Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Železničáři opraví nádraží, postaví trať. Příliš draze, říkají politici

Správa železniční dopravní cesty chystá modernizaci pardubického nádraží. Obnova by měla přijít na 3,2 miliardy korun. Také se plánuje budování nové tratě do Chrudimi za dalších 2,2 miliardy korun. Politici se ptají, zda to není příliš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z91d29e84n15e94k 17Š56i79t63i93n11a 2623538930595

V podstatě by stačilo postavit druhý most nad Labem a propojit obě kusé koleje.

Zatím to nikoho nenapadlo a doprava do Chrudimi by se zrychlila bez nadměrných investic.

Takže prosím reakci.

0/0
19.3.2016 23:56

Z65b25y50š53e10k 32Š33v73e77c 8654203884725

Stavba by teoreticky mohla být zahájena v roce 2019 a dokončena v roce 2022.

Zdroj: http://pardubice.idnes.cz/oprava-nadrazi-a-stavba-koleje-vyjde-ma-stat-pet-miliard-pji-/pardubice-zpravy.aspx?c=A160317_195736_pardubice-zpravy_msv

1/ Politici v [>-] a v těsném EU i širokém okolí jsou příliš drazí i zadarmo.

2/ Víte jak se bude psát číslo letopočtu v kalendáři, až dude dokončena stavba?

Odpověď: Asi 2100 až 2200, pokud nebude platit lunární muslimský. To by se psalo asi 1480 až 1580.

0/0
19.3.2016 20:41

R43i46c22h51a69r23d 16M98i66c89h42a41l53o48w71s93k12i 1911329775126

Tak důležité je, že rádoby chrudimští politikové v čele s jaroslavem Trávníčkem skončí po volbách na smětišti. Ale normální občané budou dojíždět z Chrudimi do Pardubic a obráceně po nové trati. A totéž platí pro i pardubické politiky z ČSSD v čele s Pavlem Svobodou.

+8/0
19.3.2016 12:28

M53i35l79o53š 51M98a69c95h21á37č39e96k 6674171300568

Tak místní politici naříkají, když se stát smiluje a konečně taky něco pustí pro Pardubice a okolí? To jsou opravdu de......! A chrudimáci mě nepřekvapují. V tom jetelákově jsou odjakživa proti všemu. Proto je to dnes taková díra.

+5/−2
19.3.2016 11:08

Z87d20e82n79e52k 66Š57i60t20i68n78a 2833118830625

Mě by zajímalo, co ta investice bude konkrétně obsahovat.

Možná takový budget by neškodilo zveřejnit Třeba jsem se nedočetl o opravě budovy nádraží a vše ostatní je pro laika v mlhovinách.

0/−2
19.3.2016 0:21

Z28d65e93n40e92k 86Š70i26t71i17n39a 2703778150125

Článek beru na politickou objednávku.

+1/0
19.3.2016 23:51
Foto

M56i80l63o73s55l14a22v 94Z32í10t68k31a 8920404407900

Možná je to vysoká cena, ale nerozumím proč to řeší krajští politici, když to nejde z jejich peněz . Dálnice se taky staví draze a ještě jsem neslyšel krajského politika který by se ohradil

+10/0
18.3.2016 20:50

V22l19a53d75i77m12í23r 88F63i10b48i66g17e45r 5374861811154

Protože mají nějaké téma o kterém mohou krafat, ale že jiné projekty, které nejsou tak viditelné jsou předražené a schvalují to sami politici to je jedno.

Cena je důležitá, ale důležitější je aby bylo nádraží moderní, krásné a funkční.

0/0
24.3.2016 12:31

M65i32l13o46š 20P17r24á52z98n18ý 5914289480328

Myslím, že opravu by především potřebovalo pardubické nádraží. Zvláště z nástupišť je to skvělý pohled..

+1/0
18.3.2016 17:36

J40i76r48i 57D68o60m36i77n77i50k 1841908131720

Co je to "příliš draze" ? Podle čeho to ti "politici" posuzují ?

+11/0
18.3.2016 15:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.