Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podchod z pardubického nádraží na Duklu je u ledu. Radní sází na lávku

Ještě loni na jaře se zdálo, že lidé budou jednou moci dojít z pardubického nádraží na sídliště Dukla podchodem i lávkou. Nakonec první možnost padla. Důvodem jsou peníze. Tunel by z velké části muselo platit město a na to nemá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J49a75n 26T94a30r31a92b79a 4756256509709

Podchod je nesmysl, lávka ještě horší. Podobně lávky se stavěly před 20 lety v Číně. Bude to drahé, hnusně a nefunkční. Co třeba lanovka? Za menší peníze než podchod daleko větší atrakce.

0/0
9.10.2016 23:44

J91a75r63o93s92l69a20v 23J62o38n69á27š 4158144692965

Ale ty provozní náklady!

0/0
10.10.2016 17:05

P31e76t46r 36Ž29á30k 4231160673410

Tak pan Brendl se plete asi má nějaké lobistické úkoly od tunelářů. Psychologicky jak říká je jasně lepší lávka, já bych v noci do tunelu nešel. V zimě by tam byli homeless a za chvilku by to páchlo jako na WC. Stačí si jít čuchnout k Mototechně ale on má asi dost peněz tak jezdí autem a podchody nepoužívá.

+1/−3
8.10.2016 13:03

L88u17c52i12e 63F75u40c46h15s29o22v21a 8194525296111

Souhlasím. Někde jsem četla názor nějaké nuly politické, jak dával za příklad podchod v České Třebové. Jenže tam jsou podchody dva. Jeden je v poho, zřejmě proto ho dávali za příklad, ale ten druhý, který měl být ve své době hlavní, je, dle názoru tam bydlících, plný bezdomovců a feťáků, že tam rozumný člověk nevkročí. Kamery vydrží jen, než ji sejme první "obyvatel" tunelu.

0/0
10.10.2016 8:41

L25u20d15v97í89k 26R60a95k 8585981774244

;-D;-D;-DPardubice no. Konkrétně na lávku se sází už 25 let, skončilo to vybudovanými patkami pro pilíře.Rv

+1/0
8.10.2016 10:00

M51i70r62o56s36l60a79v 13S70v60o74b93o86d67a 1985498830194

;-D;-D;-DTakže zase kulový. Teď se budou hádat dalších 5 let. Pitomci.

+2/0
8.10.2016 9:01

T66o92m17á28š 15J12u10n69g 5505721559

"Pravda je, že problém by mohl být třeba v tom, že nádražní budova se na několik hodin v noci uzavírá, a tak by podchod byl na čas nepřístupný."

Aha, tak tím se vše vysvětluje.. Evidentně pan Kolovrátník kolem nádraží jenom projížděl když neví, že je v provozu nonstop :D

+1/0
7.10.2016 19:41

J56a52n 64T96a25r94a44b66a 4656836579729

Máte kus pravdy oba. Nádraží je a není v provozu nonstop. Z logických důvodu se na část noci zavírá.

0/0
9.10.2016 23:46

P26e40t63r 45Š21i20m32r26a20l 4217487415835

Já nejsem Pardubičák, ale lávka se mi zdá jako nešťastné řešení.

Na mapách https://mapy.cz/s/17WBo vychází jižní část podchodu na něco přes 150 metrů a lávka cca 170 metrů. Je otázkou, co bude levnější, protože lávka s výtahy a schodišti na každé nástupiště rozhodně nebude zadarmo. Podchod 150 metrů dlouhý sice taky ne, ale již v něm nebudou technická zařízení (výtahy na nástupiště budou součástí nádraží SŽDC).

A argument, že se na noc výpravní budova zavírá mi připadá směšný. Řeší se to tak, že se udělá z prvního nástupiště noční východ mimo nádražní budovu. Třeba by to mohlo jít i v Pardubicích : - )

+5/0
7.10.2016 18:26

J17a32r64o59s55l66a20v 17J56o23n18á19š 4958704722645

Taky si myslím, že provoz lávky se sedmi výtahy (pět na každé nástupiště a dva koncové) bude finančně náročný. Možná, že se jednorázově ušetří, ale dlouhodobě se lávka, její provoz a údržba velmi prodraží!!

+2/0
8.10.2016 11:30

J82a28n 35T19a30r89a86b51a 4666886589289

Proč řešit co bude "levnější"? Tohle prokletí vede k hloupým investicím. Řešme co bude funkční., cena je až pak.

0/0
9.10.2016 23:49

J55a45n 44H13á33j23e18k 2716786173195

Kamerami městské policie se dá řešit bezpečnost jak podchodu, tak nadchodu.

Jestli SŽDC bude dělat podchod, který bude určitě spojovat všechny nástupiště (nebo jen první a pátou kolej?), tak my postavíme lávku, která bude přístupná ze všech nástupišť a povede až na Duklu. Naši furianti hadra.

Proč bychom se domluvili, že využijeme jednu stavbu pro všechny, my si každý postavíme svoji.... za Vaše penize. Tomu tedy ANO říct nejde.

+3/0
7.10.2016 18:01

P27e46t64r 68K26o55r36b25e48l 9586617370912

Je nesmysl jí ukončit na prvním nástupišti bez smysluplného napojení na obchodní zónu. Nejlépe by jí bylo přetáhnout až přes silnici. Pak budu věřit v to, že ubudou lidi chodící přes koleje.

+3/0
7.10.2016 16:04

R23u31d62o26l45f 23P92e66k17á91r60e21k 9772141859823

Pokud mezi kolejema nebude zed, tak tam blbecci budou stejne chodit. Stejne jako u Ramovky k zachytce...

0/0
7.10.2016 19:09

P61e11t85r 75K19o17r71b65e31l 9696947390732

Budou, ale čím bude lávka smysluplněji postavená, tím jich bude méně.

0/0
8.10.2016 12:32

J19a68n 93T18a52r89a11b59a 4916366649239

Jste v Pardubicích za posledních 50 let viděl něco smysluplné postaveného? A co?

0/0
9.10.2016 23:50

J52a20n 54Ž14á56r47o51v49s41k86ý 8578759604828

Hoši, tohle už mělo být dávno hotové. A no o tom pořád jenom kafrat.

+5/0
7.10.2016 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.