- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v esa budou mit co prodavat, ted jsou felcky na dracku
Tento přejezd je absolutně nepřehledný, neboť zvukové stěny vedouu nesmyslně až k němu a vlak není vidět. I když bliká bílé světlo, je řidič povinen se rozhlédnut. Jenže tady nemá kam. Spoustu stížností jsme napsali, kam to jen šlo, ale nikdo nic neřeší. Jen se čeká kdo bude další. Třeba rodina se třemi dětmi v autě s deseti airbagy.
Je to sviňárna, která nemá obdoby. Sám jsem jednu stížnost psal také. Odpověď byla, že je to podle předpisů. Tak takové předpisy, které odporují zákonům a umírají kvůli nim lidé si na SŽDC strčte do tý díry pod zádama. Nazdar
podobna posadka a stejny vuz to je jedna z nejhorsich kombinaci co lze na ceskych silnic potkat.
Ani suberbezpečné sedmihvězdičkové €-EURO NCAP auto vyšší třídy, letošní model, s 15 airbagy, s osmi asistenty a €-call systémem prostě nemá šanci ochránit posádku před nárazníkem vlaku. Ikdyby to byl lehký motorový vůz.
Doporučení pro redakci iDnes: nastudujte si, co to je "nechráněný přejezd" a až s tím budete hotoví tak vám dojde, že zde šíříte bludy.
ČSN 34 2650, která řeší přejezdová zabezpečovací zařízení jasně říká, že základní výstrahou jsou červená světla zatímco výstraha akustická a mechanická jsou výstrahy doplňkové.
Předmětný přejezd tedy byl chráněný na čemž nic nemění skutečnost, že nebyl vybaven břevny.
Tak ocitujte definici chráněného přejezdu.
Tento řidič byl také oslněn sluncem? https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10205163000353549&id=1801255324
Když je blbá hlava, trpí celé tělo.
Za prve, každý přejezd v ČR je chráněny a za chráněny přejezd se počítá i ten, kde je jen vystrazny kříž. Za druhé pokud signalizace fungovala, tak slunicko je pitoma výmluva pro smrtku. Za třetí je dost velký rozdíl mezi nevšimnout si a vůbec nekoukat. Za ctvrte co byste jako ještě na přejezdech chtěli? To chcete aby vás tam na kolenou někdo prosil ať se podivate? Zpomalit, dobře se rozhlédnout a vypnout na chvíli rádio abyste něco slyšeli by měla byt samozřejmost.
Dal jsem plus na znamení téměř výhradního souhlasu. Ovšem nevidím nějaký zásadní rozdíl mezi "nevšimnout si" a "vůbec nekoukat". Obojí je u řidiče neakceptovatelné, zvlášť, jedná-li se o železniční přejezd - a samozřejmě nejen přejezd!
Tak jestli jim svítilo sluníčko přímo do očí,mohl řidič světelnou signalizaci přehlédnout, ale kdo ví. Zase další nešťastná rodina.
V sedm ráno jim mohlo svítit přímo zleva, to na přímé oslnění moc nevypadá.