- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Snad se něco tedy děje, ale datum uvedení do provozu v roce 2021 je šílený...
Každý měsíc, co obchvat není je problém...vždyť by ubyla snad polovina aut v centru
Urychlete to aspoň o 1-2 roky
Tuto vizualizaci vidím na nádraží tak 3-5 let. Blábol redakce a politiků. Trasa už je skoro zakreslená, výkup polí začne ješte.t letos. Je mi mdlo.
Z rychlostní silnice HK - Pce se na obchvat bude najíždět výjezdem na nadjezd v Trnové, pak přes kruhák u Globusu...
Už víme, kde bude úzké místo této dopravní stavby?
Propojení SV obchvatu s budoucím JV obchatem nesmyslné a nenavazující.
Proč musí mít Pardubice smůlu na polovičatá řešení?
Přesně tak. Pro jizdu z HK bude napojení na severovýchodní obchvat možné třemi způsoby:
1)najet na rampu a doleva. I mimo špičku na 5 minut s adrealinem, ve špičce nemožné bezpečně odbočit.
2)najet na rampu a doprava. Následně se někde otočit.
3)jet do Rosic a pak Trnovou zpět. To bude časově nejrychlejší.
A to jen proto, že mimo úrovňové křížení dvou silnic první třídy není dořešené.
Už teď od kruháku v Trnový směrem ke Gloubusu to ve špičce stojí, tak tam ještě svedeme dopravu z obchvatu, aby jsme to ucpali úplně...
Severovýchodní obchvat měl být na I/37 napojen víc severněji a přímo.
Dík za mapu. I když by vám měl poděkovat spíš autor článku, za kterého děláte část práce. U podobných článku by mapa měla být samozřejmostí.