Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyhrazené pruhy pro autobusy se už do centra Pardubic nevrátí

Radní Pardubic definitivně zrušili speciální silniční pruhy na Sukově třídě či Masarykově náměstí, které sloužily hlavně vozům hromadné dopravy. Prý se dá dopravě ve středu města pomoci jinými způsoby. Třeba inteligentními semafory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44a48n 96N56o53v63á61k 3504412428612

V Pardubicích si konečně zvolili na radnici absolventy základní školy, kteří zvládli spočítat, za jak dlouho vykopou dva kopáči stouhu dlouhou 100 m, když jeden ji kope 8 hodin.

Gratuluji!

Škoda, že ve většině měst jsou na zastupitelstvu negramotní plánovači, kteří tuto jednoduchou úlohu pro první stupeň základní školy řeší tak, že počty kopáčů snižují a snižují...

0/0
13.5.2016 17:41

P32e58t63r 41S19e62i13d62n16e13r 1387881395593

Jasně, viníky známe s pomocí peněz z EU (či jiných veřejných zdrojů) tvrdě zakročíme !

Tato rétorika a zhůvěřilé nápady radních (např."Bílkova zatáčka", tunel pod náměstím Republiky, . . .) oddalují řešení zásadního problem Pardubic, kterým je tranzitní doprava !

Obchvaty sídelních celků jsou standardem nejen kolem krajských a okresních měst, dávno je řeší (Holice) a projektují (Dašice) menší města . . . Jen v Pardubicích se neustále "čučkaří" (kruhový objezd z lepicích pásek ;-(), o obchvatu není slyšet, natož aby se připravoval - což nás pasuje do úrovně dopravního skanzenu.

Možná to je cíl a ideový záměr - a město zaplaví turisté s foťáky poté, co projdou moderním letištním terminálem . . . .:-/

0/0
10.5.2016 9:42

J23a24k75u46b 45R18e39i93t41e97r 2895780808654

Gratuluji Pardubicím k odvaze, se kterou jdou proti proudu. Automat sice z toho dostane průjem, ale většina místních to ocení.

0/0
9.5.2016 11:16

J41i97ř87í 76T42e14p82r 4287310965295

Ještě zrušit ten živelnej NEŘÍZENEJ PŘECHOD u AFI Palace (k ČSOB pojišťovně), co je mezi dvěma semafory a bude provoz úplně plynulej.

Koukám na něj z kanceláře a je děsný pozorovat jak tam chodci pochodujou tak, aby auta pořád stála. Někdy mě to přijde, že to dělají naschvál. :-(

+5/0
3.5.2016 15:46

P86a20v38l31a 85K15v59a66p95i39l49o84v14á 7959348314377

Díky bohu.

+4/0
3.5.2016 12:52

M26i64c50h40a80l 46S30t18e25b60l55o 5359761944917

Tak na ten obchvat pořád tlačte - kontinuálně!!

Musí být co nejdříve!!

Počet aut v centru klesne o polovinu...to bude změnaR^!![>-]V

A pak ten johovýchodní...

0/0
3.5.2016 9:51

J77a26r57o96s11l72a54v 91R40y21c83h35t91á22ř 2834809179816

Rušení či nerušení pruhů pro MHD, cyklisty a IZS je takový zástupný problém.

Podstatný problém se jmenuje silniční obchvat Pardubic.

Znáte jiné krajské město, které nemá ani kousek obchvatu?

Kdy se konečně ZAČNE s výstavbou obchvatu Pardubic?

Smutná vizitka všech, kteří tomuto městu vládli v posledních 25 letech...

+11/0
3.5.2016 9:18
Foto

J54a11k65u56b 88V16a73š17k22o 1708534132403

Znám. Karlovy Vary, České Budějovice ( I když tam už se staví ), Zlín, ...... Ale každopádně obchvat je potřeba, jen nevím zda něco vyřeší jen jeho plánovaná první část.

0/0
3.5.2016 12:07

J29a44r56o17s86l47a36v 30R64y71c72h20t28á95ř 2204389959416

české Budějovice mají vnitřní okruh, viz https://mapy.cz/zakladni?x=14.4910540&y=48.9701103&z=12&source=muni&id=537

...podobně jako Hradec Králové.

Karlovy Vary i Zlín jsou města postavená okolo jedné hlavní silnice. Ve Varech je to D6. Pokud si pamatuji, tak se ve Varech na D6 a navazující E442 velké zácpy netvoří, protože je vedena mimo centrum.

Ve Zlíně převezme funkci obchvatu stavěná dálnice u Fryštáku a již postavená D55.

0/0
3.5.2016 13:25
Foto

J79a48k52u32b 93V36a31š37k51o 1338924602833

Ovšem vnitřní okruh není obchvat ;-) A v Českých Budějovicích jsou na něm zácpy, o kterých se nikomu v Pardubicích ani nezdá. A jen jsem reagoval na Vaší poznámku, zda zná někdo krajské město, které nemá obchvat. Je vidět, že je znáte i Vy ;-)

0/0
3.5.2016 16:12

P48e36t79r 64S90e45i15d95n42e80r 1617891395923

Tato část "obchvatu" nevyřeší vůbec nic !!

Už jen fakt, že plynule navazuje na komunikaci PA-HK projektovanou na podmínky dopravy před 40 lety je fatální chybou. Intenzita a proudy dopravy jsou úplně jiné, stejně jako změnila charakteristika zástavby a další podmínky dopravní obsluhy.

Pardubicím se definitivně uleví, až konečně někomu dojde, že je třeba "překročit Rubikon" a obchvat situovat daleko za železniční trať, závodiště, letiště, Paramo . . . . .

+1/0
10.5.2016 9:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.