Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P52a83v37e12l 28M27a46t33o59u60š49e57k 5180347638794

ČD (a potažmo i SŽDC), jejichž zaměstnanci si jezdí po Evropě takřka zadarmo na "fipky", by si z té Evropy také mohly konečně odvážet nějaké rozumné postřehy a ne sestavovat grafikony odpovídající potřebám před 50 a více lety. Například to, že regionální doprava je zejména v západní Evropě postavená jednak na vlacích RE (používám německá označení, v jiných zemích je to obdobné), což jsou v podstatě rychlé kapacitní spěšné vlaky (tj. kategorie, která u nás téměř chybí), a jednak na S-Bahn, což jsou zastávkové spoje projíždějící obvykle skrz městskou aglomeraci. Nebo to, že se přípoje, u nich je předpoklad přestupu většího počtu cestujících, pokud možno umisťují k témuž nástupišti na protější kolej (tzv. systém "hrana-hrana"), aby cestující mající na přestup pár minut nemuseli denně obíhat celé nádraží a zjišťovat, ze kterého peronu a ze které jeho části jejich přípoj zrovna dnes odjíždí. To samozřejmě předpokládá přistavovat každý den stejné vlaky ke stejným nástupištím, což je v mnoha našich stanicích věc neslýchaná.

+5/0
doporučit
23.11.2016 9:49

J48i35r70i 48J47a92v53u38r40e95k 7916762872326

Stát/kraj nechce na trati platit dopravní obslužnost a diví se, že ji tam nemá? A jinak jsou na úřadě svéprávní?

+1/0
doporučit
23.11.2016 15:39

P27e42t49r 89K45o65r55b22e77l 9726847670602

Pokud kraji záleží na Králicku, tak ráno na šestou do práce a na osmou do školy by měl být spěšňák samozřejmost.

+1/0
doporučit
23.11.2016 12:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.