Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cestu u pardubického Parama usnadní dříve opravený pruh i nové osvětlení

Okolí nové okružní křižovatky u pardubického Parama se stále mění. Silničáři začali v předstihu upravovat zavřený pruh staré silnice. Dříve možná zprovozní i další části přestavovaného úseku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69a36r85o70s89l73a59v 54R68y54c22h29t69á37ř 2314219119936

Mimoúrovňová křižovatka dvou frekventovaných silnic má běžně používané funkční řešení. Najdeme ho na dálnicích.

V Pardubicích jsme mistry světa v řešeních "po našem".

0/0
20.9.2016 22:56

J48a24n 31T26a39r34a17b92a 4196956969849

Vzhledem k tomu, že není (ani v plánu) žádný bypass ve směru od CR na HK, tak být ŘSD bych si s tou slibovanou průjezdností nijak nefandil. Zatím je situace katastrofální a z logiky věci to po "dokončení" o moc lepší nebude.

0/0
20.9.2016 17:24

R90u26d41o81l17f 14P84e23k13á42r57e73k 9102581549253

Jestli ta současná katastrofální situace nebude skutečně tím, že ta auta dnes prostě z toho kruháče nemají kam ve směru do HK "vyjet", že. Sice to bylo již několikrát zmiňováno, ale pro některé lidi je taková abstrakce příliš náročná...

+1/0
20.9.2016 23:20

Z77d57e79n30e61k 38Š37i57t47i54n15a 2683418650655

Samé kecy.

Tento monstrózní projekt u Parama trvá už 5 let a nic nevyřeší. Předražená stavba a a...nic. Jen ucpané komunikace.

Tranzitní dopravu vyřeší obchvaty. Na nádraží jeden v knihkupectví ve vizualizaci již sledují pár let.

Je to jako s D35. Samé žvásty politiků, ale v praxi vůbec nic.

Opět máme předvolební období.

Takže snad to osvětlení ??? Východní Čechy byly, jsou a budou vč. Pardubic jen tlacháním politiků. Politice a volbám zdar.

+1/−4
19.9.2016 21:12

J44i71r57i 36D38o53m95i49n13i96k 1181348201870

Právě se "vyjádřil" jeden z hospodkých žvanilů, kteří rozumí všemu a všechno by vyřešili šmahem....

0/−1
19.9.2016 22:22

Z68d64e34n57e47k 92Š28i48t15i69n64a 2123538590655

Pane kolego, místo nemístného komentáře dejte něco smysluplného do placu.

+1/0
19.9.2016 22:43

R40u17d44o11l91f 17P42e23k81á67r50e29k 9362331229353

Kdepak! Nic není hotového, ale Vy už víte, že je stavba předražená, a že nic neřeší... R^ A to Vaše rozbíhavé myšlení: Kecy - tranzit - knihkupectví - D35 - volby - osvětlení - Východní Čechy, to se jen tak nevidí...;-D Co na to berete?

+2/0
19.9.2016 23:47

J40i48r22i 43D27o10m75i40n17i28k 1501538181310

Ale zase splácat tolik témat do několia málo vět, to už je výkon . ;-D

0/0
19.9.2016 23:58

J67a88n 93T94a53r40a77b27a 4756856759579

Pane Šítino, pan Dominik je tu profláknutý pozitivním oslintáváním stávajícího a tedy nesmyslného řešení přetětí hlavního tahu CR->HK kruhovým miniaturním objezdem s intenzivním provozem v křižujících se trasách, buďte v klidu, ten pán je úplně mimo.

+1/0
20.9.2016 17:26

J90a44r64o35s76l29a77v 45R52y76c23h20t52á95ř 2884439349616

...a umíte něco jiného než urážet či trollit diskuzi?

