Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Polák s přetíženým kamionem čekal dva dny na peníze i náhradní auto

K poškození silnic vede často nepřípustná hmotnost projíždějících vozidel. Že nejde jen o ojedinělé případy ukázala čerstvá kontrola. Přetížených totiž kamionů byla většina. Rekordmanem se stal polský šofér se dřevem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P45e68t34r 77B59á27č78a 8345936635465

u rekordmana bych cekal vic jak 6 tun :-P

0/0
28.10.2016 22:22

J98i31n70d43ř92i25c96h 43Š33k72o22p59e89k 4205531530515

já si myslím, že denní kontroly kamionů včetně vážení a ukládání max. možných pokut by tyhle profíky rychle zcivilizovaly

+2/−1
27.10.2016 22:15

J11i29r21i 55R71u93s58n44o69k 4135592527883

Mate pocit, ridic muze za nadmernou hmotnost nakladu?

+3/−2
27.10.2016 23:47

P97e74t65r 18V58o31n56d28r31a71c61e95k 7755821333190

V Rakousku se kamion je kamion s kládami naložený tak , že má vrchní část vidlic na návěsu volnou - u nás jsou kolikrát naloženi tak, že div jim klády nepadají dolu .....

+1/0
28.10.2016 6:41

P43a66v15l72a 37K33v73a52p89i37l36o21v97á 7339218464907

Tak já nepředpokládám, že ty pokuty zatěžují peněženku řidiče. Ten je jen zaměstnanec, za přetížení kamiony je zodpovědný provozovatel. Ten přece určuje kolik se má naložit, resp. na kolik otoček se bude dané množství materiálu převážet. Řidič je zodpovědný pouze za osobní porušení předpisů přece.

+1/−1
28.10.2016 10:14

J43i73n46d93ř81i60c32h 96Š32k78o57p58e59k 4945211340355

řidič je odpovědný za stav auta, tedy i za náklad

Pokud by měl odpovídat za přetížené kamiony majitel, tak by nikdo nikdy nic nezaplatil, protože všichni majitelé by byli z Kypru a dalších podivných zemí

+2/−1
28.10.2016 16:47

J36i45n54d78ř61i74c10h 22Š27k31o93p44e30k 4975591240145

ano, nebo snad není přítomen nakládky ? Že by ho přivezli se zavázanými očima rovnou do naloženýho kamionu ?

0/−2
28.10.2016 16:45

P41e18t85r 25B61á15č81a 8755146545265

Zjistete si laskave jak to vubec chodi, takovy chytroliny od klavesnice mam nejradsi.

+2/−1
28.10.2016 22:23

J92o40s41e25f 85H72a95n75y91á22š 2814989453

To je jedno jak to chodí. Řidič je mimo jiné zodpovědný i za způsob uložení nákladu i jeho max. hmotnost.

0/0
29.10.2016 5:35

O80l63d38ř38i61c12h 79K96ř44í54p63a12č 8487207742399

Ano?? Nepojede a může si hledat misto za volantem i jineho

0/0
31.10.2016 13:55

O72l12d57ř30i83c29h 86Š89t77ě58p56á11n83e32k 7912596196494

Jo jo Škopek to je pašák. On stojí u nakládky a v očích má váhu, takže naprosto přesně ví kolik mu kde naložili.

Škopek , zjisti si někdy jak to vlastně chodí.

Dělám v logistice a když budu chtít , tak kamion přetížím i o 10 tun a řidič mi nikdy nic nedokáže, dokud si na zádech nepřinese váhu.;-)

0/0
31.10.2016 17:41

Z43d96e75n53e24k 11Š73i29t57i85n76a 2233478620315

Každý hraje to co mu soupeř dovolí. A to platí paušálně a systematicky.

+4/0
27.10.2016 21:17

J45a29r19o34s78l61a61v 76J48o59n13á55š 4788224212615

Jednorázové kontroly jsou nanic. Jenom systematické kontroly mohou stav změnit. A ujíždějící krajnice na většině silnic, i okresních, po nich přímo volají.

+4/0
27.10.2016 18:36

M13i92r97o75s76l62a28v 87V55y56k63o70u10p22i64l 3200936783485

Z mého laického pohledu je stále málo kontrol na přetěžování. Ptám se tedy proč jich nění více, když opravy silnic jsou tak drahé ?

+6/−1
27.10.2016 18:27

Z13b82y35š40e87k 81Š29v37e92c 8214553934175

Proč je málo kontrol přetěýování?

Není dostatek mobilních vah a nejsou místa kam je umístit. Podmínkou je i odstavné místo pro hříšníky a překládku.

Jinou možností je montáž trvalého vážení ve vozovce a posílat pokuty poštou. Problém nastane s vymahatelností u cizinců.

V ČR jsou údajně dvě mobilní váhy, na další nejsou peníze.

+1/0
28.10.2016 0:07

P46e33t73r 29B49á85č54a 8815106315775

A proc se ptate tady?

0/0
28.10.2016 0:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.