Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cestu u pardubického Parama usnadní dříve opravený pruh i nové osvětlení

Okolí nové okružní křižovatky u pardubického Parama se stále mění. Silničáři začali v předstihu upravovat zavřený pruh staré silnice. Dříve možná zprovozní i další části přestavovaného úseku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44a89r68o41s44l44a62v 70R23y44c95h75t80á51ř 2114149979926

Mimoúrovňová křižovatka dvou frekventovaných silnic má běžně používané funkční řešení. Najdeme ho na dálnicích.

V Pardubicích jsme mistry světa v řešeních "po našem".

0/0
20.9.2016 22:56

J52a10n 59T57a91r23a87b17a 4856476699219

Vzhledem k tomu, že není (ani v plánu) žádný bypass ve směru od CR na HK, tak být ŘSD bych si s tou slibovanou průjezdností nijak nefandil. Zatím je situace katastrofální a z logiky věci to po "dokončení" o moc lepší nebude.

0/0
20.9.2016 17:24

R28u44d61o74l37f 24P39e62k16á61r58e32k 9112321979573

Jestli ta současná katastrofální situace nebude skutečně tím, že ta auta dnes prostě z toho kruháče nemají kam ve směru do HK "vyjet", že. Sice to bylo již několikrát zmiňováno, ale pro některé lidi je taková abstrakce příliš náročná...

+1/0
20.9.2016 23:20

Z64d93e60n65e69k 65Š82i39t65i85n97a 2553538360585

Samé kecy.

Tento monstrózní projekt u Parama trvá už 5 let a nic nevyřeší. Předražená stavba a a...nic. Jen ucpané komunikace.

Tranzitní dopravu vyřeší obchvaty. Na nádraží jeden v knihkupectví ve vizualizaci již sledují pár let.

Je to jako s D35. Samé žvásty politiků, ale v praxi vůbec nic.

Opět máme předvolební období.

Takže snad to osvětlení ??? Východní Čechy byly, jsou a budou vč. Pardubic jen tlacháním politiků. Politice a volbám zdar.

+1/−4
19.9.2016 21:12

J24i10r12i 25D60o23m16i23n85i73k 1441868901510

Právě se "vyjádřil" jeden z hospodkých žvanilů, kteří rozumí všemu a všechno by vyřešili šmahem....

0/−1
19.9.2016 22:22

Z37d56e68n25e40k 52Š91i85t14i50n62a 2603318190515

Pane kolego, místo nemístného komentáře dejte něco smysluplného do placu.

+1/0
19.9.2016 22:43

R26u83d19o78l13f 43P31e98k17á46r43e57k 9792741909353

Kdepak! Nic není hotového, ale Vy už víte, že je stavba předražená, a že nic neřeší... R^ A to Vaše rozbíhavé myšlení: Kecy - tranzit - knihkupectví - D35 - volby - osvětlení - Východní Čechy, to se jen tak nevidí...;-D Co na to berete?

+2/0
19.9.2016 23:47

J78i91r87i 37D39o39m40i23n83i65k 1381958601620

Ale zase splácat tolik témat do několia málo vět, to už je výkon . ;-D

0/0
19.9.2016 23:58

J10a91n 96T70a69r88a34b17a 4866176169569

Pane Šítino, pan Dominik je tu profláknutý pozitivním oslintáváním stávajícího a tedy nesmyslného řešení přetětí hlavního tahu CR->HK kruhovým miniaturním objezdem s intenzivním provozem v křižujících se trasách, buďte v klidu, ten pán je úplně mimo.

+1/0
20.9.2016 17:26

J61a77r95o93s22l20a22v 25R82y68c42h80t22á86ř 2534959949476

...a umíte něco jiného než urážet či trollit diskuzi?