0/0
20.9.2016 22:58

T98o24m72á37š 58B29o60l47e39s26l80a98v 1702941662408

Ať počítám, jak počítám, nějak mi těch 5 let nevychází. První stavební práce, neomezující dopravu, začaly v dubnu 2015. Až v květnu 2016 odstranili semafory a teprve v červenci částečně omezili dopravu... Kde je tedy těch 5 let monstróznosti?

0/0
20.9.2016 10:14

P34e28t48r 72S63e24i76d88n52e31r 1467271805433

Tenhle dopravní problém prostě v daném místě nemá řešení - ať se vyprojektuje a realizuje cokoliv . . .

Původní projekt vedení "hradubické" je starý 50 let a je tedy poplatný své době - především intenzitě provozu a přepravním proudům. V neposlední řadě je prostor limitován ze všech stran : dráha, letiště, polomrtvé Paramo . . .

Pokud si Pardubice mají ulevit od tranzitní dopravy (a doprava od Pardubic), je zapotřebí tranzit odklonit po novém mostě za Svítkovem !!

Tahle superbetonáž nic nevyřeší, nezrychlí, nezbaví město smogu a prachu a je jenom ztrátou času a peněz.

Až to někdo pochopí a udělá, pak si snad oddechneme . . .

+2/0
19.9.2016 17:44

J87i81r37i 42D60o23m57i76n70i36k 1761568671400

Hlavně, že to chápete Vy. Že jste se nepřihlásil do architektonické soutěže, mohl jste být "za vodou" pane experte ...

0/−2
19.9.2016 22:24

Z15d35e94n24e49k 57Š38i58t18i16n22a 2353608570605

Moje řeč viz příspěvky. Někteří to prostě nechápou a nepochopí.

0/0
19.9.2016 23:11

J68a76n 38T11a22r44a47b21a 4886666349789

No ano, máte pravdu. Bohužel o projektu a investicích rozhodují lidé s myšlením pana Dominika a to opravdu nemá naději na dobrý výsledek. Za kterýmikoli hranicemi ČR by tento nesmysl neprošel ani studií, v ČR je bohužel i realizován. Všude jinde by totiž ten kruhový objezd byl jedno patro nad hlavním tahem, nikoli ve stejné úrovni, navíc by byl umístěn asymetricky aby nekolidoval s ochranným pásmem železnice. A když se na místo podíváte shora, zjistíte že třetina toho řešení je hotová. Jen nějakého donkey napadlo ten zbytek natlačit dolů místo ho nechat nahoře. Výsledek už znáte.

0/0
20.9.2016 17:32

H20e69l71e12n36a 46P29a31r21d25u20b31s66k93á 1399522781331

Jsem místní, ale celé jsem to nějak nepochopila. Co se vlastně změnilo? Jenom to, že od HK se bude moct jet jedním pruhem rovnou na Chrudim. Ale od Chrudimi budou muset stejně všichni na kruhák, takže věčné kolony nezmizí. V podstatě jen kosmetická úprava stávajícího stavu, za těžký prachy.Rv

+2/−2
19.9.2016 12:15

J54i11ř31í 26K22o75u18b79a 6382395921

Další změna je zkapacitnění. Ovšem částečně pohlcené kruhákem, v tomto směru nelze než souhlasit s panem Vondrákem.

0/0
19.9.2016 13:07

J89a56k12u59b 89N13o78v97á46k 9502334334201

a můžete nám dopravní docentko ozřejmit, jak byste to provedla vy? Přes kruhák bude po dokončení jezdit jen ten, kdo jede o dukly / zavodiste na chrudim, pak ti, co jedou od chrudimi na hradec a ti, co jedou od hrace nahoru na duklu / zavodiste. Prakticky kruhák bude obsluhovat jen 3 z 6 moznych smeru provozu. Chytrejsi reseni proste neexistuje

+1/−1
19.9.2016 13:07

H40e47l64e23n89a 90P77a53r80d45u87b11s34k19á 1479542881601

A) Myslím, že se dá diskutovat i bez osobních invektiv.

