Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cestu u pardubického Parama usnadní dříve opravený pruh i nové osvětlení

Okolí nové okružní křižovatky u pardubického Parama se stále mění. Silničáři začali v předstihu upravovat zavřený pruh staré silnice. Dříve možná zprovozní i další části přestavovaného úseku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91a44r15o73s88l33a25v 58R81y72c63h81t28á34ř 2964419499976

Mimoúrovňová křižovatka dvou frekventovaných silnic má běžně používané funkční řešení. Najdeme ho na dálnicích.

V Pardubicích jsme mistry světa v řešeních "po našem".

0/0
20.9.2016 22:56

J15a11n 67T93a69r12a91b43a 4526756819149

Vzhledem k tomu, že není (ani v plánu) žádný bypass ve směru od CR na HK, tak být ŘSD bych si s tou slibovanou průjezdností nijak nefandil. Zatím je situace katastrofální a z logiky věci to po "dokončení" o moc lepší nebude.

0/0
20.9.2016 17:24

R58u59d85o45l38f 97P57e52k19á72r54e28k 9542111419203

Jestli ta současná katastrofální situace nebude skutečně tím, že ta auta dnes prostě z toho kruháče nemají kam ve směru do HK "vyjet", že. Sice to bylo již několikrát zmiňováno, ale pro některé lidi je taková abstrakce příliš náročná...

+1/0
20.9.2016 23:20

Z98d22e74n94e14k 98Š78i62t97i89n76a 2203138860415

Samé kecy.

Tento monstrózní projekt u Parama trvá už 5 let a nic nevyřeší. Předražená stavba a a...nic. Jen ucpané komunikace.

Tranzitní dopravu vyřeší obchvaty. Na nádraží jeden v knihkupectví ve vizualizaci již sledují pár let.

Je to jako s D35. Samé žvásty politiků, ale v praxi vůbec nic.

Opět máme předvolební období.

Takže snad to osvětlení ??? Východní Čechy byly, jsou a budou vč. Pardubic jen tlacháním politiků. Politice a volbám zdar.

+1/−4
19.9.2016 21:12

J81i16r16i 90D59o32m67i48n60i12k 1501498621910

Právě se "vyjádřil" jeden z hospodkých žvanilů, kteří rozumí všemu a všechno by vyřešili šmahem....

0/−1
19.9.2016 22:22

Z94d49e50n56e89k 11Š41i75t68i38n63a 2553858660755

Pane kolego, místo nemístného komentáře dejte něco smysluplného do placu.

+1/0
19.9.2016 22:43

R98u67d75o97l68f 67P86e72k94á34r29e49k 9892171569533

Kdepak! Nic není hotového, ale Vy už víte, že je stavba předražená, a že nic neřeší... R^ A to Vaše rozbíhavé myšlení: Kecy - tranzit - knihkupectví - D35 - volby - osvětlení - Východní Čechy, to se jen tak nevidí...;-D Co na to berete?

+2/0
19.9.2016 23:47

J96i37r22i 45D97o81m70i61n39i50k 1791738401310

Ale zase splácat tolik témat do několia málo vět, to už je výkon . ;-D

0/0
19.9.2016 23:58

J30a67n 22T61a92r35a51b81a 4866926359819

Pane Šítino, pan Dominik je tu profláknutý pozitivním oslintáváním stávajícího a tedy nesmyslného řešení přetětí hlavního tahu CR->HK kruhovým miniaturním objezdem s intenzivním provozem v křižujících se trasách, buďte v klidu, ten pán je úplně mimo.

+1/0
20.9.2016 17:26

J63a82r93o76s22l36a78v 31R17y11c88h39t63á63ř 2684939379166

...a umíte něco jiného než urážet či trollit diskuzi?

