- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak pokud je autobus dražší než auto, tak čemu e divíte? Můžou za to ta přiblblá pásma IREDO. Od nás do města je to 2,7 km a stojí to 15 Kč. Tak co je to za veřejnou dopravu? A kde je zlevnění, když nafta spadla na polovic a mzdy řidičů jsou výsměch na entou????
Po zrušení autobusu musí cestující okamžitě reagovat a zajistit si dopravu. Jinak by přišel o zaměstnání a zdroj příjmů.
Řešením je jít na "pracák" a sociálku, nebo zakoupit si vhodné vozidlo. Ti, kteří umí a chtějí pracovat si většinou zakoupí ojeté vozidlo, které je i tak nad jeho finanční možnosti. Stejně postupují i další členové rodiny, kterí dojíždějí za prací/školou. V rodině má pak každý člen své vouidlo, protože dojezdová místa se většinou liší polohou a časy.
Vrátit řidiče vozidla do autobusu/vlaku je dlouhodobá záležitost. Proti návratu do hromadné dopravy stojí doba odjezdu/příjezdu autobusu, vzdálenost výchozí a koncové zastávky od domova/pracoviště. Soukromé vozidlo jede tehdy, když já potřebuji a jede po trase, jak potřebuji a mám možnost zařídit cestou nákupy a obchůzky.
Ok asi to moc nejde obsluhovat, ale pokud se chcete na obsluhu nějaké obce vykašlat, tak tam aspoň opravte pořádně silnici ať aspoň ta individuální doprava je použitelná.