- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pardubice začnou přitahovat záhadology :
Máme přístav i s ředitelstvím, ale provoz a lodě žádné ?
Budeme mít letištní terminal, který může odbavit i tři dopravní letadla najednou, ale kdo je kdy přistihne ?
Tak ještě že bychom postavili na Kuňce kosmodrom - ten se dá obehnat ostnatým drátem z důvodu bezpečnosti a utajení provozu. . . .
O letiště a cestující vůbec nejde - hlavně ty investiční a provozní prachy jsou zajímavý . . . . z těch se utáhne volebních kampaní !
Kdyby každému občanovi Pardubic zaplatili k dovolené taxík na letiště v Praze, měli by na radnici velké dilemma, jak utratit stovky milionů ročně !
londýn má stansted
praha bude mít pardubice
Jeden drobný rozdíl - na Stanstedu je masivní provoz pravidelných komerčních linek a nadto je s Londýnem spojen přímou železniční linkou, (což nemá ani Praha . . . ).
...masivní reorganizace... hahaha. (Mladí vpřed, staří na svá místa).
Viděli jste někdy inzerát: Letiště Pardubice přijme..? Já nikdy v životě.
Ani tam nikoho neznám. A že mám hodně známých.
asi neco podobneho jako tady v Brne, kde Hasek doji mistni letiste pres jim vlastnenou offshore firmu
No jasné, chlapi, šak peníze sú.. (doktore, zaplať to)
Není to tak složité:
Chceme letiště? Potřebujeme odbavovací halu.
Nechceme letiště? Nepotřebujeme odbavovací halu.
Já si myslím, že letecká doprava má budoucnost a že to letiště je pardubickou dopravně - strukturální výhodou. V Popradu i v Karlových Varech stavěli terminál s daleko nižšími počty odbavených pasažérů, než mají Pardubice dnes, v určité krizi a přechodové etapě.