Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Když moc nenasněží, dočkají se řidiči nové silnice u Parama do Vánoc

Značný pohyb dělníků a techniky je denně k vidění na stavbě silnice u pardubického Parama. Pokud se výrazně nezhorší počasí, otevře se rozšířená polovina v prosinci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J50a14n 33T65a30r95a36b42a 4926646839239

Mám pocit, že už půl roku nepřetržitě sněží.......

0/0
15.11.2016 22:51

R81u65d15o28l49f 87P61e29k18á46r65e97k 9302431249883

Jsem si říkal, že ty Vaše přispěvky jsou nějaký diuný...

+1/0
15.11.2016 23:49

Z21b98y16š28e19k 38Š96v77e20c 8644243804105

Řidiči si na kolony stěžují, zprovoznění nového kruhového objezdu se na zlepšení rušného provozu zásadně neprojevilo. Silničáři stále opakují, že za kolony může provizorní přemostění nad hradeckou tratí.

Při odbočení z Dukly ve směru na Hradec se proto tvoří dlouhé kolony.

„Ucpává se to kvůli provozu na provizorním mostu. Pořád to ale bude stavba, a dokud nebude definitivně hotová, určitá omezení tady budou,“

Zdroj: http://pardubice.idnes.cz/otevreni-nove-poloviny-silnice-muze-odddalit-jen-neprizen-pocasi-p9h-/pardubice-zpravy.aspx?c=A161114_2285925_pardubice-zpravy_msv

Tolik názor pana Krále v článku.

Ucpává se to i díky tomu, že přímý pruh od Hradce do Chrudimě není zprovozněn a slouží jako parkoviště vozidel pracovníků na stavbě. Vozidla přijíždějící od Hradce na Chrudim zahušťují provoz na kruháku a pomáhají vytvářet kolony při výjezdu z mostního provizoria. Ve směru na od Hradec se proto tvoří dlouhé kolony.

0/−1
14.11.2016 12:02

R27u29d61o43l29f 57P42e80k19á81r95e25k 9252621419663

No nevím, dělaj tam novej povrch vč. kufru, opravovali tam tu opěrnou zeď směrem ke kolejišti...To na parkoviště moc nevypadá, spíš na jedovatou slinu...

+4/0
14.11.2016 12:34

Z67b67y98š62e21k 53Š80v65e76c 8934713374185

Pokud jedovatá slina, tak proč ten kousek (odhadem 100 m) již není dávno v provozu. Otevření úseku zajistí plynulý průjezd vozidel a omezí kolony v obou směrech, které má ma svědomí mostní provizorium a také přetížený kruhák.

.

Zablokovaná okružní křižovatka dokáže zastavit provoz ve všech směrech. Mnohdy stačí jeden kamion s návěsem.

0/0
14.11.2016 15:51

J49a39n 33T47a47r17a29b45a 4466866239669

Však ono také přetnout hlavní tah kruhovým objezdem, navíc s výrazně negativním sklonem komunikace, je počin hodný génia (českého projektanta). Příštích 50let budeme číst sentence typu" řidič kamionu nepřiizpůsobil rychlost stavu a povaze vozovky a na kruhovém objezdu převrátil kamion na bok. No bodejť, vyrobit kruháč s opačným sklonem komunikace---- ale to tu už zaznělo.

A že ten bypass není už několik měsíců v provozu? No a co? ten směr je méně podstatný, hlavní problém je od CR směr HK, který osel (slušně řečeno) to projektoval???? Kdo to schválil to víme, že Bakajso?

0/0
15.11.2016 22:56

R55u39d88o34l31f 92P23e44k45á52r95e56k 9812471169753

A jste si opravdu jist, že vedoucí odboru dopravy města má něco společného s komunikací, která tak nějak městu nepatří? Nebo prostě máte jen puzení?

0/0
15.11.2016 23:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.