0/0
20.9.2016 22:58

T15o34m47á53š 46B51o60l18e15s11l10a70v 1142801302818

Ať počítám, jak počítám, nějak mi těch 5 let nevychází. První stavební práce, neomezující dopravu, začaly v dubnu 2015. Až v květnu 2016 odstranili semafory a teprve v červenci částečně omezili dopravu... Kde je tedy těch 5 let monstróznosti?

0/0
20.9.2016 10:14

P76e61t26r 88S53e27i83d45n78e40r 1587251585813

Tenhle dopravní problém prostě v daném místě nemá řešení - ať se vyprojektuje a realizuje cokoliv . . .

Původní projekt vedení "hradubické" je starý 50 let a je tedy poplatný své době - především intenzitě provozu a přepravním proudům. V neposlední řadě je prostor limitován ze všech stran : dráha, letiště, polomrtvé Paramo . . .

Pokud si Pardubice mají ulevit od tranzitní dopravy (a doprava od Pardubic), je zapotřebí tranzit odklonit po novém mostě za Svítkovem !!

Tahle superbetonáž nic nevyřeší, nezrychlí, nezbaví město smogu a prachu a je jenom ztrátou času a peněz.

Až to někdo pochopí a udělá, pak si snad oddechneme . . .

+2/0
19.9.2016 17:44

J44i37r22i 49D12o81m19i17n40i53k 1421138151200

Hlavně, že to chápete Vy. Že jste se nepřihlásil do architektonické soutěže, mohl jste být "za vodou" pane experte ...

0/−2
19.9.2016 22:24

Z24d22e63n61e60k 40Š19i90t78i15n92a 2863508120745

Moje řeč viz příspěvky. Někteří to prostě nechápou a nepochopí.

0/0
19.9.2016 23:11

J16a91n 45T59a32r66a72b58a 4646786489729

No ano, máte pravdu. Bohužel o projektu a investicích rozhodují lidé s myšlením pana Dominika a to opravdu nemá naději na dobrý výsledek. Za kterýmikoli hranicemi ČR by tento nesmysl neprošel ani studií, v ČR je bohužel i realizován. Všude jinde by totiž ten kruhový objezd byl jedno patro nad hlavním tahem, nikoli ve stejné úrovni, navíc by byl umístěn asymetricky aby nekolidoval s ochranným pásmem železnice. A když se na místo podíváte shora, zjistíte že třetina toho řešení je hotová. Jen nějakého donkey napadlo ten zbytek natlačit dolů místo ho nechat nahoře. Výsledek už znáte.

0/0
20.9.2016 17:32

H68e31l72e55n49a 22P73a31r65d75u96b64s28k72á 1539572161551

Jsem místní, ale celé jsem to nějak nepochopila. Co se vlastně změnilo? Jenom to, že od HK se bude moct jet jedním pruhem rovnou na Chrudim. Ale od Chrudimi budou muset stejně všichni na kruhák, takže věčné kolony nezmizí. V podstatě jen kosmetická úprava stávajícího stavu, za těžký prachy.Rv

+2/−2
19.9.2016 12:15

J24i41ř17í 42K33o60u96b53a 6812535511

Další změna je zkapacitnění. Ovšem částečně pohlcené kruhákem, v tomto směru nelze než souhlasit s panem Vondrákem.

0/0
19.9.2016 13:07

J63a98k82u21b 67N49o68v16á59k 9532744764801

a můžete nám dopravní docentko ozřejmit, jak byste to provedla vy? Přes kruhák bude po dokončení jezdit jen ten, kdo jede o dukly / zavodiste na chrudim, pak ti, co jedou od chrudimi na hradec a ti, co jedou od hrace nahoru na duklu / zavodiste. Prakticky kruhák bude obsluhovat jen 3 z 6 moznych smeru provozu. Chytrejsi reseni proste neexistuje

+1/−1
19.9.2016 13:07

H18e39l94e79n40a 59P22a24r51d19u63b17s65k36á 1979212571951

A) Myslím, že se dá diskutovat i bez osobních invektiv.

