Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cyklostezku z Pardubic přes Krkonoše do Německa brzdí výkupy parcel

Labská cyklostezka má měřit 350 kilometrů a podle vizí propojí Krkonoše s česko-německou hranici nedaleko Děčína. Její součástí má být i stezka mezi Pardubicemi a Hradcem Králové. Jenže dlouholeté plány brzdí výkupy pozemků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R18a30d49e78k 59H79o31d35a46ň 9426717601793

Tak hlavně aby se později zase neukázalo, že v zájmu čerpání fondů udělali cyklostezku z účelové komunikace jako v tom seriálu o zmařených penězích včera.

+1/0
13.3.2016 20:25

M37a51r65e32k 88K41o56s84t45e22l63e87c18k25ý 6943496988

Nejschůdnější je pro stavbu stezky využít evropské fondy...

Tak zase DOTACE!?

Jaké evropské fondy? Minimálně polovina obsahu "fondů" jsou naše vlastní v bruseli přerozdělené daně! Takže i já, který po té stezce zřejmě nikdy nepojedu, ji musím zaplatit? To už nepotřebujeme nic užitečnějšího? Cyklisté jistě dojedou i po současných cestách (na jejichž opravy nemáme peníze), stále nám někde padají mosty a památky a pořád dookola žebráme v televizích a novinách o příspěvky na léčení svých dětí!

Proč na stavby, u komunálních politiků tak oblíbených cyklostezek a rozhleden, nuspořádáme raději sbírky víček od petek?

Asi proto, že z dotací jim vždycky nějaké peníze bokem zbudou, ale za víčka od petek volební kampaň neudělají, že?

+3/−3
13.3.2016 12:06

J71i61n51d16ř16i34c75h 60Š33k59o27p78e30k 4135841130975

polovina ne, dostáváme zhruba 3,5 x tolik, co odvedem

+2/−3
13.3.2016 12:23

M15a75r38e73k 82K16o53s83t72e18l84e89c50k63ý 6363856478

To už není pravda, to bylo na začátku, když ptáčka lapali. A taky je u toho nutná spoluúčast.

+1/0
13.3.2016 15:07

J69i20n18d73ř30i26c89h 71Š64k80o38p15e24k 4185781840195

samozřejmě to pravda je, vycházím z dat za roky 2013 - 2015. Spoluúčast je přibližně 10 - 15 %

0/0
14.3.2016 7:52

Z20d28e20n34ě87k 55P96ě32c43h26o89u69č81e94k 1897917820435

Doporučuji vám zjistit kolik tam posíláme a kolik se posílá nazpátek k nám.

Opravdu si to najděte někde kde to není zkreslené a budete se divit poslední roky vybíráme to co tam pošleme + cca 10%. Když vezmeme v potaz dotace na blbosti, které se schválí jen díky tomu, že nejde o naše peníze, troufám si říct: Bez dotací by nám bylo lépe!

0/0
13.3.2016 19:18

J74i93n34d83ř58i48c12h 28Š34k24o77p57e98k 4165151410535

těch + 10 % je nesmysl, realita za poslední 3 uzavřené roky je mezi 3 - 4 násobkem našich odvodů

0/0
14.3.2016 7:53

J18i75n22d80ř63i20c50h 86Š10k98o11p81e84k 4485221410745

jinak dotace jsou účelové, takže myšlenka "nebudeme stavět cyklostezku a peníze použíjeme na léčbu dět" je sice hezká, ale nereálná

+4/−1
13.3.2016 12:23

M13a89r84e35k 69K71o31s69t30e82l53e84c27k83ý 6643506518

No jistě, protože jsou vypsány dotační tituly, které nezohledňují naše potřeby! Teď se 5 let budou stavět jen rozhledny a cyklostezky! A až rozhledny shnijí (protože na údržbu nejsou dotace) nebo cyklostezky zarostou a rozpadnou se (protože na údržbu nejsou dotace), tak zrovna budeme všichni nadšeně stavět třeba rybníky (i když je nepotřebujeme), ale zrovna na ně budou vypsány dotační tituly? To je ta zhovadilost dotací...

A navíc, za to, že nám ti nikým nevolení Úředníci v bruseli ty naše vlastní daně přerozdělí (a určitě to nedělají zadarmo), ještě musíme být vděčni...

+1/0
13.3.2016 15:17

J81i26n69d61ř20i82c82h 95Š58k48o11p45e48k 4755641260345

ale to není problém dotací, ale priorit, resp. toho, co nám EU schválila.

0/0
14.3.2016 7:53

V12ě24r55a 27S47t13o89e20v43o37v95á 3114825246

Cyklostezky proto, protože díky bezohlednosti řidičů dnes cyklista na silnici rovná se téměř sebevrah.

+2/−1
13.3.2016 15:10

J45i40ř43í 65T95e70p22r 4917160115385

Ta stezka je pitomost !!! (Bydlím v okolí Pardubic 300 m od místa kudy by měla vést).

Navíc je prosazována za každou cenu. Že prej je to z dotací tak "vo co nám de" ???

;-€

+3/−4
13.3.2016 9:15

J20i32ř30í 34T81e16p88r 4687910815495

Na potřebný věci peníze nemáme, ale na cyklostezky je pořád peněz dost ;-€.

Kdo to bude udržovat? Kde se na to vezmou peníze?

Místo megalomaských staveb raději dělat užitečné stavby. Například u Ždírce je stezka vedená lesem asi 5 m od hlavní silnice. Není dlouhá, ale řeší dobře a bezpečně situaci. Raději více takovýchto úseků kdy je cyklostezka oddělená od hlavní silnice v místech, kde ji lidé využívají denně k cestám do práce, než víkendové megadílo.

+6/−1
13.3.2016 9:30

V94ě34r43a 23S79t50o76e54v85o94v75á 3334645146

Ta cyklostezka nebude celá nová, ale propojí některé stávající úseky do jedné souvislé. Takže žádné megadílo.

+1/−1
13.3.2016 15:14

Z15d19e68n54ě21k 19P17ě53c87h36o79u69č85e60k 1317177410895

Já osobně teda znám pár lidí co jezdí z Pardubic do HK každý den na kole. Nevím zdali vám vadí to že ji budete mít takhle blízko pozemku, ale když se nad tím zamyslím tak já jsem pro stezku. Ovšem nestavěl bych celou najednou, ale jen postupné úseky. Vždyť by bylo lepší kdyby cyklisté mohli jezdit od aut odděleně ne? A údržba stezky dle mého není moc nákladná.

A také máte pravdu že jsou věci co je potřeba v Pardubicích dodělat více(viz obchvat,...)

...Samozřejmě by se to nesmělo dělat s kapsářskou přirážkou pro každého kdo půjde okolo projektu okolo.

+1/0
13.3.2016 19:40

J42o95s45e18f 32H82u90m70m25e61l 9255436442980

Tepr

ale představte si takovou cyklostezku, která by vedla okolo vás třeba z Brna do Lipska, to by bylo něco a za ty prachy z dotací, no neberte to. A udělal bych to jako stezku také naučnou, třeba na vyňatá slova

0/0
13.3.2016 15:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.