Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

O hrčáky nejde. Spor o plavební kanál u Přelouče se vrací o 16 let zpátky

Ještě před rokem se zdálo, že by Ředitelství vodních cest mohlo získat povolení na stavbu kanálu u Přelouče, díky kterému by lodě mohly po Labi doplout až do Pardubic. Projekt ale utrpěl řadu porážek. Státní firma se chystá začít znova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R36o95b21e75r80t 71V60a38l35e34n54t93a 6746719477904

Logické, že ty hrčáky nemají význam. Nevznikly samovolně, ale lidskou silou....

0/0
17.7.2016 15:47

P77e77t56r 11S44e80i63d95n28e25r 1397461445523

Projekt splavnění je chimera - lodní doprava v hluboce zaspala dobu a Labe na horním toku ani nesplňuje předpoklady k celoročnímu provozu.

Nicméně pokladna ČSSD zeje prázdnotou a potřebují ty dluhy zabetonovat do jakéhokoliv miliardového projektu. K tomu účelu se project hodí náramně. . . .

0/0
17.7.2016 11:21

Z81d55e52n29e54k 80Š66i40t22i42n72a 2223178580735

Řečnická otázka. Co se po Labi bude za ty hříšné peníze pohádkových politiků a nezmarů dopravovat ?

Není co.

+1/0
16.7.2016 21:22
Foto

M82i82r18o33s40l47a82v 66H41o91v54o41r24k56a 4649420247921

Soukromý investor by do splavnění nešel, ale stát, respektive daňový poplatník snese vše. Krajský úřad v Pardubicích svoji chybu nechce vidět. Stejně jako promrhané miliardy. Jen hydraulicky zvedaný železniční most v Kolíně spolykal 3 mega. Je čas vyzvat mrhače investic k odpovědnosti.

K příspěvku pana Havelky - přetrasování železniční tratě na Chrudim vzešlo z projekční organizace drah.

+3/0
16.7.2016 11:28

M82a52r97t51i54n 27H65a34v46e65l23k38a 8314722154

Zajímalo by mne, kdo za tímto projektem stojí. Za podobnou akcí "prokopání Mikulovického kopce" pro novou železnici je "mašinfíra" Dušek. Že by si pořídil i kapitánskou licenci?

0/0
16.7.2016 10:31

M32a45r42t31i22n 14K14r98á88t21k36ý 3106484515834

A CO PŘELOUČSKÁ VODNÍ ELEKTRÁRNA? Jak se přes ni lodě dostanou? Komoru má relativně malou.

0/0
15.7.2016 19:36

P56e10t58r 28K34o15r75b41e37l 9906667150112

Ono hlavně vůbec není potřeba, aby se přes ní dostávala. Zatím nikdo kromě obecných proklamací o multimodálním centru a "výhodnosti" blízkosti letiště v Pardubicích nepřednesl žádnou kloudnou komoditu, která by se měla do/z těch Pardubic vozit. Vrazíme do toho pomníku miliardy, zničíme kde co a pak se budeme plácat po ramenou, pokud do Pardubic propluje jedna loď denně.

+4/0
16.7.2016 10:12

M27a52r13t70i80n 36H90a21v32e20l11k88a 8774532184

A existuje vůbec nějaká kalkulace (za kterou by byl někdo konkrétní odpovědný), zda přístaviště "zaoceánských parníků" v Pardubicích má jiný přínos, než ambice některých jedinců a politických proklamací?

Fakt by mne to zajímalo.

+4/0
15.7.2016 19:10

P40e28t26r 26K81o62r18b23e78l 9126477980562

Za dvacet let jsem žádnou neviděl. Asi se za ní stydí. Kousek od Pardubic máme Kolín, který je kousek od dálnice, je důležitější železniční křižovatkou, má přístav zavlečkovaný, ve městě je rozvinutý chemický průmysl, nevyrábí se zde jen komponenty do aut jako v Pcích, ale finální výrobky, a přístav chátrá. Proč by měl přístav v Pardubicích, který má daleko horší startovní čáru, dopadnout lépe?

+5/0
16.7.2016 10:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.