- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že jezdí pomalu? Co se divíte. Když je na silnici 50-tka na rovné čtyřproudovce mimo zástavbu, tak je to normální?
"Závory otevřít smí pouze zmocněná osoba" - proboha zaměstnanec který ceduli divnou psal tu?
Pro mínusáře doporučuji si celou trať projet z HB do Trutnova a uvidí.
Další kuriozitou jsou 2 zastávky v Opatovicích a to ta nová a stará, kde vlaky zastavují a čas jízdy se prodlužuje. To si starosta a spol. u ČD vymodlili ?
Dále není rekonstruováno trutnovské zhlaví v Jaroměři, kde se vlaky klepou a jedou max. 40 a v úseku HK Smiřice max. 50. Takže kde je chyba?
Suma sumárum udělali soudruzi z NDR někde chyby - termíny a kvalita a to celou trať dále prodražuje a zpomaluje.
Nevím kde zůstal zdravý rozum, prostě šraňky odstranit a nahradit výstražným křížem (nechráněný přejezd) Nevím jsem laik ale tohle je postavený na hlavu.
tam ovsem ty vlaky taky nemuzou jet rychle
Jarda Dušků ne, spiš předpisáři se SŽDC. Přejezdové zabezpečovací zařízení je "spuštěno" až podpisem nějaké smlouvy. I když po technické stránce se jeho stav nijak nemění.
Dopravní kuriozity Východních Čech na pokračování.
Podobné peripetie na trati HK-Jaroměř a Jaroměř-Trutnov.
Investice za miliardy a výsledky žalostné.
My na tu byrokracii jednou vymřeme..
Tak tohle je na "facepalm"...
btw - pokud by tam nebyli závory žádné a byl tam "jenom" výstražná kříž, tak by vlaky mohly jezdit výrazně vyšší rychlostí
No výrazně... Mám pocit, že když tam nejsou ani závory, ani světla, tak je to tzv. nechráněný přejezd a tam bude asi také nějaký limit. Nejspíš ani ne 50 km/hod, tipoval bych něco jako 30 km/hod. Takže rychleji ano, ale že by 30 oproti těm 10 byla zase taková výhra... :-)