B) Čekala jsem, že se za ty peníze vyřeší i největší problém paramáckého špuntu, tedy věčné kolony od Chrudimi. To se nepodařilo a na základě zvoleného a provedeného řešení už ani nepodaří. (Souhlas s panem Vondrákem.)

+3/−2
19.9.2016 14:44

R38u48d91o81l32f 30P73e63k43á49r48e98k 9342181609973

No, možná by bylo dobrý se tam jet nejdřív podívat...

+1/−1
19.9.2016 15:07

J91a11n 44T69a25r25a48b12a 4216136319239

No já se tam "dívám" téměř denně a bohužel musím potvrdit slova Heleny Pardubské. Ten kruháč je naprostý nesmysl.

+1/0
20.9.2016 17:34

J12a12k54u88b 97N94o43v72á81k 9912554814891

Odhadujete na základě čeho? Jednak na mimourovnove křížení není místo a druhak, zpomalení dopravy bude díky kruhaku a bypassu minimální. Od kruhaku už to pofrci. Proto se vás ptám, ale jen vás, nikoho dalšího. Máte lepší reseni?

0/0
19.9.2016 15:43

J69a26n 23T20a41r96a87b75a 4266586499629

Proč by nebylo místo, To kruhové šílenství co teď spáchali v úrovni terénu mělo být o osm metrů výš a pod ním rovná silnice od Chrudimi na Hradec. To je celé.

0/0
20.9.2016 17:37

J87a25k68u33b 75N42o30v18á70k 9422294474461

Už tu vidím ale davy lidí jak brblaji o utracene miliardě navíc

0/0
20.9.2016 18:10

J54a45n 19T64a63r28a29b52a 4246426359789

Ale huš, maximálně 100 milionů a to ještě při cenách v levelu Metrostav/Eurovia, u normálních stavařů 75. Což při průjezdu 30 000 vozidel za den a životnosti řešení 30 let je 0,37kč na jedno vozidlo a to nepočítám neděle a státní svátky, nepočítám ekonomické ztráty ze zdržených vozidel, nehod a zásahů policie a IZS....

A pořád bych dal přednost smysluplnému a fungujícímu řešení za 100mega než nefungujícímu nesmyslu za dvacet. To první je investice, to druhé vyhozené peníze.

0/0
20.9.2016 22:03

Z84d97e92n89e26k 23Š36i37t40i57n42a 2553568220675

Máte pravdu paní Heleno. Dopravní infrastruktura je nejen problém Paramo, ale Východních Čech paušálně. Přednádraží v PCE je toho důkazem.

Jen předvolební kecy politiků. Koho asi volit ???

0/−1
19.9.2016 23:09

J78i48ř68í 60K54o80z89á92k 8603423398

Od Chrudimi pojedouna kruhákjen ti, co budou pokračovat nahoru na nadjezd, ti co jedou na Duklu, pojedou bypassem, stejně tak od Dukly bude bypass. Co je na tom k nepochopení?

0/−1
19.9.2016 15:39

H16e92l84e43n67a 72P53a89r50d63u44b20s77k51á 1129332191261

Já to chápu, ale vždyť to je jen kosmetická úprava stávajícího stavu, kdy odbočující od Chrudimi na Duklu měli k dispozici svůj vlastní pruh (věčně prázdný, protože většina aut stejně jede rovně na Hradec). Prostě mi tam chybí možnost přímého průjezdu Chrudim - Hradec. Když byla celé prázdniny uzavírka odbočky na Duklu, tak se na HK jezdilo přímo, to bylo super, žádné kolony.

+1/−3
19.9.2016 15:56

R15u60d32o17l70f 17P83e45k93á65r28e40k 9262121959653

Jistě! Bylo to supr, jen se "dávilo" město... Matko Přírodo!

