Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Polák s přetíženým kamionem čekal dva dny na peníze i náhradní auto

K poškození silnic vede často nepřípustná hmotnost projíždějících vozidel. Že nejde jen o ojedinělé případy ukázala čerstvá kontrola. Přetížených totiž kamionů byla většina. Rekordmanem se stal polský šofér se dřevem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P78e48t52r 51B93á47č36a 8395866205185

u rekordmana bych cekal vic jak 6 tun :-P

0/0
28.10.2016 22:22

J29i76n70d48ř94i12c31h 39Š11k88o19p16e45k 4605891690225

já si myslím, že denní kontroly kamionů včetně vážení a ukládání max. možných pokut by tyhle profíky rychle zcivilizovaly

+2/−1
27.10.2016 22:15

J91i52r27i 74R84u67s61n95o69k 4335932897693

Mate pocit, ridic muze za nadmernou hmotnost nakladu?

+3/−2
27.10.2016 23:47

P55e30t63r 64V21o79n60d73r88a21c79e65k 7155101683420

V Rakousku se kamion je kamion s kládami naložený tak , že má vrchní část vidlic na návěsu volnou - u nás jsou kolikrát naloženi tak, že div jim klády nepadají dolu .....

+1/0
28.10.2016 6:41

P17a89v13l77a 24K46v43a92p42i44l19o19v52á 7349788364487

Tak já nepředpokládám, že ty pokuty zatěžují peněženku řidiče. Ten je jen zaměstnanec, za přetížení kamiony je zodpovědný provozovatel. Ten přece určuje kolik se má naložit, resp. na kolik otoček se bude dané množství materiálu převážet. Řidič je zodpovědný pouze za osobní porušení předpisů přece.

+1/−1
28.10.2016 10:14

J41i42n88d51ř80i48c20h 18Š47k13o41p46e19k 4785661910625

řidič je odpovědný za stav auta, tedy i za náklad

Pokud by měl odpovídat za přetížené kamiony majitel, tak by nikdo nikdy nic nezaplatil, protože všichni majitelé by byli z Kypru a dalších podivných zemí

+2/−1
28.10.2016 16:47

J62i42n90d22ř54i18c85h 70Š32k76o69p51e31k 4645421520275

ano, nebo snad není přítomen nakládky ? Že by ho přivezli se zavázanými očima rovnou do naloženýho kamionu ?

0/−2
28.10.2016 16:45

P73e66t78r 90B35á50č92a 8695766435125

Zjistete si laskave jak to vubec chodi, takovy chytroliny od klavesnice mam nejradsi.

+2/−1
28.10.2016 22:23

J55o33s64e51f 26H88a70n45y45á36š 2864339133

To je jedno jak to chodí. Řidič je mimo jiné zodpovědný i za způsob uložení nákladu i jeho max. hmotnost.

0/0
29.10.2016 5:35

O80l58d71ř49i66c25h 47K98ř93í90p15a98č 8237707372909

Ano?? Nepojede a může si hledat misto za volantem i jineho

0/0
31.10.2016 13:55

O97l51d77ř74i82c24h 97Š21t28ě34p41á92n95e16k 7892856426744

Jo jo Škopek to je pašák. On stojí u nakládky a v očích má váhu, takže naprosto přesně ví kolik mu kde naložili.

Škopek , zjisti si někdy jak to vlastně chodí.

Dělám v logistice a když budu chtít , tak kamion přetížím i o 10 tun a řidič mi nikdy nic nedokáže, dokud si na zádech nepřinese váhu.;-)

0/0
31.10.2016 17:41

Z20d76e78n52e13k 60Š94i13t61i41n59a 2513128280435

Každý hraje to co mu soupeř dovolí. A to platí paušálně a systematicky.

+4/0
27.10.2016 21:17

J53a47r84o18s58l29a65v 59J59o31n41á83š 4548124872115

Jednorázové kontroly jsou nanic. Jenom systematické kontroly mohou stav změnit. A ujíždějící krajnice na většině silnic, i okresních, po nich přímo volají.

+4/0
27.10.2016 18:36

M28i66r48o60s59l22a54v 48V27y78k79o62u66p61i75l 3310236593525

Z mého laického pohledu je stále málo kontrol na přetěžování. Ptám se tedy proč jich nění více, když opravy silnic jsou tak drahé ?

+6/−1
27.10.2016 18:27

Z67b15y77š82e54k 53Š27v29e31c 8704753504105

Proč je málo kontrol přetěýování?

Není dostatek mobilních vah a nejsou místa kam je umístit. Podmínkou je i odstavné místo pro hříšníky a překládku.

Jinou možností je montáž trvalého vážení ve vozovce a posílat pokuty poštou. Problém nastane s vymahatelností u cizinců.

V ČR jsou údajně dvě mobilní váhy, na další nejsou peníze.

+1/0
28.10.2016 0:07

P73e39t40r 84B63á66č83a 8415916455905

A proc se ptate tady?

0/0
28.10.2016 0:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.