Diskuze

Obálky otevřeny. Příprava opravy okolí pardubického nádraží vrcholí

Pardubičtí radní nadále spěchají s přípravou kompletní přestavby prostoru mezi vlakovým nádražím a lihovarem. Na začátku týdne členové komise otevřeli obálky s nabídkami stavebních firem. Minimálně jedna splňuje podmínky města na výši ceny i datum dokončení. Vítěz bude představen v září.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejdřív hříbky, teď deska - to vše v úctyhodné vzdálenosti od samotného nádraží, aby náhodou nebyla dotčena památka architekta Řepy? Ten projekt je z hlediska potřeb hromadné dopravy a hlavně pohybu cestujících naprosto nefunkční - ostatně stejně jako dnešní stav budovy nádraží !

Z jakého titulu vlastně lpíme na technické památce ? Kolik sem přijede turistů kvůli omšelé a zanedbané budově ? Polovina původního projektu je nefunkční a v dezolátním stavu - nefunguje hotel, kino, hlavní budova opadaná a vysklená, pro kolečkové zavazadlo je tu překážková dráha . . .

Optimálnímu projektu by prospělo především odblokovat památkářské a autorské limity - a pokud na nich nějaká řepa lpí, tak ať nejprve vše opraví a zprovozní za své.

0 0
možnosti

No když vidím tu dobu výstavby, bude to bordel. Když se dělalo přednádraží v HK, měli kam přemístit MHD, nemuseli se potýkat s jinou dopravou a i tak to trvalo rok. Jestli to tady chtějí dát do kupy za 6-9 měsíců, tak to potěš koště

2 0
možnosti

J82a43n 84T64a31r88a93b85a

22. 8. 2016 9:23

Nemáte úplnou pravdu. Šílený náad šíleného architekta v případě Terminálu HK trval podstatně déle a zažil dramatické okamžiky, když například takzvané oblouky nejvyšší zběsilosti nedržely v kotvení a začaly se kácet.

0 0
možnosti

Jak známo z praxe, nejlevnější firma a projektant do sebe nepasují.

Výsledek výběru dlažby na Třídě Míru a "průvanové" Tyršáky jsou toho živím důkazem. Výsledky mohly být mnohem lepší, kdyby rozhodoval zdravý rozum a nikoliv politici a úředníci. Od přednádraží zmizí zeleň s fontánou a zbyde zchátralá budova nádraží a zdevastovaný lihovar a okolí vč. autobusové trosky a chodníků.

1 1
možnosti

P79e49t61e81r 67K84l17e27i55n

20. 8. 2016 20:44

Vzdušná ta stavba určitě bude. Nic kromě vzduchu tam moc nevidím. Tedy až na tu směšnou stříšku s designem 70 let.Rv

4 0
možnosti

Poslednímu odstavci tohoto článku vůbec nerozumím. To jako že se tam dá vlnitý plech aby bylo vidět nádraží? Co je to za radu města, která souhlasí se vším, co pan architekt vymyslí? Stejně nevěřím tomu, že stavba začne již v xxxtém termínu a zase o fondy přijdeme. Proto nyní se mluví o tom, že dostaneme peníze z EÚ. To by však

na Pardubice musel být zázrak, díky neschopnosti magistrátu.

0 0
možnosti

Zase nejlevnější nabídka. Stačila již třída Míru a Tyršovy sady. Začít se mělo nejpozději na jaře, jak sliboval primátor. .Zdá se, že si neuvědomují, že v listopadu může mrznout a padat sníh.

5 1
možnosti

J73a70n 53T62a96r97a28b31a

19. 8. 2016 21:33

Nejlevnější nabídka je vždy cesta do pekel. Rozumný investor se zpravidla z prvního průšvihu poučí a podruhé už stejnou chybu neudělá, tady to vypadá, že nepůjde ani o druhý ani o třetí kiks v řadě, jen ty dva , tj. třída Míru a Tyršáky jsou nejvíc publikované. Za další viz Sokolovna, řada školních investic, .....................

Maximálně nějaký oslík zahýká otřepané klišé, že zákon ukládá vybrat nejlevnější nabídku, což je lež. Neukládá. Zákon ukládá vybrat ekonomicky nejvýhodnější nabídku, což ani zdaleka není totéž co nabídka s nejnižší cenou na začátku díla.

7 0
možnosti