Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cyklostezku z Pardubic přes Krkonoše do Německa brzdí výkupy parcel

Labská cyklostezka má měřit 350 kilometrů a podle vizí propojí Krkonoše s česko-německou hranici nedaleko Děčína. Její součástí má být i stezka mezi Pardubicemi a Hradcem Králové. Jenže dlouholeté plány brzdí výkupy pozemků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R15a67d87e56k 36H82o13d28a13ň 9696807581523

Tak hlavně aby se později zase neukázalo, že v zájmu čerpání fondů udělali cyklostezku z účelové komunikace jako v tom seriálu o zmařených penězích včera.

+1/0
13.3.2016 20:25

M13a16r54e22k 19K30o22s31t44e90l48e70c70k15ý 6243926428

Nejschůdnější je pro stavbu stezky využít evropské fondy...

Tak zase DOTACE!?

Jaké evropské fondy? Minimálně polovina obsahu "fondů" jsou naše vlastní v bruseli přerozdělené daně! Takže i já, který po té stezce zřejmě nikdy nepojedu, ji musím zaplatit? To už nepotřebujeme nic užitečnějšího? Cyklisté jistě dojedou i po současných cestách (na jejichž opravy nemáme peníze), stále nám někde padají mosty a památky a pořád dookola žebráme v televizích a novinách o příspěvky na léčení svých dětí!

Proč na stavby, u komunálních politiků tak oblíbených cyklostezek a rozhleden, nuspořádáme raději sbírky víček od petek?

Asi proto, že z dotací jim vždycky nějaké peníze bokem zbudou, ale za víčka od petek volební kampaň neudělají, že?

+3/−3
13.3.2016 12:06

J24i40n92d29ř61i73c41h 86Š97k11o88p23e13k 4835541180575

polovina ne, dostáváme zhruba 3,5 x tolik, co odvedem

+2/−3
13.3.2016 12:23

M37a71r12e63k 77K64o38s21t60e55l78e36c23k61ý 6673376648

To už není pravda, to bylo na začátku, když ptáčka lapali. A taky je u toho nutná spoluúčast.

+1/0
13.3.2016 15:07

J97i20n52d38ř19i72c39h 80Š26k11o60p56e12k 4135501690805

samozřejmě to pravda je, vycházím z dat za roky 2013 - 2015. Spoluúčast je přibližně 10 - 15 %

0/0
14.3.2016 7:52

Z90d20e19n87ě15k 81P64ě56c58h20o62u32č68e88k 1387677340575

Doporučuji vám zjistit kolik tam posíláme a kolik se posílá nazpátek k nám.

Opravdu si to najděte někde kde to není zkreslené a budete se divit poslední roky vybíráme to co tam pošleme + cca 10%. Když vezmeme v potaz dotace na blbosti, které se schválí jen díky tomu, že nejde o naše peníze, troufám si říct: Bez dotací by nám bylo lépe!

0/0
13.3.2016 19:18

J40i56n89d10ř17i13c53h 34Š36k29o47p31e73k 4625351620145

těch + 10 % je nesmysl, realita za poslední 3 uzavřené roky je mezi 3 - 4 násobkem našich odvodů

0/0
14.3.2016 7:53

J65i34n24d38ř38i60c27h 10Š84k33o98p60e53k 4115461480795

jinak dotace jsou účelové, takže myšlenka "nebudeme stavět cyklostezku a peníze použíjeme na léčbu dět" je sice hezká, ale nereálná

+4/−1
13.3.2016 12:23

M81a79r52e33k 85K60o56s58t91e64l49e55c65k38ý 6953486518

No jistě, protože jsou vypsány dotační tituly, které nezohledňují naše potřeby! Teď se 5 let budou stavět jen rozhledny a cyklostezky! A až rozhledny shnijí (protože na údržbu nejsou dotace) nebo cyklostezky zarostou a rozpadnou se (protože na údržbu nejsou dotace), tak zrovna budeme všichni nadšeně stavět třeba rybníky (i když je nepotřebujeme), ale zrovna na ně budou vypsány dotační tituly? To je ta zhovadilost dotací...

A navíc, za to, že nám ti nikým nevolení Úředníci v bruseli ty naše vlastní daně přerozdělí (a určitě to nedělají zadarmo), ještě musíme být vděčni...

+1/0
13.3.2016 15:17

J17i93n70d32ř77i52c34h 75Š92k74o25p73e18k 4285611960735

ale to není problém dotací, ale priorit, resp. toho, co nám EU schválila.

0/0
14.3.2016 7:53

V12ě80r60a 66S26t53o41e57v84o37v41á 3484385746

Cyklostezky proto, protože díky bezohlednosti řidičů dnes cyklista na silnici rovná se téměř sebevrah.

+2/−1
13.3.2016 15:10

J17i95ř13í 55T80e20p83r 4427380455385

Ta stezka je pitomost !!! (Bydlím v okolí Pardubic 300 m od místa kudy by měla vést).

Navíc je prosazována za každou cenu. Že prej je to z dotací tak "vo co nám de" ???

;-€

+3/−4
13.3.2016 9:15

J25i38ř78í 15T66e87p56r 4807500645875

Na potřebný věci peníze nemáme, ale na cyklostezky je pořád peněz dost ;-€.

Kdo to bude udržovat? Kde se na to vezmou peníze?

Místo megalomaských staveb raději dělat užitečné stavby. Například u Ždírce je stezka vedená lesem asi 5 m od hlavní silnice. Není dlouhá, ale řeší dobře a bezpečně situaci. Raději více takovýchto úseků kdy je cyklostezka oddělená od hlavní silnice v místech, kde ji lidé využívají denně k cestám do práce, než víkendové megadílo.

+6/−1
13.3.2016 9:30

V30ě88r19a 29S68t50o26e85v17o32v60á 3264395456

Ta cyklostezka nebude celá nová, ale propojí některé stávající úseky do jedné souvislé. Takže žádné megadílo.

+1/−1
13.3.2016 15:14

Z76d79e33n32ě66k 15P77ě15c84h15o68u98č28e48k 1977267200585

Já osobně teda znám pár lidí co jezdí z Pardubic do HK každý den na kole. Nevím zdali vám vadí to že ji budete mít takhle blízko pozemku, ale když se nad tím zamyslím tak já jsem pro stezku. Ovšem nestavěl bych celou najednou, ale jen postupné úseky. Vždyť by bylo lepší kdyby cyklisté mohli jezdit od aut odděleně ne? A údržba stezky dle mého není moc nákladná.

A také máte pravdu že jsou věci co je potřeba v Pardubicích dodělat více(viz obchvat,...)

...Samozřejmě by se to nesmělo dělat s kapsářskou přirážkou pro každého kdo půjde okolo projektu okolo.

+1/0
13.3.2016 19:40

J69o49s17e56f 73H40u55m95m22e49l 9365196552870

Tepr

ale představte si takovou cyklostezku, která by vedla okolo vás třeba z Brna do Lipska, to by bylo něco a za ty prachy z dotací, no neberte to. A udělal bych to jako stezku také naučnou, třeba na vyňatá slova

0/0
13.3.2016 15:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.