Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Polák s přetíženým kamionem čekal dva dny na peníze i náhradní auto

K poškození silnic vede často nepřípustná hmotnost projíždějících vozidel. Že nejde jen o ojedinělé případy ukázala čerstvá kontrola. Přetížených totiž kamionů byla většina. Rekordmanem se stal polský šofér se dřevem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P58e64t86r 91B39á28č39a 8785506465535

u rekordmana bych cekal vic jak 6 tun :-P

0/0
28.10.2016 22:22

J55i64n77d78ř25i78c49h 18Š96k79o47p42e33k 4325931360105

já si myslím, že denní kontroly kamionů včetně vážení a ukládání max. možných pokut by tyhle profíky rychle zcivilizovaly

+2/−1
27.10.2016 22:15

J34i42r54i 58R43u52s74n66o42k 4515462837403

Mate pocit, ridic muze za nadmernou hmotnost nakladu?

+3/−2
27.10.2016 23:47

P22e38t92r 83V31o70n77d23r78a94c34e45k 7255731793490

V Rakousku se kamion je kamion s kládami naložený tak , že má vrchní část vidlic na návěsu volnou - u nás jsou kolikrát naloženi tak, že div jim klády nepadají dolu .....

+1/0
28.10.2016 6:41

P17a52v31l30a 58K41v17a23p30i61l37o77v53á 7829338894747

Tak já nepředpokládám, že ty pokuty zatěžují peněženku řidiče. Ten je jen zaměstnanec, za přetížení kamiony je zodpovědný provozovatel. Ten přece určuje kolik se má naložit, resp. na kolik otoček se bude dané množství materiálu převážet. Řidič je zodpovědný pouze za osobní porušení předpisů přece.

+1/−1
28.10.2016 10:14

J54i14n79d98ř81i85c19h 94Š87k95o48p69e37k 4715741610875

řidič je odpovědný za stav auta, tedy i za náklad

Pokud by měl odpovídat za přetížené kamiony majitel, tak by nikdo nikdy nic nezaplatil, protože všichni majitelé by byli z Kypru a dalších podivných zemí

+2/−1
28.10.2016 16:47

J46i26n11d68ř65i41c88h 85Š41k10o49p28e81k 4705811140835

ano, nebo snad není přítomen nakládky ? Že by ho přivezli se zavázanými očima rovnou do naloženýho kamionu ?

0/−2
28.10.2016 16:45

P86e95t35r 65B83á62č56a 8755536605185

Zjistete si laskave jak to vubec chodi, takovy chytroliny od klavesnice mam nejradsi.

+2/−1
28.10.2016 22:23

J41o43s51e42f 88H57a43n62y62á12š 2794529913

To je jedno jak to chodí. Řidič je mimo jiné zodpovědný i za způsob uložení nákladu i jeho max. hmotnost.

0/0
29.10.2016 5:35

O61l64d84ř50i39c55h 16K62ř38í36p31a55č 8797267642229

Ano?? Nepojede a může si hledat misto za volantem i jineho

0/0
31.10.2016 13:55

O26l80d69ř16i32c12h 78Š53t73ě73p30á62n49e69k 7412546166774

Jo jo Škopek to je pašák. On stojí u nakládky a v očích má váhu, takže naprosto přesně ví kolik mu kde naložili.

Škopek , zjisti si někdy jak to vlastně chodí.

Dělám v logistice a když budu chtít , tak kamion přetížím i o 10 tun a řidič mi nikdy nic nedokáže, dokud si na zádech nepřinese váhu.;-)

0/0
31.10.2016 17:41

Z31d30e98n53e95k 11Š67i55t76i58n11a 2133438500805

Každý hraje to co mu soupeř dovolí. A to platí paušálně a systematicky.

+4/0
27.10.2016 21:17

J34a35r80o33s71l75a96v 51J67o68n68á48š 4838604582825

Jednorázové kontroly jsou nanic. Jenom systematické kontroly mohou stav změnit. A ujíždějící krajnice na většině silnic, i okresních, po nich přímo volají.

+4/0
27.10.2016 18:36

M56i81r58o63s24l52a83v 36V63y38k10o80u78p10i77l 3710626173725

Z mého laického pohledu je stále málo kontrol na přetěžování. Ptám se tedy proč jich nění více, když opravy silnic jsou tak drahé ?

+6/−1
27.10.2016 18:27

Z21b40y51š71e36k 50Š95v73e72c 8714393914575

Proč je málo kontrol přetěýování?

Není dostatek mobilních vah a nejsou místa kam je umístit. Podmínkou je i odstavné místo pro hříšníky a překládku.

Jinou možností je montáž trvalého vážení ve vozovce a posílat pokuty poštou. Problém nastane s vymahatelností u cizinců.

V ČR jsou údajně dvě mobilní váhy, na další nejsou peníze.

+1/0
28.10.2016 0:07

P34e89t41r 43B94á66č30a 8745526335515

A proc se ptate tady?

0/0
28.10.2016 0:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.