- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...Zemanův maxikanál...
...a já se naivně těšil na článek o Ovčáčkovi...
Ale to není Zemanův kanál. Ten je Baťův. Jenže to se vám nehodí do krámu, co, antizemanovská propagando?
Baťův kanál byl jeden z hypotetických projektů, něco jako průplav na Podkarpatskou Rus nebo "zlínocentristická" dálnice napříč územím ČSR. Od té doby uplynulo 80 let, vnitrozemské vodní cesty už dávno nejsou páteří dopravy, proběhl překotný vývoj ostatních druhů dopravy, a všichni krom megalomana Zemana chápou, že jde o obstarožní a zbytečný projekt. Proto označení Zemanův kanál.
"Ya 3 kilometry se držte vpravo, exit 'Jang-c’-ťiang'."
Problém dnes je v tom, že většina místní a především dálkové dopravy je po silnici. Proto se staví nové silnice a dálnice.
Železnice nemá co dopravovat a ruší tratě, protže nedokáže být tak pružná a rychlá jako silnice a každý podnik nemá vlastní železniční vlečku.
Do toho postavíme kanál, který bude ještě pomalejší a měně pružný s nutností překládky ke koncovému zákazníkovi. Téměř nikdo nebude mít plavební kanál do podniku.
Pokud to není APRÍL, tak je to drahý špás a podpora betonářů.
Povšiměte si: Starosta chce odblokovat pozemky. Na těch on vydělá osobně, na kanálu by profitovala republika. A co je mu do nějaké republiky...
Mně osobně by se třeba kanál líbil velice.
A kdo by po něm co vozil? nebo jako postavit megastavbu za x set miliard jen kvůli jachto-turismu?
Jak víte, že nezaujal Východočechy, mě se nikdo neptal. Mě třeba zaujal.