Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Plasty nevydržely. Náraz trabantu do stojící dodávky skončil smrtí

Třiaosmdesátiletý řidič trabantu nepřežil v pondělí večer dopravní nehodu v Koclířově na Svitavsku. Odbočoval vlevo na vedlejší komunikaci a čelně narazil do stojící dodávky značky Renault.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P19e77t66r 60N65ě84m16e45č23e31k 1142124902903

Je to kepl, pamatuji si, že kdysi dávno měl vedle mě garáž taky takový děda, auto jen vždy v neděli vytáhl a kochal se. Když jednou zajížděl dovnitř, lehce štrejchl vrata a z toho keplu vypadlo čelní okno.

Škoda života, ale tohle auto nepatří na silnice......

0/0
10.2.2016 10:58

E92d35u53a18r49d 38B91l53a92z45e32k 1793710515735

Trabant je vidět vzácně možná tak v CZ, nikoliv však v H! :-P Tam jezdí ještě i IFA, Robury a Ikarusy...;-D

0/0
9.2.2016 15:57

D25a76l73i25b51o19r 84K66u79r12b79e25l 5636879504699

V Havířově?

+1/−1
9.2.2016 17:31

P18e85t87r 66J67a60n86á13k 5332861652

V Humpolci. ;-D

+1/0
9.2.2016 18:01

E84d30u37a84r23d 64B70l97a54z40e86k 1483800175685

Tak asi když píši CZ a myslím logicky! MEZINÁRODNÍ ZKRATKOU!!! - Českou Republiku tak když píši k tomu další zkratku tak také státu (vyplývá z kontextu že) čili: H, čímž je dáno Maďarsko! (H jako Hungary ;-)) Vy Ynteligente;-D...

+1/0
9.2.2016 19:09

P73a16t68r22i37k 65K52o74u23b92a 1825831153646

Lidi by meli byt soudni a v tomhle veku uz neridit.

Je to o zivot jejich i ostatnich.

+3/−1
9.2.2016 15:48

P89a69t90r64i53k 10K45o51u26b66a 1605921883946

Lidi by meli byt soudni a v tomhle veku uz neridit.

Je to o zivot jejich i ostatnich.

0/0
9.2.2016 15:48

M39i31l47o17s58l98a86v 79K44a20n58t10o41r54e23k 1909397791649

Jó Tráboš nepřekonatelné vozítko mezi 30 a 50kou. Pokud se však nehoda stala v noci, tak na vině bude 6 voltová elektroinstalace. Ta dávala tak malý výkon, že od světel nebylo nic vidět a pokud člověk dal nohu z plynu tak vjel prakticky do tmy. Vím, co mluvím neb trabanta jsem asi 2 roky vlastnil

+2/0
9.2.2016 15:27

J42a64n 70Š94e82b37e17s33t31a 6897120600445

Trabanta jsem měl taky a svítil úplně v pohodě. Takže chyba asi v tvém trabantu....

+2/0
9.2.2016 15:37

E75d56u45a91r55d 74B35l16a77z19e34k 1793150535675

Takovou "pohodu";-D bych nikdy nechtěl, ani zadarmo!;-€

+1/0
9.2.2016 15:58

J89a38n 34Š36e80b37e56s40t67a 6357630790515

Nikdo ti jí necpe, nevšiml sis?

+3/0
9.2.2016 16:04

E75d65u89a41r59d 24B33l84a18z31e45k 1633540585645

A co jako???8-o Můj názor můžu mít a na diskusi!!! sdělit, bez ohledu na to, co mi kdo cpe ne? Mám jej ze zkušenosti naštěstí jen kratičkou co jen potvrdila moje předsudky - domněnky již od pohledu na ten křáp než jsem s tím krátce jel a kdy kámošům studentům, co jej měli spíše z nouze... za komunistů... , furt něco efungovalo nebo za jízdy upadávalo, dokonce z ajízdy upad i startér! ;-D

0/0
9.2.2016 19:12

J55a45n 24Š77e82b48e42s91t64a 6757790160285

To je jen o tom, v jakém stavu kdo svého tráboše udržoval. Když budeš kašlat na údržbu mercedesu, taky ti budou odpadávat díly.... Já jsem s ním najezdil spoustu kilometrů bez větších problémů. Takže soudit jen podle jedné kratičké zkušenosti? Jistě, tvůj názor.....

