Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cyklostezku z Pardubic přes Krkonoše do Německa brzdí výkupy parcel

Labská cyklostezka má měřit 350 kilometrů a podle vizí propojí Krkonoše s česko-německou hranici nedaleko Děčína. Její součástí má být i stezka mezi Pardubicemi a Hradcem Králové. Jenže dlouholeté plány brzdí výkupy pozemků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R39a98d80e27k 11H85o97d54a41ň 9276867661893

Tak hlavně aby se později zase neukázalo, že v zájmu čerpání fondů udělali cyklostezku z účelové komunikace jako v tom seriálu o zmařených penězích včera.

+1/0
13.3.2016 20:25

M96a93r35e75k 72K25o74s16t10e23l70e22c46k24ý 6263216268

Nejschůdnější je pro stavbu stezky využít evropské fondy...

Tak zase DOTACE!?

Jaké evropské fondy? Minimálně polovina obsahu "fondů" jsou naše vlastní v bruseli přerozdělené daně! Takže i já, který po té stezce zřejmě nikdy nepojedu, ji musím zaplatit? To už nepotřebujeme nic užitečnějšího? Cyklisté jistě dojedou i po současných cestách (na jejichž opravy nemáme peníze), stále nám někde padají mosty a památky a pořád dookola žebráme v televizích a novinách o příspěvky na léčení svých dětí!

Proč na stavby, u komunálních politiků tak oblíbených cyklostezek a rozhleden, nuspořádáme raději sbírky víček od petek?

Asi proto, že z dotací jim vždycky nějaké peníze bokem zbudou, ale za víčka od petek volební kampaň neudělají, že?

+3/−3
13.3.2016 12:06

J68i38n70d96ř95i29c91h 81Š14k44o13p38e47k 4895271460465

polovina ne, dostáváme zhruba 3,5 x tolik, co odvedem

+2/−3
13.3.2016 12:23

M71a59r81e89k 42K57o48s51t39e84l19e14c63k70ý 6803436248

To už není pravda, to bylo na začátku, když ptáčka lapali. A taky je u toho nutná spoluúčast.

+1/0
13.3.2016 15:07

J57i58n95d92ř11i73c42h 92Š67k80o70p76e61k 4335521740105

samozřejmě to pravda je, vycházím z dat za roky 2013 - 2015. Spoluúčast je přibližně 10 - 15 %

0/0
14.3.2016 7:52

Z52d66e38n35ě35k 79P31ě55c65h43o82u76č49e72k 1327937330415

Doporučuji vám zjistit kolik tam posíláme a kolik se posílá nazpátek k nám.

Opravdu si to najděte někde kde to není zkreslené a budete se divit poslední roky vybíráme to co tam pošleme + cca 10%. Když vezmeme v potaz dotace na blbosti, které se schválí jen díky tomu, že nejde o naše peníze, troufám si říct: Bez dotací by nám bylo lépe!

0/0
13.3.2016 19:18

J68i49n53d69ř84i48c96h 74Š75k76o73p76e61k 4655381630285

těch + 10 % je nesmysl, realita za poslední 3 uzavřené roky je mezi 3 - 4 násobkem našich odvodů

0/0
14.3.2016 7:53

J24i15n87d31ř77i74c46h 44Š39k59o25p27e17k 4485821380905

jinak dotace jsou účelové, takže myšlenka "nebudeme stavět cyklostezku a peníze použíjeme na léčbu dět" je sice hezká, ale nereálná

+4/−1
13.3.2016 12:23

M83a35r56e81k 80K88o38s60t14e53l81e88c81k26ý 6473856548

No jistě, protože jsou vypsány dotační tituly, které nezohledňují naše potřeby! Teď se 5 let budou stavět jen rozhledny a cyklostezky! A až rozhledny shnijí (protože na údržbu nejsou dotace) nebo cyklostezky zarostou a rozpadnou se (protože na údržbu nejsou dotace), tak zrovna budeme všichni nadšeně stavět třeba rybníky (i když je nepotřebujeme), ale zrovna na ně budou vypsány dotační tituly? To je ta zhovadilost dotací...

A navíc, za to, že nám ti nikým nevolení Úředníci v bruseli ty naše vlastní daně přerozdělí (a určitě to nedělají zadarmo), ještě musíme být vděčni...

+1/0
13.3.2016 15:17

J17i88n45d19ř89i74c16h 34Š55k88o80p56e68k 4385901480695

ale to není problém dotací, ale priorit, resp. toho, co nám EU schválila.

0/0
14.3.2016 7:53

V81ě13r17a 45S43t25o58e70v73o31v64á 3554575436

Cyklostezky proto, protože díky bezohlednosti řidičů dnes cyklista na silnici rovná se téměř sebevrah.

+2/−1
13.3.2016 15:10

J76i41ř62í 41T92e91p80r 4927600495575

Ta stezka je pitomost !!! (Bydlím v okolí Pardubic 300 m od místa kudy by měla vést).

Navíc je prosazována za každou cenu. Že prej je to z dotací tak "vo co nám de" ???

;-€

+3/−4
13.3.2016 9:15

J34i10ř56í 14T45e24p90r 4497210435445

Na potřebný věci peníze nemáme, ale na cyklostezky je pořád peněz dost ;-€.

Kdo to bude udržovat? Kde se na to vezmou peníze?

Místo megalomaských staveb raději dělat užitečné stavby. Například u Ždírce je stezka vedená lesem asi 5 m od hlavní silnice. Není dlouhá, ale řeší dobře a bezpečně situaci. Raději více takovýchto úseků kdy je cyklostezka oddělená od hlavní silnice v místech, kde ji lidé využívají denně k cestám do práce, než víkendové megadílo.

+6/−1
13.3.2016 9:30

V77ě19r72a 72S85t48o26e52v50o77v96á 3544145246

Ta cyklostezka nebude celá nová, ale propojí některé stávající úseky do jedné souvislé. Takže žádné megadílo.

+1/−1
13.3.2016 15:14

Z15d96e96n55ě88k 88P52ě66c86h18o24u12č65e38k 1167737160455

Já osobně teda znám pár lidí co jezdí z Pardubic do HK každý den na kole. Nevím zdali vám vadí to že ji budete mít takhle blízko pozemku, ale když se nad tím zamyslím tak já jsem pro stezku. Ovšem nestavěl bych celou najednou, ale jen postupné úseky. Vždyť by bylo lepší kdyby cyklisté mohli jezdit od aut odděleně ne? A údržba stezky dle mého není moc nákladná.

A také máte pravdu že jsou věci co je potřeba v Pardubicích dodělat více(viz obchvat,...)

...Samozřejmě by se to nesmělo dělat s kapsářskou přirážkou pro každého kdo půjde okolo projektu okolo.

+1/0
13.3.2016 19:40

J98o42s62e52f 67H30u16m42m75e17l 9985786372550

Tepr

ale představte si takovou cyklostezku, která by vedla okolo vás třeba z Brna do Lipska, to by bylo něco a za ty prachy z dotací, no neberte to. A udělal bych to jako stezku také naučnou, třeba na vyňatá slova

0/0
13.3.2016 15:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.