- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to kepl, pamatuji si, že kdysi dávno měl vedle mě garáž taky takový děda, auto jen vždy v neděli vytáhl a kochal se. Když jednou zajížděl dovnitř, lehce štrejchl vrata a z toho keplu vypadlo čelní okno.
Škoda života, ale tohle auto nepatří na silnice......
Trabant je vidět vzácně možná tak v CZ, nikoliv však v H! Tam jezdí ještě i IFA, Robury a Ikarusy...
Lidi by meli byt soudni a v tomhle veku uz neridit.
Je to o zivot jejich i ostatnich.
Lidi by meli byt soudni a v tomhle veku uz neridit.
Je to o zivot jejich i ostatnich.
Jó Tráboš nepřekonatelné vozítko mezi 30 a 50kou. Pokud se však nehoda stala v noci, tak na vině bude 6 voltová elektroinstalace. Ta dávala tak malý výkon, že od světel nebylo nic vidět a pokud člověk dal nohu z plynu tak vjel prakticky do tmy. Vím, co mluvím neb trabanta jsem asi 2 roky vlastnil
Trabanta jsem měl taky a svítil úplně v pohodě. Takže chyba asi v tvém trabantu....
kdyby chodil pěšky tak se mu to nestane, zdravější a levnější pohyb
Autor by si mohl aspoň opravit fakta, kterými doprovodil tuto smutnou zprávu.
Trabant se začal vyrábět v roce 1957 ve Zwickau. V roce 1956 se Eisenachu začaly vyrábět Wartburgy 311...
Ano, Trabant byl vyraben jen v Zwickau, kdyz tam ukoncili vyfobu vozu IFA.
V Eisenach se puvodne vyrabely krasn BMW pak socialisticke EMW a konecne Wartburgove vsech modelu.
Očekávám diskuzi plnou kydů o tom, jak jsou stará auta suprová, a ty dnešní za nic nestojí. Stejně jako mléko, šunka a podobně.... A taky by mohl někdo kritizovat EU a stát, že se snaží poplatky a daněmi tyto vraky dostat ze silnic.
Jistě, starý pán v 83 letech vybere drobnou část svých milionových úspor a zajde si koupit nový vůz, aby držel krok se světem.