- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není to nesouhlas Bruselu, co oddaluje stavbu. Je to laksnost a lenost našich úředníků.
Problém je v tom, že EU potřebuje peníze na běžence a nějaký obchvat v Pardubicích jim je ukradený. Tak se hledají zástupné důvody aby to nešlo.
Řeči se vedou, voda teče a obchvaty se slibují. Chrudimáci to znají. Když třikrát slíbíš, jako by jsi dal.
Kdy se dočká Chrudim druhé části obchvatu?
Brzy! Již včera vykoupilo ŘSD první pozemek pod druhou částí obchvatu a to se snad mělo již příští rok začít stavět.
A třetí část? Ta je jenom v návrhu územního plánu. Takže Chrudimí budou dál proudit vozidla ze směru Markovice.
Pardubice evidentně nejsou město, které potřebuje silniční obchvat.
Dříve zmizí auta z center Sezemic i Chrudimi, než se v Pardubicích začne kopat.
Nynější radnice sklízí výsledky "kvalitních" výkonů těch před nimi.
Podpora profesionálních hokejistů měla pro předchozí pardubické politické špičky daleko vyšší prioritu než řešení dopravy vedené ucpaným centrem krajského města...
Zde je výsledek
PS: ...zlé jazyky tvrdí, že plánovaný severovýchodní obchvat a jihovýchodní obchvat nebudou propojeny, jeden prý skončí na kruhovém objezdu na Dubině a druhý prý má dle plánů končit někde u Foxconu. To je jako fakt nebo jde o nějaký nepřátelský hoax placený Kremlem?
Už aby to bylo...stále se málo tlačí a pomalu vykupuje!
Vždyť v centru klesne počet aut klidně o 50%