0/0
20.9.2016 22:58

T37o45m92á31š 93B96o28l31e94s93l59a70v 1852401582158

Ať počítám, jak počítám, nějak mi těch 5 let nevychází. První stavební práce, neomezující dopravu, začaly v dubnu 2015. Až v květnu 2016 odstranili semafory a teprve v červenci částečně omezili dopravu... Kde je tedy těch 5 let monstróznosti?

0/0
20.9.2016 10:14

P55e88t97r 55S56e12i61d13n51e98r 1597201725633

Tenhle dopravní problém prostě v daném místě nemá řešení - ať se vyprojektuje a realizuje cokoliv . . .

Původní projekt vedení "hradubické" je starý 50 let a je tedy poplatný své době - především intenzitě provozu a přepravním proudům. V neposlední řadě je prostor limitován ze všech stran : dráha, letiště, polomrtvé Paramo . . .

Pokud si Pardubice mají ulevit od tranzitní dopravy (a doprava od Pardubic), je zapotřebí tranzit odklonit po novém mostě za Svítkovem !!

Tahle superbetonáž nic nevyřeší, nezrychlí, nezbaví město smogu a prachu a je jenom ztrátou času a peněz.

Až to někdo pochopí a udělá, pak si snad oddechneme . . .

+2/0
19.9.2016 17:44

J71i86r22i 91D65o29m53i27n89i72k 1811248181570

Hlavně, že to chápete Vy. Že jste se nepřihlásil do architektonické soutěže, mohl jste být "za vodou" pane experte ...

0/−2
19.9.2016 22:24

Z35d23e51n27e53k 33Š14i63t47i47n18a 2803888890695

Moje řeč viz příspěvky. Někteří to prostě nechápou a nepochopí.

0/0
19.9.2016 23:11

J89a55n 28T71a83r31a94b98a 4976276659499

No ano, máte pravdu. Bohužel o projektu a investicích rozhodují lidé s myšlením pana Dominika a to opravdu nemá naději na dobrý výsledek. Za kterýmikoli hranicemi ČR by tento nesmysl neprošel ani studií, v ČR je bohužel i realizován. Všude jinde by totiž ten kruhový objezd byl jedno patro nad hlavním tahem, nikoli ve stejné úrovni, navíc by byl umístěn asymetricky aby nekolidoval s ochranným pásmem železnice. A když se na místo podíváte shora, zjistíte že třetina toho řešení je hotová. Jen nějakého donkey napadlo ten zbytek natlačit dolů místo ho nechat nahoře. Výsledek už znáte.

0/0
20.9.2016 17:32

H36e44l79e65n82a 29P46a94r93d72u46b67s54k20á 1479812581531

Jsem místní, ale celé jsem to nějak nepochopila. Co se vlastně změnilo? Jenom to, že od HK se bude moct jet jedním pruhem rovnou na Chrudim. Ale od Chrudimi budou muset stejně všichni na kruhák, takže věčné kolony nezmizí. V podstatě jen kosmetická úprava stávajícího stavu, za těžký prachy.Rv

+2/−2
19.9.2016 12:15

J21i71ř38í 98K12o90u68b88a 6842515901

Další změna je zkapacitnění. Ovšem částečně pohlcené kruhákem, v tomto směru nelze než souhlasit s panem Vondrákem.

0/0
19.9.2016 13:07

J55a28k54u16b 48N24o21v13á37k 9252154694321

a můžete nám dopravní docentko ozřejmit, jak byste to provedla vy? Přes kruhák bude po dokončení jezdit jen ten, kdo jede o dukly / zavodiste na chrudim, pak ti, co jedou od chrudimi na hradec a ti, co jedou od hrace nahoru na duklu / zavodiste. Prakticky kruhák bude obsluhovat jen 3 z 6 moznych smeru provozu. Chytrejsi reseni proste neexistuje

+1/−1
19.9.2016 13:07

H94e60l55e35n26a 76P84a60r25d67u21b31s25k71á 1519652801371

A) Myslím, že se dá diskutovat i bez osobních invektiv.

