Diskuze

Pardubické nádraží překlene lávka, stavět se začne zhruba za dva roky

Sídliště Dukla spojí se severní částí Pardubic lávka, která přemostí pardubické nádraží. Rozhodli o tom radní města a zároveň schválili zpracování studie. Vypracuje ji společnost Prodin, hotová by měla být do konce roku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Za cenu projektu by se dala lávka téměř dostavět - pylony už stojí . . . !

K čemu páté nástupiště ? Stačil by koridor bez peronu pro nákladní vlaky, aby cestující při čekání na třetím nástupišti nemuseli polykat prach. Ale to je moc levné a jednoduché řešení, které ani nepotřebuje projekt . . .

A ještě jedna výtka - nevím, zda-li se lávky dožiji, ale docela mě baví představa výtahu na každém nástupišti, když dále na cestující číhají kamenné schody ! Kdy se cestující veřejnost dočká modernizace, tzn.schodů pojízdných ? (Už i v Plzni dokázali pojízdné schody pořídít za peníze z EU, a to na hliněném nástupišti ;-)).

0 0
možnosti
ZS

Jako obchvaty Pardubic, chodníky na 17. listopadu a od nádraží do středu města, přednádraží a další vznešené projekty jako tunel u Zelené brány se realizují jako ta lávka už nejméně 40 let.

Jaká další politická strana si před volbami vytýčí další vznešený cíle ??

0 0
možnosti
RV

Páté nástupiště? Jestli potřebují nástupiště kvůli dvěma kolejím, tak ať raději zrekonstruují 1A, tam jsou dvě koleje, z toho jedna se využívá občas a druhá vůbec. Nechá se to pro hradeckou trasu a ušetří se za výstavbu nového. To už pak rovnou můžou vedle lávky udělat i podchod.

1 0
možnosti
LR

L36u53d26v22í28k 37R92a52k

25. 8. 2016 7:59

Ta lávka se plánuje už 25 let, dokonce byly vystavěny už pilíře, ale pak ? no nic jak je v PU zvykem. Vždyť se podívejte co vše se za 26 let vybudovalo v ostatních krajských, ale i menších městech. Pardubice a jejich politici a úředníci jsou nějak "začarováni".;-(

3 0
možnosti
JV

A zase bez soutěže. Co když ten projektant, kterej za svý služby chtěl 2,6 miliony byl schopnej navrhnout konstrukci lávky, která by byla levnější nebo lepší?

2 0
možnosti
JK

Jedno plus: Není to Bögl a Kysl. A za Husáka bylo pozdě.

2 0
možnosti
AH

Pod vedením paní Dvořáčkové se vypisují jenom studie - Atletický stadion na Dukle,

studie Letního stadionu vedle zimáku - několikrát, teď studie lávky na Duklu

Proč se zrovna nevypíše kompletní projekt na konkrétní dílo a peníze za studie by se ušetřily? Nehledě na úsporu času.

Každý soukromý investor by to zadal asi takto: Mám takovou a takovou představu , mám na to tolik a tolik peněz a chci to mít hotovo za x měsíců.

Za současného vedení se nepostavilo nic a nemyslím si ,že se to změní.

3 0
možnosti
JV

Protože bez studie nemáte žádný konkrétní dílo? Na jaký konkrétní dílo byste chtěl dělat projekt? To si má tu lávku Dvořáčková vymyslet sama?

0 0
možnosti
MP

Zase nejlacinější nabídka - jako vždy

1 0
možnosti
HP

Hmmmm, za dva roky... A není to brzy, Antone Pavloviči?

8 0
možnosti
RH

tato utopie je stará jak Pardubice,to je jako se řeší jakto udělat aby vlaky od chrudimi nemuseli couvatRv;-(

2 0
možnosti
PK

No ježe s těmi vlaky je to fakt problém, ta lávka tam mohla být už 25 let.

1 0
možnosti