Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Auta klouzala a klády se valily po silnici. Úklid trval čtyři hodiny

Sněhové přeháňky a ledovka na silnicích měly vliv i na několik pondělních nehod na silnicích v Pardubickém kraji. Těžká noha na plynu se některým řidičům na kluzké vozovce stala osudnou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š30á59r76k48a 11M86a77t72y84á78š69o66v22á 1511465112599

tak tyhle klády jsou moje noční můra...na silnicích z nich mám velký respekt (prakticky i strach)

0/0
30.11.2016 7:03

J39a74r62o48s55l21a47v 76K63a40d47l37e72c 5291549272551

Na to jak to místy klouzalo moc nehod nebylo...

0/0
29.11.2016 9:27

T73o21m82á97š 50L23u39d73v92í85k 5110918283686

Tohle nemuselo mít s těžkou nohou nic společného. Jde o křižovatku v obci, kde se některým přijíždějícím z vedlejší silnice prostě nechce zastavovat a často to prostě zkusí.

0/0
29.11.2016 8:30

M62i38r16o97s66l78a50v 81B14u64d10a 9332322477342

Tak příčiny nehody se vyšetřují ale Lupa má jasno, těžká noha na plynu8-o

+1/−1
28.11.2016 19:40

J57a15n 50T21a94r94a72b89a 4756416339489

Příčiny nehody se musí vyšetřit i v případě, že je příčina nad slunce jasná.

+1/0
28.11.2016 22:49

M18i81r28o61s75l70a21v 78B73u44d22a 9562602767322

No neříkejte? Fakt? A teď mi vysvětlete, jakým způsobem jste z mého příspěvku vydedukoval, že bych to neměl vědět.

0/0
29.11.2016 7:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.