří nějaký odborník na privatizaci z 90. let. Nějak si to přece představovat musel.

0/0
30.11.2016 10:21

T21o66m51á44š 60C25h29r56a89s17t55n12ý 2681294471203

Tak je to snad dnešní standard ala Veiola Water - peníze si vyberem, fond oprav držíme, ale opravit rekonstruovat to musí stát/město ze svého.

+1/0
30.11.2016 10:12

J92a32n 77C80h46o63b82o44t 5782484658471

Jaromír Paula by se mohl zfleku stát Ovčáčkovým nástupcem. nechává chátrat nádraží a jako důvod uvádí, že se město chystá stavět vlastní (protože tohle je zchátralé).

Kdyby to nebyla parta zlatokopů a trochu zainvestovala, mají před městem náskok, mohli mít dobré perspektivní nádraží. Když ho ale jen dojí a na cestující i dopravce Xerou, nemůžu se divit, že se město poohlídne po jiných možnostech. No vždycky tam ale můžou postavit parkoviště, bordel, nebo vietnamskou tržnici. Prý se teď ruší nějaké kapacity v Brně, třeba se tam rádi přestěhují. Mohli by s sebou vzít i Pliskovic famílii, tak si tady se společností pana Pauly bude mít co povykládat. Nebo na sebe vytáhnou nože...

+1/0
30.11.2016 10:01

Š63á62r21k45a 26M34a48t98y50á51š63o30v74á 1851245402959

udělejte si městské autobusové nádraží, když sem- na to sdtaré, nebudou jezdit autobusy, co bude společnost dělast- vydělávat asi ne....

+2/0
30.11.2016 7:07

J53a28n 28C91h10o37b50o53t 5852354718101

Vždyť to plánují...a ti vexláci to obratem udávají jako důvod, proč to tam všechno nechávají spadnout.

+1/0
30.11.2016 10:01
Foto

J13i79ř96í 13R82o40h64a67n 5554608277645

Pokud to spravují soukromé firmy, se kterými není řeč, existuje několik cest jak to vyřešit:

- Město by s nimi mělo vypovědět smlouvu. Každá smlouva se dá nějak vypovědět.

- Uzavřít smlouvu s konkurenčním dopravcem, že pokud je z města vystrnadí, dostane výhodnou smlouvu s městem (samozřejmě postavenou tak, aby se to vyplatilo i městu)

- Zažalovat je (důvody se zcelajistě najdou, třeba i zástupné)

- Hned vedle autobusového nádraží postavit velký bilboard s informacemi kdo to autobusové nádraží spravuje a kdo je za jeho stav odpovědný. Ideálně s fotkami ředitelů, aby lidi věděli kdo je za to zodpovědný

Vím že něco z toho jsou podpásovky, ale když to nejde po dobrém a nedá se s nimi dohodnout...

+11/0
29.11.2016 23:58

D27a44v16i17d 47K84o92s44t63e51l78n21í24k 9925766371

Když se chce, tak to jde. Když se nechce, tak se hledají důvody, aby to nešlo. A to bude asi případ v Pardubicích.

+1/0
30.11.2016 9:30

M49i44l22a54n 51V95o66l21e98k 5619293356969

Unikl vám podstatný údaj, nejde o nájemce, ale o vlastníka, jak už to při privatizaci bývá.

0/0
30.11.2016 10:23

L74u78c19i22a20n 54P25a43p16a88z43i55a60n 5844207121685

Fetišismus, že vše privátní je lepší bere za své.

+7/0
29.11.2016 23:47

D63a48v27i20d 26K58o92s16t65e65l25n80í20k 9715156831

Ten autobusak na fotkach vypada jak prumerny autobusak v Indii nebo na Kube.

+2/0
29.11.2016 22:52

J31i52ř96i 62Č76a18d13a 8431803879595

Vypadá líp než v Karlových Varech .

0/0
29.11.2016 22:48
Foto

M11i51l81o42s28l92a87v 44Z69í42t90k18a 8220924417100

Protože město Karlovy Vary ho v současné poloze nechce, potřebuje plochu uvolnit - ustoupit developerovi. Takže čím hůř, tím líp pro ty, kdo za tím stojí. O cestující vůbec nejde......

0/0
30.11.2016 7:49

Z81d19e59n83e45k 45Š92i83t76i16n68a 2863748880255

Tak si ty svatostánky Pardubic shrňme : Autobusové nádraží, budova vlakového nádraží, parkoviště lihovar a okolí, území bývalé Prokopky na Palackého, bývalá Tesla u nemocnice, chodníky od nádraží do centra a na 17.listopadu a ......

+5/0
29.11.2016 22:05

J68a44n 26B73a22r77t31a 7541488281621

Boze to je humac. Bukurest 1998.

0/0
29.11.2016 19:56

M92i89c89h51a25e53l 27H33a66k 7968871148818

jj neni nad to vse zprivatizovat a pak se divit, ze majitel nedava do infrastruktury ani floka. stejny je to s vodovody. nastesti zeleznicni sit, a energetickou sit rozprodat nestihli.

+28/0
29.11.2016 19:35

V94l81a93d66i39s76l28a98v 52G67r77y40c 9904484918812

Cíl je jasný. Přeměna na stavební pozemek. Jen se čeká na vhodnou konstelaci zastupitelů.

+14/0
29.11.2016 19:27

P28e26t69r 92M92a30r49š65o53u48n 5715988706166

V Pardubicích si to dovedu představit stoprocentně

+4/0
29.11.2016 19:35
Foto

M30i85l50o58s43l45a58v 31Z11í79t50k32a 8110514967690

Přesně, naprosto stejné jako v Karlových Varech. O cestující vůbec nejde.

0/0
30.11.2016 7:50

V96l36a57d39a 72S76i48m47o38n55i20k 3949953333565

Nevidím nikde jména těch firem a jména těch korupčníků, co tu tzv. privatizaci podepsali.

+16/−1
29.11.2016 18:01
Foto

J42a58n 93Č33e42r80m68á46k 4229418945247

nenazýval bych je hned korupčníky... Také nevím, kdo to podepsal a schválil, ale možná by se to i dalo dohledat... V každém případě v 90. letech vládla nejen korupce, ale i jakési bláznovské nadšení a privatizace byla málem svatým grálem ještě navíc viděná růžovou optikou... A to obecně napříč společností (kupodivu i mezi občany s rudou knížkou)... Nedostatky se začaly projevovat až později, kdy už s nimi nešlo nic (či téměř nic) dělat...

+13/−2
29.11.2016 18:07

T27o94m33á32š 22M18a23r74e94k 7593326771737

nebuďte naivní, jestli to nebyla přímo korupce, tak to byla nenažranost nejen osobní, ale i jako členů zastupitelstev. Zápotocký prý kdysi řekl, že je těžké poznat kde končí hloupost a začíná sabotáž. Tato úvaha by se dala plně adaptovat i do současnosti.

+5/0
30.11.2016 1:21

R75o55m62a20n 87R26ů72ž17i56č17k50a 2414140841387

Kdo s nimi podepsal tak SKVELE smlouvy?

+23/0
29.11.2016 17:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.