Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

O hrčáky nejde. Spor o plavební kanál u Přelouče se vrací o 16 let zpátky

Ještě před rokem se zdálo, že by Ředitelství vodních cest mohlo získat povolení na stavbu kanálu u Přelouče, díky kterému by lodě mohly po Labi doplout až do Pardubic. Projekt ale utrpěl řadu porážek. Státní firma se chystá začít znova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R12o58b23e48r52t 14V76a75l95e40n96t46a 6816859987294

Logické, že ty hrčáky nemají význam. Nevznikly samovolně, ale lidskou silou....

0/0
17.7.2016 15:47

P47e64t28r 96S33e23i25d58n18e79r 1867341865473

Projekt splavnění je chimera - lodní doprava v hluboce zaspala dobu a Labe na horním toku ani nesplňuje předpoklady k celoročnímu provozu.

Nicméně pokladna ČSSD zeje prázdnotou a potřebují ty dluhy zabetonovat do jakéhokoliv miliardového projektu. K tomu účelu se project hodí náramně. . . .

0/0
17.7.2016 11:21

Z76d97e37n34e63k 74Š13i81t66i37n52a 2423458110325

Řečnická otázka. Co se po Labi bude za ty hříšné peníze pohádkových politiků a nezmarů dopravovat ?

Není co.

+1/0
16.7.2016 21:22
Foto

M46i77r61o61s50l80a97v 88H39o54v87o43r63k40a 4729270517871

Soukromý investor by do splavnění nešel, ale stát, respektive daňový poplatník snese vše. Krajský úřad v Pardubicích svoji chybu nechce vidět. Stejně jako promrhané miliardy. Jen hydraulicky zvedaný železniční most v Kolíně spolykal 3 mega. Je čas vyzvat mrhače investic k odpovědnosti.

K příspěvku pana Havelky - přetrasování železniční tratě na Chrudim vzešlo z projekční organizace drah.

+3/0
16.7.2016 11:28

M57a63r97t19i56n 32H34a26v64e97l90k53a 8904772234

Zajímalo by mne, kdo za tímto projektem stojí. Za podobnou akcí "prokopání Mikulovického kopce" pro novou železnici je "mašinfíra" Dušek. Že by si pořídil i kapitánskou licenci?

0/0
16.7.2016 10:31

M35a70r12t35i72n 46K65r77á19t96k79ý 3746404485514

A CO PŘELOUČSKÁ VODNÍ ELEKTRÁRNA? Jak se přes ni lodě dostanou? Komoru má relativně malou.

0/0
15.7.2016 19:36

P20e11t54r 86K47o34r37b30e38l 9376347260102

Ono hlavně vůbec není potřeba, aby se přes ní dostávala. Zatím nikdo kromě obecných proklamací o multimodálním centru a "výhodnosti" blízkosti letiště v Pardubicích nepřednesl žádnou kloudnou komoditu, která by se měla do/z těch Pardubic vozit. Vrazíme do toho pomníku miliardy, zničíme kde co a pak se budeme plácat po ramenou, pokud do Pardubic propluje jedna loď denně.

+4/0
16.7.2016 10:12

M97a84r63t20i30n 38H68a69v91e78l50k91a 8844882214

A existuje vůbec nějaká kalkulace (za kterou by byl někdo konkrétní odpovědný), zda přístaviště "zaoceánských parníků" v Pardubicích má jiný přínos, než ambice některých jedinců a politických proklamací?

Fakt by mne to zajímalo.

+4/0
15.7.2016 19:10

P75e56t92r 76K23o13r79b52e45l 9896747110432

Za dvacet let jsem žádnou neviděl. Asi se za ní stydí. Kousek od Pardubic máme Kolín, který je kousek od dálnice, je důležitější železniční křižovatkou, má přístav zavlečkovaný, ve městě je rozvinutý chemický průmysl, nevyrábí se zde jen komponenty do aut jako v Pcích, ale finální výrobky, a přístav chátrá. Proč by měl přístav v Pardubicích, který má daleko horší startovní čáru, dopadnout lépe?

+5/0
16.7.2016 10:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.