- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bude dříve dokončen obchvat
a) Pardubic (alespoň ten severovýchodní)
b) Sezemic
c) Bohdanče
???
Zkuste tipovat...
Zároveň poukazuje na existenci Memoranda o spolupráci při přípravě a realizaci Dopravního uzlu Pardubice z října 2013. V něm je také zmíněno, že by mělo být nalezeno řešení k omezení nákladní dopravy po silnici I/36 vedoucí přes Lázně Bohdaneč.
a to je poblém dát na výjezd z D11 zákaz vjezdu kamionum a vyhnat je az do Opatovic?
A co na to životní prostředí, když budou náklaďáky zbytečně jezdit cca 15 km navíc? Jediné řešení je postavit dálniční přivaděč z Chýště do Pardubic.
Ona ta trasa dálnice je poplatná době komunismu. Logicky by měla vést průmyslovou oblastí přes Kolín, Chvaletice, Přelouč a Pardubice. Takhle vede poli a všechna průmyslová města se na ni musí napojovat. Ty zbytečně naježděné kilometry nikdo nespočítá. Takže větru a dešti soudruzi sice neporučili, ale přespolní dálnici ano.
Problém s průjezdem nákladních aut Bohdančí je způsobený nešikovným napojením Pardubic na dálnici D11, které nutí řidiče ve směru od Prahy najet plno kilometrů navíc.
Postavit obchvat Lázní Bohdaneč by znamenalo de facto vytvořit alternativní dálniční přivaděč, který by podstatně zvýšil provoz na této trase, neboť spousta řidičů by dala přednost pohodlnější kratší trase před zajížďkou kolem Opatovic. Takže ostatní obce na trase (Rohovládová Bělá, Voleč,...) by měly začít bít na poplach!