0/−1
19.9.2016 23:37

T80o95m31á46š 71B97o87l83e67s76l37a84v 1332501762388

Od Chrudimi to stálo hlavně proto, že se zde sbíhaly dva pruhy, od Dukly a od Chrudimi. Navíc to zpomalovala auta odbočující nahoru na nadjezd od Hradce. Zpomalení z Dukly na Hradec zmizí, z Hradce na Chrudim též, takže zůstane pouze doprava Dukla - Chrudim, kde je provoz minimální, Hradec - nadjezd možná trošku horší, ale stále značně omezený a Chrudim - Hradec, kde budou auta plynuje odjíždět. Podle mého významné zlepšení, když není možné udělat mimoúrovňovou křižovatku. Nic kosmetického! ;-O

0/0
20.9.2016 10:19

A86l69e50š 25V33o54n70d77r71á60k 9870186955

Stejně je velká škoda, že se u Parama nepostavila klasická mimoúrovňová křižovatka, jak bylo původně plánováno. Takhle na čtyřproudovou komunikaci HK-Chrudim můžeme zapomenout – na věčné časy při jízdě od Chrudimi na Hradec budeme u Parama kroužit po kruháku...

+2/0
19.9.2016 12:04

J84i44ř14í 92K74o55c46u52r23e94k 6685874335298

Jo, tohle beru. Když už tam jsou stroje, když už je to rozkopané, tak udělat něco navíc, aby se do té křižovatky už nemuselo šahat, mi přijde naprosto logické a správné.

0/0
19.9.2016 11:33

Z86d48e16n18ě18k 41H76r62u87b24o35š 9255648713769

Rychlost výstavby tohoto úseku by měla být příkladem pro všechny ostatní stavby. Jediné co nechápu je, proč jsou na tom kruhovém objezdu ty dvě "vybouleniny", proč není v jedné rovině. V autě to problém není, ale na motorce to docela vyvádí z rovnováhy...

+1/0
19.9.2016 10:13

T75o93m36á36š 94B59o80l51e49s29l56a11v 1822501272378

Zvlnění je kvůli odtoku vody. Objezd je částečně ve svahu a navíc na něj teče poměrně velké množství vody z nadjezdu.

+1/0
19.9.2016 10:53

Z30d64e65n47ě57k 84H22r80u10b87o53š 9665518153609

Toto vysvětlení zní logicky, ale stejně si myslím, že to šlo vyřešit i lépe.

0/0
19.9.2016 11:05

T29o30m86á50š 28B92o93l95e92s90l88a35v 1652671222308

Nejspíš by zde šel menší sklon, jenže vody z nadjezdu bývá za deště opravdu enormní množství. Zase to vypadá zajímavě a možná to má i psychologický apsekt, kdy tudy nebudou auta lítat šílenou rychlostí skrz objezd.;-D

0/0
20.9.2016 10:23

A61l14e73š 18V87o43n17d20r38á46k 9510246235

Rychlost výstavby příkladem? Jelikož se nejedná o žádnou komplikovanou stavbu, určitě by se vše dalo zvládnout rychleji. Stejně tak podcenění potřebné šířky a zatížení provizorního mostu není zrovna příkladné...

0/0
19.9.2016 12:08

J58a91k97u81b 77N50o50v62á29k 9392854124711

pocitejte technologicke prestavky na zatvrdnuti betonu atd, pocitejte s neustalym vysokym provozem a take se zmenami vedeni dopravy a podobne. Ano, jde to postavit za pul roku, uplne bez provozu, ale za 3x vetsi penize

+3/0
19.9.2016 13:09

J71i50r64i 92D32o55m44i29n41i46k 1881108861210

Stavbařům určitě patří velký dík. Je to snad první velká stavba, na které se skutečně pracuje a to prakticky neustále a výsledky jsou viditelné každý den. R^

+7/0
19.9.2016 9:55

Z42d52e43n17e64k 56Š54i77t77i39n42a 2663848430785

Je to standard v ČR, jeden km = nejméně jeden rok, ale o Pardubicích to platí pětinásobně. To Paramo je ostuda ŘSD.

0/−2
19.9.2016 23:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.