- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Popsaný průběh nehody se jeví jako neskutečný blábol.
A bylo to v pracovní nebo mimopracovní době?
kdo byl z nich byl první??, jako první, ??? čert vem auto, hlavní je silný zážitek...
a kdo se z nich,,udělal,,první tam kurňa nanapíšou......
Aha! Boha jeho Kefalín. Oni tuná je.ů!
Ty reklamy pod článkem jsou dobrý
"Jak účinně zhubnout?"
"Rozpalte vášeň!"
(Mimochodem, víte někdo, jak tyhle často skutečné stupidity účinně zablokovat?)
jako, kdo plodí ty titulky? dotek řadící páky....
Tak voliče automatické převodovky se někdy opravdu stačí jen lehce dotknout
Nezlobte se pánové, ale když zatlačíte prudce na řadící páku, tak tu rychlost tam dostanete. A pokud je motoricky silné auto, tak na volnoběh odjede i se zataženou ruční brzdou.
Nemudrujme a přiznejme si kolikrát jsme si mnozí z nás odjeli se zataženou ruční brzdou i několik kilometrů. Proto pro nás blbé tam už dávají kontrolku ruční brzdy. A pamatuji si, že u starých škodovek, když se rozsypala spojka, tak jsme to rozjeli i bez ní.
Jinými slovy - jde zařadit i bez spojky - zejména když se nechce.
Dopadlo to dobře, tak to berme s úsměvem.
A ještě, že to jde. Mně nedávno přimrzla ručka. A bylo životně důležité být v práci včas. No, stihnul jsem
...ty franto a neměli bychom z toho auta už vylézt ?
...a proč ?
...no, že nám na okno klepe kapr...