B) Čekala jsem, že se za ty peníze vyřeší i největší problém paramáckého špuntu, tedy věčné kolony od Chrudimi. To se nepodařilo a na základě zvoleného a provedeného řešení už ani nepodaří. (Souhlas s panem Vondrákem.)

+3/−2
19.9.2016 14:44

R77u16d18o31l54f 21P35e64k41á43r43e41k 9232821559323

No, možná by bylo dobrý se tam jet nejdřív podívat...

+1/−1
19.9.2016 15:07

J38a78n 95T17a42r59a35b24a 4706666399479

No já se tam "dívám" téměř denně a bohužel musím potvrdit slova Heleny Pardubské. Ten kruháč je naprostý nesmysl.

+1/0
20.9.2016 17:34

J36a91k95u40b 84N59o34v42á54k 9882514334791

Odhadujete na základě čeho? Jednak na mimourovnove křížení není místo a druhak, zpomalení dopravy bude díky kruhaku a bypassu minimální. Od kruhaku už to pofrci. Proto se vás ptám, ale jen vás, nikoho dalšího. Máte lepší reseni?

0/0
19.9.2016 15:43

J14a50n 29T29a80r34a78b18a 4416256299369

Proč by nebylo místo, To kruhové šílenství co teď spáchali v úrovni terénu mělo být o osm metrů výš a pod ním rovná silnice od Chrudimi na Hradec. To je celé.

0/0
20.9.2016 17:37

J11a41k69u72b 58N95o39v50á68k 9352924174511

Už tu vidím ale davy lidí jak brblaji o utracene miliardě navíc

0/0
20.9.2016 18:10

J45a82n 96T95a96r95a34b17a 4646186789319

Ale huš, maximálně 100 milionů a to ještě při cenách v levelu Metrostav/Eurovia, u normálních stavařů 75. Což při průjezdu 30 000 vozidel za den a životnosti řešení 30 let je 0,37kč na jedno vozidlo a to nepočítám neděle a státní svátky, nepočítám ekonomické ztráty ze zdržených vozidel, nehod a zásahů policie a IZS....

A pořád bych dal přednost smysluplnému a fungujícímu řešení za 100mega než nefungujícímu nesmyslu za dvacet. To první je investice, to druhé vyhozené peníze.

0/0
20.9.2016 22:03

Z73d51e46n57e23k 56Š83i64t24i65n33a 2333108830255

Máte pravdu paní Heleno. Dopravní infrastruktura je nejen problém Paramo, ale Východních Čech paušálně. Přednádraží v PCE je toho důkazem.

Jen předvolební kecy politiků. Koho asi volit ???

0/−1
19.9.2016 23:09

J92i37ř50í 63K81o92z35á73k 8813433348

Od Chrudimi pojedouna kruhákjen ti, co budou pokračovat nahoru na nadjezd, ti co jedou na Duklu, pojedou bypassem, stejně tak od Dukly bude bypass. Co je na tom k nepochopení?

0/−1
19.9.2016 15:39

H43e29l31e39n76a 34P14a63r78d74u64b97s31k77á 1799602661801

Já to chápu, ale vždyť to je jen kosmetická úprava stávajícího stavu, kdy odbočující od Chrudimi na Duklu měli k dispozici svůj vlastní pruh (věčně prázdný, protože většina aut stejně jede rovně na Hradec). Prostě mi tam chybí možnost přímého průjezdu Chrudim - Hradec. Když byla celé prázdniny uzavírka odbočky na Duklu, tak se na HK jezdilo přímo, to bylo super, žádné kolony.

+1/−3
19.9.2016 15:56

R67u41d72o73l94f 49P90e71k80á38r66e91k 9582211829403

Jistě! Bylo to supr, jen se "dávilo" město... Matko Přírodo!

