Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Plasty nevydržely. Náraz trabantu do stojící dodávky skončil smrtí

Třiaosmdesátiletý řidič trabantu nepřežil v pondělí večer dopravní nehodu v Koclířově na Svitavsku. Odbočoval vlevo na vedlejší komunikaci a čelně narazil do stojící dodávky značky Renault.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P42e70t43r 75N65ě97m74e61č80e93k 1822734972883

Je to kepl, pamatuji si, že kdysi dávno měl vedle mě garáž taky takový děda, auto jen vždy v neděli vytáhl a kochal se. Když jednou zajížděl dovnitř, lehce štrejchl vrata a z toho keplu vypadlo čelní okno.

Škoda života, ale tohle auto nepatří na silnice......

0/0
10.2.2016 10:58

E34d90u43a40r78d 47B73l46a94z76e76k 1243770465175

Trabant je vidět vzácně možná tak v CZ, nikoliv však v H! :-P Tam jezdí ještě i IFA, Robury a Ikarusy...;-D

0/0
9.2.2016 15:57

D15a83l58i52b44o64r 49K56u71r83b79e85l 5506739614879

V Havířově?

+1/−1
9.2.2016 17:31

P55e67t59r 66J74a94n71á10k 5122431472

V Humpolci. ;-D

+1/0
9.2.2016 18:01

E92d65u61a87r61d 66B55l95a44z39e39k 1433480765295

Tak asi když píši CZ a myslím logicky! MEZINÁRODNÍ ZKRATKOU!!! - Českou Republiku tak když píši k tomu další zkratku tak také státu (vyplývá z kontextu že) čili: H, čímž je dáno Maďarsko! (H jako Hungary ;-)) Vy Ynteligente;-D...

+1/0
9.2.2016 19:09

P59a59t91r96i98k 84K16o31u19b63a 1215701223436

Lidi by meli byt soudni a v tomhle veku uz neridit.

Je to o zivot jejich i ostatnich.

+3/−1
9.2.2016 15:48

P83a56t19r95i70k 83K94o82u32b23a 1405531383316

Lidi by meli byt soudni a v tomhle veku uz neridit.

Je to o zivot jejich i ostatnich.

0/0
9.2.2016 15:48

M58i21l28o81s46l25a44v 78K13a13n57t40o70r56e96k 1769897541229

Jó Tráboš nepřekonatelné vozítko mezi 30 a 50kou. Pokud se však nehoda stala v noci, tak na vině bude 6 voltová elektroinstalace. Ta dávala tak malý výkon, že od světel nebylo nic vidět a pokud člověk dal nohu z plynu tak vjel prakticky do tmy. Vím, co mluvím neb trabanta jsem asi 2 roky vlastnil

+2/0
9.2.2016 15:27

J22a87n 30Š42e71b64e81s45t36a 6467610520695

Trabanta jsem měl taky a svítil úplně v pohodě. Takže chyba asi v tvém trabantu....

+2/0
9.2.2016 15:37

E63d56u20a89r80d 73B55l76a64z80e52k 1603640105365

Takovou "pohodu";-D bych nikdy nechtěl, ani zadarmo!;-€

+1/0
9.2.2016 15:58

J96a16n 42Š68e28b41e50s10t26a 6487630100115

Nikdo ti jí necpe, nevšiml sis?

+3/0
9.2.2016 16:04

E87d97u26a60r42d 93B82l59a66z25e13k 1433760575415

A co jako???8-o Můj názor můžu mít a na diskusi!!! sdělit, bez ohledu na to, co mi kdo cpe ne? Mám jej ze zkušenosti naštěstí jen kratičkou co jen potvrdila moje předsudky - domněnky již od pohledu na ten křáp než jsem s tím krátce jel a kdy kámošům studentům, co jej měli spíše z nouze... za komunistů... , furt něco efungovalo nebo za jízdy upadávalo, dokonce z ajízdy upad i startér! ;-D

0/0
9.2.2016 19:12

J44a69n 76Š70e37b83e39s92t77a 6437200290625

To je jen o tom, v jakém stavu kdo svého tráboše udržoval. Když budeš kašlat na údržbu mercedesu, taky ti budou odpadávat díly.... Já jsem s ním najezdil spoustu kilometrů bez větších problémů. Takže soudit jen podle jedné kratičké zkušenosti? Jistě, tvůj názor.....

