Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Auta klouzala a klády se valily po silnici. Úklid trval čtyři hodiny

Sněhové přeháňky a ledovka na silnicích měly vliv i na několik pondělních nehod na silnicích v Pardubickém kraji. Těžká noha na plynu se některým řidičům na kluzké vozovce stala osudnou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š61á64r69k74a 74M72a31t26y11á10š35o40v60á 1451825502919

tak tyhle klády jsou moje noční můra...na silnicích z nich mám velký respekt (prakticky i strach)

0/0
30.11.2016 7:03

J50a30r13o81s95l53a54v 16K55a94d64l89e35c 5311519822821

Na to jak to místy klouzalo moc nehod nebylo...

0/0
29.11.2016 9:27

T39o92m57á27š 91L49u76d38v88í72k 5630208693896

Tohle nemuselo mít s těžkou nohou nic společného. Jde o křižovatku v obci, kde se některým přijíždějícím z vedlejší silnice prostě nechce zastavovat a často to prostě zkusí.

0/0
29.11.2016 8:30

M66i50r33o12s13l27a23v 65B21u25d68a 9282772667362

Tak příčiny nehody se vyšetřují ale Lupa má jasno, těžká noha na plynu8-o

+1/−1
28.11.2016 19:40

J74a77n 83T57a77r16a89b92a 4746586809359

Příčiny nehody se musí vyšetřit i v případě, že je příčina nad slunce jasná.

+1/0
28.11.2016 22:49

M53i16r80o89s94l85a14v 96B49u12d28a 9472652687732

No neříkejte? Fakt? A teď mi vysvětlete, jakým způsobem jste z mého příspěvku vydedukoval, že bych to neměl vědět.

0/0
29.11.2016 7:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.