Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubické nádraží překlene lávka, stavět se začne zhruba za dva roky

Sídliště Dukla spojí se severní částí Pardubic lávka, která přemostí pardubické nádraží. Rozhodli o tom radní města a zároveň schválili zpracování studie. Vypracuje ji společnost Prodin, hotová by měla být do konce roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P45e42t68r 36S87e88i35d18n38e45r 1417981525403

Za cenu projektu by se dala lávka téměř dostavět - pylony už stojí . . . !

K čemu páté nástupiště ? Stačil by koridor bez peronu pro nákladní vlaky, aby cestující při čekání na třetím nástupišti nemuseli polykat prach. Ale to je moc levné a jednoduché řešení, které ani nepotřebuje projekt . . .

A ještě jedna výtka - nevím, zda-li se lávky dožiji, ale docela mě baví představa výtahu na každém nástupišti, když dále na cestující číhají kamenné schody ! Kdy se cestující veřejnost dočká modernizace, tzn.schodů pojízdných ? (Už i v Plzni dokázali pojízdné schody pořídít za peníze z EU, a to na hliněném nástupišti ;-)).

0/0
29.8.2016 21:54

Z36d10e22n71e76k 20Š22i66t35i91n95a 2843208510635

Jako obchvaty Pardubic, chodníky na 17. listopadu a od nádraží do středu města, přednádraží a další vznešené projekty jako tunel u Zelené brány se realizují jako ta lávka už nejméně 40 let.

Jaká další politická strana si před volbami vytýčí další vznešený cíle ??

0/0
25.8.2016 22:24

R77o16b90e18r48t 32V20a98l54e32n90t59a 6866879717664

Páté nástupiště? Jestli potřebují nástupiště kvůli dvěma kolejím, tak ať raději zrekonstruují 1A, tam jsou dvě koleje, z toho jedna se využívá občas a druhá vůbec. Nechá se to pro hradeckou trasu a ušetří se za výstavbu nového. To už pak rovnou můžou vedle lávky udělat i podchod.

+1/0
25.8.2016 8:51

L43u25d24v86í92k 22R20a59k 8465481784164

Ta lávka se plánuje už 25 let, dokonce byly vystavěny už pilíře, ale pak ? no nic jak je v PU zvykem. Vždyť se podívejte co vše se za 26 let vybudovalo v ostatních krajských, ale i menších městech. Pardubice a jejich politici a úředníci jsou nějak "začarováni".;-(

+3/0
25.8.2016 7:59

J75a40n 13V77o83j53t59í38š50e89k 6132171265106

A zase bez soutěže. Co když ten projektant, kterej za svý služby chtěl 2,6 miliony byl schopnej navrhnout konstrukci lávky, která by byla levnější nebo lepší?

+2/0
25.8.2016 0:18

J66i49ř84í 59K34o78c63u35r61e68k 6945644695658

Jedno plus: Není to Bögl a Kysl. A za Husáka bylo pozdě.

+2/0
24.8.2016 21:35

A95l40e70š 98H52o13r32č23i28č23k75a 1426375421255

Pod vedením paní Dvořáčkové se vypisují jenom studie - Atletický stadion na Dukle,

studie Letního stadionu vedle zimáku - několikrát, teď studie lávky na Duklu

Proč se zrovna nevypíše kompletní projekt na konkrétní dílo a peníze za studie by se ušetřily? Nehledě na úsporu času.

Každý soukromý investor by to zadal asi takto: Mám takovou a takovou představu , mám na to tolik a tolik peněz a chci to mít hotovo za x měsíců.

Za současného vedení se nepostavilo nic a nemyslím si ,že se to změní.

+3/0
24.8.2016 19:25

J53a22n 16V69o91j55t69í73š86e23k 6102521495786

Protože bez studie nemáte žádný konkrétní dílo? Na jaký konkrétní dílo byste chtěl dělat projekt? To si má tu lávku Dvořáčková vymyslet sama?

0/0
25.8.2016 0:19

M44i81l28o82š 93P42r19á28z14n64ý 5224779520318

Zase nejlacinější nabídka - jako vždy

+1/0
24.8.2016 18:35

H71e83l90e50n30a 20P17a56r88d94u76b19s35k66á 1839842521601

Hmmmm, za dva roky... A není to brzy, Antone Pavloviči?

+8/0
24.8.2016 16:45

R81a44d82e41k 56H59a43ň98á15č34e17k 5513560244133

tato utopie je stará jak Pardubice,to je jako se řeší jakto udělat aby vlaky od chrudimi nemuseli couvatRv;-(

+2/0
24.8.2016 16:36

P48a11v12l31a 59K31v39a70p87i92l33o15v83á 7179528434287

No ježe s těmi vlaky je to fakt problém, ta lávka tam mohla být už 25 let.

+1/0
24.8.2016 17:54

J21a61n 94H17á47j40e37k 2416166313145

A vlaky jsou vyřešeny:

http://pardubice.idnes.cz/chrudim-a-pardubice-ma-spojit-nova-zeleznicni-trat-za-2-2-miliardy-pxf-/pardubice-zpravy.aspx?c=A160307_2230678_pardubice-zpravy_jah

0/0
24.8.2016 19:38

J82i48ř46í 47K62o16c86u64r81e62k 6925394525728

Jo tohle by fungovat mohlo, jde to mímoúrovňově přes koridor. Zbývá "maličkost" - postavit to.

+1/0
24.8.2016 21:29

R94o47b32e53r58t 91V62a90l88e40n94t29a 6946109707734

Pokud by se zachovala frekvence spojů, tak to uvítám, jelikož do průmyslové oblasti dojíždím za prací. Pak by to ale chtělo posílit spoje osobáků na Kolín, protože zatímco na HK jezdí spoje 2x za hodinu a většinou poloprázdné, na Kolín jezdí osobáky jednou za hodinu plné...a to jde prosím o hlavní železniční uzel...

0/0
25.8.2016 8:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.