Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubické nádraží překlene lávka, stavět se začne zhruba za dva roky

Sídliště Dukla spojí se severní částí Pardubic lávka, která přemostí pardubické nádraží. Rozhodli o tom radní města a zároveň schválili zpracování studie. Vypracuje ji společnost Prodin, hotová by měla být do konce roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P73e38t81r 39S77e40i86d89n53e56r 1897131245293

Za cenu projektu by se dala lávka téměř dostavět - pylony už stojí . . . !

K čemu páté nástupiště ? Stačil by koridor bez peronu pro nákladní vlaky, aby cestující při čekání na třetím nástupišti nemuseli polykat prach. Ale to je moc levné a jednoduché řešení, které ani nepotřebuje projekt . . .

A ještě jedna výtka - nevím, zda-li se lávky dožiji, ale docela mě baví představa výtahu na každém nástupišti, když dále na cestující číhají kamenné schody ! Kdy se cestující veřejnost dočká modernizace, tzn.schodů pojízdných ? (Už i v Plzni dokázali pojízdné schody pořídít za peníze z EU, a to na hliněném nástupišti ;-)).

0/0
29.8.2016 21:54

Z65d63e97n33e17k 13Š84i83t15i97n23a 2723518680975

Jako obchvaty Pardubic, chodníky na 17. listopadu a od nádraží do středu města, přednádraží a další vznešené projekty jako tunel u Zelené brány se realizují jako ta lávka už nejméně 40 let.

Jaká další politická strana si před volbami vytýčí další vznešený cíle ??

0/0
25.8.2016 22:24

R11o26b61e49r17t 79V81a38l18e67n78t63a 6336899347644

Páté nástupiště? Jestli potřebují nástupiště kvůli dvěma kolejím, tak ať raději zrekonstruují 1A, tam jsou dvě koleje, z toho jedna se využívá občas a druhá vůbec. Nechá se to pro hradeckou trasu a ušetří se za výstavbu nového. To už pak rovnou můžou vedle lávky udělat i podchod.

+1/0
25.8.2016 8:51

L31u16d31v34í48k 26R95a45k 8135971964374

Ta lávka se plánuje už 25 let, dokonce byly vystavěny už pilíře, ale pak ? no nic jak je v PU zvykem. Vždyť se podívejte co vše se za 26 let vybudovalo v ostatních krajských, ale i menších městech. Pardubice a jejich politici a úředníci jsou nějak "začarováni".;-(

+3/0
25.8.2016 7:59

J76a47n 42V17o57j17t86í88š69e28k 6402551825346

A zase bez soutěže. Co když ten projektant, kterej za svý služby chtěl 2,6 miliony byl schopnej navrhnout konstrukci lávky, která by byla levnější nebo lepší?

+2/0
25.8.2016 0:18

J88i64ř38í 48K61o93c79u43r91e66k 6305444585838

Jedno plus: Není to Bögl a Kysl. A za Husáka bylo pozdě.

+2/0
24.8.2016 21:35

A30l26e46š 18H81o54r61č70i35č71k16a 1266135451935

Pod vedením paní Dvořáčkové se vypisují jenom studie - Atletický stadion na Dukle,

studie Letního stadionu vedle zimáku - několikrát, teď studie lávky na Duklu

Proč se zrovna nevypíše kompletní projekt na konkrétní dílo a peníze za studie by se ušetřily? Nehledě na úsporu času.

Každý soukromý investor by to zadal asi takto: Mám takovou a takovou představu , mám na to tolik a tolik peněz a chci to mít hotovo za x měsíců.

Za současného vedení se nepostavilo nic a nemyslím si ,že se to změní.

+3/0
24.8.2016 19:25

J13a74n 74V50o24j36t40í17š63e46k 6132561435546

Protože bez studie nemáte žádný konkrétní dílo? Na jaký konkrétní dílo byste chtěl dělat projekt? To si má tu lávku Dvořáčková vymyslet sama?

0/0
25.8.2016 0:19

M74i85l23o57š 12P67r53á80z31n72ý 5384729280388

Zase nejlacinější nabídka - jako vždy

+1/0
24.8.2016 18:35

H66e41l44e89n44a 48P88a91r55d92u44b56s89k18á 1819712781961

Hmmmm, za dva roky... A není to brzy, Antone Pavloviči?

+8/0
24.8.2016 16:45

R27a25d60e84k 92H68a11ň76á50č31e52k 5113220504183

tato utopie je stará jak Pardubice,to je jako se řeší jakto udělat aby vlaky od chrudimi nemuseli couvatRv;-(

+2/0
24.8.2016 16:36

P12a50v32l11a 22K22v93a64p82i40l29o23v54á 7779448984597

No ježe s těmi vlaky je to fakt problém, ta lávka tam mohla být už 25 let.

+1/0
24.8.2016 17:54

J93a41n 54H12á77j80e48k 2756886663975

A vlaky jsou vyřešeny:

http://pardubice.idnes.cz/chrudim-a-pardubice-ma-spojit-nova-zeleznicni-trat-za-2-2-miliardy-pxf-/pardubice-zpravy.aspx?c=A160307_2230678_pardubice-zpravy_jah

0/0
24.8.2016 19:38

J67i48ř53í 80K92o48c87u67r59e69k 6665844335598

Jo tohle by fungovat mohlo, jde to mímoúrovňově přes koridor. Zbývá "maličkost" - postavit to.

+1/0
24.8.2016 21:29

R77o53b72e54r55t 98V15a32l91e17n80t94a 6156349687824

Pokud by se zachovala frekvence spojů, tak to uvítám, jelikož do průmyslové oblasti dojíždím za prací. Pak by to ale chtělo posílit spoje osobáků na Kolín, protože zatímco na HK jezdí spoje 2x za hodinu a většinou poloprázdné, na Kolín jezdí osobáky jednou za hodinu plné...a to jde prosím o hlavní železniční uzel...

0/0
25.8.2016 8:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.