0/−1
19.9.2016 23:37

T22o58m30á94š 43B92o55l75e79s61l24a62v 1842641592248

Od Chrudimi to stálo hlavně proto, že se zde sbíhaly dva pruhy, od Dukly a od Chrudimi. Navíc to zpomalovala auta odbočující nahoru na nadjezd od Hradce. Zpomalení z Dukly na Hradec zmizí, z Hradce na Chrudim též, takže zůstane pouze doprava Dukla - Chrudim, kde je provoz minimální, Hradec - nadjezd možná trošku horší, ale stále značně omezený a Chrudim - Hradec, kde budou auta plynuje odjíždět. Podle mého významné zlepšení, když není možné udělat mimoúrovňovou křižovatku. Nic kosmetického! ;-O

0/0
20.9.2016 10:19

A55l23e25š 62V66o12n56d57r43á37k 9420426825

Stejně je velká škoda, že se u Parama nepostavila klasická mimoúrovňová křižovatka, jak bylo původně plánováno. Takhle na čtyřproudovou komunikaci HK-Chrudim můžeme zapomenout – na věčné časy při jízdě od Chrudimi na Hradec budeme u Parama kroužit po kruháku...

+2/0
19.9.2016 12:04

J50i17ř72í 48K20o94c49u47r18e59k 6725964785278

Jo, tohle beru. Když už tam jsou stroje, když už je to rozkopané, tak udělat něco navíc, aby se do té křižovatky už nemuselo šahat, mi přijde naprosto logické a správné.

0/0
19.9.2016 11:33

Z29d69e39n57ě28k 52H12r41u44b65o69š 9255588913289

Rychlost výstavby tohoto úseku by měla být příkladem pro všechny ostatní stavby. Jediné co nechápu je, proč jsou na tom kruhovém objezdu ty dvě "vybouleniny", proč není v jedné rovině. V autě to problém není, ale na motorce to docela vyvádí z rovnováhy...

+1/0
19.9.2016 10:13

T47o84m58á28š 43B46o78l73e54s22l25a49v 1292161742168

Zvlnění je kvůli odtoku vody. Objezd je částečně ve svahu a navíc na něj teče poměrně velké množství vody z nadjezdu.

+1/0
19.9.2016 10:53

Z13d92e14n76ě40k 24H67r13u84b63o96š 9155408143539

Toto vysvětlení zní logicky, ale stejně si myslím, že to šlo vyřešit i lépe.

0/0
19.9.2016 11:05

T34o33m87á25š 41B34o21l30e97s84l32a60v 1822721402858

Nejspíš by zde šel menší sklon, jenže vody z nadjezdu bývá za deště opravdu enormní množství. Zase to vypadá zajímavě a možná to má i psychologický apsekt, kdy tudy nebudou auta lítat šílenou rychlostí skrz objezd.;-D

0/0
20.9.2016 10:23

A90l24e58š 93V18o55n97d23r70á54k 9430606405

Rychlost výstavby příkladem? Jelikož se nejedná o žádnou komplikovanou stavbu, určitě by se vše dalo zvládnout rychleji. Stejně tak podcenění potřebné šířky a zatížení provizorního mostu není zrovna příkladné...

0/0
19.9.2016 12:08

J61a24k75u49b 80N21o94v93á81k 9862904714681

pocitejte technologicke prestavky na zatvrdnuti betonu atd, pocitejte s neustalym vysokym provozem a take se zmenami vedeni dopravy a podobne. Ano, jde to postavit za pul roku, uplne bez provozu, ale za 3x vetsi penize

+3/0
19.9.2016 13:09

J91i56r41i 38D44o51m11i90n66i28k 1491888931400

Stavbařům určitě patří velký dík. Je to snad první velká stavba, na které se skutečně pracuje a to prakticky neustále a výsledky jsou viditelné každý den. R^

+7/0
19.9.2016 9:55

Z25d41e27n27e63k 66Š85i46t54i70n46a 2173328580745

Je to standard v ČR, jeden km = nejméně jeden rok, ale o Pardubicích to platí pětinásobně. To Paramo je ostuda ŘSD.

0/−2
19.9.2016 23:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.