Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Plasty nevydržely. Náraz trabantu do stojící dodávky skončil smrtí

Třiaosmdesátiletý řidič trabantu nepřežil v pondělí večer dopravní nehodu v Koclířově na Svitavsku. Odbočoval vlevo na vedlejší komunikaci a čelně narazil do stojící dodávky značky Renault.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P86e40t56r 80N23ě66m73e25č82e41k 1232454802143

Je to kepl, pamatuji si, že kdysi dávno měl vedle mě garáž taky takový děda, auto jen vždy v neděli vytáhl a kochal se. Když jednou zajížděl dovnitř, lehce štrejchl vrata a z toho keplu vypadlo čelní okno.

Škoda života, ale tohle auto nepatří na silnice......

0/0
10.2.2016 10:58

E83d71u82a56r91d 94B80l87a80z86e79k 1543490385635

Trabant je vidět vzácně možná tak v CZ, nikoliv však v H! :-P Tam jezdí ještě i IFA, Robury a Ikarusy...;-D

0/0
9.2.2016 15:57

D33a96l40i77b62o12r 38K74u35r88b93e21l 5916139354879

V Havířově?

+1/−1
9.2.2016 17:31

P64e78t97r 59J68a10n68á27k 5442611382

V Humpolci. ;-D

+1/0
9.2.2016 18:01

E73d43u31a82r97d 71B60l58a59z61e26k 1283850515215

Tak asi když píši CZ a myslím logicky! MEZINÁRODNÍ ZKRATKOU!!! - Českou Republiku tak když píši k tomu další zkratku tak také státu (vyplývá z kontextu že) čili: H, čímž je dáno Maďarsko! (H jako Hungary ;-)) Vy Ynteligente;-D...

+1/0
9.2.2016 19:09

P53a64t54r27i71k 50K41o90u58b28a 1185611513326

Lidi by meli byt soudni a v tomhle veku uz neridit.

Je to o zivot jejich i ostatnich.

+3/−1
9.2.2016 15:48

P38a23t42r10i73k 63K41o13u16b95a 1495401543756

Lidi by meli byt soudni a v tomhle veku uz neridit.

Je to o zivot jejich i ostatnich.

0/0
9.2.2016 15:48

M35i48l59o22s17l57a56v 13K72a27n88t87o42r51e72k 1639897191199

Jó Tráboš nepřekonatelné vozítko mezi 30 a 50kou. Pokud se však nehoda stala v noci, tak na vině bude 6 voltová elektroinstalace. Ta dávala tak malý výkon, že od světel nebylo nic vidět a pokud člověk dal nohu z plynu tak vjel prakticky do tmy. Vím, co mluvím neb trabanta jsem asi 2 roky vlastnil

+2/0
9.2.2016 15:27

J36a30n 48Š82e27b22e87s79t49a 6587570770405

Trabanta jsem měl taky a svítil úplně v pohodě. Takže chyba asi v tvém trabantu....

+2/0
9.2.2016 15:37

E95d64u65a20r68d 94B54l93a75z34e50k 1253200845315

Takovou "pohodu";-D bych nikdy nechtěl, ani zadarmo!;-€

+1/0
9.2.2016 15:58

J88a40n 51Š16e39b30e28s54t86a 6647420100295

Nikdo ti jí necpe, nevšiml sis?

+3/0
9.2.2016 16:04

E76d16u54a24r48d 58B91l76a85z62e94k 1933630255605

A co jako???8-o Můj názor můžu mít a na diskusi!!! sdělit, bez ohledu na to, co mi kdo cpe ne? Mám jej ze zkušenosti naštěstí jen kratičkou co jen potvrdila moje předsudky - domněnky již od pohledu na ten křáp než jsem s tím krátce jel a kdy kámošům studentům, co jej měli spíše z nouze... za komunistů... , furt něco efungovalo nebo za jízdy upadávalo, dokonce z ajízdy upad i startér! ;-D

0/0
9.2.2016 19:12

J95a97n 66Š16e36b65e89s19t16a 6507470200775

To je jen o tom, v jakém stavu kdo svého tráboše udržoval. Když budeš kašlat na údržbu mercedesu, taky ti budou odpadávat díly.... Já jsem s ním najezdil spoustu kilometrů bez větších problémů. Takže soudit jen podle jedné kratičké zkušenosti? Jistě, tvůj názor.....

