Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podchod z pardubického nádraží na Duklu je u ledu. Radní sází na lávku

Ještě loni na jaře se zdálo, že lidé budou jednou moci dojít z pardubického nádraží na sídliště Dukla podchodem i lávkou. Nakonec první možnost padla. Důvodem jsou peníze. Tunel by z velké části muselo platit město a na to nemá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15a82n 12T28a54r89a42b39a 4616416329289

Podchod je nesmysl, lávka ještě horší. Podobně lávky se stavěly před 20 lety v Číně. Bude to drahé, hnusně a nefunkční. Co třeba lanovka? Za menší peníze než podchod daleko větší atrakce.

0/0
9.10.2016 23:44

J80a25r96o39s29l87a75v 70J15o63n83á16š 4868154142145

Ale ty provozní náklady!

0/0
10.10.2016 17:05

P63e23t84r 16Ž68á77k 4511310103890

Tak pan Brendl se plete asi má nějaké lobistické úkoly od tunelářů. Psychologicky jak říká je jasně lepší lávka, já bych v noci do tunelu nešel. V zimě by tam byli homeless a za chvilku by to páchlo jako na WC. Stačí si jít čuchnout k Mototechně ale on má asi dost peněz tak jezdí autem a podchody nepoužívá.

+1/−3
8.10.2016 13:03

L10u21c68i25e 45F82u10c12h36s13o37v25a 8174345506731

Souhlasím. Někde jsem četla názor nějaké nuly politické, jak dával za příklad podchod v České Třebové. Jenže tam jsou podchody dva. Jeden je v poho, zřejmě proto ho dávali za příklad, ale ten druhý, který měl být ve své době hlavní, je, dle názoru tam bydlících, plný bezdomovců a feťáků, že tam rozumný člověk nevkročí. Kamery vydrží jen, než ji sejme první "obyvatel" tunelu.

0/0
10.10.2016 8:41

L64u51d98v94í40k 48R84a37k 8755481564254

;-D;-D;-DPardubice no. Konkrétně na lávku se sází už 25 let, skončilo to vybudovanými patkami pro pilíře.Rv

+1/0
8.10.2016 10:00

M58i13r73o74s39l39a86v 64S12v89o28b11o15d83a 1785108760474

;-D;-D;-DTakže zase kulový. Teď se budou hádat dalších 5 let. Pitomci.

+2/0
8.10.2016 9:01

T15o60m65á93š 22J98u32n14g 5585611359

"Pravda je, že problém by mohl být třeba v tom, že nádražní budova se na několik hodin v noci uzavírá, a tak by podchod byl na čas nepřístupný."

Aha, tak tím se vše vysvětluje.. Evidentně pan Kolovrátník kolem nádraží jenom projížděl když neví, že je v provozu nonstop :D

+1/0
7.10.2016 19:41

J41a48n 95T35a84r52a33b39a 4616856779469

Máte kus pravdy oba. Nádraží je a není v provozu nonstop. Z logických důvodu se na část noci zavírá.

0/0
9.10.2016 23:46

P85e71t73r 32Š96i89m56r69a84l 4597387435945

Já nejsem Pardubičák, ale lávka se mi zdá jako nešťastné řešení.

Na mapách https://mapy.cz/s/17WBo vychází jižní část podchodu na něco přes 150 metrů a lávka cca 170 metrů. Je otázkou, co bude levnější, protože lávka s výtahy a schodišti na každé nástupiště rozhodně nebude zadarmo. Podchod 150 metrů dlouhý sice taky ne, ale již v něm nebudou technická zařízení (výtahy na nástupiště budou součástí nádraží SŽDC).

A argument, že se na noc výpravní budova zavírá mi připadá směšný. Řeší se to tak, že se udělá z prvního nástupiště noční východ mimo nádražní budovu. Třeba by to mohlo jít i v Pardubicích : - )

+5/0
7.10.2016 18:26

J58a64r89o73s52l35a79v 35J38o69n50á31š 4748294402545

Taky si myslím, že provoz lávky se sedmi výtahy (pět na každé nástupiště a dva koncové) bude finančně náročný. Možná, že se jednorázově ušetří, ale dlouhodobě se lávka, její provoz a údržba velmi prodraží!!

+2/0
8.10.2016 11:30

J70a24n 60T36a24r79a31b48a 4756356239129

Proč řešit co bude "levnější"? Tohle prokletí vede k hloupým investicím. Řešme co bude funkční., cena je až pak.

0/0
9.10.2016 23:49

J91a50n 80H20á62j40e35k 2876436643195

Kamerami městské policie se dá řešit bezpečnost jak podchodu, tak nadchodu.

Jestli SŽDC bude dělat podchod, který bude určitě spojovat všechny nástupiště (nebo jen první a pátou kolej?), tak my postavíme lávku, která bude přístupná ze všech nástupišť a povede až na Duklu. Naši furianti hadra.

Proč bychom se domluvili, že využijeme jednu stavbu pro všechny, my si každý postavíme svoji.... za Vaše penize. Tomu tedy ANO říct nejde.

+3/0
7.10.2016 18:01

P60e97t20r 56K12o33r11b31e70l 9256247230452

Je nesmysl jí ukončit na prvním nástupišti bez smysluplného napojení na obchodní zónu. Nejlépe by jí bylo přetáhnout až přes silnici. Pak budu věřit v to, že ubudou lidi chodící přes koleje.

+3/0
7.10.2016 16:04

R16u80d78o42l51f 96P27e21k77á43r87e88k 9402671449933

Pokud mezi kolejema nebude zed, tak tam blbecci budou stejne chodit. Stejne jako u Ramovky k zachytce...

0/0
7.10.2016 19:09

P51e21t15r 15K10o38r13b33e29l 9246747130522

Budou, ale čím bude lávka smysluplněji postavená, tím jich bude méně.

0/0
8.10.2016 12:32

J85a77n 36T44a42r56a59b56a 4556906679919

Jste v Pardubicích za posledních 50 let viděl něco smysluplné postaveného? A co?

0/0
9.10.2016 23:50

J48a30n 76Ž67á22r92o43v86s75k72ý 8128189404768

Hoši, tohle už mělo být dávno hotové. A no o tom pořád jenom kafrat.

+5/0
7.10.2016 14:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.