0/0
9.2.2016 21:26

M25i77l65o91s94l82a40v 21K28a92n30t89o29r82e80k 1179887711369

Já jsem do tráboše přesedlal (a souběžně jezdil) ze škodovky a čikuli, takže jsem měl srovnání. O proti těmto autům (pokud jsou čikuli a škoda ;-D ještě taky auta) mám srovnání. Trabant jednoduše nesvítíRv i když je zcela fit;-)

+1/0
9.2.2016 16:55

K78a90r84e32l 21S84t95o13j42k72a 1343653783184

kdyby chodil pěšky tak se mu to nestane, zdravější a levnější pohyb :-)

+1/−3
9.2.2016 15:00

P15e68p40a 64J52e68t70e27l 4524365529928

Těch trsátek...

+3/0
9.2.2016 14:53

V86l63a64d60i84m75í13r 53K36r37u40p54k54a 4168974784966

Autor by si mohl aspoň opravit fakta, kterými doprovodil tuto smutnou zprávu.

Trabant se začal vyrábět v roce 1957 ve Zwickau. V roce 1956 se Eisenachu začaly vyrábět Wartburgy 311...

+5/0
9.2.2016 14:48

V48o92k36o50u80n 24V24l50a51d45i12m64i60r 8472588799278

Ano, Trabant byl vyraben jen v Zwickau, kdyz tam ukoncili vyfobu vozu IFA.

V Eisenach se puvodne vyrabely krasn BMW pak socialisticke EMW a konecne Wartburgove vsech modelu.

0/0
9.2.2016 15:07

M97i42l48o80s86l58a62v 35K81a76n38t84o19r46e70k 1919307131429

R^R^R^;-D;-D;-D

0/0
9.2.2016 15:23

J26a52r15o48m50í20r 43C40e10n87e74k 1888816745372

Očekávám diskuzi plnou kydů o tom, jak jsou stará auta suprová, a ty dnešní za nic nestojí. Stejně jako mléko, šunka a podobně.... A taky by mohl někdo kritizovat EU a stát, že se snaží poplatky a daněmi tyto vraky dostat ze silnic.Rv

+6/−17
9.2.2016 14:44

V18l64a40d25i61m44í72r 25K98r46u84p64k41a 4988414724406

Jistě, starý pán v 83 letech vybere drobnou část svých milionových úspor a zajde si koupit nový vůz, aby držel krok se světem.

+14/0
9.2.2016 14:52

P43e25t62r 74N91ě93m96e70č52e27k 1612474162863

Vladimír Krupka: Na druhou starnu, našetřit za celý život jen na traboše je taky divné....

0/0
10.2.2016 11:02

T56o19m81á37š 15P60a14t51o96č52k36a 3164117643558

píšete v očekávání, co se tu napíše? větší koninu jsem dlouho nečetl ;-D

+2/0
9.2.2016 15:02

J11o41s68e25f 44Z55a65h21á62l26k70a 4423549188266

Neumíte rozlišovat. Technický stav je jedna věc, stáří věc druhá. Viděl jsem veterány ve výborném stavu stejně tak jako auta stará několik let, ale ve stavu který se nazývá plečka.

+11/0
9.2.2016 15:09

V21á77c91l59a38v 54N59o70v36o22t36n91ý 6276202476842

Tak tohle už je veterán. Toho už bych nevyháněl.

0/0
9.2.2016 19:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.