B) Čekala jsem, že se za ty peníze vyřeší i největší problém paramáckého špuntu, tedy věčné kolony od Chrudimi. To se nepodařilo a na základě zvoleného a provedeného řešení už ani nepodaří. (Souhlas s panem Vondrákem.)

+3/−2
19.9.2016 14:44

R39u29d78o12l76f 23P53e60k32á83r51e56k 9122491639363

No, možná by bylo dobrý se tam jet nejdřív podívat...

+1/−1
19.9.2016 15:07

J34a92n 65T27a22r32a40b37a 4226896289139

No já se tam "dívám" téměř denně a bohužel musím potvrdit slova Heleny Pardubské. Ten kruháč je naprostý nesmysl.

+1/0
20.9.2016 17:34

J11a23k70u94b 11N56o44v56á11k 9152624814361

Odhadujete na základě čeho? Jednak na mimourovnove křížení není místo a druhak, zpomalení dopravy bude díky kruhaku a bypassu minimální. Od kruhaku už to pofrci. Proto se vás ptám, ale jen vás, nikoho dalšího. Máte lepší reseni?

0/0
19.9.2016 15:43

J79a36n 38T72a93r16a24b52a 4396116149549

Proč by nebylo místo, To kruhové šílenství co teď spáchali v úrovni terénu mělo být o osm metrů výš a pod ním rovná silnice od Chrudimi na Hradec. To je celé.

0/0
20.9.2016 17:37

J40a83k17u88b 51N89o85v93á49k 9582194224551

Už tu vidím ale davy lidí jak brblaji o utracene miliardě navíc

0/0
20.9.2016 18:10

J55a54n 14T17a34r28a39b83a 4896416959119

Ale huš, maximálně 100 milionů a to ještě při cenách v levelu Metrostav/Eurovia, u normálních stavařů 75. Což při průjezdu 30 000 vozidel za den a životnosti řešení 30 let je 0,37kč na jedno vozidlo a to nepočítám neděle a státní svátky, nepočítám ekonomické ztráty ze zdržených vozidel, nehod a zásahů policie a IZS....

A pořád bych dal přednost smysluplnému a fungujícímu řešení za 100mega než nefungujícímu nesmyslu za dvacet. To první je investice, to druhé vyhozené peníze.

0/0
20.9.2016 22:03

Z64d27e82n14e60k 71Š21i65t49i70n72a 2373668590255

Máte pravdu paní Heleno. Dopravní infrastruktura je nejen problém Paramo, ale Východních Čech paušálně. Přednádraží v PCE je toho důkazem.

Jen předvolební kecy politiků. Koho asi volit ???

0/−1
19.9.2016 23:09

J75i86ř86í 31K26o26z26á48k 8603193458

Od Chrudimi pojedouna kruhákjen ti, co budou pokračovat nahoru na nadjezd, ti co jedou na Duklu, pojedou bypassem, stejně tak od Dukly bude bypass. Co je na tom k nepochopení?

0/−1
19.9.2016 15:39

H14e82l74e70n49a 51P20a86r85d72u13b89s88k85á 1969562151831

Já to chápu, ale vždyť to je jen kosmetická úprava stávajícího stavu, kdy odbočující od Chrudimi na Duklu měli k dispozici svůj vlastní pruh (věčně prázdný, protože většina aut stejně jede rovně na Hradec). Prostě mi tam chybí možnost přímého průjezdu Chrudim - Hradec. Když byla celé prázdniny uzavírka odbočky na Duklu, tak se na HK jezdilo přímo, to bylo super, žádné kolony.

+1/−3
19.9.2016 15:56

R81u76d49o74l13f 62P95e13k19á78r84e47k 9772311939253

Jistě! Bylo to supr, jen se "dávilo" město... Matko Přírodo!

