Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubické nádraží překlene lávka, stavět se začne zhruba za dva roky

Sídliště Dukla spojí se severní částí Pardubic lávka, která přemostí pardubické nádraží. Rozhodli o tom radní města a zároveň schválili zpracování studie. Vypracuje ji společnost Prodin, hotová by měla být do konce roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P81e65t29r 96S92e31i87d27n92e45r 1217261385653

Za cenu projektu by se dala lávka téměř dostavět - pylony už stojí . . . !

K čemu páté nástupiště ? Stačil by koridor bez peronu pro nákladní vlaky, aby cestující při čekání na třetím nástupišti nemuseli polykat prach. Ale to je moc levné a jednoduché řešení, které ani nepotřebuje projekt . . .

A ještě jedna výtka - nevím, zda-li se lávky dožiji, ale docela mě baví představa výtahu na každém nástupišti, když dále na cestující číhají kamenné schody ! Kdy se cestující veřejnost dočká modernizace, tzn.schodů pojízdných ? (Už i v Plzni dokázali pojízdné schody pořídít za peníze z EU, a to na hliněném nástupišti ;-)).

0/0
29.8.2016 21:54

Z54d77e22n11e65k 72Š59i53t27i63n86a 2173208720755

Jako obchvaty Pardubic, chodníky na 17. listopadu a od nádraží do středu města, přednádraží a další vznešené projekty jako tunel u Zelené brány se realizují jako ta lávka už nejméně 40 let.

Jaká další politická strana si před volbami vytýčí další vznešený cíle ??

0/0
25.8.2016 22:24

R41o89b28e34r62t 75V70a78l48e65n92t24a 6746849577314

Páté nástupiště? Jestli potřebují nástupiště kvůli dvěma kolejím, tak ať raději zrekonstruují 1A, tam jsou dvě koleje, z toho jedna se využívá občas a druhá vůbec. Nechá se to pro hradeckou trasu a ušetří se za výstavbu nového. To už pak rovnou můžou vedle lávky udělat i podchod.

+1/0
25.8.2016 8:51

L65u53d96v12í26k 86R39a69k 8765931374484

Ta lávka se plánuje už 25 let, dokonce byly vystavěny už pilíře, ale pak ? no nic jak je v PU zvykem. Vždyť se podívejte co vše se za 26 let vybudovalo v ostatních krajských, ale i menších městech. Pardubice a jejich politici a úředníci jsou nějak "začarováni".;-(

+3/0
25.8.2016 7:59

J65a19n 85V20o24j51t60í55š92e91k 6752881825986

A zase bez soutěže. Co když ten projektant, kterej za svý služby chtěl 2,6 miliony byl schopnej navrhnout konstrukci lávky, která by byla levnější nebo lepší?

+2/0
25.8.2016 0:18

J73i44ř72í 57K83o67c69u41r30e62k 6235694585538

Jedno plus: Není to Bögl a Kysl. A za Husáka bylo pozdě.

+2/0
24.8.2016 21:35

A59l58e56š 67H47o32r23č38i79č82k10a 1336335111375

Pod vedením paní Dvořáčkové se vypisují jenom studie - Atletický stadion na Dukle,

studie Letního stadionu vedle zimáku - několikrát, teď studie lávky na Duklu

Proč se zrovna nevypíše kompletní projekt na konkrétní dílo a peníze za studie by se ušetřily? Nehledě na úsporu času.

Každý soukromý investor by to zadal asi takto: Mám takovou a takovou představu , mám na to tolik a tolik peněz a chci to mít hotovo za x měsíců.

Za současného vedení se nepostavilo nic a nemyslím si ,že se to změní.

+3/0
24.8.2016 19:25

J73a77n 17V28o27j23t94í95š29e19k 6682781335886

Protože bez studie nemáte žádný konkrétní dílo? Na jaký konkrétní dílo byste chtěl dělat projekt? To si má tu lávku Dvořáčková vymyslet sama?

0/0
25.8.2016 0:19

M32i96l54o91š 16P95r44á44z17n51ý 5604859440638

Zase nejlacinější nabídka - jako vždy

+1/0
24.8.2016 18:35

H89e57l60e44n67a 14P56a84r15d50u41b40s63k61á 1369582771531

Hmmmm, za dva roky... A není to brzy, Antone Pavloviči?

+8/0
24.8.2016 16:45

R89a49d57e84k 54H41a26ň14á92č38e69k 5653670404783

tato utopie je stará jak Pardubice,to je jako se řeší jakto udělat aby vlaky od chrudimi nemuseli couvatRv;-(

+2/0
24.8.2016 16:36

P40a16v70l58a 34K20v29a41p47i90l13o60v75á 7419828184587

No ježe s těmi vlaky je to fakt problém, ta lávka tam mohla být už 25 let.

+1/0
24.8.2016 17:54

J72a17n 95H94á16j14e12k 2296276623205

A vlaky jsou vyřešeny:

http://pardubice.idnes.cz/chrudim-a-pardubice-ma-spojit-nova-zeleznicni-trat-za-2-2-miliardy-pxf-/pardubice-zpravy.aspx?c=A160307_2230678_pardubice-zpravy_jah

0/0
24.8.2016 19:38

J28i24ř48í 82K10o60c32u54r64e98k 6535434695178

Jo tohle by fungovat mohlo, jde to mímoúrovňově přes koridor. Zbývá "maličkost" - postavit to.

+1/0
24.8.2016 21:29

R19o92b51e79r49t 71V20a30l21e92n59t44a 6836339127684

Pokud by se zachovala frekvence spojů, tak to uvítám, jelikož do průmyslové oblasti dojíždím za prací. Pak by to ale chtělo posílit spoje osobáků na Kolín, protože zatímco na HK jezdí spoje 2x za hodinu a většinou poloprázdné, na Kolín jezdí osobáky jednou za hodinu plné...a to jde prosím o hlavní železniční uzel...

0/0
25.8.2016 8:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.