Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Železničáři opraví nádraží, postaví trať. Příliš draze, říkají politici

Správa železniční dopravní cesty chystá modernizaci pardubického nádraží. Obnova by měla přijít na 3,2 miliardy korun. Také se plánuje budování nové tratě do Chrudimi za dalších 2,2 miliardy korun. Politici se ptají, zda to není příliš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z70d54e31n52e96k 29Š46i27t14i30n83a 2283808280845

V podstatě by stačilo postavit druhý most nad Labem a propojit obě kusé koleje.

Zatím to nikoho nenapadlo a doprava do Chrudimi by se zrychlila bez nadměrných investic.

Takže prosím reakci.

0/0
19.3.2016 23:56

Z92b16y87š43e39k 26Š57v68e43c 8624733954315

Stavba by teoreticky mohla být zahájena v roce 2019 a dokončena v roce 2022.

Zdroj: http://pardubice.idnes.cz/oprava-nadrazi-a-stavba-koleje-vyjde-ma-stat-pet-miliard-pji-/pardubice-zpravy.aspx?c=A160317_195736_pardubice-zpravy_msv

1/ Politici v [>-] a v těsném EU i širokém okolí jsou příliš drazí i zadarmo.

2/ Víte jak se bude psát číslo letopočtu v kalendáři, až dude dokončena stavba?

Odpověď: Asi 2100 až 2200, pokud nebude platit lunární muslimský. To by se psalo asi 1480 až 1580.

0/0
19.3.2016 20:41

R78i62c86h57a25r24d 86M45i55c59h26a55l97o64w62s33k43i 1201779505176

Tak důležité je, že rádoby chrudimští politikové v čele s jaroslavem Trávníčkem skončí po volbách na smětišti. Ale normální občané budou dojíždět z Chrudimi do Pardubic a obráceně po nové trati. A totéž platí pro i pardubické politiky z ČSSD v čele s Pavlem Svobodou.

+8/0
19.3.2016 12:28

M12i10l72o89š 19M34a23c84h86á88č33e33k 6244471510428

Tak místní politici naříkají, když se stát smiluje a konečně taky něco pustí pro Pardubice a okolí? To jsou opravdu de......! A chrudimáci mě nepřekvapují. V tom jetelákově jsou odjakživa proti všemu. Proto je to dnes taková díra.

+5/−2
19.3.2016 11:08

Z36d12e66n40e49k 46Š56i71t86i41n60a 2933458100525

Mě by zajímalo, co ta investice bude konkrétně obsahovat.

Možná takový budget by neškodilo zveřejnit Třeba jsem se nedočetl o opravě budovy nádraží a vše ostatní je pro laika v mlhovinách.

0/−2
19.3.2016 0:21

Z94d54e24n75e61k 24Š67i16t88i73n60a 2673698910325

Článek beru na politickou objednávku.

+1/0
19.3.2016 23:51
Foto

M82i26l21o89s16l17a21v 20Z66í64t52k10a 8120774727280

Možná je to vysoká cena, ale nerozumím proč to řeší krajští politici, když to nejde z jejich peněz . Dálnice se taky staví draze a ještě jsem neslyšel krajského politika který by se ohradil

+10/0
18.3.2016 20:50

V48l86a45d37i77m10í70r 88F28i68b94i76g66e88r 5784861781634

Protože mají nějaké téma o kterém mohou krafat, ale že jiné projekty, které nejsou tak viditelné jsou předražené a schvalují to sami politici to je jedno.

Cena je důležitá, ale důležitější je aby bylo nádraží moderní, krásné a funkční.

0/0
24.3.2016 12:31

M57i44l82o55š 92P44r83á44z56n21ý 5184239640378

Myslím, že opravu by především potřebovalo pardubické nádraží. Zvláště z nástupišť je to skvělý pohled..

+1/0
18.3.2016 17:36

J25i54r21i 80D33o63m53i81n54i31k 1711478221430

Co je to "příliš draze" ? Podle čeho to ti "politici" posuzují ?

+11/0
18.3.2016 15:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.