- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mimoúrovňová křižovatka dvou frekventovaných silnic má běžně používané funkční řešení. Najdeme ho na dálnicích.
V Pardubicích jsme mistry světa v řešeních "po našem".
Vzhledem k tomu, že není (ani v plánu) žádný bypass ve směru od CR na HK, tak být ŘSD bych si s tou slibovanou průjezdností nijak nefandil. Zatím je situace katastrofální a z logiky věci to po "dokončení" o moc lepší nebude.
Jestli ta současná katastrofální situace nebude skutečně tím, že ta auta dnes prostě z toho kruháče nemají kam ve směru do HK "vyjet", že. Sice to bylo již několikrát zmiňováno, ale pro některé lidi je taková abstrakce příliš náročná...
Samé kecy.
Tento monstrózní projekt u Parama trvá už 5 let a nic nevyřeší. Předražená stavba a a...nic. Jen ucpané komunikace.
Tranzitní dopravu vyřeší obchvaty. Na nádraží jeden v knihkupectví ve vizualizaci již sledují pár let.
Je to jako s D35. Samé žvásty politiků, ale v praxi vůbec nic.
Opět máme předvolební období.
Takže snad to osvětlení ??? Východní Čechy byly, jsou a budou vč. Pardubic jen tlacháním politiků. Politice a volbám zdar.
Právě se "vyjádřil" jeden z hospodkých žvanilů, kteří rozumí všemu a všechno by vyřešili šmahem....
Tenhle dopravní problém prostě v daném místě nemá řešení - ať se vyprojektuje a realizuje cokoliv . . .
Původní projekt vedení "hradubické" je starý 50 let a je tedy poplatný své době - především intenzitě provozu a přepravním proudům. V neposlední řadě je prostor limitován ze všech stran : dráha, letiště, polomrtvé Paramo . . .
Pokud si Pardubice mají ulevit od tranzitní dopravy (a doprava od Pardubic), je zapotřebí tranzit odklonit po novém mostě za Svítkovem !!
Tahle superbetonáž nic nevyřeší, nezrychlí, nezbaví město smogu a prachu a je jenom ztrátou času a peněz.
Až to někdo pochopí a udělá, pak si snad oddechneme . . .
Hlavně, že to chápete Vy. Že jste se nepřihlásil do architektonické soutěže, mohl jste být "za vodou" pane experte ...
Jsem místní, ale celé jsem to nějak nepochopila. Co se vlastně změnilo? Jenom to, že od HK se bude moct jet jedním pruhem rovnou na Chrudim. Ale od Chrudimi budou muset stejně všichni na kruhák, takže věčné kolony nezmizí. V podstatě jen kosmetická úprava stávajícího stavu, za těžký prachy.
Další změna je zkapacitnění. Ovšem částečně pohlcené kruhákem, v tomto směru nelze než souhlasit s panem Vondrákem.
Stejně je velká škoda, že se u Parama nepostavila klasická mimoúrovňová křižovatka, jak bylo původně plánováno. Takhle na čtyřproudovou komunikaci HK-Chrudim můžeme zapomenout – na věčné časy při jízdě od Chrudimi na Hradec budeme u Parama kroužit po kruháku...
Jo, tohle beru. Když už tam jsou stroje, když už je to rozkopané, tak udělat něco navíc, aby se do té křižovatky už nemuselo šahat, mi přijde naprosto logické a správné.
Rychlost výstavby tohoto úseku by měla být příkladem pro všechny ostatní stavby. Jediné co nechápu je, proč jsou na tom kruhovém objezdu ty dvě "vybouleniny", proč není v jedné rovině. V autě to problém není, ale na motorce to docela vyvádí z rovnováhy...
Zvlnění je kvůli odtoku vody. Objezd je částečně ve svahu a navíc na něj teče poměrně velké množství vody z nadjezdu.
Stavbařům určitě patří velký dík. Je to snad první velká stavba, na které se skutečně pracuje a to prakticky neustále a výsledky jsou viditelné každý den.
Je to standard v ČR, jeden km = nejméně jeden rok, ale o Pardubicích to platí pětinásobně. To Paramo je ostuda ŘSD.