Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Když moc nenasněží, dočkají se řidiči nové silnice u Parama do Vánoc

Značný pohyb dělníků a techniky je denně k vidění na stavbě silnice u pardubického Parama. Pokud se výrazně nezhorší počasí, otevře se rozšířená polovina v prosinci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a96n 72T52a87r86a44b46a 4426446579939

Mám pocit, že už půl roku nepřetržitě sněží.......

0/0
15.11.2016 22:51

R17u48d78o95l33f 10P78e70k43á38r44e77k 9132781829803

Jsem si říkal, že ty Vaše přispěvky jsou nějaký diuný...

+1/0
15.11.2016 23:49

Z94b14y32š33e91k 28Š78v63e79c 8594753114885

Řidiči si na kolony stěžují, zprovoznění nového kruhového objezdu se na zlepšení rušného provozu zásadně neprojevilo. Silničáři stále opakují, že za kolony může provizorní přemostění nad hradeckou tratí.

Při odbočení z Dukly ve směru na Hradec se proto tvoří dlouhé kolony.

„Ucpává se to kvůli provozu na provizorním mostu. Pořád to ale bude stavba, a dokud nebude definitivně hotová, určitá omezení tady budou,“

Zdroj: http://pardubice.idnes.cz/otevreni-nove-poloviny-silnice-muze-odddalit-jen-neprizen-pocasi-p9h-/pardubice-zpravy.aspx?c=A161114_2285925_pardubice-zpravy_msv

Tolik názor pana Krále v článku.

Ucpává se to i díky tomu, že přímý pruh od Hradce do Chrudimě není zprovozněn a slouží jako parkoviště vozidel pracovníků na stavbě. Vozidla přijíždějící od Hradce na Chrudim zahušťují provoz na kruháku a pomáhají vytvářet kolony při výjezdu z mostního provizoria. Ve směru na od Hradec se proto tvoří dlouhé kolony.

0/−1
14.11.2016 12:02

R57u22d58o60l67f 40P12e18k45á17r97e70k 9182561559613

No nevím, dělaj tam novej povrch vč. kufru, opravovali tam tu opěrnou zeď směrem ke kolejišti...To na parkoviště moc nevypadá, spíš na jedovatou slinu...

+4/0
14.11.2016 12:34

Z94b48y19š14e62k 50Š37v21e33c 8124883694255

Pokud jedovatá slina, tak proč ten kousek (odhadem 100 m) již není dávno v provozu. Otevření úseku zajistí plynulý průjezd vozidel a omezí kolony v obou směrech, které má ma svědomí mostní provizorium a také přetížený kruhák.

.

Zablokovaná okružní křižovatka dokáže zastavit provoz ve všech směrech. Mnohdy stačí jeden kamion s návěsem.

0/0
14.11.2016 15:51

J26a72n 34T77a81r84a25b85a 4266456479799

Však ono také přetnout hlavní tah kruhovým objezdem, navíc s výrazně negativním sklonem komunikace, je počin hodný génia (českého projektanta). Příštích 50let budeme číst sentence typu" řidič kamionu nepřiizpůsobil rychlost stavu a povaze vozovky a na kruhovém objezdu převrátil kamion na bok. No bodejť, vyrobit kruháč s opačným sklonem komunikace---- ale to tu už zaznělo.

A že ten bypass není už několik měsíců v provozu? No a co? ten směr je méně podstatný, hlavní problém je od CR směr HK, který osel (slušně řečeno) to projektoval???? Kdo to schválil to víme, že Bakajso?

0/0
15.11.2016 22:56

R72u59d95o34l62f 83P71e32k11á84r21e65k 9952351179833

A jste si opravdu jist, že vedoucí odboru dopravy města má něco společného s komunikací, která tak nějak městu nepatří? Nebo prostě máte jen puzení?

0/0
15.11.2016 23:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.