- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z hlediska cestujícího a plátce daní je to šlendrián.
I ty vlnovky na D47 / D1 se dají zdůvodnit. I tzv. technologické přestávky na stavbách.
Možná by mohl navrhnout někdo nějakou vyšetřovací komisi.
Pán je koukám expert jak na silniční, tak i tentokrát na železniční dopravu. Tohle není žádná D47. Doporučoval bych si o tom něco přečíst, pokud ne, tak alespoň komentář od Jana Valoucha, kde to poměrně laicky podal, takže to možná pochopíte i vy.
Rozumný krok. Za pár měsíců provozu se trať usadí, na kolejích doladí profil. A pokud ji pak v poloze dané praktickou zátěží podbijete a přebroušením dorovnáte případnou vlnkovitost, značně to zvýší komfort (hluk, vibrace) i trvanlivost. Bohužel je spíš zvykem to co nejlevněji postavit, předat a dál se nestarat dokud se to znovu (celkem brzy) nerozpadne.