- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Logické, že ty hrčáky nemají význam. Nevznikly samovolně, ale lidskou silou....
Projekt splavnění je chimera - lodní doprava v hluboce zaspala dobu a Labe na horním toku ani nesplňuje předpoklady k celoročnímu provozu.
Nicméně pokladna ČSSD zeje prázdnotou a potřebují ty dluhy zabetonovat do jakéhokoliv miliardového projektu. K tomu účelu se project hodí náramně. . . .
Řečnická otázka. Co se po Labi bude za ty hříšné peníze pohádkových politiků a nezmarů dopravovat ?
Není co.
Soukromý investor by do splavnění nešel, ale stát, respektive daňový poplatník snese vše. Krajský úřad v Pardubicích svoji chybu nechce vidět. Stejně jako promrhané miliardy. Jen hydraulicky zvedaný železniční most v Kolíně spolykal 3 mega. Je čas vyzvat mrhače investic k odpovědnosti.
K příspěvku pana Havelky - přetrasování železniční tratě na Chrudim vzešlo z projekční organizace drah.
Zajímalo by mne, kdo za tímto projektem stojí. Za podobnou akcí "prokopání Mikulovického kopce" pro novou železnici je "mašinfíra" Dušek. Že by si pořídil i kapitánskou licenci?
A CO PŘELOUČSKÁ VODNÍ ELEKTRÁRNA? Jak se přes ni lodě dostanou? Komoru má relativně malou.
Ono hlavně vůbec není potřeba, aby se přes ní dostávala. Zatím nikdo kromě obecných proklamací o multimodálním centru a "výhodnosti" blízkosti letiště v Pardubicích nepřednesl žádnou kloudnou komoditu, která by se měla do/z těch Pardubic vozit. Vrazíme do toho pomníku miliardy, zničíme kde co a pak se budeme plácat po ramenou, pokud do Pardubic propluje jedna loď denně.
A existuje vůbec nějaká kalkulace (za kterou by byl někdo konkrétní odpovědný), zda přístaviště "zaoceánských parníků" v Pardubicích má jiný přínos, než ambice některých jedinců a politických proklamací?
Fakt by mne to zajímalo.
Za dvacet let jsem žádnou neviděl. Asi se za ní stydí. Kousek od Pardubic máme Kolín, který je kousek od dálnice, je důležitější železniční křižovatkou, má přístav zavlečkovaný, ve městě je rozvinutý chemický průmysl, nevyrábí se zde jen komponenty do aut jako v Pcích, ale finální výrobky, a přístav chátrá. Proč by měl přístav v Pardubicích, který má daleko horší startovní čáru, dopadnout lépe?