0/0
9.2.2016 21:26

M19i77l54o35s94l35a26v 68K78a35n76t61o92r53e13k 1769567221749

Já jsem do tráboše přesedlal (a souběžně jezdil) ze škodovky a čikuli, takže jsem měl srovnání. O proti těmto autům (pokud jsou čikuli a škoda ;-D ještě taky auta) mám srovnání. Trabant jednoduše nesvítíRv i když je zcela fit;-)

+1/0
9.2.2016 16:55

K15a66r58e87l 96S35t72o62j86k96a 1483723103474

kdyby chodil pěšky tak se mu to nestane, zdravější a levnější pohyb :-)

+1/−3
9.2.2016 15:00

P24e66p17a 18J68e97t38e98l 4904265719898

Těch trsátek...

+3/0
9.2.2016 14:53

V54l42a22d86i41m59í38r 71K15r20u60p88k56a 4108314714396

Autor by si mohl aspoň opravit fakta, kterými doprovodil tuto smutnou zprávu.

Trabant se začal vyrábět v roce 1957 ve Zwickau. V roce 1956 se Eisenachu začaly vyrábět Wartburgy 311...

+5/0
9.2.2016 14:48

V70o40k61o75u23n 78V85l94a68d86i23m46i15r 8752428259178

Ano, Trabant byl vyraben jen v Zwickau, kdyz tam ukoncili vyfobu vozu IFA.

V Eisenach se puvodne vyrabely krasn BMW pak socialisticke EMW a konecne Wartburgove vsech modelu.

0/0
9.2.2016 15:07

M80i40l50o10s65l88a44v 38K42a13n16t27o60r67e75k 1659697301849

R^R^R^;-D;-D;-D

0/0
9.2.2016 15:23

J20a23r40o62m35í90r 71C71e24n35e98k 1448276725492

Očekávám diskuzi plnou kydů o tom, jak jsou stará auta suprová, a ty dnešní za nic nestojí. Stejně jako mléko, šunka a podobně.... A taky by mohl někdo kritizovat EU a stát, že se snaží poplatky a daněmi tyto vraky dostat ze silnic.Rv

+6/−17
9.2.2016 14:44

V29l90a31d39i15m51í27r 47K79r74u78p77k18a 4288474794456

Jistě, starý pán v 83 letech vybere drobnou část svých milionových úspor a zajde si koupit nový vůz, aby držel krok se světem.

+14/0
9.2.2016 14:52

P55e57t15r 92N50ě76m24e18č92e26k 1292124432683

Vladimír Krupka: Na druhou starnu, našetřit za celý život jen na traboše je taky divné....

0/0
10.2.2016 11:02

T88o53m20á48š 84P43a40t24o42č92k74a 3594877553238

píšete v očekávání, co se tu napíše? větší koninu jsem dlouho nečetl ;-D

+2/0
9.2.2016 15:02

J63o53s76e54f 62Z88a68h67á55l78k24a 4173309228356

Neumíte rozlišovat. Technický stav je jedna věc, stáří věc druhá. Viděl jsem veterány ve výborném stavu stejně tak jako auta stará několik let, ale ve stavu který se nazývá plečka.

+11/0
9.2.2016 15:09

V96á44c46l15a89v 33N96o78v61o45t15n40ý 6246222276892

Tak tohle už je veterán. Toho už bych nevyháněl.

0/0
9.2.2016 19:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.