Diskuze

Podchod z pardubického nádraží na Duklu je u ledu. Radní sází na lávku

Ještě loni na jaře se zdálo, že lidé budou jednou moci dojít z pardubického nádraží na sídliště Dukla podchodem i lávkou. Nakonec první možnost padla. Důvodem jsou peníze. Tunel by z velké části muselo platit město a na to nemá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

J77a23n 37T66a44r88a95b93a

9. 10. 2016 23:44

Podchod je nesmysl, lávka ještě horší. Podobně lávky se stavěly před 20 lety v Číně. Bude to drahé, hnusně a nefunkční. Co třeba lanovka? Za menší peníze než podchod daleko větší atrakce.

0 0
možnosti
JJ

Ale ty provozní náklady!

0 0
možnosti

P11e27t34r 25Ž38á37k

8. 10. 2016 13:03

Tak pan Brendl se plete asi má nějaké lobistické úkoly od tunelářů. Psychologicky jak říká je jasně lepší lávka, já bych v noci do tunelu nešel. V zimě by tam byli homeless a za chvilku by to páchlo jako na WC. Stačí si jít čuchnout k Mototechně ale on má asi dost peněz tak jezdí autem a podchody nepoužívá.

1 3
možnosti
LF

Souhlasím. Někde jsem četla názor nějaké nuly politické, jak dával za příklad podchod v České Třebové. Jenže tam jsou podchody dva. Jeden je v poho, zřejmě proto ho dávali za příklad, ale ten druhý, který měl být ve své době hlavní, je, dle názoru tam bydlících, plný bezdomovců a feťáků, že tam rozumný člověk nevkročí. Kamery vydrží jen, než ji sejme první "obyvatel" tunelu.

0 0
možnosti
LR

L63u41d22v36í43k 49R81a92k

8. 10. 2016 10:00

;-D;-D;-DPardubice no. Konkrétně na lávku se sází už 25 let, skončilo to vybudovanými patkami pro pilíře.Rv

1 0
možnosti
MS

;-D;-D;-DTakže zase kulový. Teď se budou hádat dalších 5 let. Pitomci.

2 0
možnosti
TJ

T13o17m76á25š 72J51u48n30g

7. 10. 2016 19:41

"Pravda je, že problém by mohl být třeba v tom, že nádražní budova se na několik hodin v noci uzavírá, a tak by podchod byl na čas nepřístupný."

Aha, tak tím se vše vysvětluje.. Evidentně pan Kolovrátník kolem nádraží jenom projížděl když neví, že je v provozu nonstop :D

1 0
možnosti
JT

J64a70n 24T76a34r52a74b73a

9. 10. 2016 23:46

Máte kus pravdy oba. Nádraží je a není v provozu nonstop. Z logických důvodu se na část noci zavírá.

0 0
možnosti

P82e84t42r 45Š91i44m91r11a33l

7. 10. 2016 18:26

Já nejsem Pardubičák, ale lávka se mi zdá jako nešťastné řešení.

Na mapách https://mapy.cz/s/17WBo vychází jižní část podchodu na něco přes 150 metrů a lávka cca 170 metrů. Je otázkou, co bude levnější, protože lávka s výtahy a schodišti na každé nástupiště rozhodně nebude zadarmo. Podchod 150 metrů dlouhý sice taky ne, ale již v něm nebudou technická zařízení (výtahy na nástupiště budou součástí nádraží SŽDC).

A argument, že se na noc výpravní budova zavírá mi připadá směšný. Řeší se to tak, že se udělá z prvního nástupiště noční východ mimo nádražní budovu. Třeba by to mohlo jít i v Pardubicích : - )

5 0
možnosti
JJ

Taky si myslím, že provoz lávky se sedmi výtahy (pět na každé nástupiště a dva koncové) bude finančně náročný. Možná, že se jednorázově ušetří, ale dlouhodobě se lávka, její provoz a údržba velmi prodraží!!

2 0
možnosti
JH

J75a40n 54H24á83j35e12k

7. 10. 2016 18:01

Kamerami městské policie se dá řešit bezpečnost jak podchodu, tak nadchodu.

Jestli SŽDC bude dělat podchod, který bude určitě spojovat všechny nástupiště (nebo jen první a pátou kolej?), tak my postavíme lávku, která bude přístupná ze všech nástupišť a povede až na Duklu. Naši furianti hadra.

Proč bychom se domluvili, že využijeme jednu stavbu pro všechny, my si každý postavíme svoji.... za Vaše penize. Tomu tedy ANO říct nejde.

3 0
možnosti
PK

P82e80t77r 53K64o76r13b77e90l

7. 10. 2016 16:04

Je nesmysl jí ukončit na prvním nástupišti bez smysluplného napojení na obchodní zónu. Nejlépe by jí bylo přetáhnout až přes silnici. Pak budu věřit v to, že ubudou lidi chodící přes koleje.

3 0
možnosti
RP

Pokud mezi kolejema nebude zed, tak tam blbecci budou stejne chodit. Stejne jako u Ramovky k zachytce...

0 0
možnosti

Hoši, tohle už mělo být dávno hotové. A no o tom pořád jenom kafrat.

5 0
možnosti