- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Medlešická spojka za dané finance není reálná. Bude to výrazně dražší. Už na výkupech pozemků se to zadrhne. Stačilo propojit pardubické nádraží krátkou spojkou k závodišti, ještě před 20lety tam vedly až úplně k silnici na Chrudim koleje.
Ale to by bylo strašně levné...
Jsem myslel, že mezi Chocní a Ústím už modernizovali....
Modernizována byl pouze úsek Choceň - Brandýs, který ale z části zůstane ve své trase, a byly vyměněny některé mosty přes Tichou Orlici. Část těchto prací jde ale i na konto povodní 1997.
Křížení vlaků??? Proboha co tou kopulací neživých věcí vznikne? Asi rychloosobák nebo exprychlík???
Křížení vlaků je ale normální pojem - jde o to, že pokud je jedna kolej mezi nádražími, tak v nádraží se vlaky křižují.
A nebyly to v minulém článku NÁHODOU 2.2 miliardy? Kdepak nám to naskočilo? A jakápak bude realita?
Potřeba to je, ale prokopávat kopec v Polabské nížině?
Co páni "vrchnostenští"?!?!