Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podchod z pardubického nádraží na Duklu je u ledu. Radní sází na lávku

Ještě loni na jaře se zdálo, že lidé budou jednou moci dojít z pardubického nádraží na sídliště Dukla podchodem i lávkou. Nakonec první možnost padla. Důvodem jsou peníze. Tunel by z velké části muselo platit město a na to nemá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58a39n 89T35a47r84a63b87a 4466276159369

Podchod je nesmysl, lávka ještě horší. Podobně lávky se stavěly před 20 lety v Číně. Bude to drahé, hnusně a nefunkční. Co třeba lanovka? Za menší peníze než podchod daleko větší atrakce.

0/0
9.10.2016 23:44

J94a93r67o30s84l12a57v 17J67o98n23á20š 4938174232945

Ale ty provozní náklady!

0/0
10.10.2016 17:05

P29e37t63r 56Ž49á15k 4401160153920

Tak pan Brendl se plete asi má nějaké lobistické úkoly od tunelářů. Psychologicky jak říká je jasně lepší lávka, já bych v noci do tunelu nešel. V zimě by tam byli homeless a za chvilku by to páchlo jako na WC. Stačí si jít čuchnout k Mototechně ale on má asi dost peněz tak jezdí autem a podchody nepoužívá.

+1/−3
8.10.2016 13:03

L46u31c32i19e 84F11u98c11h86s47o39v37a 8314745126431

Souhlasím. Někde jsem četla názor nějaké nuly politické, jak dával za příklad podchod v České Třebové. Jenže tam jsou podchody dva. Jeden je v poho, zřejmě proto ho dávali za příklad, ale ten druhý, který měl být ve své době hlavní, je, dle názoru tam bydlících, plný bezdomovců a feťáků, že tam rozumný člověk nevkročí. Kamery vydrží jen, než ji sejme první "obyvatel" tunelu.

0/0
10.10.2016 8:41

L89u59d25v78í40k 40R70a68k 8675191624584

;-D;-D;-DPardubice no. Konkrétně na lávku se sází už 25 let, skončilo to vybudovanými patkami pro pilíře.Rv

+1/0
8.10.2016 10:00

M86i89r63o61s24l91a65v 35S84v58o23b22o20d92a 1305758640904

;-D;-D;-DTakže zase kulový. Teď se budou hádat dalších 5 let. Pitomci.

+2/0
8.10.2016 9:01

T15o87m53á15š 24J80u89n35g 5615161599

"Pravda je, že problém by mohl být třeba v tom, že nádražní budova se na několik hodin v noci uzavírá, a tak by podchod byl na čas nepřístupný."

Aha, tak tím se vše vysvětluje.. Evidentně pan Kolovrátník kolem nádraží jenom projížděl když neví, že je v provozu nonstop :D

+1/0
7.10.2016 19:41

J63a50n 75T48a50r24a96b83a 4776226399199

Máte kus pravdy oba. Nádraží je a není v provozu nonstop. Z logických důvodu se na část noci zavírá.

0/0
9.10.2016 23:46

P75e57t41r 45Š13i68m47r20a94l 4137757135745

Já nejsem Pardubičák, ale lávka se mi zdá jako nešťastné řešení.

Na mapách https://mapy.cz/s/17WBo vychází jižní část podchodu na něco přes 150 metrů a lávka cca 170 metrů. Je otázkou, co bude levnější, protože lávka s výtahy a schodišti na každé nástupiště rozhodně nebude zadarmo. Podchod 150 metrů dlouhý sice taky ne, ale již v něm nebudou technická zařízení (výtahy na nástupiště budou součástí nádraží SŽDC).

A argument, že se na noc výpravní budova zavírá mi připadá směšný. Řeší se to tak, že se udělá z prvního nástupiště noční východ mimo nádražní budovu. Třeba by to mohlo jít i v Pardubicích : - )

+5/0
7.10.2016 18:26

J15a80r74o82s70l87a39v 58J74o31n18á47š 4738694782325

Taky si myslím, že provoz lávky se sedmi výtahy (pět na každé nástupiště a dva koncové) bude finančně náročný. Možná, že se jednorázově ušetří, ale dlouhodobě se lávka, její provoz a údržba velmi prodraží!!

+2/0
8.10.2016 11:30

J91a85n 78T74a78r77a56b82a 4456866669249

Proč řešit co bude "levnější"? Tohle prokletí vede k hloupým investicím. Řešme co bude funkční., cena je až pak.

0/0
9.10.2016 23:49

J95a64n 59H73á71j72e44k 2426316113165

Kamerami městské policie se dá řešit bezpečnost jak podchodu, tak nadchodu.

Jestli SŽDC bude dělat podchod, který bude určitě spojovat všechny nástupiště (nebo jen první a pátou kolej?), tak my postavíme lávku, která bude přístupná ze všech nástupišť a povede až na Duklu. Naši furianti hadra.

Proč bychom se domluvili, že využijeme jednu stavbu pro všechny, my si každý postavíme svoji.... za Vaše penize. Tomu tedy ANO říct nejde.

+3/0
7.10.2016 18:01

P33e10t59r 10K36o32r96b39e98l 9686867130262

Je nesmysl jí ukončit na prvním nástupišti bez smysluplného napojení na obchodní zónu. Nejlépe by jí bylo přetáhnout až přes silnici. Pak budu věřit v to, že ubudou lidi chodící přes koleje.

+3/0
7.10.2016 16:04

R96u37d95o36l33f 90P47e82k31á24r62e20k 9712431749103

Pokud mezi kolejema nebude zed, tak tam blbecci budou stejne chodit. Stejne jako u Ramovky k zachytce...

0/0
7.10.2016 19:09

P34e45t10r 90K78o54r74b28e76l 9306607470572

Budou, ale čím bude lávka smysluplněji postavená, tím jich bude méně.

0/0
8.10.2016 12:32

J66a55n 18T61a42r76a44b76a 4186196409629

Jste v Pardubicích za posledních 50 let viděl něco smysluplné postaveného? A co?

0/0
9.10.2016 23:50

J33a11n 84Ž96á89r64o87v32s39k74ý 8338859224468

Hoši, tohle už mělo být dávno hotové. A no o tom pořád jenom kafrat.

+5/0
7.10.2016 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.