- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Asi hlavní problém spočívá v tom, že Chrudim už stezku směrem na Pardubice postavila"
No tak to jo. Ten kousek co je Chrudim-Medlešice? Kdy ještě k té stezce se doposud muselo po hlavní silnici cr-pce. (stále se musí po silnici, ale není již hlavním tahem). Pak tu silnici 2x na pár metrech křížit (místem pro přecházení) a stezka končí kdesi u hospody v Medlešicích (ani ne u další silnice na Pardubice)
No možná jim prozradím tu tajnou informaci z mapy, že tento začátek klidně tedy mohou nechat (pokud se někomu tak líbí), v Medlešicích se stočí cyklista do leva směrem k nynějšímu nádraží a po původní trati bude pokračovat k letišti, kde již stezka také nějaká je...
Takže o žádnou duplicitu nejde. Ale jo, já to chápu, toto řešení není možné protože nemají peníze. A nestojí na pozemku někoho... A pak za rok co původní trať zaroste travou, slavnostně politici naplánují cyklostezku až do Pce nejlépe nějakými mosty a klikaticemi nad novou tratí a hlavní silnicí a kdoví čím, že
a to nechávám stranou věc, že dle radního Chrudimi, přece nemůže existovat druhá spojka na tuto cyklostezku (tedy že by se stezka v Medlešicích dělila do dvou částí Chrudimi).
Pane Vrabec!
* Současná poloha tratě CR-Rosice vadí provozu a rozšíření letiště PCE, i když byla trať již asi před 60 lety posunuta. Důvodem bylo a je prodloužení přistávací dráhy letiště, kde další nepřípustnou překážkou pro letadla by byla trolej.
* Nová trať umožní na trase CR-HK jet jednou soupravou bez úvratě Rosice - PCE hl.n.
* Odlehčí dopravnímu zatížení žel. mostu přes Labe v Rosicích. Před asi 50 lety byly zrušeny původní dva žel. mosty v Rosicích. Zůstal je jeden tehdy opravený.
* Část tratě PCE hl.n.-Nemošice je již provozována jako vlečka do bývalých TMS.
* Pro cestující od HK a od CR zkrátí a zrychlí přístup do PCE hl.n., PCE centrum, Pardubičky (nemocnice), PCE Zámeček (Foxconn) a další. Tím na sebe naváže přepravu osob (a snad i nákladů).
* Zkrátí dopravní časy od CR i od HK do PCE hl.n. Zkrátí se čas přestupu pro směr Praha a Č.Třebová.
* Současná tzv. Medlešická spojka je za posledních 100 let asi desátou verzí spojky.
* Doporučuji přečíst si http://parpedie.cz/cti-zaznam.php?id=Zeleznice_planovane
Z Chrudimi do Hradce Králové je možné jet bez úvratě v Rosicích, a to nejen příměji, ale zejména bez zatížení Pardubic hl.n. a hlavního železničního koridoru včetně s tím spojeného případného zdržení.
Plánovaná spojka těžko ovlivní dopravní časy od Hradce Králové do Pardubic hl. n.
Aneb proč několik vážných argumentů znevážit dvěma nesmyslnými?
Celé této akci nerozumím. Další zábor polí. A ještě tunel u Ostřešan! Nyní se staví 4proudová silnice od Parama až k závodišti, to nešlo vybudovat od nástupiště č.4 odbočku- dlouhou velkou zatáčku přes dnes prázdné pozemky směrem k závodišti a 4proudovku mosty vést nad tím? Viděl bych to tak na 0,5miliardy. Žádné zábory půdy, žádné řešení co bude na původních kolejích (což 2 cyklostezky vedle sebe je opravdu nesmysl). Jen by se necouvalo do Rosic.
Vaše řešení je naprosto, racionální, levné, prosté, lehce proveditelné - tudíž v našich podmínkách neprůchodné. Jediná komplikace by byla nutnost nasadit na trať soupravy s řízením na obou stranách - což už je nyní stejně standard. Vzhledem k tomu, že už se silnice u Parama staví, ale z toho nebude nic. Stejná myšlenka mě napadla dost často též, když jsem z vlaku u závodiště viděl, jak za silnicí končí vlečka vedoucí na pardubické hlavní nádraží a vlak tam přes Rosice dojel za dalších 20 minut.