0/0
9.2.2016 21:26

M40i70l35o80s72l66a77v 47K29a19n65t80o49r69e81k 1129977901699

Já jsem do tráboše přesedlal (a souběžně jezdil) ze škodovky a čikuli, takže jsem měl srovnání. O proti těmto autům (pokud jsou čikuli a škoda ;-D ještě taky auta) mám srovnání. Trabant jednoduše nesvítíRv i když je zcela fit;-)

+1/0
9.2.2016 16:55

K10a15r40e48l 77S35t26o70j94k30a 1823493233404

kdyby chodil pěšky tak se mu to nestane, zdravější a levnější pohyb :-)

+1/−3
9.2.2016 15:00

P52e88p40a 44J39e75t98e20l 4214345139948

Těch trsátek...

+3/0
9.2.2016 14:53

V30l66a11d36i93m86í72r 20K23r31u91p92k10a 4638124714576

Autor by si mohl aspoň opravit fakta, kterými doprovodil tuto smutnou zprávu.

Trabant se začal vyrábět v roce 1957 ve Zwickau. V roce 1956 se Eisenachu začaly vyrábět Wartburgy 311...

+5/0
9.2.2016 14:48

V63o79k95o35u38n 60V39l47a71d32i91m59i88r 8792378529568

Ano, Trabant byl vyraben jen v Zwickau, kdyz tam ukoncili vyfobu vozu IFA.

V Eisenach se puvodne vyrabely krasn BMW pak socialisticke EMW a konecne Wartburgove vsech modelu.

0/0
9.2.2016 15:07

M67i24l43o10s42l19a39v 98K19a60n95t40o79r37e13k 1509557401389

R^R^R^;-D;-D;-D

0/0
9.2.2016 15:23

J76a66r69o37m63í63r 71C94e22n31e43k 1938486455412

Očekávám diskuzi plnou kydů o tom, jak jsou stará auta suprová, a ty dnešní za nic nestojí. Stejně jako mléko, šunka a podobně.... A taky by mohl někdo kritizovat EU a stát, že se snaží poplatky a daněmi tyto vraky dostat ze silnic.Rv

+6/−17
9.2.2016 14:44

V48l67a71d24i53m50í95r 26K77r64u98p66k44a 4288504144576

Jistě, starý pán v 83 letech vybere drobnou část svých milionových úspor a zajde si koupit nový vůz, aby držel krok se světem.

+14/0
9.2.2016 14:52

P51e59t85r 86N40ě60m78e37č47e95k 1182654252213

Vladimír Krupka: Na druhou starnu, našetřit za celý život jen na traboše je taky divné....

0/0
10.2.2016 11:02

T59o98m41á69š 41P35a11t89o41č60k88a 3144387963298

píšete v očekávání, co se tu napíše? větší koninu jsem dlouho nečetl ;-D

+2/0
9.2.2016 15:02

J53o53s18e72f 91Z43a62h58á10l87k87a 4443759578426

Neumíte rozlišovat. Technický stav je jedna věc, stáří věc druhá. Viděl jsem veterány ve výborném stavu stejně tak jako auta stará několik let, ale ve stavu který se nazývá plečka.

+11/0
9.2.2016 15:09

V40á10c65l15a10v 34N74o85v24o13t66n19ý 6976962816122

Tak tohle už je veterán. Toho už bych nevyháněl.

0/0
9.2.2016 19:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.