Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Železničáři opraví nádraží, postaví trať. Příliš draze, říkají politici

Správa železniční dopravní cesty chystá modernizaci pardubického nádraží. Obnova by měla přijít na 3,2 miliardy korun. Také se plánuje budování nové tratě do Chrudimi za dalších 2,2 miliardy korun. Politici se ptají, zda to není příliš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z55d48e91n77e63k 75Š17i20t33i71n81a 2793708350115

V podstatě by stačilo postavit druhý most nad Labem a propojit obě kusé koleje.

Zatím to nikoho nenapadlo a doprava do Chrudimi by se zrychlila bez nadměrných investic.

Takže prosím reakci.

0/0
19.3.2016 23:56

Z31b96y48š83e95k 12Š67v12e58c 8224623664625

Stavba by teoreticky mohla být zahájena v roce 2019 a dokončena v roce 2022.

Zdroj: http://pardubice.idnes.cz/oprava-nadrazi-a-stavba-koleje-vyjde-ma-stat-pet-miliard-pji-/pardubice-zpravy.aspx?c=A160317_195736_pardubice-zpravy_msv

1/ Politici v [>-] a v těsném EU i širokém okolí jsou příliš drazí i zadarmo.

2/ Víte jak se bude psát číslo letopočtu v kalendáři, až dude dokončena stavba?

Odpověď: Asi 2100 až 2200, pokud nebude platit lunární muslimský. To by se psalo asi 1480 až 1580.

0/0
19.3.2016 20:41

R11i49c33h95a74r54d 52M63i83c83h52a45l22o55w23s49k75i 1761889125596

Tak důležité je, že rádoby chrudimští politikové v čele s jaroslavem Trávníčkem skončí po volbách na smětišti. Ale normální občané budou dojíždět z Chrudimi do Pardubic a obráceně po nové trati. A totéž platí pro i pardubické politiky z ČSSD v čele s Pavlem Svobodou.

+8/0
19.3.2016 12:28

M59i29l65o41š 91M72a86c46h43á64č10e19k 6534181830488

Tak místní politici naříkají, když se stát smiluje a konečně taky něco pustí pro Pardubice a okolí? To jsou opravdu de......! A chrudimáci mě nepřekvapují. V tom jetelákově jsou odjakživa proti všemu. Proto je to dnes taková díra.

+5/−2
19.3.2016 11:08

Z85d14e26n82e47k 46Š23i94t48i83n55a 2533618810455

Mě by zajímalo, co ta investice bude konkrétně obsahovat.

Možná takový budget by neškodilo zveřejnit Třeba jsem se nedočetl o opravě budovy nádraží a vše ostatní je pro laika v mlhovinách.

0/−2
19.3.2016 0:21

Z73d64e12n51e30k 66Š64i82t80i64n26a 2503288510355

Článek beru na politickou objednávku.

+1/0
19.3.2016 23:51
Foto

M67i46l39o11s89l72a71v 28Z22í22t15k69a 8920184277430

Možná je to vysoká cena, ale nerozumím proč to řeší krajští politici, když to nejde z jejich peněz . Dálnice se taky staví draze a ještě jsem neslyšel krajského politika který by se ohradil

+10/0
18.3.2016 20:50

V83l60a29d36i53m50í66r 62F80i31b30i45g28e30r 5954941531224

Protože mají nějaké téma o kterém mohou krafat, ale že jiné projekty, které nejsou tak viditelné jsou předražené a schvalují to sami politici to je jedno.

Cena je důležitá, ale důležitější je aby bylo nádraží moderní, krásné a funkční.

0/0
24.3.2016 12:31

M25i19l24o60š 91P72r11á46z89n38ý 5244959710748

Myslím, že opravu by především potřebovalo pardubické nádraží. Zvláště z nástupišť je to skvělý pohled..

+1/0
18.3.2016 17:36

J62i31r42i 89D97o25m81i26n78i75k 1291688511350

Co je to "příliš draze" ? Podle čeho to ti "politici" posuzují ?

+11/0
18.3.2016 15:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.