Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Auta klouzala a klády se valily po silnici. Úklid trval čtyři hodiny

Sněhové přeháňky a ledovka na silnicích měly vliv i na několik pondělních nehod na silnicích v Pardubickém kraji. Těžká noha na plynu se některým řidičům na kluzké vozovce stala osudnou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š93á33r35k81a 54M65a88t88y77á68š63o61v54á 1471775222499

tak tyhle klády jsou moje noční můra...na silnicích z nich mám velký respekt (prakticky i strach)

0/0
30.11.2016 7:03

J94a85r93o65s23l43a56v 98K13a17d30l73e74c 5861559112381

Na to jak to místy klouzalo moc nehod nebylo...

0/0
29.11.2016 9:27

T61o86m16á61š 88L92u91d35v65í80k 5100288443936

Tohle nemuselo mít s těžkou nohou nic společného. Jde o křižovatku v obci, kde se některým přijíždějícím z vedlejší silnice prostě nechce zastavovat a často to prostě zkusí.

0/0
29.11.2016 8:30

M85i89r32o49s97l47a35v 85B13u61d17a 9672202867602

Tak příčiny nehody se vyšetřují ale Lupa má jasno, těžká noha na plynu8-o

+1/−1
28.11.2016 19:40

J25a80n 57T10a65r54a85b85a 4836236859759

Příčiny nehody se musí vyšetřit i v případě, že je příčina nad slunce jasná.

+1/0
28.11.2016 22:49

M30i28r57o66s76l62a18v 81B48u87d83a 9932932707512

No neříkejte? Fakt? A teď mi vysvětlete, jakým způsobem jste z mého příspěvku vydedukoval, že bych to neměl vědět.

0/0
29.11.2016 7:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.