0/−1
19.9.2016 23:37

T67o38m90á77š 30B30o26l79e72s52l72a95v 1962451292698

Od Chrudimi to stálo hlavně proto, že se zde sbíhaly dva pruhy, od Dukly a od Chrudimi. Navíc to zpomalovala auta odbočující nahoru na nadjezd od Hradce. Zpomalení z Dukly na Hradec zmizí, z Hradce na Chrudim též, takže zůstane pouze doprava Dukla - Chrudim, kde je provoz minimální, Hradec - nadjezd možná trošku horší, ale stále značně omezený a Chrudim - Hradec, kde budou auta plynuje odjíždět. Podle mého významné zlepšení, když není možné udělat mimoúrovňovou křižovatku. Nic kosmetického! ;-O

0/0
20.9.2016 10:19

A20l63e78š 41V94o38n78d21r73á45k 9410416125

Stejně je velká škoda, že se u Parama nepostavila klasická mimoúrovňová křižovatka, jak bylo původně plánováno. Takhle na čtyřproudovou komunikaci HK-Chrudim můžeme zapomenout – na věčné časy při jízdě od Chrudimi na Hradec budeme u Parama kroužit po kruháku...

+2/0
19.9.2016 12:04

J93i80ř94í 73K27o67c64u36r63e60k 6605694125608

Jo, tohle beru. Když už tam jsou stroje, když už je to rozkopané, tak udělat něco navíc, aby se do té křižovatky už nemuselo šahat, mi přijde naprosto logické a správné.

0/0
19.9.2016 11:33

Z89d10e16n73ě59k 25H36r24u52b62o29š 9385588793139

Rychlost výstavby tohoto úseku by měla být příkladem pro všechny ostatní stavby. Jediné co nechápu je, proč jsou na tom kruhovém objezdu ty dvě "vybouleniny", proč není v jedné rovině. V autě to problém není, ale na motorce to docela vyvádí z rovnováhy...

+1/0
19.9.2016 10:13

T84o88m83á76š 33B57o90l10e33s27l60a14v 1832101272798

Zvlnění je kvůli odtoku vody. Objezd je částečně ve svahu a navíc na něj teče poměrně velké množství vody z nadjezdu.

+1/0
19.9.2016 10:53

Z34d36e28n30ě73k 39H67r81u86b21o79š 9375428533879

Toto vysvětlení zní logicky, ale stejně si myslím, že to šlo vyřešit i lépe.

0/0
19.9.2016 11:05

T19o84m32á77š 71B75o92l77e12s97l98a81v 1552971202528

Nejspíš by zde šel menší sklon, jenže vody z nadjezdu bývá za deště opravdu enormní množství. Zase to vypadá zajímavě a možná to má i psychologický apsekt, kdy tudy nebudou auta lítat šílenou rychlostí skrz objezd.;-D

0/0
20.9.2016 10:23

A23l35e81š 93V12o39n58d39r55á30k 9120896225

Rychlost výstavby příkladem? Jelikož se nejedná o žádnou komplikovanou stavbu, určitě by se vše dalo zvládnout rychleji. Stejně tak podcenění potřebné šířky a zatížení provizorního mostu není zrovna příkladné...

0/0
19.9.2016 12:08

J77a63k67u79b 38N51o29v60á31k 9542134414571

pocitejte technologicke prestavky na zatvrdnuti betonu atd, pocitejte s neustalym vysokym provozem a take se zmenami vedeni dopravy a podobne. Ano, jde to postavit za pul roku, uplne bez provozu, ale za 3x vetsi penize

+3/0
19.9.2016 13:09

J26i31r74i 57D21o82m75i68n65i12k 1591588851780

Stavbařům určitě patří velký dík. Je to snad první velká stavba, na které se skutečně pracuje a to prakticky neustále a výsledky jsou viditelné každý den. R^

+7/0
19.9.2016 9:55

Z35d92e32n50e73k 12Š65i34t44i40n12a 2273568900905

Je to standard v ČR, jeden km = nejméně jeden rok, ale o Pardubicích to platí pětinásobně. To Paramo je ostuda ŘSD.

0/−2
19.9.2016 23:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.