Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

O hrčáky nejde. Spor o plavební kanál u Přelouče se vrací o 16 let zpátky

Ještě před rokem se zdálo, že by Ředitelství vodních cest mohlo získat povolení na stavbu kanálu u Přelouče, díky kterému by lodě mohly po Labi doplout až do Pardubic. Projekt ale utrpěl řadu porážek. Státní firma se chystá začít znova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R77o22b87e20r93t 66V84a85l28e62n95t71a 6466749667924

Logické, že ty hrčáky nemají význam. Nevznikly samovolně, ale lidskou silou....

0/0
17.7.2016 15:47

P74e47t36r 29S19e90i91d44n96e37r 1767191675763

Projekt splavnění je chimera - lodní doprava v hluboce zaspala dobu a Labe na horním toku ani nesplňuje předpoklady k celoročnímu provozu.

Nicméně pokladna ČSSD zeje prázdnotou a potřebují ty dluhy zabetonovat do jakéhokoliv miliardového projektu. K tomu účelu se project hodí náramně. . . .

0/0
17.7.2016 11:21

Z24d30e42n17e83k 65Š67i64t22i48n50a 2803578950865

Řečnická otázka. Co se po Labi bude za ty hříšné peníze pohádkových politiků a nezmarů dopravovat ?

Není co.

+1/0
16.7.2016 21:22
Foto

M59i65r74o89s15l64a61v 78H26o85v76o90r82k26a 4579270187141

Soukromý investor by do splavnění nešel, ale stát, respektive daňový poplatník snese vše. Krajský úřad v Pardubicích svoji chybu nechce vidět. Stejně jako promrhané miliardy. Jen hydraulicky zvedaný železniční most v Kolíně spolykal 3 mega. Je čas vyzvat mrhače investic k odpovědnosti.

K příspěvku pana Havelky - přetrasování železniční tratě na Chrudim vzešlo z projekční organizace drah.

+3/0
16.7.2016 11:28

M41a62r64t61i19n 97H38a62v98e85l47k60a 8934152964

Zajímalo by mne, kdo za tímto projektem stojí. Za podobnou akcí "prokopání Mikulovického kopce" pro novou železnici je "mašinfíra" Dušek. Že by si pořídil i kapitánskou licenci?

0/0
16.7.2016 10:31

M46a71r12t28i62n 21K62r50á25t30k16ý 3746844475644

A CO PŘELOUČSKÁ VODNÍ ELEKTRÁRNA? Jak se přes ni lodě dostanou? Komoru má relativně malou.

0/0
15.7.2016 19:36

P30e41t76r 26K43o31r84b50e66l 9456377150782

Ono hlavně vůbec není potřeba, aby se přes ní dostávala. Zatím nikdo kromě obecných proklamací o multimodálním centru a "výhodnosti" blízkosti letiště v Pardubicích nepřednesl žádnou kloudnou komoditu, která by se měla do/z těch Pardubic vozit. Vrazíme do toho pomníku miliardy, zničíme kde co a pak se budeme plácat po ramenou, pokud do Pardubic propluje jedna loď denně.

+4/0
16.7.2016 10:12

M23a28r32t80i79n 53H20a24v38e63l96k51a 8894462434

A existuje vůbec nějaká kalkulace (za kterou by byl někdo konkrétní odpovědný), zda přístaviště "zaoceánských parníků" v Pardubicích má jiný přínos, než ambice některých jedinců a politických proklamací?

Fakt by mne to zajímalo.

+4/0
15.7.2016 19:10

P54e43t23r 89K96o77r53b70e44l 9606827220942

Za dvacet let jsem žádnou neviděl. Asi se za ní stydí. Kousek od Pardubic máme Kolín, který je kousek od dálnice, je důležitější železniční křižovatkou, má přístav zavlečkovaný, ve městě je rozvinutý chemický průmysl, nevyrábí se zde jen komponenty do aut jako v Pcích, ale finální výrobky, a přístav chátrá. Proč by měl přístav v Pardubicích, který má daleko horší startovní čáru, dopadnout lépe?

+5/0
16.7.2016 10:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.